@ Miran, ik weet het niet meer met daydreamy/trouwen? Geen idee... Ze heeft weleen kasteel als avatar volgens mij. Ik vind het ook jammer dat we van sommige niks meer horen @ Dag, ik snap het van sommige ook hoor! Dat je ze uiteindelijk in je bed neemt althans. Kinderen direct in je eigen bed leggen ipv in hun eigen bedjes 's avonds begrijp ik echt niet. Als ze 10 x per nacht wakker worden en je legt ze uiteindelijk bij je neer om ook aan slaap toe te komen snap ik wel. Zo te horen slaapt Laura niet heel veel. Thyrza slaapt meer dus nee, minder lijkt me niet handig. Hopelijk krijgt ze snel een ander poep-ritme @ Juffie, hahahahaha "boeven" Knapt hij al wat op?
Hey kippies, ik ben er nog hoor... Maar ik lees vooral mee op mijn telefoon, kan op de een of andere manier daar niet mee reageren. Juffie: bij Luca is al 2x zijn neusamandel eruit gehaald en afgelopen juli ook zijn keelamandelen. Daarvoor had hij om de 3 weken keel-of oorontsteking en sinds die tijd niet meer (*even afkloppen*). Ook was hij altijd heel heftig ziek als hij ziek was en toevallig van de week voor het eerst deze winter koorts en hij is 2 dagen hangerig geweest en toen was het over. Dus hier positief over amandelen eruit halen. @kids in bed: hier ook nooit. Luca wordt wel eens wakker om te plassen 's nachts en wil dan altijd even bij me liggen, maar dat doen we 5 minuten en dan gaat hij terug naar zijn eigen bed en zonder morren slapen. Milou weet volgens mij niet eens dat ze in ons bed ook zou kunnen slapen; gaat altijd meteen haren trekken en ogen prikken 's ochtends, haha! Maar ik heb dan ook uitslapertjes; altijd tussen 8:00 en 9:00, heel luxe. Milou wordt nog wel eens wakker voor een speentje 's nachts, maar verder zijn ze heel braaf (is met Luca wel anders geweest!). Verder alles prima hier!
Elise, goed om te horen dat jij er positief over bent! Vind het ergens wel spannend maar kijk er ook naar uit omdat het vanaf dan wat beter zal gaan. Fijn om te horen dat het lekker gaat bij jullie. Kippies die niet meer mee tokken. Ik heb echt een heel slecht geheugen dus zou het zo allemaal niet meer weten. **schaam**. Fijne avond, ik ga bankhangen.
Meiden... ik moet op t moment ook afkloppen hoor want Divano laat mij de laatste 2 weken ook weer lekker doorslapen. Behalve afgelopen dinsdag toen was ie 2 nachten mega aan t spoken maar goed toen had ie ook zijn 14 maanden spuitjes gekregen en dus behoorlijk last van gehad. Nu is ie erg verkouden en vanmorgen getempt toen was t 37.7 en nu net om half 10 was de temp 38.3 dus er zit koorts aan te komen denk ik zo van de spuitjes. Vanmiddag sliep ie ook van kwart over 3 tot half 7!!!!! En nu om half 10 vertoonde hij al weer vermoeidheid dus fles gemaakt en nu ligt ie lekker op bedje. Wie weet wat de nacht me gaat brengen. Ga ook lekker op tijd naar bed... Chris gaat t weer proberen met werken morgen ondanks dat ie heel erg moe is heel de dag door.
Nou daar ben ik dan maar weer.... Divano heb ik totaal niet gehoord vannacht en ligt nu nog heerlijk te slapen al hoorde ik net t 1e geluidje. Mijn wekker liep vanochtend om kwart voor 8 af want de 2 die op speciaal onderwijs zitten zijn lekker thuis vandaag. De leraren zijn aan t staken! Nu ben ik benieuwd hoe warm Divano uit bedje komt. Chris is sinds 06.00 uur weer op t werk en áán t werk maar net om 08.00 uur was ie alweer erg moe dus we zien wel hoe lang hij t volhoudt. Ga nog ff wat doen zolang Divano nog boven in bedje ligt. Hij huilt nog niet of is nog niet volop aan t brabbelen dus dan kan hij nog blijven liggen he!
Hellow! Mooie lijst hoor met alle kuikentjes! Ik heb met Wendy heel af en toe nog contact verder niemand meer. Liena hoe is t met jullie? Dag fijn dat ze zo snel geholpen wordt. Bij mij heeft het vroeger goed geholpen. Hoor nu ook eigenlijk alleen maar verhalen dat kindjes daarna bijna niet meer ziek zijn. Deli netjes hoor alweer ongi! Hier gaat het goed. Max zit sinds een paar dagen netjes om de vier uur en drinkt steeds vaker 140 cc....ja zo wil je wel groeien... Slaapt overdag in de puckababy omdat hij zich dan wakker houdt met zijn armen. S nachts heeft hij dat om een of andere reden niet....
