(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies

Nou het zet hier nog steeds niet door. Gisteravond bleef het wel lang onrustig, maar toen ik een keer op bed lag zakte het weer af. Denk toch dat het de griep is. Nu ook aan de diaree:). En nog steeds heel misselijk. Buik is ook nog wel onrustig, maar daar veranderd niet zoveel in. We wachten af...... Kan niet zo goed tegen deze periode;).

@ Dag, zette het bij Stan ook al snel door dan of zat daar ook nog wat tijd tussen?? Had je het bij Laura niet??

@ Mup, kan de foto's nog niet vinden op FB, doe vast weer iets niet goed....... ga zo nog even spieken....

Meiden ik ga er weer vandoor, nog even op de bank zitten bij de kids en dan zo kijken dat ik ze in de kleren krijg... En mezelf natuurlijk ook :D
    Dikke knuffel Liena

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Oeh spannend Liena. Wel een bijzondere dag mocht het vandaag komen. Maar volgens mij ben je nu wel zo ver dat het je helemaal niet uitmaakt wanneer het komt, als het maar komt;)

Hier Matthijs nog neit wakker. Wow na heel veel ochtenden rond 6 uur. Gisteren heeft hij maar 1 x overdag geslapen dus eens kijken of dat de oplossing voor het vroege wakker worden is. Nathan 6.50 maar dat vind ik wel een prima tijd..

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena, bij mij zette het na het ziek worden wel meteen door. Maar ja, elke bevalling is anders. Hoop niet dat je nu griep krijgt!!

Juffie, lekker hoor!! Hoop dat je de remedie gevonden hebt!!

Ik ben weer op mijn werk. Weet niet wat het is maar heb er de laatste tijd zo mijn buik van vol. Kan me er gewoon echt niet toe zetten iets nuttigs te doen. Zal wel door het weer komen. Als de zon straks weer schijnt bruis ik vast weer van de energie! Maar ja, moet natuurlijk wel mijn best blijven doen want baantjes zoals ik heb zijn zeldzaam en moet ik zuinig op zijn in deze tijd ;).

Hoe gaat het met de kersverse mama's?

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik lees mee, druk op m'n werk en thuis... Allemaal niet lekker in orde, gister haan en ik allebei diaree en buikkramp.

Maar wel even een knuffel voor Liena, hopelijk zet het snel door meis!! Sterkte met de laatste loodjes!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dag ik begin mijn draai te krijgen. Alleen gaat t niet altijd zoals ik wil. Huishoudelijke taken duren stuk langer als eerst omdat het niet in een keer achter elkaar kan. Maar komt goed!

Liena ik ga een kaarsje voor je aansteken!

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    yoyo herkenbaar hoor nu zoey bijna 2 is kom ik pas weer echt aan de grote taken toe .

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Even ego betichtje! Wij komen er net achter dat we in verwachting zijn van ons derde kindje! Weet niet precies hoe lang maar ik schat 6 weken spannend en helemaal niet opgerekent!

Juffie bedank voor de pil hihi alleen nu even niet nodig!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant

gefeliciteerd!!!!

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    gefeliciteerd rosa

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    rosa, goed nieuws!! Van harte gefeliciteerd.

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Dank jullie meiden we zijn nog van de schrik aan het bij komen hihi

12. rosa08

rosa08 Niet meer actief

We wilde eigenlijk nog twee jaar wachten maat het blijft een wonder

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Rosa,wow! Gefeliciteerd meis!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rosa: Gefeliciteerd!! Haha die pil heb je niet meer nodig dus:D

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... gefeliciteerd meis. Wat leuk zo onverwachts maar erg welkom denk ik zo.

Mup... vind t super foto's meis maar dat heb ik je al laten weten he! Hoe gaat t in huize Lavrijsen? Kun je genieten van de hulp die je krijgt en dus meer tijd voor je kids en je mannetje?
    Hoe vind haantje t dat jullie een zoontje hebben? Kan hij strakjes mee gaan voetballen enzo he!

Liena... ik hoop niet dat je nu buikgriep krijgt nu je op t allerlaatste staat. Zou ik niet tegenkunnen om dan nog aan bevallen te moeten beginnen. Hopelijk is de buikgriep maar een dag of 2 meis en dat je er dan weer vanaf bent. Beterschap en hopelijk wacht de kleine tot jij beter bent en wat meer rust in je lichaam hebt zitten.

All... hou t even hierbij. Heb KNALLENDE hoofdpijn, moet ongi worden en werd t maar niet maar nu zet ie door vandaar die geweldige hoofdpijn.
    Ik kom morgen wel weer reageren op iedereen. Ga nu afsluiten en mijn bedje opzoeken!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Hoe is het hier? Vanmorgen bij ons helaas weer vroeg maar Matthijs had een enorme poepbroek. Logisch dus dat hij wakker was. 2e kiesje is aan het doorkomen en dat zorgt voor hele vieze luiers;)

liena: hoe is het bij jullie?? Meldplicht;)

WIj gaan even boodschappen doen. Vanmorgen haan weggebracht naar zijn werk dus heb ik een keer de auto..

