(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena... kraamtijd zou juist genieten moeten zijn en niet ziek zijn. Het zit je niet allemaal mee. Fijn dat Stefan op zich lekker slaapt... dat is voordeel maar doordat ie nu zo verkouden is hoop ik toch dat t niet erger wordt zodat ie lekker thuis kan blijven en hopelijk schaadt dit niet de nachtrust want dan heb je er 3 in de nachten. Ziek lekker uit met z'n alle en geniet van je kroost/gezin en de bevallingsverhaal komt heus wel meis!
    Beterschap allemaal!!!

Juffie... au au die tandjes/kiesjes ook he... die kunnen zo venijnig zeer doen bij die kleintjes. Laat ze dan maar snel doorkomen en dat ie weer lekker kan slapen.
    Beterschap met de kleine man.

Deli... ook bij jouw gaat t niet zo lekker de laatste tijd. Tuurlijk mag je klagen... dat doen wij ook hahhaa.
    Ik zou razend zijn. Zijn moeder kan er niks aan doen maar ik zou dus nooit meer op deze manier voor de hapjes zorgen. Dus als ik t goed begrijp zit jij thuis met de 2 kids en is je hubby terug gegaan naar zijn moeder?!! Idd erg leuke dag dus. Ik zou er heel erg boos, nouja pist-of om zijn.
    Dikke knuffel meis!

Dag... weekend??? had je nog wat bezigheden gisteren want t was toch erg rustig bij je op t werk?

All... zo, de open dagen hebben we gehad. Nu de 14e en de 22e maart nog 2 doe-middagen en dan de 26e aanmelden voor voortgezet onderwijs. Jeej wat is dit spannend.
    Gelukkig heb ik vandaag ook weer weinig gepiekerd. Ik heb wel met zijn moeder over de onderzoeken gehad, bijv. of zij maandag en woensdag met chris mee kan rijden want maandag heeft ie om half 12 een onderzoek (duurt maar een halfuurtje) en dan om 13.45 uur heeft ie de volgende onderzoek en ook die duurt maar een halfuurtje. Dus chris blijft in zkh dan en tja dan moet ik oppas zoeken voor de kids dus rijdt schoonmoeder mee. Woensdag dat onderzoek duurt 3 uur en aangezien ik nog niet t tijdstip weet en ik met gyani een doe-middag heb op voortgezet wil ik er voor gyani zijn want die moet een hele moeilijke beslissing maken. Onderzoek daar geven ze toch geen uitslag van dus of ik nu mee ga of zijn moeder maakt niks uit. Vrijdag ga ik mee maar we zijn nu wel positiever ingesteld alhoewel ik soms wel heel benauwd wordt van deze hele nare situatie. Maar we komen er wel doorheen.
    En helemaal met jullie hulp!!! Dank jullie wel meiden!

Divano is echt beroerd van deze ziektebeeld. Kind heeft n heel ander slaapritme... eet minder... slaapt vaak maar korter... drinkt minder dan toen hij koorts had (maar denk dat dat normaal is)... hij heeft een hoest, nou t kan mijn schoonmoeder wel zijn, zo erg! Hij loopt dan vuurrood aan tot bijna kokhalzend toe. Echt je ziet hem letterlijk zijn longen uit zijn lijf hoesten. Zielig maar goed we doen t er maar mee. mijn schoonmoeder zag divano en zei: de dokter is gek!!!... dit is geen 6e kinderziekte maar de mazelen of rode hond. hahahaha ze zei: hij kan me wel meer vertellen. Dan kan hij ook wel zeggen van de 13e kinderziekte hahaha en mopperen dat ze deed. Tja ons Divanootje is op t moment haar allesje hoor. Zelfs opa (schoonvader) komt niet voor chris op ziekenbezoek maar voor divano!! hahaha leuk zo'n opa en oma.
    Ik kijk t nog even aan anders zit ik idd van de week weer terug bij de ha.

Zo... nu ga ik slapen en hopelijk n betere nacht tegemoet!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Deli: natuurlijk mag je klagen. Zou in dit geval ook pissig zijn zeg..

Miranda: Arme Divano. Beterschap voor het kleine mannetje. een vervelende periode zo voor jullie, spanning en een ziek kindje..

Gisteravond om 22.30 begon Matthijs weer te brullen. niet te troosten. Tegen mij aan viel hij in slaap maar zodra hij in bed lag, huilen. Maar zetpil gegeven en toen ging hij weer slapen tot 5.30 weer wakker. Uiteindelijk om6 uur een fles gegeven en terug gelegd. Nog bijna een uur heb ik hem af en toe horen mopperen maar toen heeft hij het toch opgegeven en nu slaapt hij nog.Beetje jammer dat Nathan om 7.10 naast ons bed stond. Heb hem maar lekker beneden gezet voor de tv:) en ben weer in bed gaan liggen. Zo irritant dat slapen van Matthijs..

Nou ja zonnetje schijnt nu, lekkere croissantjes gebakken dus de zondag kan beginnen:)

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    hier natuurlijk weer om 5 uur wakker grrr en nee niet door Zoey hoor

Dus ben al gedoucht 3 wassen weg gestreken en 2 wasjes draaien 1 in de droger 1 in de machine en nog 5 te gaan hahaha ja je blijft wassen.
    Maar goed doen alles wanneer we willen dus ja de ene week meer als de andere week.

