(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Moutt, oeeeelaaalaaaa :D ben benieuwd! Moet wel raak zijn idd! Super van je mannetje!

@ de kids op bed; Thyrza is nog niet vertrokken. Al een paar keer naar boven voor de speen... Nu begint ze weer, denk dat ik haar maar in de box leg. Dan slaapt ze meestal wel door........ Lastig...

@ Juffie, ik blijf vaak wel op tot de laatste fles maar als ik moe ben doet Rik het, die is altijd tot na middernacht op dat scheelt. Dan kan ik gaan slapen en doe ik het vaak s'morgens weer... Maar van 10 tot de volgende ochtend is al super joh!!! En de avonden voor jezelf is idd heerlijk!! Dat hadden we met Wesley pas heel laat!! Thyrza slaapt wel maar soms in de box en soms in bed, maakt niet uit, heb het liever in bedje dan kan ik de tv hard doen of de deur open en ligt ze niet op de tocht ofzo...

@ Miran, precies, die fles vervallen komt wel en anders maar niet! Wesley is niet van het brood eten. Als hij brood eet dan is het of 1 hapje of het gaat heel goed maar hij heeft liever een pyjama pakje, s'morgens en 's avonds. Als ik vraag wat hij op brood wil heeft ie vaak liever een soepstengel of een beschuitje :( terwijl hij z'n voedingstoffen zo nodig heeft!! We motiveren 'm nu wel extra sowieso met avond eten. We hebben er nooit een strijd van gemaakt maar nu is het wel eten of geen toetje of geen drinken meer. En dat werkt gelukkig! Ze hebben het toch nodig, hij is bijna 3!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

RTL 8; White oleander. Heb ook de voorstukjes gezien... Hmm.. Zal eens kijken wat ik doe. Haantje is even naar z'n ouders om een nieuwe modem te installeren...

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieverd in een milkshake zit softijs en dat raade onze vk af tijdens een zwangerschap. Tja ik deed het ook wel eens hoor ;) maar ik denk ik zeg het toch even:)

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mout: klinkt positief in iedergeval:D

Deli: is inderdaad al super hoor. En af en toe een nachtvoeding is ook niet zo erg natuurlijk maar heb de laatste tijd gewoon zo weinig energie. Bah. Maar dat is herkenbaar las ik op je hyves.;)

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mout wat een top vent! :D

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    [QUOTE =wendy1983;10216741]Lieverd in een milkshake zit softijs en dat raade onze vk af tijdens een zwangerschap. Tja ik deed het ook wel eens hoor ;) maar ik denk ik zeg het toch even:)[/QUOTE]
    Ja... dat weet ik....
    Heb trouwens de eerste week van juli de maandag en donderdag de middagen vrij... jij?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik hoorde dat milkshakes en schepijs niet goed was maar heb bij Wesley heeeeeeeeeeel veel schepijs op :D hoorde het ook pas achteraf en las op internet toen dat het wel mee viel??!!

@ Juffie, dat komt idd bekend voor! Heb ook echt weinig puf :D maar dat komt omdat ik gewoon slecht weer in slaap kom en alllllesss hoor :( En Thyrza wordt vaak tegen 5 uur wakker, tja dat is zo'n rottijd, helemaal nu ik weer moet werken, met een speentje verder tukken lukt haar wel maar tegen de tijd dat ik in slaap zou vallen moet ik er weer uit. Ach, we zullen zien ;)

@ all, haantje geeft Thyrza nu de laatste fles, ik heb lekker gedouched. Zo naar bed en dan morgen een hele dag alleen thuis... Nou ja, zolang als ik het vol kan houden met Thyrza op het kdv ;) haal haar vroeg op!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik Ben werkeloos yo dus ik ook whaha

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha Oke.....donderdag doen dan? Ben om half twee klaar.

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik moest de laatste weken echt choco milkshakes hahaha

enne moe tijdens bv periode erg herkenbaar Zoey dronk echt elke 2 uur dus was gewoon altijd moe.
    ook snachts elke 2 uur maar ik wiegerde haar KV te geven soms wel eens een flesje afgekolfd en rijstebloem erbij gedaan.
    Ook dit is eigenlijk niet goed voor de productie maar zo kon papa een flesje geven en ik bij slapen.
    Pas toen ze 10 maanden was sliep ze door hahaha

Hier gisteren lekker naar een skiplaatsje in polen geweest was erg leuk alleen zoey en auto rijden gaat niet samen ook wil ze geen koptelefoon op dus dora kijken is dan zonder geluid . Ze slaapt gelukkig wel goed in de auto.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Melanina, je klinkt altijd heel negatief to kunstvoeding is daar een reden voor?

Ik snap dat mensen voor bv zijn maar snap de negativiteit nooit zo rondom kv. Sommige lijken wel lid van de bv maffia...

@ Milkshakes; http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/112000-milkshake-softijs.html

Het gaat erom dat in die apparaten een bacterie kan voorkomen maar dat is vooral bij apparaten die niet zo veel gebruikt worden... En yo, als je het niet vertrouwd kun je altijd lekker zelf milkshakes maken :D maar ik zou me er niet druk om maken iig!!

@ All: goedemorgen!!

Ik heb net de kindjes naar het kdv gebracht. Thyrza gaat een hele dag wennen, ik haal haar na de 2e fles weer op, tegen half 4. Dat vind ik al heeeeeeeeeel lang!!

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden :D

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thanks Deli!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mogguh Mup

Ik kan vandaag trouwens testen zie ik aan mijn banner :D ben benieuwd wat mijn cyclus doet zo na de bevalling. Mijn vorige menstruatie begon 28 dagen terug maar duurde 2 weken

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Deli, haha grappig! Ben je alweer regelmatig ongi?

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mup, geen idee?! Heb 1 menstruatie gehad. Eerst bijna 7 weken bloedverlies van de bevalling toen direct ongesteld erna, 2 weken. En nu dus al 3 weken niks!

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ja ik ben pro BV en nega over KV en vind niet dat ik mezelf moet verdedigen.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha mel dat hoeft hier toch ook nuet!
    Wij laten ieder in zijn waarde en iedereen miet doen waar die zich goed bij voelt.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mel: waarom zou je je moeten verdedigen dan?? Jij geeft bv. prima toch. Ik ook gecombineerd de laatste tijd met een flesje kv. Andere mama's weer volledig kv. Iedereen wil het beste voor haar kindje hoor. Ik ben een leukere mama als ik doorslaap en als Matthijs dat doet door een flesje kv als laatste vind ik dat prima.

Deli: haha testen vandaag dus:D

all: zwaai. moet even hard werken nog. morgen weer vrij dus moet wel gebeuren vandaag;)

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Melanina, waarom zou je je moeten verdedigen ik heb je toch niet aangevallen? Je zei alleen dat je weigerde kv te geven dus dan ben ik benieuwd waarom je er zo op tegen bent? Vind het wel jammer dat je zo reageert op mijn vraag en meteen je onderschrift veranderd. Alsof iemand zich zou moeten verdedigen?! Ik vind dat vrouwen moeten doen waar zij zich goed bij voelen en het een ander niet kwalijk moeten nemen als die het anders doet! Ieder z'n eigen weg!

Deel Deze Pagina