Ben benieuwd mel, hoop ergens van wel natuurlijk. Maar jij geeft zelf ook aan er niet zo veel moeite mee te hebben. Ikzelf ben een echte slaapkop en ik word er geen fijn mens van als ik slaaptekort heb. Ik ga al vroeg naar bed om het wat te compenseren.
Is het voor mij ook. Hoop gewoon dat die kinders van ons snel net zulke slaapkoppen worden als wij zelf .
NOu ik slaap gewoon als ze naast me ligt hoor dus uren maak ik wel en ik ben geen avond mens dus meestal slaap ik rond 9 uur half 10 wel . Altijd al gehad. Maar zou het wel fijn vinden om me intimiteit met vriendlief terug te hebben dus daarom hopen we dat ze lekker in dr eigen bedje gaat liggen en mocht ze snachts wakker worden kan ze alitjd zelf naast ons komen liggen.
Mel... dat is nu net de reden dat ik niet mijn kinderen in mijn bed wil hebben. Ik hou ervan om tegen Chris aan te liggen. Ik heb t wel eens geprobeerd hoor om Divano bij ons in bed te leggen maar ik slaap voor geen meter. Iedere draai/zucht/geluidje ben ik al wakker dan van hem. Maar Divano is net als wij een avondmens. Merk dat nu ik hem gewoon om half 10 te bed leg dat ie dan heerlijk doorslaapt tot n uur of 8/9 s'morgens. Heerlijk! Vanmorgen was t kwart voor 9 dat ie wakker werd. De kinderen zijn dan allemaal al naar school en dus tijd voor Divano. Hopelijk wordt t bij Zoey snel beter als zij haar grote meisjes bed heeft. En hopelijk krijgen jullie dan weer jullie intimiteit n beetje terug! Misschien kondig jij dan wel snel aan dat je zwanger bent hahahaha Juffie... beterschap met Nathan. Hopelijk kan dit snel gebeuren zodat t manneke snel op kan knappen! Dan voel je je als ouder ook echt opgelucht en denk je bij jezelf "hadden ze dit niet eerder kunnen bedenken?!!!". Hoop dat de dokter jullie snel doorverwijst! Dag... 22 maart?... dat is idd al vrij snel jah! Je zult zien dat Laura er echt van opknapt! Ik merkte dat iig wel aan mijn kinders. Ook jij beterschap met de kleine meis! Liena... ben je inmiddels al thuis meis of lig je nog in zkh? Hoe verliep de bevalling? Hoe ging de 1e ontmoeting met Thomas, Kayra en Stefan? Hoe voelt mama zich nu??? Hoe gaat t met je moeder meis? Al iets van haar gehoord? Mup... kun je je draai al een beetje vinden in de nieuwe situatie? Is Vanisha nog altijd verliefd op haar broertje Devin??? Yo... hoe gaat t met Maxje? Groeit als kool heb ik wel gezien. Wat is het een heerlijk manneke... en dan die video op fb... wat geweldig om te zien!!! Heerlijk hoor! Deli... was jij diegene die vroeg hoeveel kuikentjes er in middels al geboren waren sinds wij met elkaar tokken??? QB: Jamie en Britt Deli: Wesley en Thyrza Mink: Zoë en Stef Dagdromer: Stan en Laura Juffie: Nathan en Matthijs LindaS: meisje maar weet de naam niet meer Liena: Thomas, Kayra en Stefan Rosa: Rosalina en Sabela Kristel: Yentle en Philine Mupkuh: Vanisha en Devin Melanine: Zoey Wendy: Jesse en Didi Bubsie: Djesslyn en Linsey Petra (zij heeft een andere naam hier op forum maar weet ik niet meer): Dylano Jenny (weet niet haar naam): Ryan Yojo: Max Miranda: Divano Dus even tellen dat zijn: haantjes: 14 kippetjes: 15 Ben ik nog iemand vergeten?????