Yo... ik vond t ook een aardige lijst toen ik hem aan t opschrijven was. Had eerst kladblaadje erbij gepakt om te kijken of ik niet iemand vergat maar dat viel best mee. Was van 2 de namen alweer vergeten en idd van LindaS was ik vergeten hoe dochtertje heette maar goed... ik wist dat t n kippetje was hahaha We hebben hier al aardig wat bevallingen meegemaakt en ook aardig wat baby's voorbij zien komen he! Vind t wel erg leuk moet ik zeggen. Bij ons komt er geen meer bij... de 1e baby die hier nog in huis komt is onze kleinkind(eren) hahaha Meiden... ik haalde vanmorgen Divano uit bed en temperatuurde hem... de termometer bleef maar oplopen tot de 39.1 Nu twijfelde ik of ik niet de ha moest bellen want de dokter zei afgelopen donderdag dat als ie koorts krijgt ik terug moest komen MAAR Divano heeft vorige week dinsdag spuitjes gekregen en daar kon hij ook hoge koorts van krijgen tussen de 10 en 14 dagen in. Wat moet ik nu doen? Ik heb dus niet meer gebeld omdat de koorts om verschillende reden er kan zijn. Divano is zo erg verkouden op t moment... zijn oortje was vorige week wat onrustig en stond bol binnenin... kan reactie van de BMR-spuit zijn. Pffffffffft.... ik weet t niet hoor ik denk dat ik vanavond sowieso aankijk hoe hoog zijn temp schiet en dan anders morgenvroeg maar even aan de bel trekken hoor. Had vanmorgen zetpilletje van 240mg erin gedaan en nog rode wangetjes... steeds struikelen/vallen... jengelig... hangerig... alleen maar veel willen drinken. Gewoon ziekjes het is zonde zo'n klein hummeltje Nu ligt ie sinds 13.00 uur op bed dus ben benieuwd tot hoe lang hij nu slaapt.
miran, als je het niet vetrouwd bellen en als je denkt dat je het nog wel aan kan kijken dan doe je dat. Jouw gevoel klopt vast! Yo, fijn dat je ritme aan het krijgen bent he?? Lekker genieten van het zonnetje! Alhoewel die nu hier weer weg is. Vanochtend wel lekker met de wandelwagen op pad geweest. Was heerlijk. Zometeen komt mijn mams heel even in huis. Ik moet naar bekkenfysio. Heb na heel lang afwachten toch maar eens aanwerk gemaakt. Gisteren gebeld en kon vandaag al meteen terecht. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft.
goedemorgen brrr ik vind het weer koud worden bah Zoey is nu Dora aan het kijken. Vraagje mogen kinderen zoethout thee want ik wil zoey aan de thee krijgen en merk dat ze dat wel lekker vind .
Goedemorgen!! Mel, heb geen idee. Bij mij lusten ze echt geen thee. Vind ik wel jammer want vind het soms wel gezellig. Juffie, ik vind het ook rustig. Iedereen zal wel druk zijn. Ik heb ook tijden dat ik bijna niet aan kletsen toe kom. Gisteren bekkenfysio geweest. Eerst alleen gesprek gehad. Houd toch wel het een en ander in zeg! Moet nu een plasdagboek bijhouden voor 1 dag en maandag krijg ik een uitgebreid inwendig onderzoek om de spanning te meten op mijn bekkenbodem. Had ik nou niet echt veel zin in maar ja, wil ook wel graag van mijn klachten af dus het moet maar even...
Meiden... kom net van de ha af. Divano heeft nu al 3 dagen koorts en dat kan niet van de vaccinaties komen want dan hebben ze maar 2 dagen koorts. Oortjes nagekeken maar die zagen er ook rustig uit. De ha denkt dat t van de verkoudheid afkomt. Mocht Divano vrijdag NOG koorts hebben ziet ie hem heel graag op t spreekuur terug. Dus wij staan op t punt om zijn spreekkamer uit te lopen vraagt de ha aan mij: heeft chris vanmorgen gebeld voor de uitslag? Ik zeg: nee, die wou ik nu op gaan vragen want die is nu toch al binnen he?! Hij zei: ik wil hem op t spreekuur zien. Ik zeg: dat klinkt niet goed toch? Hij zei: ik wil hem zien! Nou dan maak ik maar een afspraak voor morgen. Dus ikke afspraak gemaakt bij de assistente voor morgen. Eenmaal thuis belde ik gelijk naar Chris (zit me toch echt niet lekker want normaal krijg ik wel de uitslag te horen) die legde gelijk zijn werk stil en zou direct naar huis komen. Ik dacht: ik bel de assistente of Chris niet toch vanochtend nog kan komen omdat we anders allebei gestresst rondlopen hier in huis. En ja hoor... om 11.50 uur mag ie al komen. Ik ben er gewoon zenuwachtig van zeg! Ik vind t heel raar... ik krijg nu geen uitslag dus er is iets niet goed, maar wat?... en is t ernstig of valt t wel mee?... goh wat kan een mens dan snel in de stress schieten zeg!!!
Miranda ik zou ook in de stress schieten hoor heel begrijpelijk hopelijk valt het allemaal wel mee Ik duim voor jullie
miran, das niet leuk nee. Ik zou me ook zorgen maken. Gelukkig kan hij vandaag nog. Succes straks! Hoop dat het allemaal mee valt.
Ow... sorry meiden... Nou... Chris is dus om 11.50 uur naar de ha gegaan. De ha wou hem persoonlijk mede delen dat de longarts "iets" gezien had op de foto. Nu kan het dus een infectie zijn maar kan ook een bindweefsel ergens van zijn maar kan ook kwaadaardig zijn. Zijn ....massa is aan de ene kant zwaarder dan aan de andere kant. De ha heeft een verwijsbrief gestuurd naar t zkh naar de longarts en Chris zou een oproep krijgen. Nu geen uur later belde de assistente van de longarts al voor een afspraak. Dus ik maar afgehandeld want Chris was een blokje om naar zijn ouders toe. Nu moet ie morgen al om 10 over 11 er zijn!!!! Dus dit gaat allemaal zo snel en rap. De longarts wist ook niet wat t was dus ik denk dat ze morgen afspraken gaan maken voor onderzoeken of misschien al direct gaan beginnen met onderzoeken. Ben blij dat Chris meteen kan komen zodat we niet lang hoeven te lopen stressen. Hopelijk weten we dus morgen meer!