Net nog 40 koorts, ondanks dat ze nu de 2e dag antibiotica er op heeft zitten. Morgen laatste dosis geven maar ben bang dat het gewoon niet helpt . Zetpil gezet en ze slaapt weer als een blok. Wellicht vanacht weer spoken.... en Stan heeft ook weer niet gegeten en wilde ook naar bed. Gaat lekker hier . Sorry, nu klaar met klagen . Fijne avond allemaal!! Ik ben kapot en ga lekker bankhangen.
@ Dag, irritant he als je zo blijft kwakkelen hopelijk knapt ze toch snel op! Hoop niet dat ze nog een kuur nodig heeft!
Heey kippies, Wat een zieke kippies en kuikentjes hier in het hok zeg, het wordt tijd dat de zon weer gaat schijnen en we een mooie zomer gaan krijgen..... @ Deli, jij dus ook al een beginnende longontsteking?? Er zijn op dit moment wel veel mensen die daar last van hebben zeg. Beterschap, en nu moet jij ook maar lekker de hele dag in bed. Nee dat is flauw, maar wel heel vervelend dat je man nog steeds zo doet. Wat zei hij dan nu jij ook longontsteking blijkt te hebben??? Meid een heel dikke knuffel en ik hoop dat je snel weer opknapt.... @ Dag, wat vervelend dat je kleine meissie nog steeds niet fit is. En nu dus naar de KNO-arts?? Ik moest daar met Kayra eigenlijk ook heen, omdat zij om de 3/4 weken oorontsteking had, maar wij zijn eerst met haar naar een therapeut geweest. Zij heeft Kayra 3 keer behandeld en ze heeft tot nu toe nog geen last van de oortjes meer gehad. Ook is ze nu minder ziek. Wij hebben hier dus heel veel aan gehad. Als je er wat meer over wilt weten dan mag je me altijd mailen. Bij Kayra scheelde het een operatie met buisjes..... En je mag hier best even klagen hoor, het is ook erg vervelend als de kids niet fit zijn. Ik hoop dat je het weekend toch een beetje kan genieten van de carnaval!!! Dikke knuffel. @ Yojo, hoe gaat het meis? Lekker aan het genieten van de kraamtijd?? Vandaag is de kleine Max alweer een weekje oud. Wat gaat dat snel he?Fijn om te lezen dat hij het zo goed doet!!! Ben je zelf ook weer een beetje aan het aansterken? @ Miranda, wat lastig dat ook jou meissie nog steeds last heeft van de oren! Heeft ze dat ook vaak of niet? Heb bij Dag een stukje geschreven, mss heb je hier wat aan. Je mag me mailen..... Het heeft hier veel baat gehad!! En je zoon heeft dus zijn wervels niet helemaal in de juiste stand. Wat goed dat je dat zelf al zo in de gaten had, zo zie je maar dat je best kunt vertrouwen op je moedergevoelens!! En hoe gaat het nu met jou?? EN je kleine mannetje? Ik kan me voorstellen dat wanneer de kids ziek zijn dit ook meer van jezelf vraagt. Dikke knuffel. @ Mupkuh, bij jou alles nog rustig meis?? Vandaag een weekje later dan toen met Vanisha toch? Voelt het nu ook al als övertijd"of valt dat nog mee?? Het wordt wel met de dag spannender of niet? Kan Vanisha nog wachten? @ Juffie, en gisteren toch maar lekker thuis gebleven? Wat fijn dat je haan zo met je meeleeft en dit weekend de kids doet zodat jij het schoolwerk kunt doen. Ik kan me voorstellen dat je het wel graag klaar wilt hebben, anders loop je natuurlijk achter de feiten aan. Ben je nu weer helemaal opgeknapt?? Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Het is wel zwaar, maar we moeten het er mee doen. Thomas slaapt nog steeds iedere nacht door . alleen is hij wel heel vroeg wakker... en Kayra heeft vannacht oook voor het eerst in haar eigen bed doorgeslapen, ben 1 keer bij haar geweest voor de speen en toen hoorde ik haar om half 6 "pas" weer. Zo trots op haar!!! De dag is dus wel vroeg begonnen, maar hoop dat dit de trant wordt, dan gaan we gewoon 's avonds iets eerder naar bed:. Gisteren voor controle geweest in het ziekenhuis en aangegeven dat ik het allemaal niet goed meer trek, door spanning in mijn lijf, met m'n mams etc. Ze wilden me best proberen om in te leiden, maar dan moet ik 2 cm ontsluiting hebben.. Normaal zouden ze dit kunnen creeëren met gel maar dat mag ik niet hebben omdat ik een ks heb gehad. Dus er zit niet anders op dan af te wachten helaas!!!!Bloeddruk was nu aardig, 140/80..... De klachten blijven helaas wel, maar dat zijn de laatste loodjes... Hier een lekker rustig weekend. Als het goed is komen mijn broer en schoonzus de kids ophalen en die blijven daar een nachtje slapen!!!!! Voor het eerst gaan onze kids uit logeren. Vind het ontzettend spannend en Thomas wil eigenlijk ook helemaal niet, ben benieuwd hoe het gaat....... Allemaal een fijn weekend en tok snel Dikke knuffel Liena
liena: nztuurlijk is het spannend voor het eerst logeren maar probeer er ook van te genieten hoor. Een nacht goed doorslapen en alle aandacht voor elkaar.
