Mup, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Devin!! Hoop dat het allemaal goed is gegaan. Geniet van je kraamtijd!!
Miran: later naar bed is hier geeen optie. Gisteren proberen te rekken naar kwart voor 8 maar dat was echt max. Hij is meestal rond 7 uur al moe, valt ook meteen in slaap en spookt niet 's nachts.. Gewoon vroeg wakker dus.. Ga er zelf ook op tijd in dus heb mijn uurtjes slaap wel te pakken maar zou het wel fijn vinden als het een uurtje later was
Ik ben weer aan het werk. Kan alleen gewoon geen motivatie vinden bah! Maar moet vandaag echt wel even aan de bak. Gelukkig zijn de kids aardig opgeknapt en de tong van Laura heeft al bijna zijn normale kleur terug . Stan is naar de PSZ maar klaagde vanochtend dat hij heel moe was. Die gaat nog maar even slapen vanmiddag denk ik. Die heeft nog wat last van naweeen van de griep verwacht ik zo.
Juffie hier ook een vroege vogel hoor vandaag was het gelukkig 7 uur maar meestal 6 uur gelukkig ben ik ook geen avondmens dus ze heeft zich goed aangepast hier. Ze slaapt nu heerlijk weer in dr eigen bedje alleen snachts niet maar geeft niks. Net leuk met de poppen gespeelt dus dalijk in mei voor dr verjaardag nog meer poppen spul vragen zoals strijkplankje wasmachine en andere poppenhoek spulletjes. En dan ff de woonkamer veranderen zodat ze echt een eigen hoekje heeft. Maar nu ze bijna 2 is komt er ook weer wat van het huishouden terecht dus het kriebelt wel nummer 2 maar vind het nu ook wel lekker zo ons leventje weer lekker rustig .
melanina: Ik vind op tijd er uit ookk niet zo erg hoor. maar alles voor half 7 vind ik eigenlijk een beetje te vroeg. Vooral omdat het elke keer wat vroeger word nu. Hij wordt trouwens wel vrolijk wakker. Vanmorgen was het papapapapap, zo schattig
Lief is dat het en tja ik ben het al gewent haha ik vind alles na 6 uur uitslapen hahaha . Hier is het steeds mama haaay gisteren had ik maar 3 uurtjes geslapen maakt ze me wakker met een aai en een kusje tja dan is je ochtenhumeur gelijk weg iig wel bij mij. Helaas kan ik bijna nooit overdag slapen anders zou dat wel eens lekker zijn. Ben nu internet aan het afspeuren voor leuke hello kitty assesoires voor de aankomende peuter kamer.
Mup: gefeliciteerd met Devin!!! (wat een gave naam en het past super bij Vanisha!) Hoop dat alles voorspoedig is verlopen en je lekker kunt genieten nu! Hier alles prima, alleen is Luca ziek, maar daar is hij geloof ik niet de enige in op het moment... Met Milou gaat het prima, een lekkere eigenwijze tante die weet wat ze wil (lijkt op haar mamma). Zwaai!!!
Juffie... Divano had dat van de week ook hoor... normaal komt ie s'morgens pas tegen 09.00 uur maar nu was ie om 07.00 uur al wakker en dat wou ik dus echt niet in mijn vakantie.... máár laten liggen was ook geen optie. De reden was dat ie dus zijn middagdutje had verlegd ipv 13.00 uur naar 11.00 uur met als gevolg dat ie dus s'avonds vroeger moe was. Nu hebben we hem weer terug op de normale ritme en dat is: 08.30/09.00 uur opstaan, 13.00/13.30 uur middagdutje (+/_ 2,5 uur) en dan s'avonds 22.00 uur naar bed. Ik heb écht n manneke dat n avondmens is. Hij wil er dan echt bij zijn. Nu net merkte ik dat ie echt moe aan t raken was... hij huilde om alles en liep overal tegen aan dus hup... schone pamper, slaapzak aan en fles geven. Dan valt ie voldaan in slaap en 9 van de 10x hoor ik hem s'nachts niet meer. Dat doet voor mij al veel wonderen. Mup... hoe was de 1e ontmoeting met Vanisha en Devin? Hoe vond/vind Vanisha het allemaal? Geniet heerlijk meis!!!!
goedemorgen, Miranda: ik zou al heel blij zijn met 7 uur hoor. Gisteravond gerekt tot 8 uur maar toen viel hij op schoot bijna in slaap vind ik dan ook zielig. Overdag had hij geslapen van 10.15 tot 12.30 en 15.45 tot 17.00 (wakker gemaakt). Minder lukt ook niet want dan is hi niet te genieten. Divano slaapt ook niet erg veel. Als je het uurtjes slaapt telt dat hij maakt. Hier zo een ochtendje schoolwerk. Mijn moeder komt even op de jongens passen en dan kan ik handelingsplannen maken. Vanmiddag even winkelen ofzo met mijn moeder en de jongens.
