(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hebben jullie op hyves bij Alina de foto gezien van net na de bevalling?? Leuk, leuk!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag....

Alina en man... hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje Stefan!!! Kei leuk meis!!! En wat een leuke eerste foto op hyves. * dankje Deli voor de meldingen*

Thomas en Kayra... gefeliciteerd met jullie broertje Stefan!!

All... sorry dames... ben gisteren heel de dag weggeweest. Moesten op schoolbezoek... de open dagen zijn nl begonnen. We zijn gisteren naar t roncalli geweest en was superleuk! Ik vond in 1e instantie voordat ik uberhaubt school gezien had niks aan maar sinds de informatie-avond ben ik er wel n voorstander van. Dus gisteren hadden zowel chris als ikke een zeer goede indruk gekregen. Nu donderdag de open dag van t rijks en dan kunnen we een keuze gaan maken. Ben benieuwd waar Gyani voor gaat!!!

Kom vanavond nog ff tokken!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bevallingspoll:

Yojo uitgerekend op: 6 februari 2012 is bevallen op: 12-02-2012 van een zoontje genaamd Max Ries Jan alias Max

Miranda wéét haantje denkt op 3 februari verkeerd gegokt
    Liena weet haantje denkt op 8 februari verkeerd gegokt
    Yojo weet ook haantje denkt op 28 januari verkeerd gegokt
    MupKUH weet ook haantje denkt op 5 februari verkeerd gegokt
    Delilah weet: haantje denkt op 29 januari verkeerd gegokt
    Juffie: haantje op 10 februari verkeerd gegokt
    Dagdromer weet: haantje op 9 februari verkeerd gegokt

Mupkuh uitgerekend op: 1 maart 2012 is bevallen op: 27-02-2012 van een zoontje genaamd Devin

Miranda denkt haantjeop 28 februari verkeerd gegokt
    Liena denkt haantje op 27 feburari GOED GEGOKT!!!!!
    Yojo denkt kippetje op 4 maart verkeerd gegokt
    MupKUH weet ? op 20 februari (verjaardagscadeau:D ) verkeerd gegokt
    Juffie denkt haantje op 21 februari (gelijk met Matthijs:)) verkeerd gegokt
    Delilah denkt kippetje op 11 maart verkeerd gegokt
    Dagdromer denkt haantje op 4 maart verkeerd gegokt
    Rosa denkt kippetje op 19 februari verkeerd gegokt

Liena uitgerekend op: 8 maart 2012 is bevallen op 03-03-2012 van een zoontje genaamd Stefan Frank Willem alias Stefan

Liena denkt haantje op 29 februari verkeerd gegokt
    Miranda denkt kippetje op 25 februari verkeerd gegokt
    Yojo denk haantje op 2 maart verkeerd gegokt
    MupKUH denkt kippetje op 29 februari verkeerd gegokt
    Juffie denkt haantje op 8 maart verkeerd gegokt
    Delilah denkt haantje op 20 maart verkeerd gegokt
    Dagdromer denkt haantje op 12 maart verkeerd gegokt
    Rosa denkt haantje op 28 februari verkeerd gegokt

Buddies:

Yojo: Miranda
    Mupkuh: Miranda
    Liena: Deli

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja had de foto gezien ja. erg leuk!

Miran: wow scholen kijken dan komt de middelbare school wel dichtbij he?

Hier ligt Nathan onder een dekentje op de bank. En Nathan die op de bank ligt kan maar 1 dingen betekenen, die is ziek;) Nu klaagt hij ook over oorpijn dus heb toch maar even hapost gebeld. Hij heeft nu al een paar keer oorontsteking gehad en wil als dat het is zo snel mogelijk met ab beginnen. Kan zo even langs komen.