@ Liena, hopelijk heb je snel 2 cm ontsluiting dan! Hoe is het met je mams? Wat lekker joh dat de kinderen een nachtje gaan logeren; GENIET!! Probeer het los te laten,het is lekker hun zorg die nacht en jij kan slapen! Mijn man kon er wel om lachen dat ik nu aan de beurt ben Vanmorgen om 7 uur vroeg hij of hij eruit moest voor de kids, uhhh ja lijkt me wel. Hij vroeg ook nog hoezo lijkt me wel? Ja omdat ik ziek ben heb er tot 9 uur in gelegen, hij kwam wel mijn ab pil brengen dat vond ik lief maar toen ik beneden kwam lag hij onder een dekentje op de bank, ik kon meteen Thyrza verschonen want die had gepoept die rook ik toen haar optilde en toen ze op bed lag draaide hij zich om op de bank en nu slaapt ie
Goeiemorgen! Hier een lekkere nacht met een tevreden manneke. Met mij gaat t ook goed. Nog wel wat moe maar dat is t enigste. Dag hoe is t met de kleine meid? Liena probeer te genieten van je nachtje rust! Hoe is t met je mams?
deli: sterkte met de ziekenboeg bij jullie. FIjn dat je kon blijven liggen maar zou wel fijn zijn als je haan je vandaag overdag ook helpt.. Yojo: fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie! Zo hier boodschappen gedaan, even naar school geweest om een berg werk op te halen en bij de kapper geweest met Nathan.. Ben nu alweer moe en nog steeds misselijk. Het is dat ik net ongesteld ben geweest en ik aan de pil ben anders had ik gedacht dat ik zwanger was Ga even wat doen nu. Fijne dag allemaal. Dag: hoop dat jullie een beetje van het carnaval feest kunnen genieten!
liena, heerlijk dat de kids uit logeren gaan!! Probeer het van je af te zetten en lekker bij te tanken!! Ben wel benieuwd wat voor therapeut je dan bedoelt? Nieuwsgierig geworden dus.... Hier nog steeds bagger!!! Stan vanacht en vanochtend ook alweer aan het spugen en met 40.1 uit bed gehaald. Dus heb helaas geen hoop meer op carnaval. Misschien maandag of dinsdag nog even?
@ Yo, fijn dat het goed gaat bij jullie! @ Dag en Juffie, beterschap meiden! Hopelijk is iedereen snel weer opgeknapt!
