Yo... je moet je banner veranderen meis... anders ben je nu bijna 2 weken overtijd hahaha Fijn dat de rit goed gegaan is. Ook een leuke verrassing voor Lieke dus. Geniet van je uitstapje meis.... nu moeten jullie t dus zelf gaan doen he met die kleine man... vind je t niet eng dat als Joep morgen moet werken jij er alleen voor staat voor de 1e keer??? All... hier in huis ook een zieke erbij. Chris is ziek van t werk thuis gekomen. Vannacht was ie ieder half uur wakker zei hij... ik heb hem idd vaak horen kuchen dat ik er gewoon misselijk van werd en hem iedere keer n por in zijn zij gaf. Hij heeft hele erge last van zijn keel en al zijn spieren in zijn lichaam doen zeer. Hij is thuis gekomen om 10 uur en is gelijk zijn bed ingedoken. Ik zei nog tegen hem: had jij Divano vannacht dan niet speen kunnen geven dan had ik er niet 5x uitgehoeven. Mannen... *zucht*... écht t ZWAKKE geslacht! Ik zeg: ik was van de week ook niet lekker maar kruip ik dan ook terug t bed in?... nee tuurlijk niet want wij moeten door, onze kinders hebben ons nodig! hahahaha zo zie je maar weer... t is OVERAL hetzelfde!!!
Morgen is Joep nog vrij. Dinsdag gaat hij weer werken. Hij kijkt per dag of hij de middag vrij kan zijn. De hele week vrij ging niet en hoeft voor mij ook niet. Dinsdag komt er overdag kraamvisite dus zit ik ook niet echt alleen. Maar komt goed!
Mup... nou, als je nu flinke voorweeën hebt gaat t met de bevalling wel wat vlotter dan. Ben heel benieuwd of dat carnavallen vanmiddag zijn werk gaat doen en de bevalling door gaat zetten.
Heb je al veel visite gehad meis? Leuk he... al die aandacht voor die kleine Max. Schitterend vond ik dat!
Ik kruip ook even lekker in bed... Chris slaapt, Divano slaapt en t wordt me hier toch donker dus... ik ga ook even n halfuurtje/uurtje liggen! Tot straks!
Nee nog niet veel visite. Dat begint vanaf morgenmiddag een beetje. Lekker rustig aan.... Slaap lekker!
Zo... ben ikke weer... toch nog n uurtje geslapen. Lekker hoor! Chris en ik zijn nu weer op en de kleine is weer lekker vrolijk! We hadden t alle3 nodig. Didier die was alleen beneden en heeft heerlijk zitten computeren op papa's computer. Yo... wat n leuke banner zeg!!! Echte jongensbanner.
@ Mup, de laatste loodjes! Hopelijk zet het echte werk snel door! Maar het kan ook nog even duren helaas @ Yo, mooie banner! Fijn dat alles goed gaat! En toch ook wel prettig zonder kraam? @ Juffie, hoe is het bij jou? Opgeknapt? Schoolwerk af? @ Liena, doe je rustig aan meis? Gaat het goed? @ Miran, jij ook beterschap met alle zieken bij jou Hier had Thyrza vanmiddag ook verhoging, pfffffff... Hij gaat lekker! Zijn we allemaal aan de beurt geweest behalve Wesley; de bikkel!
Deli.... jij ook beterschap zeg! Het kan niet op he met alle zieken. Er heerst echt iets idd! Bij ons is t Chris... ikke n dag of 2 maar (nu weer fit maar geen zin in visite).. Ebony met haar ooronstekingen (maar heeft er weinig last van)... Divano die veel jengelt/hangt maar geen verhoging ofzo dus wat hij heeft weet ik niet. De rest is niet ziek. Kom vanavond nog wel even hier kijken... ga nu de kleine van eten voorzien en didier gaat voor ons het eten klaar maken.. jammie frietjes eten!!! Zelfgemaakte friet vind ik zo heerlijk he! Vanavond even naar de AH voor zetpilletjes en taksi en dan ben ik weer terug thuis.
goedemorgen Yoyo gaat je zeker wel lukken hoor vandaag zieke kippetjes haantjes en kuikentjes beterschap hier eigenlijk al even geen ziekeboeg maarja Zoey heeft al even geen prikjes gehad en dat was hier vaak de boosdoener Zoey is nu aardig aan het leren praten zo leuk om mee te maken.
goedemorgen! Melanina: zo jij was er vroeg bij vanmorgen zeg! Leuk dat Zoey gaat praten. Schattig al die woordjes die ze gaan leren. Hoe gaat het bij iedereen in de ziekenboeg?
