Miran, ik ga mee duimen met de rest. Fijn dat er zo snel aktie wordt ondernomen. Dan weet je in ieder geval snel hoe en wat. Sterkte er mee!! Snap heel goed dat je er met je gedachten niet bij bent. @ gelukkige huisvrouw, heb toch gisteren op bed nog het einde gekeken. Moet zeggen dat ik het wel een hele goede film vind. Erg heftig en veel emoties maar dat vind ik dus juist zo goed aan een nederlandse film. Heb een stukje niet gekeken omdat ik daar te veel buikpijn van kreeg. Het gevloek houd ik ook niet van maar is niet alleen in nl film. Engelstalige wordt net zo veel of misschien meer in gevloekt alleen zet het dan niet zo'n kracht bij omdat het niet in je eigen taal is. Maar dat is mijn mening. Komt een vrouw bij de dokter heb ik al 2x gekeken maar ga hem weer kijken. Juffie, hoe is het met je rapporten gegaan?
@ Dag, je hebt wel gelijk hoor over dat vloeken in eigen taal. Maar ik merk wel dat in Engelstalige films ipv vloeken een hoop "fuck" gezegd wordt. Maar ja, tis allemaal niet netjes Nou, mijn man is weer misselijk, ik heb weer last van m'n keel en voel wederom een koortslip opkomen... Zouden we weer ziek worden?!?!
deli: mee eens. heb zelf minder moeite met 'fuck' al is dat ook niet netjes natuurlijk. Heeft ook met mijn geloof te maken.. Dan nog al dat bloot in films. Hoeft van mij ook niet.. Hoop trouwens dat jullie niet ziek gaan worden. Dag: rapporten ben ik mee begonnen maar nog lang niet klaar. Zou vanavond ook nog maar had geen zin meer. Morgenmiddag maaar weer een poging.. Ga nu lekker naar bed. tot morgen
@ Juffie, ik herken het maar goed, eigenlijk kun je dan nog amper tv kijken tegenwoordig... Mijn schoonouders hebben dus ook geen tv. Sterkte met de rapporten meis!
Meiden.. dank jullie wel dat jullie zo mee leven. Ik moet me gewoon even "proberen" anders op te stellen. Ben overigens vanavond op de open dag heel geconcentreerd geweest. Heb aandachtig kunnen luisteren en weet nu heel veel over de school. Maar zei net ook al tegen mijn moeder... t is vanmorgen de informatie enzo over chris allemaal en vanavond over de school welke misschien de keuze van mijn kind gaat worden. Mijn hersens zitten bomvol nu en moeten echt even rust gaan krijgen. Daarbij ben ik nog niet grijs aan t worden maar denk dat ik volgende week toch echt de 1e grijze haartjes tegen ga komen hoor na zo'n rare week! Maar goed... om maar even op iets anders over te gaan, Op die open dag werden de kinderen van de ouders gescheiden. Wij werden ontvangen in de aula en de kinderen werden meegenomen met "oudere" leerlingen. Wat bleek nu... zij kregen dus gewoon "les" weliswaar opdrachtjes maar dan wel hoe t er dadelijk op die school aan toe gaat zodat ze een beetje een indruk krijgen. Heel goed georganiseerd van de school. De school heeft alles wat wij zoeken in een school.. structuur/regelmaat/regels en zeker niet onbelangrijk PESTPROTOCOL. Mag ook wel met 2600 leerlingen op 1 school. Maar zoals ik eerst dacht over de school zo was ie ook naar mijn verwachtingen. Ik was dus ook reuze benieuwd hoe gyani de school zou ervaren. Na rondleiding door de school te hebben gekregen... kwamen we terug in de