(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... hoe was je afspraak bij de gyn???
    Ach... t kind komt wanneer t er klaar voor is he!
    Ik moet zeggen dat zowel jij áls Vanisha er erg mooi uitzagen met de carnaval. Jij met je prachtige buik en Vanisha als prinsesje en spaanse danseres (?) als ik t goed heb.

Mel... fijn dat de dierentuin geslaagd was. Volgens mij had je ook lekker weer he!

All... kind nummer 4 staat ook op punt van vertrekken naar de moeder. Jeetje wat is t dan erg stil hier in huis zeg. Chris nog steeds ziek en de kleine is ook niet al te lekker maar ik doe t er nog even mee. Dan dadelijk nog ff boven stofzuigen/ de bedden afhalen en opnieuw opmaken/ de badkamer nog uitdoen en dan hoef ik de rest van de week niks meer te doen!!!!!! Heerlijk... nu blijft t zuiver!!!!

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mup, helaas nog geen beebje dus.... succes bij de gyn!

Net weer een tripje naar de ha gehad. Gelukkig zijn de kids aan de beterende hand maar Laura heeft ineens een zwarte tong. Dus ik apotheek gebeld of het een bijwerking kon zijn die niet in de bijlsuiter stond. Maar die hadden er nooit van gehoord met de kuur die ze krijgt. Moest toch maar even ha bellen dus zogezegd zo gedaan. Om half 4 mocht ik komen en nu heeft ze een haartong als gevolg van haar kuur. Maar kan gelukkig geen kwaad. Mag kuur gewoon afmaken en dan moet het vanzelf weer weg gaan als haar weerstand weer opbouwd. Ziet er wel raar uit:)

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoe was het bij de gyn mup?

dag: dat is ook gek zeg een zwarte tong. Gelukkig kan het geen kwaad!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Melanina, leueuk! Een dagje blijdorp :D

@ Miranda, dank je wel! De princessen jurk was een beetje lang dus vandaar de dag daarna maar de spaanse jurk ;)

@ Dag, klinkt eng zeg een zwarte tong was je je niet doodgeschrokken toen je dat zag.

@ Gyn, alles was goed :D Wel weer wat minder vruchtwater maar dat is normaal als je tegen het einde aan loopt. Morgen alweer 39 weken dus laat maar komen die kleine ;) Maar ja is toch afwachten.

Ben nu aan het wachten op haantje. Zijn oma is jaar, eerst even eten bij zijn ouders. Vanisha is daar al :( Die wilde liever naar opa en oma dan mee naar het ziekenhuis. Voel me meteen een saaie moeder haha. Maar wel lekker even rust. Net nog even flink wat gedaan boven...

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mup, fijn dat alles goed was. Lijkt me een gek gevoel om nu ineens die 39 weken te halen terwijl Vanisha er al lang was rond deze tijd. Veel plezier vanavond en geniet nog even van je momentjes alleen!! Je bent echt geen saaie moeder. In de ogen van die kids ben je al snel saai volgens mij maar o wee als ze mama nodig hebben ;). Was me inderdaad rot geschrokken met die tong dus ikke meteen die hele bijsluiter binnenstebuiten gekeerd maar stond niets op. Heb de ha wel werk bezorgd nu want ze moeten nu deze bijwerking gaan melden en moet dus een nieuwe bijsluiter gemaakt gaan worden. Dus als er iemand in de toekomst bactrimel krijgt voorgeschreven en er staat als bijwerking zeer zelden haartong op dan is dat onze schuld, haha.

Miran, lekker genoten van je rust?