Ben je aan de lijn komt je dochter met 2 bakbroodjes met selderijsalade hmm niet echt gezond maar wel erg lief :)

Zo Zoey ff douchen en dan op de fiets naar oma.

Heb op de zondag meer energie dan op de zaterdag.
    Morgen ff de rest van het huis doen en dan ff boodschapjes doen.

Mama`s met zieke kindjes heeel veel beterschap

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... Matthijs is dus ook ziekjes aan t worden.
    Erg he dat dat ten koste gaat van de nachtrust?!!! Hoop dat t snel weer rustig is bij matthijs.
    Beterschap met de kleine man!

Mel... zo.. wat ben jij een druk bezig vrouwtje zeg! Ik heb een volle wasmand maar kom gewoon al een aantal dagen niet aan mijn huishouding toe. Heb nu vandaag wel zin om dingen te doen omdat t zonnetje lekker schijnt maar of ik er aan toe kom is n tweede.
    Veel plezier bij je moeder.

All... zonnetje schijnt heerlijk huisje binnen. Divano heeft me heel de nacht heerlijk laten slapen dus mama is weer een beetje uitgerust. Ik wou de achterdeur open doen maar laat t nog maar even voor divano. Wel heb ik de keukenraam heel ver open staan. Het zonnetje komt in de huiskamer binnen, in de keuken is t nog schaduw. hahaha ach dat wordt genieten want wij zitten altijd in de keuken.

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik weer heel even vlug. Ben jullie niet vergeten hoor :) Maar ben heerlijk druk bezig met mijn gezinnetje :D

Vanacht even een mindere nacht gehad. Devin kwam om de 2 uur. En vanisha besloot ook nog eens dat ze om half 4 wel klaar was met slapen en rond te gaan rennen :(

Wel even husby flink aangesproken vanmorgen. Want als hij me goed helpt met het avond ritueel enzo. Kan vanisha meteen gaan slapen en duurt het niet 2 en half uur. En kan Devin rustig drinken en word dan niet zo vaak wakker. Sorry moest het even kwijt ;)

Hopelijk kan ik komende week wat meer op de computer komen. Want dat mis ik wel.

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, beterschap meid! Hopelijk ben je snel weer beter.

@ Miranda, heerlijk hé dat weer :D Hier is het ook echt eve nopladen.

@ Juffie, hopelijk kan je snel een nachtje bijslapen :D

Oh ja het gaat verder trouwens wel helemaal goed hier haha. Devin heeft een prima ritme overdag ongeveer om de 1/2 uur. s'nachts ongeveer om de 4/5 uur. Berichtje was zo negatief hierboven ;)

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... fijn weer eens wat van je te horen... maar ik las op fb dat je zo aan t genieten bent van je kroost/gezinnetje dat je gewoon de computer vergeten was en dat is ook niet verkeerd hoor. Je moet ook genieten van je kids.

All... als chris een beetje redelijk op tijd wakker is denk ik dat we vanmiddag even lekker gaan fietsen door de polder. Het is zo lekker weer zeg! Divano even er goed tussenuit. Misschien dat al zijn zieke bacillen er nu wel uit willen dan.
    Betwijfel trouwens nu ook heel erg of ie wel de 6e ziekte heeft want zoals ik internet en de ha moet geloven komen die vlekjes alleen op hoofd/buik en rug maar nu begint ie ook op zijn beentjes vol te raken. Op zijn buikje en ruggetje wordt t wel al minder maar in zijn gezichtje gaan de vlekjes nu samen tot 1 grote rode plek. Dus hij heeft nu 3 grotere rode plekjes in gezichtje staan. Is geen mooi gezicht maar goed... hij slaapt al een stuk beter en is overdag veel beter gemutst dus dat is me al heel wat waard. Hij kan zo goed alleen spelen maar de laatste week moesten wij hem bezig houden of met hem op de bank gaan zitten zodat hij lekker kon hangen. Gelukkig hebben we dat achter de rug.
    Het zonnetje doet iedereen goed dus "LAAT DE ZOMER MAAR KOMEN!!!!!"
    Ik heb er zin in... s'morgens om 07.00 uur al de achterdeur ver open en de beddegoed heerlijk iedere dag buiten gooien en boven alle ramen wijd open en dan heerlijk in mijn tuintje zitten. Zwembadjes opzetten voor de kids. Voor divano eigen zwembadje heerlijk hoor!!!!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja het is zeker heerlijk weer

net al even wezen fietsen naar me moeder en dalijk weer na zoey dr dutje

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nou... dat fietsen met chris gaat niet door want "gelukkig" heeft ie van dienst kunnen wisselen en ipv nachtdienst draait ie late dienst. Dus nu is ie een 20 minuten geleden richting werk gegaan en komt ie vanavond half 11 thuis. Is wel lekker hoor dat ie vannacht gewoon even n GOEDE nachtrust kan pakken! Morgenvroeg staat ie met mij tegelijk mee op (07.00 uur) en dan kan ie nog even een "fatsoenlijk" ontbijtje nemen want hij mag morgen vanaf 09.30 uur tot s'middags 15.30 uur niks meer eten/drinken of roken ivm de onderzoeken!