klaslokaal waar we gestart waren en daar konden we wachten op onze kinders (zowel de ouders als de kinders hadden nummertjes gekregen). Wat blijkt nu... heel de klas was LEEG... alle leerlingen waarvan de ouders bij ons in de klas zaten waren al terug gekomen en waren dus alweer weg. Maar de overburen (vriendin) van ons en wij zaten dus nog op onze jongens te wachten en gyani's vriendje die met ons meegereden was. Wij zeiden al tegen elkaar: t zullen weer eens niet onze jongens zijn. En ja hoor... daar kwamen de 3 heren aan en wat hadden ze bij zich?... t zal weer eens niet waar zijn... 2 MEIDEN. Lol dat ze hadden en die gezichtjes straalde gewoon! Mijn kleine zoon ( 1 meter 40) met zijn nieuwe brilletje op zijn neus... wat is ie dan een kleine vent maar wat was ik trots op hem. Je zag gewoon dat hij t leuk had gehad vanavond. Wij liepen de school uit en ik vroeg: de keuze is denk ik al gemaakt of toch niet? Mam, ik denk niet dat ik zaterdag nog naar die andere school ga. Ik zeg: gyani... gaat nou wel want strakjes krijg je misschien spijt van "had ik toch maar even gekeken". Maar IK DENK dat Gyani voor de GROOTSTE school van Bergen op Zoom gaat en dat wordt 'T RIJKS. We zullen zien. Morgen de uitslag van de citotoets dus dat is ook spannend natuurlijk. Maar ik was dus echt even alle ellende/rompslomp die we nog tegemoet gaan vergeten... dit was een avond van mijn zoontje! Morgen zien we wel weer hoor... ik heb nu zoiets van "ik laat t maar op me afkomen" en hou me gewoon vast aan de woorden van de longarts zelf "t kan een bacterie zijn". Anders wordt t een hele lange week. Ik ga afsluiten en lekker slapen... morgen met divano terug naar de ha want die heeft dus nog steeds koorts!
Mir fijn dat jullie beide er zo positief over waren heb je na een klote begin van de ochtend toch een goede afsluiter. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen.
Goedemorgen meisjes!! Miran fijn dat jullie beide zo positief zijn. Mel hoe is het met je en met zoey?
Ik heb die film trouwens niet gekeken kan daar niet zo goed tegen heb er komt een vrouw bij de dokter wel gezien en heb daar weken lang last van gehad!!
Deli hopelijk worden jullie niet weer ziek! Mijn haan klaagt ook over keel pijn enz mijn meisjes zijn net beter hopelijk houden we het hier ook rustig
Goeiemorgen! Mijn zoon heeft nu al goed naar me geluisterd! Wilde vannacht goed slapen....en ja hoor! 22.30, 03.45, 07.30 fles! Heerlijk hoor! Voel me ook weer een stuk beter als gister. Miran heb je een beetje geslapen? Rosa hoe voel je je?
yo, wat een voorbeeldig kind! Rosa, nog maar een paar dagen en dan je eerste echo. Denk je dat je met je banner wel in de buurt van de duur van je zwangerschap zit of heb je gewoon echt geen idee? Miran, klinkt als een leuke school. Alvast 1 zorg minder dan toch? En je hebt snel antwoord wat er met Chris aan de hand is dus hoe moeilijk het ook is, probeer de rampscenario's in je hoofd te beperken. Wanneer de uitslag komt geeft het je vast meer rust. Wat de uitslag ook mag zijn. Maar we gaan er hier gewoon van uit dat het goed zit toch? Positief blijven denken. Deli, niet weer ziek worden hoor!