Deli, ohhhh ik kan me nu zo goed bedenken hoe kwaad je vorige week geweest moet zijn. Haan en ik zijn beiden niet fit. En haan komt vanmiddag thuis van zijn werk, duikt in bed en is blijkbaar doodziek. Dus ik netjes thee, zakdoekjes etc brengen. Vraag ik of hij even op Stan kan letten terwijl ik ff met Laura naar de ha ga. Nee kon niet want hij was ziek!! Oke dacht ik al licht geirriteerd, dat kan.... Komt hij tegen etenstijd naar beneden en werkt zo even een bord boerenkool met bijna een hele rookworst naar binnen. Tja, heeeeeel ziek dus! ;). Daarna hielp hij gelukkig wel mee de kids naar bed te brengen maar bij Stan zat er geen sloop om zijn kussen omdat ik die nog in de droger had zitten. Zijn andere zat nog in de wasmand en vroeg of hij die even wilde pakken en er omheen wilde doen. Was ook nog goed, maar zoals altijd kon hij het weer niet vinden en er lag niets op de goeie plek volgens hem. Dus nu zit hij kwaad voetbal te kijken en ik lig lekker op bedje tv te kijken met lappie op schoot. Zal morgen wel weer afgekoeld zijn hoop ik.

Fijne avond allemaal. Ik ga nog ff op fb.

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... ja ik GENIET van de rust. Moet wel iedere dag even mijn kids aan de telefoon hoor. Ik mis ze wel... het is veelste stil hier in huis. Divano is een echte handenbindertje en merk nu... nu de kids niet thuis zijn... hoe erg je Divano soms moet entertainen. Divano heeft gewoon dát geluk dat als hij n kik geeft dat er dan minstens 3 klaar staan om hem te troosten of om met hem te spelen. Althans dat is n geluk voor papa en mama. hahahhaa
    TJee... wat zou jij idd geschrokken zijn zeg met zo'n klein meisje op je arm die dan n zwarte tong blijkt te hebben. Gelukkig valt t allemaal reuze mee en ondervind Laura er geen last van. Beterschap met de kleine meis.
    Dan je haan... tja als mannen ziek zijn zijn ze echt ziek. Alhoewel ik er met Chris op zich weinig moeite mee heb... ja hij gaat wel veel bank hangen heel de dag en als ik ff iets kleins in de winkel moet halen of zo dan is t: ga je met mama mee naar de winkel?... ga je met mama mee auto rijden?
    Grrrr... dan kan ik hem ik weet niet wat doen maar goed... ik neem Divano dan liever mee dan dat ik hem thuis moet laten en blijkt dat Chris op de bank in slaap valt (per ongeluk doordat ie echt niet lekker is of gewoon omdat ie moe is... dat laat ik er buiten)
    Maar aan de andere kant vertelde ik Chris vanmorgen dat ik heel slecht heb geslapen doordat ik steeds aan t woelen was in bed en dat ik nu dus last van onderrug had. Hij kwam gelijk met antigriep (dat moeilijke woord occococsille nog wattes) aanzetten en gooide die onder mijn tong. Hij zei: begint er maar vast aan uit voorzorg want ik had dat ook zondag en nu dus de griep. Dus hij is ook wel bezorgd om me!

Mup... ja vond het hele prachtige foto's van Vanisha. Het is echt n heel mooi meisje. Ze heeft t vrolijke gezichtje van jouw maar ze lijkt precies op haar vader (haar gezichtje dan). Het is n hele leuke knappe meisje om te zien. En jij.... in je zwarte jurk met carnaval mocht er zeker ook wel wezen. Jammer dat ik je dikke buik niet goed kon zien hahaha
    En dan die papa met zijn outfit hahahaha wat moest ik lachen! Typisch mannen he!

Morgen dus 39 weken?... nou... dit kleintje vind t nog niet echt lekker weer om naar buiten te komen zeg! Spannend... ook voor jullie!!!

Meiden... tok morgen weer... ga nog ff op facebook want kan niet computeren als DIvano wakker is en nu slaapt ie lekker!

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies

Hoe is het hier?

@ Dag wat vreemd zeg, een haartong??? Had ik ook nog nooit van gehoord. Wel fijn dat de kleine meid er geen last van heeft, want dat is ook niks. En met Stan gaat het weer wat beter?? En je man dus ook zwak ziek en misselijk?? Zo zielig;). Ik hoop voor je dat hij snel weer opknapt...Maar kan me je boosheid heeeel goed voorstellen.