Heey kippies @ Yojo, wat gaat het dan toch snel met de kraamhulp, vandaag dus voor het eerst zonder, ook wel lekker, kun je nu beginnen je eigen draai een beetje te vinden. Heb je een fijne kraamperiode gehad? @ Mupkuh, wat vervelend dat het bij jou ook nog niet doorzet. Maar er wordt dus wel al voorwerk gedaan, dat scheelt straks weer. Hebben jullie gisteren nog een beetje kunnen genieten van de carnaval?? @ Deli, hoe gaat het nu meis? Ben je weer een beetje aan het opknappen? Wat een bikkel is jullie mannetje zeg, hoop dat het hem bespaart blijft en jullie nu weer eens in wat rustiger vaarwater komen!! Dikke knuffel. @ Miranda, hoop dat jullie ook allemaal snel weer opgeknapt zijn. Lekker dat jullie allemaal een beetje bij konden tanken gistermiddag!! En de patatjes gisteren goed gelukt? Wat fijn dat de kinderen je daar al mee kunnen helpen. @ Dagdromer, hoe gaat het nu bij jou met de kids? Hebben jullie nog een beetje carnaval kunnen vieren of gaan jullie de komende 2 dagen? Wij zijn met Kayra naar een cranio sacraal therapeut geweest. Ik vond het allemaal wel een beetje zweverig, maar een kennis van ons was er heen geweest(haar zoon had ook elke maand oorontsteking) en had het nooit weer gehad. Ik wilde het in ieder geval proberen. Kayra had nu eenmaal ook om de 3/4 weken een oorontsteking en ik hoopte zo te voorkomen dat ze buisjes zou moeten. We zijn er 3 keer (eerste keer was in aug.) en ze heeft tot op heden nog geen ontsteking weer gehad!!! Echt helemaal geweldig. Schijnt iets met de drainage in het hoofd te maken te hebben waardoor de afvalstoffen niet goed wegkunnen of zoiets. Maar goed het heeft gewerkt en dat vind ik het belangrijkste, en we kregen bijna de helft vergoed van de zorgverzekeraar, dat was ook een fijne bijkomstigheid!! @Melanina, je was ook alweer mooi op tijd op vanmorgen.... Is Zoey ook vaak zo vroeg? Wat gezellig dat Zoey ook begint te kletsen. Kayra kletst ons ook de oren van het hoofd, maar die heeft ook het voorbeeld van haar grote broer, denk dat dat ook scheelt..... @ Juffie, Heb je het schoolwerk allemaal een beetje af kunnen krijgen het weekend? Vandaag nog lekker vrij en dan nog maar 4 dagen tot de vakantie of niet?? Heerlijk hoor!!! Ben je nu weer helemaal opgeknapt? Hier een heerlijk weekend gehad. Ik vond het allemaal maar stil in huis zaterdag en kon er eerst niet van genieten. Maar 's avonds heerlijk samen op de bank gezeten en op tijd naar bed gegaan. We hebben geslapen tot 8 uur!!! Tot half 9 lekker blijven liggen en toen naar beneden voor warme broodjes. Toen heerlijk gedouched, even wat schoongemaakt en opgeruimd en op de bank geploft en schaatsen gekeken. Tegen 16.00 uur zijn we in de auto gestapt en 18.00 uur waren we weer bij de kids. Dat was ook wel weer heel fijn moet ik zeggen. We hebben toen nog bij mijn broer gegeten en toen weer naar huis gegaan. Mijn broer zei dat we dit maar eens vaker moeten doen, de kids hadden genoten!!! Helaas heeft Kayra vannacht weer liggen spoken van 2 tot half 5, maar goed die ene nacht hebben we wel weer te pakken. Ik hoop zo dat ze komende nacht ons weer laat slapen!!!! Meiden allemaal een fijne dag, Dikke knuffel Liena
O ja vandaag gaan we buikfoto's maken met een fotograaf en een belly-paint. Heb het nog niet eerder gedaan dus ben benieuwd of ik het wat vind
wat leuk liena! Wat fijn dat jullie genoten hebben van het nachtje zonder kids. En de kindjes zelf ook genoten dus. Win win dus Hier nog steeds af en toe misselijk. Vanmorgen zelfs een testje gedaan Maar gelukkig witter dan wit Pff ging me toch echt even zorgen maken. Maar blijkbaar is mijn buik nog steeds niet helemaal zoals het hoort.. Straks lekker cakejes maken en dan versieren. Even wat feestelijks alvast voor morgen. Vieren het morgen verder niet maar vond dat er wel iets lekkers bij hoort.