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... t komt nu idd wel heel erg dichtbij ja. Maar wat ik het leuke aan Gyani vind is dat hij niet alleen naar de open dagen gaat maar hij wil ook deelnemen aan de doe-middagen. Dus a.s. donderdag naar t rijks kijken ( open dag) en dan 14 maart is er een doe middag op t rijks en 20/21 of 22 maart doe middag op t roncalli. Dus ik heb gyani net aangemeld voor de doemiddag op t roncalli op 22 maart samen met MAMA. Dus je raadt t al... ik mag voor een middag terug de schoolbanken in hahahaha en laat ik nu net de 3 vakken krijgen waar ik totaal geen kaas van heb gegeten!!!! We krijgen les in: engels - wiskunde en techniek hahahaha en goh wat was ik daar altijd slecht in maar t lijkt me super om mee te mogen doen.

Nathan... ben je inmiddels al terug van de hap? Wat zeiden ze? is t idd oorontsteking? Beterschap met de kleine knul meis!

All... nadat we gisteren de open dag hadden gehad konden we doorrijden naar Helmond omdat Chris en ik s'avonds een feest hadden van mijn vriendin en haar man. Het was leuk om de mensen uit mijn kinderjaren terug te zien. Heel de buurt was er waar ik altijd gewoond heb gehad. Zelfs de vader en broer van mijn 1e vriendje! Helaas had ik met die jongen geen toekomst maar goh... wat had ik een fijne tijd toen in dat huis. Dus gisteren even gezellig bijgekletst. Helaas is mijn 1e vriendje in november afgelopen jaar door ongeluk om t leven gekomen en dat kon je ook wel zien aan de vader ook! Maar het was gezellig en ook over die jongen werd gepraat door mij en zijn vader en zijn broer. Toen de GROTE broer (2 meter 10 is ie maar liefst) en GROTE zusJE (1 meter 90 is zij) van mijn vriendin heerlijk mee bij gekletst en even geknuffeld. Was erg leuk om die mensen en familie van mijn vriendin terug te zien. Ik ken hun nl al 33 jaar... ben al vanaf kleuterklas (groep 1) met mijn vriendin bevriend en dat word nu in augustus dus 33 jaar.
    Om half 11 gaven wij de brui eraan want Chris is nog steeds met gezondheid aan t sukkelen en dit was dus een goede excuus om vroeg naar huis te rijden met de kids.

Chris... hij heeft dus van de ha te horen gekregen dat ie te weinig zuurstof in zijn bloed heeft. Dus afgelopen vrijdag moest ie komen blazen maar dat was dus niet goed gegaan. Daarbij blijkt zijn lichaamstemperatuur 2 graden gezakt te zijn en zijn bloeddruk was te laag nl 110/50 nu moet ie morgenvroeg afspraak maken bij de ha om te kijken wat ze kunnen doen en wat t is! Ben heel benieuwd. Vind t vooral vervelend voor Chris want hij is heel de dag door moe. Gaat van bed naar bank en van bank naar bed. Komt niks uit zijn handen en hij is heel de dag door duizelig.
    Hij ligt al 3 weken ziek thuis en hij wil nu toch echt wel weer gaan werken maar moet van de ha zijn gemak houden! Spannend dus morgen!

Ga er weer vandoor meiden... tok morgen

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Voor Nathan hebben we weer een kuurtje en deze huisarts vond dat zijn amandelen er misschien maar eens uit moeten. Dus ga zo maar eens de eigen ha bellen en overleggen. Slecht eten zou daar ook door kunnen komen namelijk..

Verder weer veeeel te vroeg wakker door Matthijs en Nathan is halverwege de nacht bij ons in bed gekomen. Dus veel te kort slaap voor haan en mij;) Heb een topic geplaatst in het baby dreumes gedeelte want weet even niet meer wat verstandig is bij Matthijs:(

fijne dag allemaal!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh miranda: wat vervelend zeg voor Chris. Hopenlijk weten jullie snel wat hij heeft en knapt hij dan ook snel weer op.

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen! Juffie, als je goede tips krijgt hoor ik ze graag!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hebben jullie hetzelfde probleem??

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier ook een ochtend kind hoor hahaha soms 5 uur soms 6 uur maar later als 6 uur is unicuum haha .

Maarja wij zijn ochtend mensen dus vinden het niet erg. maar als je het zelf als niet fijn ervaart.