@ Deli, ik heb een heel gesprek gehad met mijn man over hoe ik erin sta en dat ik het niet meer trek. Aan een kant probeerd hij vast zijn best te doen, maar ik kan hem op het moment wel wat doen:)......
    Hoe gaat het bij jou thuis? Zijn jullie allemaal weer een beetje opgeknapt nu?? Het lijkt wel of iedereen op het moment ziek is of net is geweest he??

@ Mupkuh, ik ben wel heel nieuwsgierig naar die aromatherapie, ik wil op het moment alles wel proberen!!!!!;). En jij vandaag dus 39 weken, gefeliciteerd. Geduld wordt nog op de proef gesteld dus!! Wel heel fijn dat alles goed was bij de gyn!! En het heeft ookniet geholpen om druk in de weer te zijn? Dikke knuffel!!!

@ Yojo, wat lekker dat Max nog geen krampjes weer heeft gehad. Je moet net even vinden wat bij hem werkt. Hop dat je het hebt gevonde. Was het goed gegaan alleen met de kleine man??
    Hoe bevalt het jullie als pap en mam?? En nu druk met kraamvisite of valt het nog mee??

@ Miranda, als ik ziek thuis lig dan gaat hij ook gewoon naar zijn werk hoor, want dat moet natuurlijk doorgaan. Als hij ziek is dan kruipt hij op bed en komt er alleen uit om te plassen en af en toe wat te eten. Verder slaapt hij dan heerlijk bij. Ach mannen;).
    Helaas kan mijn broer dit weekend de kids niet hebben, maar we overleggen het voor binnenkort nog wel een keertje.
    En jij hebt het rustig in huis?? Wat heerlijk dat de kids zo genieten bij opa en oma!! En ja dan merk je dat kleintje toch best veel van je tijd vragen he hihi. Maar ook wel gezellig toch?? En wat lief van je haan dat hij zo met je meedenkt!! Hoop dat het bij jou bij rugpijn blijft. Dikke knuffel.

@ Juffie, meid wat een drukte bij jou op het moment. Nog 2 dagen en dan lekker even een weekje vakantie of niet?? Of heb je dan ook nog allerlei dingen die je moet doen?? Dit weekend vieren jullie de verjaardag van de kleine man? Hoe vond Nathan het dat Matthijs cadeautjes kreeg en hij niet?? Thomas vond dat toen best lastig...;).

@ Melanina, wat heerlijk zeg, een dagje blijdorp. Wat kunnen ze daar dan van genieten he? Heeft ze vannacht vast lekker geslapen of niet??

Hier gaat het nog steeds niet zoals ik zou willen. Slaap de nachten nog steeds heel slecht en daardoor krijg ik allerlei lich klachten. Met Thomas gaat het gelukkig goed, al begint die ook weer te kuchen als een zeehond. Kayra hoest wel minder, maar laat ons niet slapen. Tussen haan en mij botert het op het moment ook niet zo. Steeds beloofd hij dingen en doet die dan vervolgens niet. Afgelopen dinsdag zou hij vroeg thuis zijn (13.00 uur), uiteindelijk was hij er pas om half 5. Hij reageerde niet op mijn sms-jes, belletjes en mailtjes:x, god wat was ik boos op hem. NU hebben we het daar over gehad en uitgepraat. Stel dat de bevalling was begonnen, had hij mij dus 2 1/2 uur laten wachten om contact te zoeken!!! Daar had hij niet over nagedacht zei hij ...
    Gisteravond voelde ik me ook helemaal niet goed en zegt ie dat hij vanmorgen wel later kan beginnen, om 8.15 uur weg zodat hij me eerst zou kunnen helpen met de kinderen. Om 5.45 uur staat hij aan mijn kant an het bed dat hij toch maar gaat omdat hij vanmiddag ook vroeg thuis moet zijn ivm ziekenhuisbezoek(controle bij de verloskundige). Op zich snap ik dat wel hoor, hij moet zijn werk ook af kunnen krijgen natuurlijk, maar ZEG DAT DAN NIET:x:x, daar maak ik me dan zo kwaad over. Als ik dat dan tegen hem zeg weet hij niet goed hoe te reageren en loopt naar beneden en gaat weg...
    Ik weet niet hoe duidelijk ik nog moet zijn, maar ga bijna hopen dat ik in het zh moet blijven;);).

