Dag... ik zie chris pas over klein uurtje thuis. Ben stikbenieuwd hoe het hem NU afgaat. Ik ben in gedachte langs hem in zkh. hahaha erg he?... ik ben echt nerveus en dan ga ik meestal dus poetsen. Ook als ik kwaad ben want dan moet ik ergens op af reageren en in dit geval dus op t poetsen.
jij ook al? ik ga ook altijd opruimen en poetsen als ik geen rust in mijn lijf heb. Als het waar was had je het toch al wel van je vriendin gehoord? Als het de vader van haar kind is zal ze toch wel verteld hebben als hij is overleden?? Of hebben die geen contact?
net even wat bedels zitten bestellen. De nep pandora's maar wel hele leuke . Moet iets doen op je werk . Moet om 17.00 uur pas naar bekken fysio maar heb hier op mijn werk een half uurtje gejokt **schaam**. Maar dan kan ik nog even rustig douchen en er is hier toch geen bal te doen.
Ga nog maar even een kopje thee halen.....zucht. Jullie worden vast ziek van mij. Iedereen is hartstikke druk op zijn werk en ik klaag dat het te rustig is. Vind het zo jammer van mijn tijd. Kan thuis nog zooooo veel doen!
Dag... ik heb niet zo heel veel contacten meer met hun. Ik zie haar iig al geruime tijd niet meer online. We spreken elkaar wel maar niet zoals t geweest is. Gelukkig ben ik niet de enige dus die een poetsmanie heeft als ze niet rustig in vel zitten. hahahaha heeft wel zijn voordelen natuurlijk. Yo... we komen er wel doorheen hoor. Chris en zijn moeder zeggen altijd mijn tijd is het niet. Ik zie trouwens net dat ie thuis komt dus laat jullie vanavond de uitslag wel weten'
*** Liena Update*** Ik heb Liena even een sms gestuurd om te vragen hoe het is en kreeg deze reactie: Hey hoi, hier blijft het spannend. Mannetje ligt aan beademing, 2 infusen etc. Te veel om op te noemen. Hij is wel stabiel. Moeten rek houden dat het 12 dagen duurt en dan naar alkmaar terug mogen, eerder is meegenomen. We slapen in het Ronald Mac Donald huis. We houden jullie op de hoogte. Dikke knuf Alina.
dag ik heb ook wel eens dagen dat er bijna geen kids komen en denk dan ook jeetje had thuis mezel nuttig kunnen maken Hier ook een poetsmiep die alles doet als ze boos verdrietig of gespannen is Zo eten is klaar Rijst / notenrijst (voor mij) met groente tofu en pindasaus en komkommers is zoet zuur
Wat heftig zeg!! Wel fijn dat ze in het RMD huis kunnen blijven. Dichtbij de kleine stefan. Dikke knuff. Denk aan jullie en vanavond ga ik een kaarsje branden.
juffie, heb jij het adres van Liena? Wil je me dat pb'en? Wil eigenlijk wel een kaartje sturen. Of een kaartje namens ons allen? Als je het adres niet graag geeft snap ik dat ook hoor.
als je een kaartje via ons allen doet moet je ff je rek nummer geven kan ik je een bijdrage geven Kunnen we misschien een grote kaart doen.
jakkie wat een naar berichtje weer van Liena.. Bah word er helemaal verdrietig van. Kaart van ons allen is wel een goed idee! Wil morgen wel een mooie kaart kopen. Er ligt hier ook nog een geboortekaartje wat ik van het weekend wilde sturen maar had geen postzegels meer. Beetje raar nu om die te versturen. Toch maar doen..