Heey kippies @ Miranda, bij jullie zit de vakantie er dus alweer op?? Gaat dat dan snel he? Wat is nu ook een weekje....... Thomas heeft nu vakantie. Ook erg lekker... En Divano zijn ritme weer terug dus, dat is dan wel fijn. Gaat veel om in die kleine koppies. Kan me voorstellen dat als het altijd drukte is en dan ineens niet meer dat het erg wennen is voor hem. De kids hadden dus wel genoten bij opa en oma? Lekker hoor..... @ Deli, en gisteren lekker gewerkt? Zijn jullie allemaal weer opgeknapt?? @ Dag, wat fijn dat de tong er bijna weer normaal uitziet. En iedereen knapt dus weer op?? Kun je eindelijk weer lekker je gang gaan...... De dag gisteren een beetje doorgekomen? En Stan nog even geslapen gistermiddag? @ Melanina, ideeeen genoeg dus voor de verjaardag van jullie meissie straks. Een echt meissie als ik dat zo lees. Lekker hoor dat ze zo kan spelen en dan kan ze mama ook nadoen. @ Elise, wat fijn om weer van je te horen. Volgens mij zijn er idd heel veel zieken. Ik hoop dat je mannetje snel weer opknapt!! En met Milou gaat het allemaal dus goed? Zo te lezen ook een pittig meisje of niet hihi. Heeft Kayra ook last van hoor en die heeft het ook niet vna een vreemde. @ Rosa, hoe is het bij jou meis?? Weer lekker dat je haan thuis is?? Had hij een beetje fijne vakantie gehad?? En dan natuurlijk MELDPLICHT Hier alles nog rustig, wel steeds wat meer harde buiken en flink kramp onderin, maar nog niet noemenswaardig, allemaal voorwerk denk ik. Vandaag is mijn mams jarig, dus mag stiekum vandaag nog wel overslaan. Maar dan wel zo snel mogelijk hoor, want voel me verder niet zo fit meer. Mss ook wel een beetje de griep erbij. Erge hoofdpijn en erg misselijk iedere keer.
Liena dat hoort ook bij zwvergiftiging. Hou jezelf goed in de gaten meis en bellen! Gefeliciteerd met je mams!
Yojo, ik weet dat het ook symptomen zijn van zw.vergiftiging en dat maakt het allemaal ook zo onzeker. Gisteren ben ik voor controle geweest en was mijn bloeddruk 115/80 dus dat was heel netjes zeiden ze. Mijn eigen bloeddruk is 60/100...... Tja en wanneer moet je dan bellen he? Ik heb ws ook last van hormonale migraine en ook dat geeft dezelfde symptomen. Wordt er zelf heel onzeker van, en heb dat ook aangegeven in het zh. De kleien moet gewoon snel komen dan is het ws allemaal voorbij...... Met het kindje ging het gisteren goed, alleen is het niet zo'n hele grote zeiden ze, maar goed dat is ook niet erg, als het verder maar wel goed gaat en niet op de groei achter ligt. 10 pond hoeft van mij ook niet.....
Ja moeilijk is dat dan....en idd wanneer bel je dan. Ik weet dat ik niet elke keer wilde bellen omdat ik bang was niet serieus genomen te worden.... Moeilijk hoor! Doe je wel rustig aan meis!
Heey zie net dat ik in de Poll goed heb gegokt bij Mupkuh. Nu maar hopen dat ik het dan bij mezelf ook goed heb gegokt. Mss wel een beetje vreemde dag, maar dan duurt het niet lang mee hihi..... Ik vind het idd ook erg lastig hoor, ten eerste de onrust die het thuis steeds geeft. De kids zijn steeds van slag..... Verder idd het gevoel dat ze wzullen denken daar heb je haar weer!! Al moet ik zeggen dat ze dat gevoel helemaal niet geven en steeds heel serieus zijn... Maar goed dat is alleen maar mijn gevoel Hier gaat het weer even wat beter, wel steeds erg kramp onderin de buik, maar dat was gister ook... We blijven afwachten. Straks nog even naar Mensendieck, ik hoop dat dat ook voor het laatst is. Haan komt zo als lekker naar huis, die was vroeg begonnen en kan de rest vanmidag/vanavond thuis doen. Dat is wel heerlijk. Meiden een gezellige middag en tok snel!! Dikke knuffel Liena
Hey meiden, Hier even snel een berichtje van ons. Het gaat heel goed en we zijn sinds gister 3 uur lekker thuis. Moesten even blijven omdat onze flinke man 4140 gram getest moest worden ivm zijn suikers. We zijn de nacht super goed doorgekomen Ik heb wat foto's op facebook gezet voor de liefhebbers. Ik kom snel weer kletsen.
Heey kippies Mupkuh, wat fijn dat jullie weer thuis zijn en dat alles zo goed is gegaan. Idd een fink kereltje maar fijn dat alles goed was!! Nu lekker bijkomen en genieten van de kraamzorg. Hier een kippie dat absoluut niet fit is. Heeel misselijk en overgeven. Hoor net van andere meiden dat dit evt het begin kan zijn van een bevalling. Heb wel wat harde buiken nu maar kan nog niet zeggen dat er echt iets bezig is.... Wie weet... Ga nu maar even lekker bankhangen, ik houd jullie op de hoogte....
Liena, spannend hoor. Zo begon bij Stan de bevalling hier ook. Hoop voor je dat het snel gaat beginnen. En nog gefeliciteerd met je mams! Mup, heerlijk dat het zo goed gaat. Lekker groot kereltje maar dat is ook wel lekker hoor. Hebben ze een goeie start! Geniet van elkaar. En mooie foto's op fb. Vanisha is al echt grote zus en geniet duidelijk al van haar knappe broertje! Yo, heb je je draai al een beetje gevonden? Genieten jullie een beetje van de tijd samen?