(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dag: beterschap voor Laura. Fijn dat Stan weer wat fitter lijkt!

Deli: Alweer aan het werk dus. Doe je wel rustig aan? Thyrza maar goed in de gaten houden dus..

Mup: Nog maar een avondje hossen dus. Wie weet helpt het toch;)

Zal Matthijs eens in bed leggen. Gooit alle rozijntjes op de grond. Boefje eet ze bij de go gewoon op en hier kijkt hij toch vies:D

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ben altijd zo vroeg hahaha meestal 5 uur wakker en als ik moet plassen zoey ook :)

Nou vandaag heeft ze dr slaapjes mega ingehaald want ook al zijn we wakker vaak blijven we nog wel liggen hoor papa brengt dan voor hij naar zijn werk gaat ff drinken voor Zoey naar boven .
    Meestal word ze het rond half 8 zat, maar vandaag was ze dus mooi rond dat tijdstip in slaap gevallen tot half 10 en net ook weer 3 uurtjes geslapen . En dat in dr eigen bedje net meestal mag ik dan blij zijn als ze 45 min in slaap valt.
    Ja dr eigen bed vind ze gewoon niks denk dat ze dat opgesloten niks vind want de box was ook altijd drama.
    Ach en zo heeft elk kindje wel iets de een is vaak ziek de ander huilt veel weer een ander eet niet en mijn meisje heeft moeite met ALLEEN slapen want bij ons in bed slaapt ze door ze word niet wakker voor dr speentje niks.
    Maar in dr eigen bed is het na 2 uur krijsen en dan krijg ik dr ook niet meer in slaap en deze mama heeft echt dr nacht rust nodig.
    Maar hoop dat als ze 2,5 is en ze een grote meisjes bed krijgt het goed komt hahaha.
    Als ze dan nog steeds zo gek is van Hello Kitty koop ik gewoon een hello kitty dekbed set en een knuffel en pyjama enz dan word het slapen een feestje hahaha.
    Ze heeft nu een LED lampje van Hello Kitty ( het hoofd) nou die moet heel de dag aan zo niet is ze boos hahaha.

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Net terug van de ha. Weer een kuurtje gekregen maar nu voor longontsteking. Arm meiske :(

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    och arm meisje. Sterkte met haar:(

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies

Hoe is het hier??

@ Deli, bij mijn broer was Kayra 1 keer wakker geweest en heeft verder geslapen tot 6.45 uur:$, boefje, ze kan het dus wel!! Ze sliep wel samen met haar nichtje op de kamer, mss dat dat scheelt... Wat fijn dat je je weer wat beter voelt, maar wel vervelend dat je meissie nog ziek is, Het kunnen idd tandjes zijn, even in de gaten houden.

@ Dag beterschap met de kleine meid, nu weer lo, het houdt ook niet op he? Dikke knuffel. Weet niet of je mijn stukje nog hebt gelezen over de therapie??

@ Juffie, Matthijs is dus ook een lekker boeffie hihi..... Heeft hij nog een beetje geslapen vanmiddag??

@ Melanina, ieder kid is idd weer anders, Kayra vind het ook heel erg lekker om tussen ons in te liggen, maar nu met die dikke buik ligt het voor mij niet zo lekker meer. Maar goed ze worden vanzelf ouder en dan komt het wel. Thomas is nu 3 en slaapt ineens prima in zijn eigen bed, tenzij hij ziek is, maar dat vind ik wel logisch!!
    En gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt, als jullie het ook niet erg vinden dat ze bij jullie ligt zou ik er ook geen probleem van maken!!

@ Mupkuh, spannend hoor bij jou, jammer dat het nog niet doorzet, nog even geduld!! Dikke knuffel.

@ Yojo, en hoe was het vandaag zonder de kraamhulp? De krampjes zullen hem idd vanaf nu parten kunnen gaan spelen. Infacol helpt vak wel goed en als het echt erg wordt en niets lijkt te helpen kan zelfs de ostheopaat wonderen doen;).
    En Yoep morgen voor het eerst weer aan het werk. Vind je spannend??

