Deli... idd spannend zeg!!! Liena... ik hoop meis dat de kleine er al is nu ik dit berichtje typ. Heel veel suc6 voor t geval dat de bevalling nog moet starten. Ik wens je ondanks alles heel veel sterkte en kracht toe meis en dan kan EINDELIJK t rusten gaan beginnen... voorlopig voor de eerste 8 dagen dat je hulp in huis hebt en meis... neem die rust ook he!!!! Hoop snel berichtje van deli te mogen ontvangen dat de kleine geboren is!
Heey meiden, Nou helaas zette het dus mooi niet door. Om half 12 ben ik weer naar huis gestuurd. De weeën waren zo goed als weg. Nu rommeld het nog steeds, begin ook wat bloedverlies te krijgen dus er is wel iets aan de gang, maar vooralsnog is er nog geen baby. Vannacht dus een rommelig nachtje, laat het dan nu maar doorzetten......... Als er iets veranderd horen jullie het weer. Dikke knuffel Liena
@ Liena, balen zeg dat het niet doorgezet heeft. Wel fijn dat je al en paar cm ontsluiting hebt. Zal voor je of voor ons duimen Hier heerlijk geslapen vanacht maar wat wil je na een dagje zwembad Vanmorgen gelijk ongi krampen en 3x in een half uur naar de wc. Dus dacht zou het dan vandaag... Maar het is weer weg Zo maar eens flink stofzuigen enzo misschien dat er iets door gaat zetten
@ Liena, wat jammer! Is je man vandaag thuis? Hopelijk kun je nog even lekker gaan liggen om bij te komen en aan te sterken! Het duurt nu vast niet lang meer! Knuffel!
Sow wij schieten net wakker.... Ons Max gunde ons een paar uur slaap. 21.45, 2.00 en 5.00 gegeten. Begint nu geluidjes te maken...heerlijk! Ow liena jammer!!! Mup ben benieuwd!
@ Yoyo, heerlijk zeg! Nog even en jullie kunnen heerlijk doorslapen Hoe laat krijg Max zijn laatste voeding?
Yo... heeft Max al n soort van ritme in t eten? IK bedoel iedere dag 07.00 uur dan 11.00 uur enz enz? Of komt ie gewoon iedere dag verschillend en geef jij hem dan gewoon om de 4 uur eten? Ik deed nl gewoon kijken wanneer Divano zich meldde en van daaruit "probeerde" ik 4 uur verder te tellen. Maar kun je je draai al n beetje vinden? Hoe voel je je nu als mama? Lekker gevoel he meid als ze die kleine op je borst leggen na al dat hard werken?!!! Liena... erg jammer meis dat t weer afgezakt is. Pffft wat laten die babytjes van jullie toch lang op zich wachten zeg! Ik zou gek worden van al dat voorwerk en er gebeurd maar niks. Is je haantje vandaag lekker thuis? Wel bij slapen dan he meis want wie weet gaat t nu wel doorzetten... of n lekker bad nemen dat kan ook nog wel eens helpen. Oooow ik hoop zo dat t nu vandaag gaat beginnen voor je! Dikke knuffel meis Mup... hoe is het daar? Alles nog lekker rustig.... blijkbaar wel anders had ik wel n smsje gehad hahaha. Doe nog even leuke dingen met Vanisha nu het nog kan want strakjes heb je de eerste 8 dagen weinig tijd voor haar want dan krijg je allemaal visite die voor de kleine komen. Geef haar nu even alle aandacht en geniet nog even van die kleine meid die zometeen "GROTE" zus wordt! Wat zal dat voor haar veranderen zeg! All... zo... ik dacht dat ik t gehad had met die diarree maar helaas... Chris heeft me toch echt aangestoken met zijn griep. Ik heb keelpijn en mijn hoofd zit verstopt. hahaha stomme zin... je zou haast zeggen ´moet je hem gaan zoeken´ hahhaha. Maar mijn hoofd zit dus potdicht... voel me gewoon beroerd maar alleen in mijn gezicht. En mijn onderrug doet erg zeer. Voor de rest gaat t goed hoor... beter als met CHris. Die heeft veel last van zijn verkoudheid en slaapt ook behoorlijk veel. Is heel de dag duizelig! Ach... nog een klein weekje en dan weten we hopelijk iets meer.
Ik laa hem zelf komen en van daaruit tel ik drie tot vier uur verder. Maar hij meldt zich meestal rond de drie en een half uur. S nachts mag er zeven uur tussen zitten maar dat heeft hij tot nu toe niet gehaald.