Zo even weer genoeg geklaagd.:D
    Gisteren een telefoontje gehad van mijn mama. Ze is gelukkig weer thuis!!!:D. Het blijkt dat ze helemaal niet tegen de chemo kan en haar maagwand was beschadigd. Daardoor kon ze niet eten en drinken. NU heeft ze maagbeschermers en voelt ze zich weer een stuk beter!!!! Ze ziet heel erg op tegen de volgende kuur, maar gaat er gelukkig wel voor Vind het erg sterk van haar!!!
    Meiden ik ga even met de kids op de bank zitten tv kijken..... Rustige start van de dag:D
    Dikke knuffel Liena

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O ja zou het bijna vergeten, vandaag 38 weken:D:D

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Liena dikke knuffel! En fijn dat t better gaat met je moeder!

Mijn dag alleen was fijn. Max wildeoverdag niet zoveel slapen maar vanaf vier uur haalde hij het weer in. Gezellig voor joep....
    Kraamvisite begint nu te lopen. Ook gezellig!

Ga nog ff dutje doen...

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Even snel algemene reactie :(

@ ego dus ;) Vanacht van 11 tot 02.00 wakker gelegen met flinke voorweeen. Had ze eerder op de avond ook al. Dus toen ik wakker werd dacht yes het gaat beginnen. Veel op de wc gezeten dus was helemaal leeg en er klaar voor. Maar helaas zakte rond half 2 weer af :( De weeen worden wel steeds sterker maar helaas nog niet sterk genoeg dus. Zo zwemmen met ons ma en Vanisha bij Landal. Even verstand op nul en hopen dat het zwemmen ervoor zorgt dat de weeen snel doorzetten.

Dikke knufff allemaal :D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, ja mannen zijn toch wat makkelijker daar in :( maar ik vind wel dat als hij het 1 zegt hij het ook moet doen. Jij stelt je daar helemaal op in. Maar dat is ook een vrouwendingetje want mijn man snapt ook niet dat je dan ergens rekening mee houdt. Ergens hoopte ik al heel lang (voor jou rust) dat je in het ziekenhuis mocht/moest blijven :p Dit is niet goed voor je hoor meis! En dat hij niet reageerde op jou oproepen vind ik echt stom zeg! Wat je zegt, misschien was je wel aan het bevallen! Hopelijk heeft hij daar van geleerd, daar zou ik echt heeeeeeeeeeel boos om zijn! En fijn dat je moeder nu weet waarom ze niets kon eten/drinken! Hopelijk valt de volgende kuur mee voor haar meis!

@ Dag, fijn he :( mannen!! Bah! Ik hou heel veel van mijn man en heb over het algemeen niet mega veel te klagen maar als hij ziek is ben ik het liefst alleen! Hoe gaat het nu bij jullie?

@ All, ik zwaai even!

Ik denk dat er hier een tandjes erbij krijgt want ze moppert en had vd week koorts... Als Thyrza zo op bed ligt ga ik even de voorraadkast uitzoeken en wat (veel) was vouwen.

Zaterdag gaan we (als we oppas vinden) met Wesley naar de bios en zaterdag avond gaan hubbie en ik met schoonzus en zwager uit eten. Zo, daar heb ik zin in! Eindelijk weer wat leuke dingen ipv ziek zijn en in een negatieve spiraal naar beneden ;)

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen....