Liena fijn dat je toch nog hebt kunnen genieten van je nachtje rust! Wel jammer dat vannacht dan weer minder was. Maar inderdaad die nacht pakken ze je niet meer af! Hier een redelijke nacht. Max is te gulzig met zijn Avent fles en krijgt daardoor meer last van krampjes. Dus vandaag maar even Dr Brown of Born Free halen.... De verloskundige komt vandaag nog op huisbezoek. Weet alleen niet hoe laat en dat vind ik best vervelend...kan nergens heen. En vanmiddag komt er kraamvisite. Een vriendinnetje van mij. Gezellig!
Goedemorgen meiden, Hier even kort want heb honger haha. Kom zo wel tussendoor spieken. Gister flink gehost maar geen tekenen van ons beepje. Verlies wel wat meer eiwitachtig slijm niet heel veel. Maar beter dan niks
Morguhh, kom alleen weer even klagen hoor..... Vanochtend maar weer de ha gebeld. Laura is nog niet koortsvrij geweest en slaapt heeeeeeel veel dus ik heb toch maar weer gebeld. Moest even afspraak bij de kno arts maken en als ik vandaag of morgen kon gaan dan was het niet nodig om langs te komen. Maar nu kan ik pas 1 maart dus moeten we vanmiddag om half 4 weer even naar de ha. Stan heeft gelukkig niet meer over gegeven maar dat is niet gek als hij al 2 dagen niets heeft gegeten. Gisteren is hij om 17.00 ingestort op de bank en hebben we hem naar bed gebracht. Wij dachten dat we er dus vroeg uit konden vanochten maar nee hoor, half 9!!! Daarna lekker in bad gedaan met de nieuwe zwitsal met eucaliptus. Lijkt hij wat van opgeknapt te zijn en heeft net een paar happen brood op, jippie!! **einde klaagbericht** Dikke knuffel iedereen!!
@ Liena, hoe was de nacht bij je broer, ik bedoel hebben de kinderen daar ook veel gespookt? Of helemaal niet? Ik zeg; vaker doen!! Lekker toch! @ Juffie, hahaha omo-witte test dus hopelijk knap je snel helemaal op! @ Mup, nog even! @ Yo, misschien gaat het met een andere fles beter! Heb je ook infacol tegen de krampjes? Meestal beginnen de krampjes rond deze leeftijd wel toe te nemen, hopelijk heeft hij er niet al te veel last van. @ Dag, jeetje meis wat een ziekenboeg bij jou ook! Veel beterschap! @ Miran, hoe is het nu bij jullie? Wat een zieken he! Hier gaat het wel. Ik ben op m'n werk en gaat best aardig. Ik hoest soms wel hevig maar tis te doen Thyrza had nog steeds koorts dus die is thuis bij m'n man. Ben wel een beetje bang dat ze ook LO krijgt maar zolang ze maar niet hoest zal het wel meevallen. Kunnen ook de tandjes zijn natuurlijk...