Yo... lekker hoor dat Max het zo goed doet. Fantastisch voor zo'n klein hummeltje. Hoe voel jij je nu? Ben je nog steeds zo beroerd... ooow lees nu net even terug dat t beter gaat dan gister... oops sorry, maar nog niet zoals t zou moeten dus?! Beterschap meis! Rosa... hoe voel jij je? Ben je ziek in deze prille zwangerschap of nog niet? fijne vooruitzichten dus voor je... lekker snel naar jullie nieuwe wondertje kijken. Ben heel nieuwsgierig zeg! Dag... hoe gaat t met de ziekenboeg bij jouw thuis? Het komt nu snel in de buurt voor Laura toch? Spannend allemaal! Vandaag dagje vrij of ben je aan t werk? Deli... begin nu niet weer allemaal ziek te worden he! Ik voel me ook niet helemaal top maar ons Divano ligt al een hele week thuis met koorts en goed verkouden dus tja de bacterieën hangen hier ook nog rond hoor. Beterschap meis! Hoe gaat t met de kleine Thyrza??? Mel... wanneer komt t bedje voor Zoey? Ik hoop dat Zoey t zo mooi en spannend vind dat ze prinsesheerlijk in haar eigen bedje gaat slapen. Kan er misschien tijd vrij gemaakt worden voor een brusje hahahhaa All... ik heb heerlijk geslapen. Wij gingen pas om 00.00 uur te bed... chris zat film te kijken. Om 03.15 uur werd divano huilend wakker en ik kreeg hem niet stil dus maar even bij ons in bed gepakt totdat hij weer sliep en toen snel weer terug in eigen bedje gelegd en daarna niet meer gehoord! Moest net voor ebony nog een afspraak maken bij de ha omdat ze 3 weken geleden middenoorontsteking had en de dokter wou haar toch nog even nakijken. Ook meteen doorgegeven dat Divano gisteravond nog steeds koorts had, maar dat ik dat nu niet weet omdat meneertje nog heerlijk ligt te slapen. Ze zei: neem hem maar gelijk mee kan de dokter hem ook even nakijken. Dus om 10.00 uur met 2 kids naar de dokter toe. hahahaha de dokter heb ik de afgelopen 3 weken heel veel gezien... ik hoop dat dit nu weer heel lang gaat duren voordat ik er weer naar toe moet. Ik hoop dat ons ebony's oortjes weer oke zijn alhoewel ik dat betwijfel want ze klaagt er nog steeds over... en divano?... tja weet niet wat t kan zijn. Gyani had gisteren heel leuk gehad en ze hadden die 2 meiden mooi tuk genomen. Die meiden vroegen waar dat ... was en toen zei vriendje van gyani "oow dan moet je hier links af". Dat meisje zei: zal wel een gokje van je zijn. Nee hoor zei gyani's vriendje, ik zit hier al 3 jaar op school. Dit is mijn kleine broertje ( en wees naar gyani) en die wil ook hier op school komen. Maar jullie lijken niet op elkaar zeiden de meiden. Nee dat klopt zei gyani's vriendje, ik lijk op mijn moeder en hij lijkt op onze vader. Ja ja zeiden die meiden. Geloof je het niet zei dit vriendje. Nou spreken we af voor morgen hier in de mediatheek. hahahaha hoe krijgen de jongens het verzonnen. Plezier dat ze gehad hebben. Gyani vond t ook echt niet erg dat ze "les" kregen. Er kwamen kinderen terug van andere ouders die negatief waren... de juffrouw was streng. zelfs 1 kind kwam huilend de klas in en riep ik ga hier niet naar school. Maar die jongens van ons zien de school wel zitten hoor! Er is ook een sportklas (kost wel extra) maar ze gaan dan allerlei sporten doen met topsporters. Kanoën, voetballen, boksen, zeilen, badmminton, tennis, skieën etc etc. Aangezien ons Gyani een buitenkind is en altijd actief bezig is (voetballen/skeeleren/skateboarden/schaatsen etc etc) leek ons dit wel een extra positief puntje voor gyani. Een soort van extra toefje op de slagroomtaart toch?! En ik vind dat ik hem die kans moet geven! Dus als hij kiest voor deze klas denk ik dat ie dat als heel leuk gaat ervaren. Oow wat is groep 8 een spannend jaar zeg... zowel voor ouder als voor kind zelf. maar dat is natuurlijk ook de psz en ook groep 1 en strakjes de 1e klas van t voortgezet onderwijs. Gyani is nu de oudste en strakkies weer de kleinste, maar ik denk dat hij zijn eigen er wel doorheen slaat!!!