@ Yoyo, weet niet hoe het zit met fles. Maar denk dat dat vanzelf wel komt. Hij is ook nog zo jong... Oh ik kan echt niet wachten haha.
lekker laten meis... je moet je hart gewoon volgen hoor. Heb je nog iets gehoord van je werk/collega's? Hou je de kraamvisite een beetje rustig of kunnen ze gewoon aankomen waaien wanneer ze willen? Max zal t wel nodig hebben denk ik zo. Divano kwam geloof ik ook om de 3,5 uur en ik gaf daar gewoon aan toe. Mijn zus niet die liet er ook echt standaard 4 uur tussen zitten. Ik heb daar niet zo opgelet en nu met zijn nachtritme let ik ook niet op de tijd. Divano is nu weer over gegaan op 22.00 uur naar bed en vervolgens heel de nacht goed slapen maar om 07.00 uur wakker zijn. Dan valt ie om 10.30 uur weer terug in slaap tot n uur of 1 en dan om n uur of 18.00 tot n uur of 19.00 te bed. En dan weer om 22.00 of 23.00 uur naar bed. Máár ik heb wel mijn nachtrust. Zou ik Divano om 19.00 uur op bed leggen en laten huilen als ie om 22.00 uur wakker wordt dan heb ik hem heel de nacht tot s´morgens 05.00 uur toe. En dan slaap ik dus voor geen meter vandaar dat wij geen avonden hebben maar wel lekker die nachtrust! Dit is wat voor ons werkt en zo doet iedereen t op zijn eigenste manier meis! Ik hoop voor jouw dat Max met de 3 maanden een lieverdje is en gewoon lekker doorslaapt en gewoon heerlijk om 19.00 uur al lekker zijn bedje opzoekt!
Nee als hij honger heeft geef ik hem de fles. Anders is hij zo overstuur dat hij na 30cc al in slaap valt. En daar hebben we allebei niets aan. Dat ritme van vier uur komt vanzelf. Hij is nog geen twee weken en doet het al zo goed. Kraamvisie komt sinds deze week op gang. We spreken niet iedere dag af en ook niet meer als 1x per dag. Dus we houden het lekker rustig. Zo wij gaan dadelijk boodschappen doen. Heerlijk om weer op rak te kunnen! Eerst maar eens wat poetsen hier in huis....
@ Ritme, het komt vanzelf! Ik heb wel altijd geprobeerd om de laatste niet voor 23.00 uur te geven zodat ze dan 'snachts maar 1 keer kwamen maar je hebt het niet voor het zeggen; honger = honger vind ik. Al moet je wel opletten en de flessen niet te dicht op elkaar geven want dan krijgen ze ook weer krampjes... Ik heb ook een rustig dagje. Moet nog 1 was ophangen de rest ligt schoon in de kasten. Tis hier grauw weer, bleh! Thyrza is een beetje hoesterig dus die had vanmorgen maar 1 uur geslapen ipv 2. Hopelijk gaat het vanmiddag beter. Ik ben een beetje lui. Moe kan het niet zijn want ik heb vannacht heerlijk lang geslapen. __________________
Hij mag in principe nog om de 2 uur maar dat vind ik echt te kort. Ben blij dat hij op die 3,5 uur zit en soms langer. Ik probeer de laatste voeding ook altijd zo laat mogelijk maar idd honger = honger.... Lekker dat je een rustig dagje hebt. Even lekker van genieten!
ik liet de kids ook nooit huilen. Als ze idd tegen etenstijd zaten,,, halfuurtje eerder ofzo, dan gaf ik ze dat gewoon. Je kunt n kind niet laten huilen omdat ie honger heeft. Heb zelf maar eens honger toch? Dat is hier in huis tzelfde met slapen. IK wou eigenlijk dat Divano gewoon om 19.00 uur mooi ging slapen tot de volgende ochtend maar helaas Divano is een kind met heel weinig slaap nodig (had en heeft Didier nog steeds last van) en dan kan ik hem niet dwingen. Nouja... de avonden zijn lang want we kunnen hem alle aandacht geven maar we vinden t ook wel lekker om samen tv te kijken... nou dat kunnen we voor half 11 wel schudden want dan gaat alle energie op aan Divano maar goed zolang hij er goed van slaapt vind ik t goed he! Als je t over d´n duvel hebt... ik hoor Divano nu wakker worden en hij ligt vanaf half 11 te bed en nu is het dus bijna half 1 dus hij heeft weer mooi 2 uurtjes bij geslapen. Nu gaat ie om n uur of 6 dat ie weer omvalt tot n uur of 7. Maar komt denk ik ook omdat de kids niet thuis zijn... veelste stil hier!!!!
Ja ik weet niet hoe het met flesvoeding kindjes zit maar Zoey dronk echt elke 2 uur en honger is zeker honger. Slapen tja dat begon hier pas ook na maanden pas goed te gaan hoor iig na 14 maanden sliep ze door haha. Maar overdag slapen is nog vaak drama en soms heb ik mazzel en slaapt ze wel veel.
Snap ik ook niet zo goed. Schijnt dat ze dan te hard kunnen groeien. Maar die van mij gingen de eerste weken op de bv als een speer en dan is het niet erg als ze 3 tot 4 ons per week aankomen . Mup en Liena, hoop dat het mag doorzetten bij jullie!! Hier nog steeds beetje ziekenboeg. Gaat gelukkig al een stuk beter maar zou het nu toch wel eens fijn vinden als Stan weer gaat eten . Al zijn broeken zijn flink wat losser gaan zitten dus die heeft aardig wat ingeleverd. Gelukkig blijft hij wel goed drinken.
@ Dag, laatst zaten bij Wesley z'n broeken ook allemaal heel los vanwege slecht eten maar dat zit er heel snel weer aan! Hopelijk knapt je mannetje snel op! @ Bv/fv, is het niet zo dat kv wat moeilijker verteerbaar is voor de darmpjes ofzo?