@ Miranda, wow! Ik zou nog denken aan Riedel met haar dochter Rayven. Linda's meisje heet Liv en Petra is Penr @ ritme kindjes: Ik ben er ook absoluut geen voorstander van om kinderen in bed te nemen. Maar dit heb ik volgens mij al meerdere keren gezegd Ik doe zelf geen oog dicht maar ik vind ook niet dat je kinderen moet aanleren om tussen ouders in te liggen of op de kamer bij ouders in een eigen bedje. Ik ben van mening dat je ze dan leert dat hun eigen kamertje geen veilige plek is oid en volgens mij is het heel moeilijk om ze dan weer terug te krijgen naar hun eigen kamertje. Vroeg of laat moet je naar mijn idee toch een keer de strijd aan om ze in hun eigen bedje te krijgen dus volgens mij kun je dat maar beter meteen doen. Maar goed, dat is mijn mening. @ Dag, moeilijk hoor als ze zo vroeg wakker is. Hoeveel slaapt ze overdag? Want het klinkt alsof ze de slaap gewoon uit heeft tegen 5 uur. @ Juffie, beterschap!
Hier ook voorstander van in eigen bed slapen maar bij ziekte ofzo maken wij wel uitzondering. Verder bij erg vroeg wakker worden leggen we Nathan ook bij ons. Het is dat of al naar beneden Ga zo Matthijs in bed leggen en dan gaan Nathan en ik samen in ONS bed ook proberen te slapen. Ben benieuwd want meneer wil eigenlijk nooit meer slapen overdag. Ach anders liggen we gezellig even samen
@ Juffie, dat er uitzonderingen zijn snap ik best! Ik zou het ook niet erg vinden als een van de kids af en toe 'snachts tussen ons in komt liggen vanwege ziekte/enge dromen etc. of 'smorgens als het heel vroeg is nog even. Maar ik zou nooit mijn kind standaard in mijn bed willen vanaf dat je ze naar bed brengt laat maar zeggen. Maar hier zijn de meningen over verdeeld. Er zijn ook mensen/instanties die geloven dat het goed is voor de binding tussen ouder-kind om ze de eerste jaren op je kamer te hebben.
Ik moet voor 14.00 uur iets invoeren maar het systeem laat me steeds lang wachten... Kan ik toch nog wat bijkletsen want ben er niet aan gekomen de afg. dagen
Dit is de lijst van de geboren kuikentjes sinds 2008!!!: QB: Jamie en Britt Deli: Wesley en Thyrza Mink: Zoë en Stef Dagdromer: Stan en Laura Juffie: Nathan en Matthijs LindaS: Liv Liena: Thomas, Kayra en Stefan Rosa: Rosalina en Sabela Kristel: Yentle en Philine Mupkuh: Vanisha en Devin Melanine: Zoey Wendy: Jesse en Didi Bubsie: Djesslyn en Linsey Penr:Dylano Pooh81: Ryan Riddle: Rayven Yojo: Max Elise: Luca en Milou Miranda: Divano Dus even tellen dat zijn: haantjes: 15 kippetjes: 17
@ Miranda, ik weet de naam van Jenny ook even niet meer... Elise is er ook nog Ik denk nog even na over Jenny... Oh, ik ben ongesteld geworden zojuist. Ruim 4 wk na de mk dus best netjes. Kan ik mooi aan de pil vanaf vandaag.
Deli... ik ben ook absoluut geen voorstander voor kind in ons bed. Ik ben zuinig op mijn privecy. Dit is de enigste manier dat Chris en ik aan elkaar toekomen. Aangezien Divano net als wij een avondmens is stoort hij al in onze privecy. Stel dat hij dan ook nog eens in ons bed zou slapen komen wij helemaal niet meer aan elkaar toe. Daarbij heb ik dat nooit iets gevonden. Maar zoals je zegt... iedereen op zijn eigen manier en ieder zijn eigen mening. Maar mijn keuze is t niet MITS dat ik alles geprobeerd heb om Divano stil te krijgen en niks werkt en ik wil zelf toch slapen tja dan is dat nog de enigste optie maar goed slaap dan nog niet zo als t moet hahaha Er zijn idd uitzonderingen. Maar t liefst helemaal niet! Chris is terug van de ha met doorverwijzingen voor bloed prikken en longfoto's maken. Dus nu is ie net terug van zkh en over 2 dagen kan hij de uitslag opvragen bij de ha. Ben zo benieuwd he. Zelf denkt ie dat ze nu niks vinden omdat t iets heel anders is. Hij dacht aan n hartklep die niet goed werkt ofzo. We zullen zien. Ik heb gezegd dat hij zijn mening met de dokter moet bespreken. Zijn saturatielevel (oftewel zuurstof te kort) was weer goed op niveau. Temperatuur was nog wel wat te laag maar dat kan zoveel zijn.
