(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Is ook zo Juffie. Maar Chris heeft op zijn salaris dit huis gekocht en kan t gelukkig allemaal bolwerken. Hij heeft ook altijd gezegd dat als ie dat niet meer kan dat ie dan t huis te koop zet!
    Ik werk voor de boodschappen en kleding voor de kids!
    Dan kan hij die centen apart zetten voor de verbouwing of leuke dingen met de kids doen!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja miranda dat heb ik ook! Relaxed hè....!
    Nog ff werken en dan een avond voor mezelf joep komt niet thuis. Ook wel eens lekker....

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja Yo... dat is zeker relaxed die 5 jaar account gratis!!!
    Lekker hoor... Chris komt ook pas om kwart voor 11 thuis vanavond! Wie weet lig ik wel al om 21.00 uur in bed vanavond!
    Voel me zoooo beroerd als ik niet aan die medicijnen zou zitten zou ik haast zeggen dat ik zwanger ben hahahaa

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    jeetje miran, dat je zo'n last hebt van die diclofenac

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: oeps dat was niet zo handig van je haan dan;) Hoeveel flessen krijgt Divano??

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja t is echt niet leuk hoor. Daarom neem ik de eerste tablet na mijn ochtendrit in en dat is om kwart over 9 en dan de 2e om kwart voor 12 en de 3e om kwart voor 5. Vanmorgen om half 12 was ik nog dizzy van de 1e tablet en dan komt nr 2 er gelijk bovenop! Moe dat ik er van wordt en ook misselijk maar dat kan komen omdat ik nog geen maagbeschermers erbij heb gekregen die mag ik zo dadelijk om half 5/5 uur ophalen en dat zou moeten schelen.
    Ik durf niet te autorijden met 6 kids in de auto! ONVERANTWOORDELIJK vind ik!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Om de 4 a 5 uur n fles.
    Normaal om 7.00/ 11.00/ 15.00/17.00 uur n groentepotje/19.00 en om 22.00 uur pyjamapapje!
    Nu 1 fles meer omdat ie vannacht om 05.00 uur er was!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lees bij de feb2011 mama's dat veel fleskindjes nog maar 4 flessen krijgen en dan geen bijvoeding. Nou dat zie ik Matthijs nog niet doen hoor. Nu met de fles krijgt hij 5 voedingen maar een week geleden dronk hij ook nog wel 6 of 7 x per dag.
    Hapjes ben ik nog niet mee begonnen. Taalt Matthijs ook nog niet naar. Vanmiddag at ik een banaan en heb hem even laten likken maar hij vond het maar niets:D Keek toch vies..

9. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Juffie met fv zit al snel minder omdat de aantal ml die geeft ook meer wordt.sabela drinkt ook nog heel vaak en dan krijgt ze zo nu en dan een hapje fruit en savonds groenten.

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja idd met fv gaan ze sneller naar de 210 cc water en daar komt dan nog poeder bij. Dus dat scheelt wel met bv.
    En met bv is het toch ook normaal dat ze wat vaker krijgen?

Zo ik ben lekker thuis! Al lekker een broodje gegeten en ga dadelijk een milkshake halen....jummie!! En dan vanavond lekker op de bank en op tijd naar bed!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik snap ook wel waarom hij meer wil drinken als hij bij mij drinkt maar vind het ook wel erg fijn als er iets meer regelmaat in komt. Als Matthijs bijvoorbeeld om 12.00 een fles op heeft weet ik gewoon dat hij pas weer rond 16.00 wil/ hoeft te drinken. Als hij bij mij drinkt is dat lang niet altijd duidelijk. Soms na 2,5 uur weer, soms na 4 uur pas.
    Aan de andere kant vind ik bv wel erg makkelijk. Als hij jengelig is hup borst erin en klaar. Niets geen gezeur met het is nog geen tijd ofzo..

Jullie horen het is twijfel gewoon nog even door;)

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... krijg Divano niet terug gezet naar minder flessen. Probeer t wel hoor maar lukt me niet. Ook zeggen ze dat bij groentepotje je nog geen fles mag laten vallen. Nu net heb ik hem om 17.00 uur groentepotje gegeven en daarna heerlijk met hem samen gedoucht... dacht flesje erin en hij valt als n baksteen in slaap! Dus ik leg hem even op speelkleed terwijl ik flesje klaar maak en wat denk je... hij was al omgevallen van vermoeidheid. hahaha dus nu ligt ie lekker in de box te slapen. Hopelijk lang genoeg zodat ik niet in de knoop kom met zn pyjamapapje!

Yo... lekker hoor n broodje en n milkshake. Ik kijk vanavond de film op rtl8 en dan lekker languit op de bank misschien val ik dan in slaap.

All... zit met mok thee op de bank naar dr. phil te kijken. Mijn buik rommelt door die medicijnen. Ze liggen helemaal overhoop!
    Wat n rotgevoel zeg!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... slaapje was van korte duur moet ik zeggen... Divano is alweer wakker dus ga nu fles geven en dan om 11 uur vanavond pyjamapapje!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden, lees dat het over schema's gaat :D altijd een fijn onderwerp!