Ik heb net even mijn huis met de franse slag aangepakt. Even flink de stofzuiger erdoorheen gehaald en opgeruimd. Poetsen doe ik morgen wel weer. Het is maar dat t schoon oogt. Nu ga ik de vogelvoliere even in want de vogeltjes hebben honger en dorst denk ik. En dan ga ik nog even van de rust genieten. Heb nu wel lekker de achterdeur open gegooid want divano ligt toch heerlijk in bed. En mijn muziek dreunt heerlijk mijn hoofd in! Lekker hoor... muziek aan/huishouden doen/opruimen/spelletjes spelen op de laptoppie. Zo kan ik wel genieten van mijn zondag en natuurlijk van de rust die ik nu even heb!!!
    Ga strakkies wel even met Divano blokje om als ie wakker is!

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Laat de zomer idd maar komen. Heerlijk hé!

Zou ook wel heerlijk naar buiten willen. Maar 3x kraamvisite vandaag. Zo de kleine man maar weer eens voeden :) En dan het laatste bezoek voor vandaag.

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik word wel op proef gesteld door de kleine man hahahha zo is ie ieder half uur wakker en nu slaapt ie gewoon al 2 uur!!!!!
    Ik wil toch echt nog een blokje om hoor met hem. Maar wakker maken vind ik zielig want hoef niet persé weg!
    Ik heb heerlijke muziek aan staan van adele "rolling in the deep" dus daar kan ik wel mee leven. En t liedje van "waar de zon ons heen brengt van diggy dex.
    Heerlijk!!!!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier ook aan het wachten tot Matthijs wakker is. Wil ook nog even een stukje lopen maar ga hem ook echt niet wakker maken. Fruit staat al klaar dus als hij wakker is fruit eten en dan hup naar buiten. Nathan speelt al wel de hele middag buiten trouwens.

Ik heb het trouwens maar koud, gek toch zonnetje schijnt;)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even snel; ik kreeg net dit smsje van Liena:

*buddynieuws*

Hey hoi buddy, ik wilde even laten weten dat het hier niet zo goed gaat. Onze kleine man heeft het rs-virus en ligt in het ziekenhuis. Na een moeizame nacht waarin hij hard achteruit ging en vergat adem te halen hebben ze hem onder narcose gebracht en ligt hij nu aan de beademing en 2 infusen aangelegd, allemaal toeters en bellen. We zijn nu onderweg naar het amc in Amsterdam hij kon niet in Alkmaar blijven. Spannend allemaal maar we hopen er het beste van. Dikke knuffel Alina.

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Liena ondanks dat je dit berichtje niet leest wat mega begrijpelijk is wil ik je mannetje heeeeel veeel beterschap wensen en jullie heel veel sterkte .

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Even in een ander berichtje me ego :
    Vond het niet passen bij het berichtje van Liena

Juffie ik vind het ook niks warm hoor terwijl ik al vele mensen met korte mouwen voorbij heb zien komen brrrr

ZO hier ligt er eentje te slapen op de bank ze was na tijdens het fiesten in slaap gevallen.
    We zijn ff ergens wat wezen eten en drinken ( vond het op dat terras wel heerlijk).
    Nu dus 2 keer wezen fietsen me fiets en lichaam weet niet wat er gebeurd zal het morgen wel voelen hahahah.

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Oh wat een verschrikkelijk berichtje zeg:( Liena en haan heel veel sterkte. Heel veel beterschap voor jullie kleine mannetje!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    moet steeds aan die kleine Stefan denken. Arm mannetje nog zo klein en nu al naar het ziekenhuis:(

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zielig he juffie :( zag het ook helemaal voor me toen ik Liena's sms kreeg. Alsof ze nog niet genoeg voor hun kiezen hebben gehad :( gelukkig is hij in het zkh en in goede handen. Ik hoop dat hij heeeeel snel opknapt, arm mannetje en arme Liena en fam.

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nee Liena toch!! Heel erg veel sterkte en beterschap voor de kleine Stefan. Hoop dat hij snel opknapt. Wat een akelig bericht! Jullie verdienen de allerdikste knuffel die er maar te verzinnen is. Denk dat ik namens de rest ook wel een digitale groeps(kippen)knuffel mag geven! Ik ga heel hard hopen dat het snel goed komt met de kleine vent.

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena... meisje toch... na alle ellende die op jullie pad is terecht gekomen en waar je je eigen zo goed doorheen slaat... dan ook nog eens ziek in je eigen kraamtijd en dan nu jullie kleine mannetje zo ziek terwijl hij eigenlijk net pas ter wereld is... VERSCHRIKKELIJK!
    Ik hoop dat hij ogenziendend snel opknapt en dat je dan wel heerlijk van je mannetje kan gaan genieten.
    Heel veel beterschap meisje en natuurlijk ook haan en Thomas en Kayra met jullie zoontje en broertje!!

Deel Deze Pagina