Deli... gevonden!!!! Jenny heet Pooh81 Ben ik nu niemand meer vergeten??? Misschien Daydreamer??? Maar daar weet ik nu even niets van. Tja Deli, gelukkig heb ik veel van jullie op mijn hyves staan en dus kon ik even terug neuzen. Bijv. Bubsie en Kristel en dan natuurlijk jullie die hier nog heel erg regelmatig langs komen. Maar net als LindaS die heb ik niet op hyves dus vandaar dat ik de dochtertjes naam ben vergeten. Hopelijk heb ik ze nu allemaal... zijn toch 32 kuikentjes sinds 2008
@ Miranda, spannend hoor van Crhis ben benieuwd! Ja Pooh idd, ik dacht steeds aan Puk oid maar die is uit een ander topic Ja Daydreamy maar die kletst al heeeeeeel lang niet meer hier. Ze heeft wel een zoontje gekregen, Kevin geloof ik. En laatst kwam ik haar tegen in een topic en las dat ze voor een brusje gaan zo weet je toch weer veel van mensen hahaha....
Deli... daydreamer ging toch trouwen in zo'n heel mooi kasteel??? Dat was zij toch? Jammer dat er mensen afgehaakt zijn zoals Bubsie en Riddle en Kristel... kan t me in sommige gevallen wel voorstellen dat ze afhaken. Gelukkig zijn er veel van ons over gebleven al ben ik wel heel nieuwsgierig naar Bubsie en Riddle en zeker ook naar LindaS. Hoe doen hun kleintjes het en is er al een brusje of komt dat er of is t al onderweg enz enz. Ben gewoon heel nieuwsgierig net als dat ik naar Mupkuh's bevallingsverhaal nieuwsgierig ben en naar de foto's van de kleine Devin! Ook ben ik heel nieuwsgierig naar t verhaal van Liena en de foto's van de kleine Stefan. Volgens mij was t bij Liena wel rap gegaan... heb het niet meegekregen omdat ik die dag niet op de computer ben geweest ivm opendag van Voortgezet Onderwijs en feest van mijn vriendin en man!
Deli, ik ben het ook eens met jouw opvatting over slapen in eigen bed. Wij hebben alleen op zondagochtend Stan even tussen ons in om tv te kijken en wij nog even omdraaien . Verder neem ik geen kids in bed. Maar ik begrijp wel waarom sommigen het wel doen. Ieder zijn ding. Laura slaapt 's morgen nog een uurtje tussen 9 en 10 en dan van 13.30 tot 15.30. Verder niet. Langer ophouden of eerder wakker maken heeft geen zin want dan is er niets mee te beginnen. Het is wel zo dat ze meestal rond die tijd in de ochtend een vieze luier heeft dus dat werk ook niet echt mee. Komt vast ooit goed
Dag... ALS ze gaan stappen in de pubertijd dan moeten we ze uit bed TRAPPEN!!! Dus onze tijd komt wel weer dat we uit mogen slapen hahahaha En anders als zij uit huis zijn he... dan hebben we tijd zat om uit te slapen. Ach... met Divano mag ik qua uitslapen niet mopperen... hij blijft echt liggen tot na 8 uur s'ochtends. Maar (en eigenlijk ook tegen mijn principe in hoor) hem houdt ik op tot een uur of half 10/10 uur s'avonds maar anders heb ik geen nachtrust. Kan Divano gerust om 19.00 uur in bed leggen en dan laten huilen om 20.00 uur maar dan komt ie s'nachts 5x minimaal... wat heb ik dan aan mijn nachtrust dus tegen mijn wil in hou ik hem op tot n uur of half 10/10 uur en dan kan ik doorslapen hahahaha Zo heeft ieder huisje (en kindje) wel wat. Ik ben ook geen voorstander hoor van deze avonden, maar ik kan er gewoon niet omheen en zo zul je ook best gevallen hebben met de reden dat zij de kinderen in bed nemen en dus zo wel beter slapen!
dat is een mooie lijstje zo Nathan heeft heeeel even geslapen maar verder wilde hij alleen maar 'boeven' zoals hij zelf zegt Matthijs ook alweer wakker. Heel fijn zo'n buurman die moest boren ofzo..