Hier gaat het weer niet zo. Mijn vader belde vanmiddag dat mijn mam weer is opgenomen in het ziekenhuis. Ze kan/wil niet eten en drinken want ze is heel ziek van de kuren:(. Heb haar net even gesproken, maar ze klinkt idd niet super. Ik hoop dat ze snel weer opknapt en weer aan kan sterken!!! En vooral dat ze blijft knokken!!! Heb zo met haar te doen. mijn lieve mams:)....

Verder vanmiddag buikfoto's gemaakt, wilde het eerst afzeggen, maar ja dat lost ook niets op en het was ook wel even leuk. Even wat anders en heb nu op mijn buik een lolly-fant geschilderd hihi..... De kids vonden het maar raar, Kayra zette het eerst zelfs op een brullen. Verf op mamma's buik dat kan niet ;).

Meiden ik ga zo lekker op tijd onder wol, tok jullie morgen weer
    Dikke knuffel Liena

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... idd infacol helpt zeer goed bij krampjes bij baby's. Heb ik met Divano ook gehad... toen t na 3 (of 6) maanden nog aanhield zijn wij idd naar de osteopaat gegaan en dat doet ook wonderen meis!

Alle mama's met zieke kindjes... beterschap met de kleine!

Mel... t is niet mijn voorkeur n kind bij mij in bed, maar als t kind anders echt niet kan slapen is dit natuurlijk wel n oplossing. Ik kan er zelf niet van slapen met n kind in bed... mijn kinderen draaien heel erg en ik lig dan wakker dus ik hou ze uit mijn bed. Maar zolang jij en je man er geen problemen mee hebben moet je dit gewoon blijven doen meis! Idd alles voor n goede nachtrust. Ik moet zeggen dat ze ook niet aan mijn nachten moeten komen hoor vandaar dat ik Divano dus zooooooo laat mogelijk te bed leg in de hoop dat ie dan doorslaapt en 9 van de 10x slaapt ie idd door! Dus dit is mijn manier van aanpak... zo verschilt t dus per persoon en net wat Liena zegt... je moet doen waar jij je goed bij voelt!

Liena... meisje meisje toch. Wat heb ik t met je te doen. Je mams weer niet lekker.... kan idd van de chemo komen hoop echt niet dat ze de moed laat zakken. Ligt ze nu in zkh? Wanneer heeft ze de volgende chemo weer? Ze kan natuurlijk heel erg ziek worden hiervan. Ik hoop dat ze er langzaamaan weer een beetje van opkrabbelt. Sterkte meis!
    Wat leuk... je buik laten schilderen in lollifant! Heb je foto's???? Ik ben reuze benieuwd. Zag dit afgelopen 9-maandenbeurs op internet en vond t erg jammer dat ik dit niet heb laten doen in mijn zwangerschap. Ben benieuwd naar t resultaat.
    Uitlogeren bij je broer... ik zou dit aanbod aannemen meis en als je er weer even doorheen zit zou ik ze weer een nachtje uitlogeren brengen. Wat lief van je broer!!!
    En ze sliepen er toch goed?!! Dus je hebt niks verloren alleen maar een leuke rustige avond gehad met je mannetje en een heerlijk nacht achter de rug.
    Ik zou zeggen: DOEN!!!

All... ik heb écht vakantie zeg!!! Gisteren deed mijn zoon friet maken voor ons en vanavond had ie shoarma gemaakt van kipfilet met bosuitjes en paprika eronderdoor. HEERLIJK!! Hij wil graag koken en heeft op school kookles dus dat wil hij thuis dan ook voor ons klaar maken. Nou mijn zegen krijgt ie voortaan... weet je hoe relaxt dat is dat ik me daar niet druk om hoef te maken en dat ik op mijn gemakkie Divano eten kan geven en alle aandacht kan geven. Heerlijk hoor en het eten smaakt echt erg lekker... soms met gekookte aardappels zeg ik hoe ik t allemaal doe maar hij bereid t eten. Ik geef alleen maar instructies. Morgen is ie nog hier met t eten en woensdag gaat ie naar zijn moeder dus dan moet ik t zelf weer doen tot en met zaterdag. Maar goed... chris en ik eten dan meestal makkelijk en lekker.