Liena... fijn dat je mams weer thuis is en weet wat er aan de hand was. Ook super om te horen dat ze er weer voor gaat!!! Dat geeft jouw ook weer wat meer rust in je lichaam.
    Dan haantje... niet erg slimme zet van hem om jouw te negeren. Snap hem ook wel dat ie dat misschien niet kan gebruiken maar dit is een heel andere situatie en ik vind dat ie nu allert moet zijn voor je! Ik zou ook razend zijn geworden idd.
    Oooh meis... gefeliciteerd met je 38 weken. Nog maar n paar weekjes he meid!

Deli... leuk, zaterdag dus lekker naar de bios met Wesley?... welke film meis? Is dit de eerste keer voor Wesley? Ben benieuwd wat ie ervan vind. Hoop dat jullie snel uit de negatieve spiraal komen.

Mup... heerlijk zwemmen... misschien doet t idd wel wat met de weeën maar ben bang dat de kleine dit gehobbel veel leuker vind en dat ie daarom geen zin heeft om te komen. Oooh gefeliciteerd met je 39 weken!

All... Chris had vanmorgen toch maar even de ha gebeld want hij wou vanavond weer gaan werken maar voeld zich nog niet helemaal fit dus even na laten kijken en horen wat de dokter zegt.
    Nu blijkt dat hij zuurstof te weinig heeft vandaar deze klachten. Hij moet verplicht GEMAK houden! Hier baalt hij dus wel van. Hij zei: ik doe al 3 dagen niks niet anders dan van bed naar bank en bank naar bed. Hij heeft nu een kuur voor 1 week gekregen en volgende week moet ie een blaastest doen bij de assistente. Hij had een zuurstoftekort van iemand met longproblemen!
    En wij maar denken aan de griep?!!!! Daar bovenop zijn wij wel goed verkouden hier in huis maar voor de rest mogen we nog niet klagen!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh,

mup, zwem ze!

Liena, wat vervelend dat je mam niet tegen de chemo kan. Wel fijn dat ze met de maagbeschermers wat beter is. Krijgt ze volgende keer wel weer gewoon dezelfde? En haantes, tja!! Breek me de bek niet open haha. Kan jij ook niet net als Yo een nachtje bijtanken in het zkh?

Deli, gelukkig is de rust hier wedergekeerd. Ben helaas nu zelf echt geveld door de griep. Haan zou in eerste instantie thuis blijven omdat hij nog niet beter was maar na een warm bad genomen te hebben voelde hij zich beter en ging alsnog. Gelukkig zag hij wel dat ik echt niet fit ben en heeft mijn mams gebeld of hij de kids kon brengen. Dus die zijn nu naar opa en oma. Ik ga zo een kopje thee proberen, lekker in bad en als ik dan wat fitter ben ga ik de kids weer halen.

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja liena dat moet je eens vragen. Slaapt heerlijk zo'n spuit... Heb je tenminste weer een goede nacht gehad!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, dat is wel fijn dat hij dan met je meedenkt en de kids weg breengt! Hopelijk knap je snel op! Doe maar rustig aan!

Ik zag net bij Thyrza op haar buik allemaal rode plekjes! Ben benieuwd, met de koorts van van de week heeft ze misschien toch een ziekte ofzo?!

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, misschien 5e of 6e ziekte?? Net ff lekker bad gepakt en de kids opgehaald. Met een advil achter mijn kiezen gaat het best aardig. Dus ik ben weer blij :D. Haan zorgt vanavond voor het eten dus mag niet meer klagen over hem ;). Zometeen even wasje proberen te vouwen en verder nog ff rustig aan.

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Deli, Vanisha heeft het ook ooit gehad. Was toen de 5e of 6e kinderziekte.

@ Dag, geniet van je rust :)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

BUDDYNIEUWS;

Ik kreeg dit smsje van Liena;

Heey hoi vanmiddag op controle geweest bij de vk. Had de bloeddruk weer te hoog, maar verder geen ontsluiting. Moest weer aan de ctg, daarop harde buiken te zien en 2 uur later ineens 2 cm ontlsuiting en moet ik blijven. Ws is de bevalling begonnen. Als er meer duidelijk is dan laat ik het weten! Knuffel Alina

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Spannend he meiden!!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend liena! Succes meis!