@ Juffie, ik snap dat je bv aan de ene kant makkelijk vindt ivm troosten! Maar ik snap ook heel goed dat je een beetje ritme en duidelijkheid wil. Lastig... Alleen jij kan een keuze maken!! Ik vind het een enorme rust dat ik kan zien wat Thyrza drinkt en weet dat ze daar voldoende aan zou moeten hebben voor een bepaalde tijd. Ik doe niet aan rekken tot de volgende fles, honger is honger! Als ze nou een half uur eerder komt of zoals een tijd terug 's avonds zo onrustig was en 3 uur tussen de flessen had dan doe ik dat gewoon. Maar eigenlijk houdt ze er zelf standaard 4 uur tussen en als ze tussen de flessen door wat jengelt heb ik een andere stop : de speen ;)

@ Miranda, ik las jou schema maar dat is toch ook prima met die laatste fles nog? Ik weet niet meer precies hoe het bij Wesley ging maar die kreeg ook nog laat een fles een hele tijd. Die was er met 5 maanden volgens mij nog niet af hoor! Ik heb wel geprobeerd om 'm te vervroegen van 11 uur na 10 uur en dan na 9 uur maar Wesley deed toch waar hij zelf zin in had ;) Als we de fles heel laat gaven sliep hij goed en als we de fles vroeger gaven was hij gewoonweg nog niet moe en dus wakker en dus HUILEN ;) Volgens mij hoef je echt nog niet naar 4 flessen hoor!

@ De rest; hallooooooooooo en doei!

De kindjes lagen beide om half 8 in bed :D:D:D Thyrza huilde net nog even maar haan heeft de stop er in gedaan ;) Wesley was de laatste tijd zooooooo moe steeds en haan heeft 'm vanmiddag in bed gelegd, heeft ie ruim een uur kunnen slapen. Hebben we 'm wakker gemaakt en om 7 uur er weer in. Ik was er altijd een voorstander van om 'm tegen die tijd naar bed te doen maar mijn haan vond het wel gezellig als hij nog even op was en een hele tijd leek dat goed te gaan maar nu met Thyrza erbij heb ik toch het idee dat hij 's nachts of 's morgens wel meekrijgt als ze huilt en sowieso is Thyrza vaak wel voor 7 uur wakker en hij hoort mij dan en komt dan ook z'n bed uit dus dat is voor hem even wat anders dan een uur of 8. Dus nu maar kijken of hij nu wat meer rust krijgt en beter te pas is :D

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wesley krijgt nu nog pyjamapapje, vind hij heeeeerlijk!! Toen Wesley een maand of 4 was ben ik rijstebloem in de laatste 2 flessen gaan doen, heb je dat wel eens geprobeerd? Kun je het toch wat dikker mee maken.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda en deli: vind het af en toe gewoon lastig. Kan heel slecht tegen laat naar bed gaan en mijn haan al helemaal. Laatste voeding om 23.00 geven heb ik dan ook nooit gedaan. Dat trek ik gewoon niet als de wekker om 6.15 gaat en ik er ook nog een paar keer uit moet. Wil dus eigenlijk gewoon om 22.00 slapen;) Dit gaat de laatste week trouwens best goed hoor. 21.45 fles en dan de volgende ochtend pas weer drinken.

We rommelen gewoon nog even door en dan zien we wel. Matthijs is nu ook 4 mnd dus mag ook rijstebloem door zijn fles idd.

deli: lekker zeg beide kids in bed. Hier gaat Nathan altijd rond 19.30 en Matthijs meestal rond 19.00. Wel fijn de avond voor jezelf.

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... ik kan pas weer n fles laten vallen als hij brood gaat eten. Over iets meer dan n maand eet ie brood en dan vervalt er weer n fles en dan zit ik op nog maar 3 flessen. Het komt wel goed hoor en ik heb dat ook hoor... honger is honger!
    Doordat ie zoveel drinken laat staan heeft ie ook sneller honger. Ach... t maakt me niet uit zolang ik maar de nachten door kan slapen dat scheelt me al heel veel!!!

18. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Hoi dames vandaag een positieve ovulatie test had me mijn mannetje gewoon gehaald dat ik lag te dutten op de bank vanmiddag naa!
    Het moet toch niet gekker worden hahah maar wel heel lief!
    Nou hij werd al na een paar seconde positief nou dat zegt al genoeg!
    Toen kreeg ik massage en daarna oelala whahahaha!
    Het was zo ontspannen moet gewoon raak zijn......

vanavond gtst kijken daarna evne kijken wat er voor leuks komt!

Liefs!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mout.... superlief hoor!! Wat n man!!!
    Er komt n hele mooie film op rtl 8! Tenminste lijkt mij heel mooi!

20. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Hahaha ja ben super trots op hem!
    Hij is zo een topper heeft alles over voor ons en voor een nieuw kindje!
    Hij is zelfs na 17 jaar gestopt met roken voor zichzelf natuurlijk, maar ook in de hoop dat zn zaad beter kwaliteit wordt.

Ow oke nou ik ga zo ook dan even gluren op rtl8!

Deel Deze Pagina