Ik ga er weer vantussen... slaap lekker allemaal!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... meldplicht meid!!!

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies

@ Miranda, mijn mams ligt idd in het ziekenhuis nu. Ze begon uit te drogen en allerlei andere klachten te krijgen. Over 2 weken moet ze de volgende kuur. Ben benieuwd of ze daar nog voor gaat. Ik hoop het wel, maar dat is mss ook wel erg egoistisch;). Kan me haar ook voorstellen als ze dit niet nog een keer aankan....
    Het nachtje zonder kids was echt heerlijk. Binnenkort nog maar eens doen. Ik ben mijn broertje heel dankbaar dat hij ons deze mogelijkheid heeft gegeven!!!!

Wat fijn dat de kinderen je al zo goed kunnen helpen zeg!! En als het eten dan ook nog eens zo lekker smaakt zou ik er zeker gebruik van maken:D.

Zo nog even klagen hoor:)
    Hier weer een ***nacht. Ben er zo klaar mee. Kayra begon al om 0.05 uur te spoken en heeft dit volgehouden tot 5.00 uur. Steeds ontzettend hoesten en als ze de speen niet in de mond had dan begon ze heel hard te kletsen/miepen..... Ik heb eerst 1 1/2 uur bij haar op de kamer gelegen en zij bij mij op bed, maar ze was zo onrustig dat ik er voor koos om haar mee te nemen naar ons bed, deze is groter ;). Mar ook hier bleef ze hoesten, hoesten, hoesten. En steeds de speen kwijt. Iedere 10 minuten weer de speen teruggegeven. Dan was ze tenminste stil. Haan is toen ik naar boven kwam na 15 minuten naar Thomas gegaan en heeft dus heerlijk geslapen. Ben dan zo boos op hem, en dat is naturlijk niet helemaal terecht. En dan gaat haan vanmorgen vrolijk weer richting zijn werk. Ik snap ook wel dat hij niet zomaar thuis kan blijven, maar ik ben bijna 38 weken zwanger, heb 2 nachten niet geslapen, Kayra is alles behalve fit, mijn mams is ziek en hij kan af en toe best een dagje thuis werken. Waarom dan niet eens op zulke dagen??????:(:(. Nou ja ik moet ook niet klagen. Mag blij zijn dat hij werk heeft, maar soms......

Nou genoeg geklaagd. Ik ga Thomas klaar maken voor school. Hij wilk echt niet, dus dat wordt weer strijd denk ik. Het is voort de kids ook allemaal anders dan anders en ze krijgen er veel van mee denk ik!!!

Meiden ik kom nog wel even weer tokken vandaag denk ik
    Tok snel
    Dikke knuffel Liena

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, nou je mag best klagen hoor! Je haan kan ook eens naar z'n werk gaan met een paar uur slaap omdat hij jou laat slapen of idd thuis werken zodat jij overdag nog wat kunt bijtanken. Kom op zeg! Maar praat je hier ook over met hem? Geef je dit duidelijk aan want zolang jij het doet ziet je haan niet dat je het eigenlijk niet kunt, tussen de regels door lezen zit er bij de meeste mannen niet in ;) Wat je moeder betreft; vreselijk! Die chemokuren zijn slopend! Ik hoop dat je moeder het vol kan houden. Volgens mij is het zo dat ze vaak een paar weken ziek zijn, zich net wat beter voelen en dan weer aan de volgende kuur moeten beginnen en dat is niet makkelijk! Hopelijk hebben artsen snel een goed bericht dat het super aanslaat waardoor je moeder de kracht vindt om het vol te houden! En voor jou een dikke knuffel meis! Ik hoop echt dat je hier goed over praat met je man want je kunt dit niet volhouden meis en mannen hebben echt niet door wat het allemaal met jou doet lichamelijk maar ook geestelijk!

@ Miran, lekker hoor zo'n zoon in huis ;)

@ all, goedemorgen!

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Meldplicht :p

Goedemorgen meiden,

Hier helaas geen bijzonder verjaardagscadeautje ;) Wel heel veel mooie bloemetjes gekregen :D

Vanmorgen dacht ik even dat het zover was. Maar denk voorweeen is toch weer afgezakt. Het rommelt iig wel.