miran, ben aan het werk vandaag. Ik weet niet of het al snel dichtbij komt voor Laura. Ze krijgt 22 mrt alleen nog maar vooronderzoek en dan moet ik op de oproep wachten. Maar het gaat nu vrij aardig. Dus ik klaag niet
Dag... ik ga proberen dit weekend verstand op nul te zetten en de dag te nemen zoals ie komt. Volgende week wordt n hectische week en wil eigenlijk met al die onderzoeken mee met chris maar komt niet altijd makkelijk uit. Probeer chris zoveel mogelijk bij te staan maar woensdag heeft gyani n open dag van die sportklas en eigenlijk wil ik er dán voor mijn kind zijn. Moeilijk hoor die 2strijd. Mijn vriendin komt vrijdag hier op de kids passen zodat ik met chris mee kan voor de uitslag! Ik hou me echt zoveel mogelijk vast aan een bacterie al slaat de angst me soms wel achter in mijn nek met die gekke ideeën. Dan probeer ik dat zo snel mogelijk weg te wuiven! Maar zols je zegt... we proberen positief te blijven en gelukkig krijgen we steun genoeg.
Ohhh het is echt heel erg rustig op mijn werk . Het is nu 10.30 uur en heb mijn werk al af. Wat moet ik nu de rest van de dag toch doen?? Wordt een lange dag.... Hoop wel dat het snel drukker word anders kan ik wel gedag zeggen naar mijn baan denk ik. In 2005 hebben we een faillissement doorgemaakt dus we hebben nog steeds niet echt een grote buffer opgebouwd. Moet snel mooi weer worden en de recessie moet snel ten einde zijn.
miran, al die onderzoeken is altijd hectisch en vermoeiend. Maar neem inderdaad dag voor dag dan kom je er wel door.
@ Miran, ik weet uit ervaring dat de tijd vliegt als je zo met iemand in allemaal onderzoeken zit! De dagen gaan bijna aan je voorbij. Sterkte! @ Dag, jeetje wat vervelend zeg! Moet je vandaag een hele dag werken? De zon schijnt! Ik krijg daar wel een prettig gevoel bij! Ben zo toe aan de zomer! Lekker buiten zitten! Vandaag staat er niets op de planning. Morgen moet ik hapjes maken voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. Die verwacht 35 personen en er komen allemaal neefjes en nichtjes voor Wesley om mee te spelen. Mijn man wil morgen wat tegeltjes gaan plaatsen boven het aanrecht, die muur is niet meer zo wit na een jaar dus toch maar wat betegelen. Kijken of hij dat zelf kan!
deli, helaas de hele dag vandaag. Lekker hapjes maken. Vind ik altijd leuk om te doen. Volgens mij kan jij best aardig koken toch? Ik lees tenminste dat je maaltijden kookt voor groepen en nu weer hapjes maken. Knap hoor.
@ Dag, nou er zijn een paar dingen die ik goed kan maken maar ik ben niet zo'n keukenprinses hoor! Nou ja, als ik de tijd heb en m'n handen vrij wil ik wel wat proberen maar het is niet zo dat ik van niets een hele toestand kan maken En die maaltijden die ik heb gemaakt; De cursus was voor 10 avonden en voor elke avond stond er al een maaltijd op de planning dus ik kon kiezen wat ik wilde maken en heb de dingen eruit gehaald waarvan ik zeker zou weten dat het in de smaak zou vallen En ja die hapjes, het is niet veel, mijn schoonzus doet ook wat dingetjes. Maar vind het altijd wel leuk om te doen en mijn schoonmoeder wordt 72 dus die moet dat niet meer doen! Jeetje wat balen zeg dat je gewoon de hele dag moet komt er in de loop van de dag nog werk dan of ziet het er niet naar uit? Moeilijk, want aangeven dat je niks te doen hebt wil je mss ook niet? Lastig hoor, ik heb ook wel eens van die dagen gehad.