BV is lichtverteerbaar dus mogen ze dat onbeperkt. Nou haan en ik zijn een nacht kindloos mijn zusje heeft me dochter gekidnapt dus die blijft lekker bij haar en me nichtje logeren. Ik mis dr stiekem wel heeel erg hoor maar goed morgen dr weer ophalen want we gaan bij Ikea kijken voor een groot meisjes bed.
bv is inderdaad veel lichterverteerbaar. Matthijs dronk de eerste weken/ maanden overdag ook om de 2/ 2,5 uur. Gewoon op verzoek. ;s nachts liet hij er dan wel langer tussen. Heb ook heel lang niet wakker gemaakt 's avonds voor een laatste voeding. Pas toen ik overging op fles maakte ik ze wakker voor een laatste voeding. Mijn zusje heeft vandaag de eerste echo gehad en alles was goed. Zo blij voor haar! Was zelf zelfs een beetje zenuwachtig Verder drukke dag gehad. Werken, jongens ophalen, koken, boodschappen doen en taarten maken. Appeltaart staat nu in de oven. Nu lekker wijntje drinken en dan naar bed.. Hopenlijk snel leuk nieuws hier van Liena of Mup. Fijne avond en tot morgen/ xxx
@ BV, geloof ook dat de samenstelling zich afsteld op de behoeft vanhet kind. Dus daar zal het ook wel aan liggen. Ik heb ook altijd op verzoek gevoed. Ga ik nu ook wel weer toen maar ga toch ook we iets meer vastere tijden proberen. Is wat fijner voor Vanisha denk ik.
Liena en Mup ik weet niet of jullie nog Pampers New Baby nodig hebben of gebruiken maar bij Wehkamp zijn ze nu de helft van het geld. Nog geen babynieuws hier???
@ yoyo, thanks voor de tip. Heb voorlopig wel even genoeg Maar grappig zeg bij de Wehkamp wist niet dat die pampers verkopen. @ Babynews, nee nog niet helaas. Hoop dat ik jullie snel nieuws kan brengen
Ik dacht kom ff spieken... t is zooooo rustig hier misschien zijn er baby's geboren maar helaas!!! Nog geen babytje! Meiden... morgen ben ik de hele dag van huis en ben er s'avonds pas weer om te komen spieken. Ik ga morgen mijn kids ophalen na 9 dagen zie ik ze weer! Jippie!!! Wat zal t druk zijn morgen maar goed... heb ze giga gemist!! Wel heb ik ze bijna iedere dag aan de telefoon gehad en de kids hebben genoten bij opa en oma! Dat is t belangrijkste toch! Tot morgenavond!
Dank je Mel... ik hoop dat ze morgen een beetje lief voor me zijn want meestal is t voor mij echt even vakantie als zij er n paar dagen tussen uit zijn en zijn ze bij opa en oma poeslief en als wij ze dan komen halen gaan ze ruzie zoeken met elkaar. Dus hopelijk doen ze dat morgen niet!!!! Maar niettemin... IK MIS ZE GIGANTISCH... het is niet zo dat ik blij ben dat ze weg zijn maar opa en oma zien ze alleen in de vakanties en dan gaan ze daar altijd heerlijk logeren. Vinden opa en oma leuk maar de kids vinden t ook heerlijk! Op zo'n momenten kijk ik niet naar mijn gevoelens maar kijk ik naar wat kinders willen.
Mir snap je helemaal hoor daarom is mijn kleine gisteren uit logeren gegaan want mijn zusje en nichtje wouden het graag en ondanks dat ik heerlijk heb kunnen rusten ik was stiekem blij dat ze terug is . En nu weer heerlijk naast me ligt hahahaha Maar kan me voorstellen als je meerdere kids hebt dat het soms wel even lekker is een time out en voor de kids is het zeker ook dan een soort van vakantie.
Mel... ik zal ook blij zijn als ze morgen alle5 in hun eigen bedden liggen hier boven. Dan is mama en papa weer helemaal in hun nopjes. Het is veelste stil hier in huis. Voor een paar dagen is dat niet erg maar 1 hele week is gewoon erg lang. Merk ik morgen aan de kids ook hoor en de eerste helft van volgende week merk ik dat nog steeds! Maar het is idd wel lekker om even n time out te hebben en t huis op orde te krijgen want met de kids rond je heen lukt dat dus echt niet en nu is mijn huis weer op orde. Behalve de was die de kinders morgen mee terug nemen. Dan heb ik gelijk weer 2 wassen weg te werken hahahaha Ik ga nog even bankhangen... fijne avond meis en geniet van je kleine meisje... trouwens erg leuk van haar dat ze nu al K3 hagelslag weet te pakken! Grappig... wordt dus een K3 fannetje!
Heey kippies. Ik kom me maar eens weer melden. Heb niet veel tijd om te reageren, we hebben de kids helaas weer ziek..... Mocht er iets gaan veranderen dan zal ik mijn buddy inschakelen. @ Miranda, veel plezier vandaag en geniet ervan dat de kids weer lekker thuis komen. @ Melanina, lekker dat je meissie ook weer thuis is. Vind ze het uit logeren gaan wel leuk?? @ Mupkuh, bij jou alles ook nog steeds rustig(op het voorwerk na dan)? Best wel spannend nu allemaal he? Dikke knuffel en ik hoop dat het bij jou ook snel door zal zetten. Hier mochten we gisteravond eigenlijk ook een nachtje in het huis van mijn schoonouders slapen, maar we hebben ervoor gekozen om het aanbod even uit te stellen omdat de kinderen ziek zijn (thomas heeft dubbele long-ontsteking en erge astma en Kayra blaft als een zeehond) en het idee om dan zelf weg te gaan en de kids achter te laten vond ik lastig. Het zou anders voelen als de bevalling was begonnen, dan is het niet anders. Maar de kids waren vaak wakker dus was toch blij dat we lekker thuis waren..... Nou meiden we wachten weer verder af tot de kleine zich aankondigd
Ook hier nog even. Beterschap Liena. Hoop dat de kindjes snel opknappen en dan is het tijd om te bevallen
@ Liena, hopelijk zijn de kids snel beter en dan is het idd tijd om te bevallen Een nachtje rust doet wel wonderen... Hier vanacht weer gerommeld en vanmorgen.... YOEHOE de SLIJMPROP verloren. Ik voelde hem er gewoon uitglippen. Was zo blij heb een vreugde dansje gedaan en wilde er bijna een foto van maken haha. Vorige keer zaten we 2 uur daarna in het ziekenhuis met flinke weeen. Nu nog niks dus even afwachten...
@ Yoyo, ja ik weet het hoop alleen dat het hier geen dagen duurt Maar heb verder nergens geen last meer van
Spannend Mup: Hier was bij Nathan echt wel het begin van de bevalling. Bij Matthijs kan ik met niet herinneren dat ik echt een prop ben verloren..