Vanmiddag dus maar weer hossen met dochterlief ;)

@ Liena, sterkte met je mams. Balen dat je een rotnacht hebt gehad. Het zoontje van mijn overbuurvrouw sliep ook heeeel slecht. Ze hebben nu aromatherapie druppels en hij slaapt als een roosje. Wil wel eens vragen wat het is als je wil...

@ Miranda, fijn zeg zo'n zoon :D

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Liena dikke knuffel!

Ik lig nog op bed. Heerlijk er niet uit moeten....vond t wel spannend toen Joep ging werken...
    Tegen de krampjes heb ik cinababy. Werkt ook. Maar sinds we een andere fles hebben (afkloppen) geen krampjes meer gehad.... Wel komt hij al om de drie uur nu ipv vier maar hij valt aan t einde vd fles in slaap en krijg hem met geen mogelijkheid wakker....

Ik ga diuchen nu hij nog slaapt..... Tot strakjes!

Juffie gefeliciteerd!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh!!

Liena, wat vervelend dat je mams zo ziek is van de chemo dat ze is opgenomen. Ik zou zeggen, aankomend weekend de kids weer naar je broer! Nu kan je de rust nog even pakken en het hele gebeuren breekt jou ook op. Slaapt Thomas nog steeds lekker in zijn eigen bed? Ik zal eens kijken wat ik hier in de buurt kan vinden over die therapie. Bedankt voor je tip! Hoop dat je haan begrijpt dat het voor jou ook heel zwaar is. En net wat Deli zegt. Ben heel duidelijk aub want mannen snappen stille hints gewoon echt niet. Kunnen ze ook niks aan doen natuurlijk ;)

Mup, flink hossen dan!!

yo, lekker inderdaad nog even in bed liggen als je er toch niet uit hoeft.

Juffie, gefeliciteerd met de kleine man!! Alweer 1 jaar. Hiep hiep hoera!

Miran, kan die kokkerellende zoon niet eens hier komen koken haha. Als een ander het klaar maakt smaakt het altijd lekkerder!!

Hier maar WEER de ha gebeld en nu voor Stan. Dacht dat hij beter aan het worden was maar vanaf vanacht weer drama. Nu ligt hij op de bank. Wil weer niets eten en drinken, koorts en hoest ook de longen uit zijn lijf. Dus toch maar ff laten checken. Laura lijkt goed te reageren op de kuur. Vanochtend al een stuk minder koorts. Alleen nog flink hoesten.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena... verschrikkelijk zeg. Tuurlijk vergt dit veel van je lichaam, zéker met de zwangerschap/je moeder en te weinig rust. Dit alles samen gepakt maakt tot een niet genietende moeder. Ik kan best begrijpen dat je boos wordt op zo'n momenten. Je zit al tegen de laatste week van de zwangerschap... dan ook nog eens n moeder die zo heel erg ziek is en dan krijg je ook s'nachts niet eens je rust! Ik zou ook razend zijn maar mannen vangen deze hints idd niet op.
    Je kan niet altijd je man goed praten meis... JIJ gaat hier aan onderdoor en wat als JIJ ook nog eens in ziekenhuis beland of JIJ komt ziek thuis te liggen... wie doet dan de kinderen? Kan hij dan wel thuis werken? Snap je meis?... ik wil je haan niet aanvallen maar meedenken kan hij toch echt wel en jij moet eens wat meer op je pootjes gaan staan meis en wat meer aan je eigen denken.
    Jij bent ook maar een mens hoor!
    Heel veel sterkte met je mams en laat de kids dit weekend weer bij je broer slapen zolang de baby er nog niet is zou ik ze de weekenden laten slapen bij je broer. Geeft jouw net iets meer rust!
    Dikke knuffel meis!

Dag... beterschap met Laura en Stan. Ben je nog bij de ha geweest met hem? Wat heeft Stan?
    Ik zal eens vragen aan mijn zoon of dat ie n keer voor je wil kokkerellen hahaha zal hij vast niet erg vinden.

Yo... heerlijk uitgeslapen dus! Geniet lekker van Max meis... hij gaat zo hard dat is onvoorstelbaar!