Dag... jammer van de carnaval maar vind t nog veel zieliger als kleintjes zo ziek zijn. Beterschap met hem meis en ook met Laura natuurlijk. Juffie... ook jij beterschap met je meis. Wil je niet iets aanpraten maar doordat je ziek bent werkt de pil niet meer he... je had de vorige keer toch diarree en ook dan werkt de pil niet dus wie weet ben je misschien wel zwanger. Zou zomaar kunnen iig. Vier jij Mathijs zijn verjaardag gewoon a.s. dinsdag of vier je die op n andere dag? Deli... goed van je dat je bent blijven liggen... minder natuurlijk dat je beneden komt en dat je dan alles weer als vanzelf sprekend over kan gaan nemen. Wij... vrouwen/mama's... kunnen niet ziek zijn. Ik voelde me gisteren al zo belabberd en vanmorgen was ik er ook nog eens stikchagrijnig bij... komt Chris naar beneden met: ik heb keelpijn, jij hebt mij aangestoken! Dus grote kans dat hij ook ziek gaat worden maar ik heb nu meer rust hier in huis want 3 van de 5 zijn er nu uitlogeren bij opa en oma en woensdag gaat kind nummer 4 naar zijn moeder toe. Dus hebben wij alleen Divano maar en dus alle rust... tenminste minder druk en dus meer tijd om te kunnen gaan liggen. Liena... hoe is je moeder onder die chemo? Hoe voelt ze haar eigen nu? Dus Kayra heeft vannacht in haar eigen bedje geslapen?!!! Knap hoor!!! Dit is het begin meis... laten we hopen! Jullie vanavond t rijk voor jullie alleen???.. geniet ervan en PROFITEER ervan want je zal t hard nodig hebben!! Mijn dochter... die heeft idd toen ze jonger was meer oorontstekingen gehad maar daar heeft ze ook buisjes voor gekregen. Maar ze heeft ook al vaker middenoorontsteking gehad en daarom wil de dokter haar over 2 weken weer terug zien. Ben benieuwd hoe ze er over 2 weken uitzien. Met mij?... op en af. Gisteravond ben ik om kwart over 10 op de bank in slaap gevallen en Chris wekte mij om half 1 om mee naar bed te gaan en ik dacht dat t al 07.00 uur in de ochtend was. Ik was boos omdat hij mij wekte terwijl ik kon uitslapen hahaha. Maar goed.. ikke mee naar boven toe. Eenmaal op de kamer deed ik mijn badjas uit en ik voelde de nattigheid zo van mijn rug afglijden... GETVERDEMME dat was vies. Ikke snel wat opgefrist en naar bed. Ik heb aan1stuk door kunnen slapen tot vanmorgen kwart over 9. Divano was niet 1x wakker geworden. Zal vannacht wel weer anders zijn denk ik zo. Yo... fijn dat je mannetje t zo goed doet. En heerlijk dat je er zo van geniet. Ik zie die foto's van je mannetje en vind ze zo prachtig he! Ik heb vanavond ook weer gekeken op de babysite van Max... wat is het toch n prachtig manneke en wat lijkt ie veel op zijn papa. Tenminste zo zie ik dat of is dat niet zo? Maakt niet uit op wie dat ie lijkt toch? Hij is gezond en gewoon n beauty wat maakt t dan uit op wie dat ie lijkt! Geniet ervan schat... t is je echt gegunt! All... ik ga even verder post checken en dan heerlijk slapen... Chris moet er om half 5 uit om te gaan werken! Jippie... lang leve de 5-ploegen!
Goedemorgen... Nou, van dat heerlijk slapen is weinig gekomen. Ben er vannacht 5x! uitgeweest voor onze kleine man. En nu was ie al om kwart voor 8/8 uur wakker. Dat was niet wat mama wou. Ik wou eigenlijk nog 1 of 1,5 uur slapen. maar helaas divano hield t voor gezien. Nouja... dan strakjes maar even lekker op de bank liggen heb toch rust hier in huis. Hoe gaat t met jullie kippies? Liena... hoe was je nacht doorslapen en uitslapen meis??? Hoe was jullie avond zonder de kindertjes? Hoe laat komen ze strakjes thuis of gaan jullie ze ophalen? Mup... hoe gaat t met jouw meis? Zijn de laatste loodjes nog vol te houden??? Yo... weer een goede nacht gehad mama? Vandaag weer even lekker naar buiten met de kleine man? Nu is het lekker weer althans bij ons schijnt t zonnetje al lekker naar binnen. Deli... hoe gaat t met jouw meis? Slaan de medicijnen een beetje aan? Hoe gaat t in huis qua sfeer? Alles weer in rustig vaarwater of nog niet echt? Beterschap meis! Dag... hoe gaat t met je kids? Hoe is hun nachten verlopen? Beterschap meis! Juffie... hebben jullie nu ook 1 weekje vakantie? Gaan jullie ook carnaval vieren of dat toch niet? Hoe gaat t met de voorbereidingen voor Matthijs 1e verjaardag? Zo... nu ga ik even mijn mokkie thee uitdrinken die ik van mijn (stief)zoon heb gekregen en dan ga ik op mijn gemakkie mijn zoontje aankleden en eten geven. Die loopt hier heel rustig door het huis te wandelen. Hij is volgens mij op zoek naar die andere 3. Toen ik net boven was met hem keek ie op de andere 2 kamers en zag er niemand en toen keek ie nog eens rond op Didier's en Gyani's kamer en zag daar alleen Didier maar! Dus volgens mij is ie aan t zoeken. hahaha Hij is nu eenmaal die drukte gewent he!
