@ Juffie, bij Vanisha was het ook echt het begin. Of ja ik had al een paar uur pijntjes. Maar toen ik mijn slijmprop verloor ging het over op heavy. Vanisha gaat zo middagje weg met opa en oma naar de muzikul van Jip en Janneke. Kan best zijn dat mijn lichaam wacht totdat ze weg is... Ga zo ook even een flink stuk wandelen misschien dat dat iets helpt.
Nee helaas gebeurt er niet zo heel veel. Heb wel rugpijn en met vlage harde buiken en verlies dan slijm. Verder eigenlijk niet zo veel. Voel wel dat er van alles gebeurd onder. Maar echt doorzetten van weeen helaas nog niet. Ga zo lekker optijd mijn bedje in, en hopen dat ik vanacht of morgen wakker word. Met HET startsein
nog niets mup?? Of druk bezig met bevallen nu? Hier was het weer veeeel te vroeg. Iemand een idee om Matthijs wat langer te laten slapen? Het lijkt elke dag wel vroeger te worden. Vanmorgen 5.45 Hij begint dan gewoon met kletsen dus echt wakker. Nog gerekt tot 6.15 want weiger om voor 6 uur mijn bed uit te gaan
Goedemorgen kippies, @ Mupkuh, ik hoop dat je inmiddels alles achter de rug hebt, of in ieder geval bijna!! Spannend hoor. Ik ben erg benieuwd.... Dikke knuffel @ Juffie, lekker vakantie deze week??? Geniet er lekker van. Heb je nog plannen? @ Miranda, hoe is het nu met de kids weer lekker thuis? Weer een stuk drukker of niet? Hadden ze het naar het zin gehad bij opa en oma? @ Dag, hoe gaat het met jou en de kids? Allemaal weer opgeknapt?? @ Deli, en zaterdag een lekker dagje gehad? Had Wesley het leuk gehad gehad bij de film? En hebben jullie 's avonds lekker gegeten?? @ Yojo, nog fijn weekend gehad? Lekker aan het genieten van je mannen? Hier gistermidag weer een poosje in het ziekenhuis gezeten. Had weer allemaal klachten van een hoge bloeddruk, deze was ook idd te hoog, 95/140. Maar een uur later was ie weer gezakt en was het nog 115/80 en mochten we weer naar huis. Vandaag bellen voor een afspraak. Moet vandaag nog weer op controle komen maar ze zijn vrijdag vergeten te bellen. Zal straks zelf maar even bellen........ Verder een beetje in huis wat dingetjes doen vandaag. Schoonmoeder komt nog even op visite, dus deze dag is vast wel snel voorbij... Meiden allemaal een fijne dag en tok snel, kom af en toe wel even spieken voor baby-nieuws
Juffie ik heb geen idee, zit in de lucht denk ik, hier ook iedere dag zo vroeg en lig dan zelf ook nog zo lekker...... Dus lees even met je mee Mar wel vervelend he? Dan zijn het wel lange dagen.
Goedemorgen... Heb nog geen smsje van Mup dus de bevalling zal nog even op zich laten wachten denk ik.... hoop zo dat t doorzet voor haar! Liena... vervelend zeg voor jullie en erg zielig voor Thomas met dubbele longontsteking. Dat manneke heeft echt veel pech. Hopelijk knapt ie snel op. Hou Laura maar goed in de gaten voordat zij dadelijk ook longontsteking krijgt. Beterschap met de kleintjes en hopelijk duurt t bij jouw nu ook niet lang meer meis! Juffie... ik had dat met Divano idd ook dat ie weinig sliep maar hij hield mij wakker van 00.00 tot 05.00 uur en toen viel hij pas in slaap. Nu... nú ik hem dus ophoudt tot n uur of 22.00 slaapt ie heel de nacht door. Hij wordt nu wakker tussen 08.00 en 09.00 uur. Je hebt totaal niks aan je avond samen hoor máár dat heb ik er echt gráág voor over zodat ik wel n nachtrust heb. Ik zou proberen om Matthijs n uurtje langer op te laten.... wie weet blijft ie dan ook langer liggen. Wie niet waagt wie niet wint meis! Je kunt er niks mee verliezen alleen maar winnen. Mup... even meldplicht meid. Ik heb ook nog niks geen mailtje ontvangen dus hopelijk lig je nog lekker te slapen of ben je druk aan t bevallen meis! Zieke kindjes... beterschap allemaal!!! Yo... geniet lekker van je kleine mannetje... moet je eens kijken is Max alweer 2 weekjes oud. Wat gaat t erg hard he! All... heerlijk hoor de kids zijn lekker thuis. Vanmorgen liep de wekker al om 07.00 uur af daar baalde ik wel even van maar goed... t is weer druk in huis. Ons Divano was gisteren wel uit zijn doen heel de dag want eerst alle rust in huis en gisteren naar verjaardag van mijn peetkindje en daar was t druk van de kinders. Gisteravond toen de andere 4 kids in bed lagen kon Divano pas zijn rust vinden en ging hij spelen. Dus vandaag zal t wel beter gaan denk ik. Ook Divano moet er aan wennen natuurlijk. De kids hebben t supergeweldig gehad bij opa en oma. Ebony stapte in de auto en begon al meteen n verhaal af te steken over haar bio-papa. Meteen terwijl Ebony dit vertelde belde opa en opa vond dat opa mij even moest inlichten voordat de kinderen erover zouden beginnen ik zeg: toevallig zit Ebony dit net te vertellen. Oh oke zei opa maar eigenlijk had ik je even moeten inlichten. Nouja... maakt niet uit hoor. Verders hebben we een leuke dag gehad bij mijn zus. Zometeeen gaan ze weer naar school en keert de rust weder toe. Fijne dag allemaal!
BUDDYNIEUWS... Ja ja... ik heb nu net smsje binnen gekregen van MUP!!!!.. "Hey hey, vanmorgen om 07.16 uur is onze flinke zoon Devin geboren. x mupke!" Einde Buddynieuws. Meis... hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje Devin geniet er heerlijk van en je verhaal komt wel!
jeeej!! Mup gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Geniet van de kraamtijd. Ik hoop dat alles goed gegaan is.
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!! Ik hoop dat alles goed is gegaan. Ben benieuwd naar je verhaal!!!
gefeliciteerd MUP met jullie zoon/broertje en geniet van deze tijd . En we zijn natuurlijk benieuwd naar de fotos.