Deli... hoe gaat het met jouw met je longontsteking? Hoe is het nu met je hubby? Is de sfeer in huis alweer terug? Hoe gaat het met de kleintjes???

Mup... flink hossen vanmiddag misschien komt de kleine vandaag nog wel hahahaha
    Wel even iedere dag meldplicht he meis!

Juffie... GEFELICIFLAPSTAART met Matthijs! Wat gaat n jaar ontieglijk hard he?... tegenwoordig is n jaar niks meer!

Mattijs... GEFELICIFLAPSTAART met je 1e verjaardag knulleke... zaterdag dus je verjaardag vieren?... ik hoop op veel kadootjes en fantastisch weer voor je! Fijne dag zaterdag he!!!

All... zo, drukke ochtend zit er weer op. Oooh, gisteren werd ik gebeld door oma of dat Gyani mee naar Spanje mocht met opa. Ik moest echt even slikken natuurlijk maar ze zouden dan vandaag of morgen vertrekken met vliegtuig... dan zouden ze 1 nachtje blijven slapen in Spanje en dan de volgende ochtend zouden ze met t busje (die moeten ze dus ophalen in Spanje) weer terug komen. Nu staan mijn kinders bij mij in paspoort en gaat dat dus helaas niet. Aan de ene kant vind ik dit natuurlijk heel sneu voor het kind maar voor mijn eigen gemoedsrust vind ik t wel prettig dat ie niet mee kan. Pfffft.... wat eng... niet dat opa hem zomaar mee zou nemen want opa vertrouw ik als geen ander!!!... maar gewoon de gedachte dat hij in t vliegtuig zit zonder dat ik erbij ben en stél dat er iets met dat vliegtuig gebeurd... jakkie moet er niet aan denken!!!

Ahh, ik hoor Divano al wakker worden dus ben er weer vantussen meiden! Kom vanavond nog ff langs!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Net terug van ha. Ook Stan aan een kuurtje voor oorontsteking.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, jeetje meis :( hopelijk is het dan klaar voor je kindjes! Op naar mooi weer!

@ Juffie, ook hier even; gefeliciteerd met je mannetje!

@ Miran, dat lijkt me ook eng, maar dan vooral de terug reis in een busje. Het is ook zo'n gehaast voor een kind.

Hier in huis gaat het beter, heb net flink gepoetst dus daar wordt ik ook rustig van, ik ben gewoon zo'n muts die onrustig wordt van rommel. Niet dat het altijd spik en span is hoor ;)

M'n man en ik doen weer normaal tegen elkaar dus dat is ook wel fijn!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh en verder met de gezondheid gaat het ook goed. Thyrza heeft geen koorts meer, man is opgeknapt en aan het werk en ik hoest nog wel flink en slk pcm maar ben dan ook op de been!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Bedankt voor de felicitaties hier en op FB.
    Vandaag de hele dag gewerkt en pas over 6 uur thuis:( Haan snel maar wat patatjes gehaald want koken is toch echt iets dat ik hem nog eens moet leren;) Matthijs vond zijn cadeautje leuk maar de doos en het pakpapier nog veel leuker:D

Liena: dikke knuf meis!

Deli: fijn dat het weer wat beter gaat bij jullie..

Dag: beterschap ook met Stan. Schiet niet op zo. Inderdaad tijd voor de lente.

mup: 21e is een mooie dag, kan nog steeds;)

meiden laat het even heir bij..Vanmorgen vanaf half 8 in de weer zonder een normale pauze. Nu wil ik even naast mijn haan op de bank ploffen:)

xxx

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, fijne avond meis! Ga maar lekker onderuit!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Meldplicht :p

Hier niks aan het handje! Is natuurlijk weer afgezakt. Ach we zullen zien morgen 39 weken. Dus we gaan vast over de 40 heen ;)

Vanmiddag afspraak bij de gyn ben benieuwd...

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    juffie nog van harte

Gisteren een lange dag gehad dus was te moe om te reageren

Net terug van Blijdorp was weer gezellig Zoey vond de visjes en de pinguins geweldig.
    Ook de Olifant vond ze erg leuk om te zien .

Deel Deze Pagina