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies,

@ Rosa, gefeliciteerd, leuk hoor een derde kindje;)...

@ Juffie, ik meld me :D
    Ik kan me voorstellen dat je mannetje idd niet wil slapen met een poepbroek, dat ligt ook helemaal niet lekker. Nu hopen dat dit niet zijn vast tijd wordt;). Suc6 met boodschappen doen. Wel fijn als je dan de auto een keertje hebt!!

@ Miranda, wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt. Hoop voor je dat het inmiddels weer een beetje is afgezakt. Hier ws toch buikgriep gehad. Nu gaat het weer een stuk beter, Het gekke is dat toen ik een keer gespuugd had en de darmen leeg waren ik geen last meer heb gehad..;).
    Divano inmiddels weer zijn draai gevonden nu iedereen thuis is??

@ Yojo, wat lief dat je een kaarsje voor me brandt. Ik hoop eigenlijk dat het gewoon snel door gaat zetten. Het is steeds aan het rommelen, maar als ik naar bed ga dan zakt het weer..... Zo frustrerend....
    Gaat het bij jou allemaal goed? Haan inmiddels ook een beetje zijn draai gevonden met de kleine man? Hoe gaat het nu met zijn krampjes??

@ Mupkuh, loopt het bij jou ook allemaal een beetje meis? Lekker aan het genieten van de kraamtijd??

@ Dag. wat vervelend dat je het op het moment je draai niet kan vinden op je werk. Het wordt tijd voor het voorjaar denk ik. Lekker weer in het zonnetje en genieten van het buiten kunnen zijn.......... Dikke knuffel

@ Deli, bedankt voor je lieve berichtje. Jullie dus toch nog niet helemaal weer fit? De buikgriep gaat wel rond he? 't Lijkt wel of ik nu weer vaker ziek ben dan toen ik geen kids had. Heb je daar ook last van??

Hier blijft het rommelen. Tjonge wat kan ik daar slecht tegen:). Overdag is het vrij rustig, op wat harde buiken en af en toe wat krampen na. 's Avonds rond 6 uur dan begint het pijnlijker te worden. Gisteravond kwam er ook weer regelmaat in en dachten we dat het wel eens door kon zetten, maar als we dan naar bed gaan dan zakt het weer en is het weer weg. Nu wel weer wat beurs gevoel en soms wat krampjes, maar weer niet noemenswaardig..... We blijven (on)geduldig wachten;).

Meiden allemaal een fijne dag en tok snel

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Krampjes zijn minder gebruik nu infacol.
    Haan begint het allemaal leuk te vinden nu. Hij vindt em eigenlijk nog te klein maar hij moet van me haha. S avonds is Max voor hem. Haha.

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena, wat jammer dat het niet door zet! Ik begin samen met jou ongeduldig te worden. Vind het zo leuk al die nieuwe kuikentjes hier in het hok. Krijg er de voorjaarskriebels van, haha.

Juffie, tja poepbroeken kunnen je plannen aardig verstoren. Hopelijk was het eenmalig. Hier is het helaas zo dat Laura elke ochtend rond 6 uur wakker is MET een poepbroek. Volgens mij is dat haar vaste "poeptijd" ;). Maar als ze dan een schone broek en een flesje heeft gehad gaat ze meteen terug het bed in en slaapt ze nog een paar uur verder. Op de dagen dat ik moet werken is het niet echt handig want dan moeten we om 07.15 uur de deur uit dus dan kan ik ook niet meer terug.

Hier vanochtend naar de kno arts geweest en Laura krijgt toch buisjes en haar neusamandel gaat er uit. Zover de arts kon zien zat er nog steeds of alweer een ontsteking en beide trommelvliezen zat aardig vocht achter wat druk geeft. Haar neus en keelamandel was rood en groot. Keelamandel doen ze op deze leeftijd nog niet en hopelijk is het na deze ingreep opgelost. Ik hoop het van harte!

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    deli, hoe gaat het met jullie? nog steeds ziekenboeg?

Liena, alles nog rustig?

Yo, las op fb dat max goed gegroeid is. Goed hoor!

Mup, draai een beetje gevonden met 2 kids? Vind Vanisha haar broertje nog steeds zo lief? Of mag (net zoals hier) na een paar dagen de baby wel weer gaan? Gelukkig had Stan die gedachte maar een paar dagen en is hij nu heel lief voor zijn zusje.

Juffie, lekker er op uit geweest met de auto? Ik ben verwend en heb een eigen auto. Zou hem ook echt niet kunnen missen. Ben te lui om te ver te moeten fietsen ;).

Haan ligt even lekker in bad. Is onverwachts toch thuis vanavond dus als hij klaar is gaan we lekker filmpje kijken. Fijne avond iedereen.

Deel Deze Pagina