Jakkie... regen en natte sneeuw!.. hier is het echt lekker zonnig en een mooie blauwe lucht. Hoop niet dat t gaat veranderen hoor.. misschien dat ik straks even met Divano naar opa en oma fiets. Je hebt de kraamhulp nu niet meer begrijp ik. Moet je eens kijken... Max is alweer 1 weekje oud. Wat gaat dat ongelooflijk hard he meis?? Geniet en blijf mooie foto's maken van hem want ik geniet net zo hard van jullie kleine mee hahahaha... vind de foto's helemaal geweldig!
goedemorgen, Miran: haha kans lijkt me heeeeeel klein dat ik zwanger ben hoor. Hier trouwens nog 1 weekje naar school en dan vakantie. Carnaval vieren ze heir wel maar niets te vergelijken denk ik met hoe het in het zuiden is. Heb zelf ook helemaal niets met carnaval.. En ja Matthijs bijna 1. We vieren het zaterdag pas dus voorbereidingen heb ik nog even de tijd voor. Cadeautje staat al wel klaar en traktatie voor bij de go ook. Liena: hoe was het nachtje zonder kids. Lekker kunnen bijslapen en uitslapen. Deli: hoop dat het bij jullie allemaal wat rustiger is ondertussen.. Nog steeds ziek allebei?? Dag: hoe is het met de kindjes? Hoop dat jullie nog even kunnen genieten van het feest. Yojo: hier ook regen nu. Bah. Meiden ga snel even opruimen hier en dan richting kerk. Fijne zondag! xxx
Juffie... hier op t durp is ook geen echte carnaval zoals ik gewent ben hoor. Hier is t alleen vrijdags'middags op school en zaterdagmiddag de optocht (1 wagen en dan 10 groepjes die zelf iets in elkaar gestoken hebben) daarna is t feesten in n zaal en dan s'avonds is het klaar. Vandaag is er niks meer te doen maar die kids van mij vieren carnaval idd bij mijn ex zijn vader (dus opa en oma). Meiden... oma heeft voor de kids carnavalskleren gekocht. Ebony wou heel graag n prinsessenjurk, Gyani wou dit jaar als magere hein gaan en Giuliano als soldaat. Van ons meisje heb ik gisteren n foto gekregen van de jongens is helaas nog niet gelukt. Op de een of andere manier komt die er niet doorheen. Ik zal eens kijken of ik mijn dochter haar foto hier kan plaatsen.
Even ego.... Gister nog een paar uur in het zhs geweest. Omdat ik vrijdag vocht had verloren. Gister voor de zekerheid maar even gebeld en moest natuurlijk langs komen. Bijna 2 uur aan de ctg gelegen en flinke voorweeen gehad. Moest echt mijn ogen dichtknijpen. Alles was goed geen vruchtwater, beepje had ook nog genoeg, geen ontsluiting helaas Weeen natuurlijk weer afgenomen. Gister nog wel even terug gekomen en vanmorgen ook. Dus het blijft rommelen en hoop dat het snel door gaat zetten Sorry even druk druk hier. Net uit bed... Nu klaar maken voor carnaval vanmiddag. @ Miranda, hier ook een princesje ze wil eigenlijk rapunzel zijn. Is ze ook wel alleen dan met een assepoester jurk @ Yoyo, leuk een uitstapje maken met de kleine man Heb je al veel kraambezoek gehad?
Hier net flinke sneeuwbui. Kraamhulp is er nog een uurtje en dan is t klaar. Joep heeft Max net in bad gedaan. Mooi om te zien. Ben ook weer flink aan t vloeien...bleh!
Ja gaat heel snel.... Zo zijn nu lekker in someren. Ben niet mee naar de optocht. Lieke was helemaal blij! Wist niet dat we kwamen....