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nou vroeg wakker vind ik niet erg maar alles voor 6 is toch echt te vroeg voor mij.. Half 7 ofzo geen probleem maar 5 uur is voor mij nog nacht;)

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja voor mij is 5 uur al ochtend hahaha
    maar als dat flesje helpt maakt het toch niet uit hij heeft misschien gewoon dorst ik word ook vaak wakker om te drinken .

Dus anders geen papfles maken maar gewoon warme melk of thee of zo kijken of dat ook helpt zoja dan heeft hij gewoon dorst. Zoey werd tot 14 maanden nog 1 keer per nacht wakker om te drinken.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie, ja hier ook bijna elke ochtend standaard 5 uur wakker. Gelukkig is het dan met een keer speen geven en recht in bed liggen nog wel te rekken tot 06.30 uur maar 5 uur is voor mij ook echt te vroeg! Als we Stan laten liggen dan slaapt hij makkelijk tot 08.30 uur. Laura moet maar even bij hem in de leer. Hier liggen ze er tegenwoordig ook rond 7 uur in. Langer redden ze het niet. Maar dan is ons meisje dus ook vroeg wakker. Ze moppert dan niet maar is wel ECHT wakker. En dan slaap je zelf ook niet meer.....

Liena, wat een mooi mannetje is Stefan! Heerlijke foto om te zien. Krijg weer kriebels hier!!

Ben gebeld dat ik 22 maart met Laura op vooronderzoek kan komen. Blijkbaar duurt het daarna niet lang meer voor ze geholpen kan worden. Gisteren haar hoofdeind maar weer omhoog gebracht en toen kon ze pas slapen.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    melanina: hij krijgt ook geen papfles meer. alleen warme melk. Drinkt hij op en gaat weer slapen. Maar ben bang dat het straks nog vroeger wordt en we dus weer een nachtfles krijgen. Dat vind ik op deze leeftijd toch echt niet meer nodig..

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: Nathan is ook geen uitslaper maar meestal wel rond 7 uur en dat vind ik een nette tijd.. Matthijs maakt ook echt wel duidelijk wat hij wil. Vanmorgen haalde ik hem er uit en hij bleef maar gebaren naar de deur. haha boefje.. Nu zit hij aan zijn ontbijt, net wakker..;)

Matthijs gaat ook om 19.30 max slapen. En dan slaapt hij dus ook meteen.

22 maart. Dat schiet op. Wij mogen morgen naar de ha en hoop dat we ook doorvewijzing krijgen voor kno arts.

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, ik ben zelf ook iemand die bang is om een kindje ergens aan te wennen. Ik probeer ook zo lang mogelijk te rekken. Dus vanaf 5 uur ga ik er uit om speen te geven en onder te stoppen en voor 06.30 uur geen fles. Dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan want sta vaak op het punt toch maar een fles te gaan maken omdat mijn slaap mij heilig is. Ik ben echt geen ochtendmens! Wordt Nathan wakker van hem als je hem laat jengelen?

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik hoop dat de KNO iets voor je kan betekenen. Ik hoor van iedereen die kindjes met buisjes of verwijderde amandel hebben dat het daarna alleen maar beter ging. Dus ik kijk er naar uit!! Misschien slaapt ze daarna ook wel wat langer ;).

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nathan wordt eigenlijk nooit wakker gelukkig. Vanmorgen dus ook maar weer toegegeven en 5 minuten later lagen we weer in bed dus ja;) Lig tegenwoordig steeds al voor 21.30 in bed anders heb ik gewoon echt niet genoeg slaap.

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Heb je de cold turkey manier al geprobeerd? Is niet ideaal maar soms werkt het. Aanhouder wint denk ik dan maar ;). Ik mag niks zeggen eigenlijk want hier lukt het ook niet echt...... Alhoewel vanochtend sliep ze om 06.45 nog maar toen was de hond aan het piepen dat hij er uit moest dus kon ik alsnog vroeg de deur uit. Niet zo erg want moet toch om 08.00 uur op mijn werk zijn.

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hier was het 6 uur

zaterdag trouwens wel zoey dr bed besteld dus als die binnen is kijken of ze dan in dr eigen bedje wilt slapen

Deel Deze Pagina