(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    fijn dat jij het wilt doen juffie

en natuurlijk een geboorte kaartje erbij doen hij is immers toch niet overleden.

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

jeetje wat een heftig bericht van liena. ik wil ook graag mee doen voor de kaart ik hoor wel wat ik moet betalen!

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

we hebben net de echo gehad. en we zagen een klein frummeltje met een mooi kloppend hartje!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Gefeliciteerd!!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nee zeg gelukkig niet;) Maar vind het gewoon slordig van mezelf dat ik hem niet al eerder gepost heb. Zo iets hoort gewoon in de kraamperiode toch... Nu is hun kraamperiode wel erg raar afgesloten..

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    rosa wat fijn heerlijk gevoel heh

juffie misschien vrolijkt het ze wel even op en het komt uit een goed hart toch

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Rosa, gefeliciteerd met de goeie echo!!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ik doe graag mee! Ik hoor wel wat ik kan overmaken! En een kaartje hoeft toch niet meteen in de eerste week?! Ik heb laatst nog een kaart naar iemand gestuurd, 1 maand na geboorte. Geeft toch niet, tis al leuk dat je het doet!

@ Rosa, van harte met je mooie echo meis!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... ik doe ook mee met de kaart! Laat mij ook weten wat ik je dan schuldig ben. T is niet niks als je zo'n kraamperiode moet meemaken zeg! Wat ben je op zo'n manier blij met t ronald mac donald huis.
    "Verlate" geboortekaartje... is helemaal niet erg hoor... ik kreeg idd een paar weekjes later ook nog een kaartje. En veel mensen doen ook pas een kaartje geven als ze op kraamvisite komen. Dus nee hoor meis... t is niet slordig van je!

Rosa... gefeliciteerd meis met je goede leuke echo! Is wel weer heel leuk he zo'n klein ding in je buik!
    Alleen voor t zwanger zijn en de bevalling zou ik t ook nog wel willen maar financieel wordt t dan echt wel zwaar. Daarbij vind ik t nu echt wel genoeg!

Deli... bedankt voor de "liena update". Wat een buddy ben je... super!!!
    Hoe gaat t met de zieke bij jouw in huis???

Dag.. ging t trouwens om de zoon van de uitbater of de uitbater zelf... dus om de heer Kroon zelf of zijn zoon?
    En hij had dus een ongeluk?... ernstig of valt t mee?
    Ik zal nog even kijken of ik haar te pakken kan krijgen.

All... Nou, chris was dat dus idd vanmiddag. Hij was eerder terug dan ik verwacht had. De CT-scan viel reuze mee. Hij kreeg contrastvloeistof ingespoten maar dat was ook alles. Daarna de bronchoscopie en dat is dus met dat slangetje in keel of neus. Nu gingen ze voor de neus. Zijn linkerneusgat zat dicht dus konden ze niet doorheen dus dan maar de rechtse. Die lukte wel en t eerste stukje was ook niet erg zei Chris TOTDAT ze in je slokdarm kwamen. Toen kreeg ie hele erge braakneigingen en de dokter haalde snel dat slangetje eruit. Hij zei dat ie genoeg gezien had. Hij liet ook nog even weten aan Chris dat hij de CT-scan globaal gezien had en alles zag er veelbelovend uit. Nu woensdag nog de PET-scan maar ook die is niet eng/misselijk.
    Mijn schoonmoeder kwam mee naar binnen en zei: woendag rij ik mee en de afspraak van donderdag is verzet en rij ik mee. Ik zeg: vrijdag rij ik gewoon mee hoor. Ze zei/riep: ik rij ook mee... het is mijn zoon he! Ik zeg: ja maar dan kan ik gewoon rijden. Ik rij ook mee het gaat hier om mijn zoon riep ze nogal luidt uit.
    Ik zeg: nouja als jij dat wil dan. Ooow zei ze let op hoor.
    Zij weg en ik tegen Chris... wat denkt zij nou... dat ze mij buiten kan sluiten? Zij rijdt de hele week al met jouw en ik moet maar bij de kids blijven. Niettemin... vind ik op zich niet erg en als dat zij dat wil oke, mijn zegen heeft ze MAAR ze gaat mij niet wegcijferen want IK wil met jouw mee voor de uitslag. En als zij er perse bij moet zijn om de uitslag waarom was zij donderdag dan niet meegegaan?? Daarbij a.s. donderdag hoeft er niemand met je mee want dat kan je met gemak alleen! Dat is alleen maar blazen! En... toen zij voor onderzoeken aan haar anorisma naar zkh moest en wij aanboden om mee te gaan antwoordde zij: ben je gek dat kan ik goed alleen hoor! Ik ben geen klein kind.
    Kijk meiden... ik snap heel goed als moederzijnde dat je wilt weten wat er met je kind aan de hand is hoe jong of oud ze ook zijn. Maar sluit dan niet mij al de hele week buiten. En zeker niet op zo'n toon!!!
    Ik was echt pist-of. Ik zei ook tegen Chris dat als ik nu niet vrijdag meega omdat zij meerijd dat ze dan een taaie aan mij zal krijgen. Chris zei: wij gaan samen voor de uitslag, ik regel dat wel met mijn moeder. Ik zeg: laat nou maar want anders heb ik t toch weer gedaan. Ik doe deze hele week al niks goed bij haar. Ik heb hier geen zin in. Maar chris gaat haar dus zeggen dat ze vrijdag niet mee hoeft en dat wij alleen gaan. We gaan direct daarna wel naar haar toe voor de uitslag. En als ze tegen mij gaat lopen katten dan komt chris voor me op want ik heb niet gezegd dat ze niet mee mag ik zei alleen dat ze mij al de hele week buiten sluit. Ik vind dat ik bij chris hoor te staan als man en vrouw samen erdoorheen slaan maar nee moeders gaat mee om "handje" vast te houden. Ik voel me buiten gesloten door haar. Op zo'n soort dingen krijg ik dus een hekel aan mijn schoonmoeder. Ze kan een heel lief mens zijn maar met dit soort dingen is ze een .....
    Ze doet dit ook niet bij haar andere kinderen waarom wel bij chris?!!!
    Ach... laat ik er maar over op houden en me niet druk maken. We weten eigenlijk al bijna zeker dat t niet veel is omdat de dokter al had gezegd in t vlugge kijken naar de ct-scan dat t er veelbelovend uitziet dus waarom mijn eigen nog druk maken???

Ik ga hier afsluiten en lekker slapen zometeen. Trusten meiden

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, fijn dat er nu al zulke positieve berichten zijn! Super zeg! Toch nog even spannend voor de laatste bevindingen maar meestal zijn ze niet zo snel positief volgens mij dus dat vind ik wel veelbelovend! Wat je schoonmoeder betreft; ik snap jou gevoel! Ze zou idd wat afstand moeten nemen en dit zou iets moeten zijn tussen jou en Chris! Ik snap haar gevoel ook wel, ga je zelf eens na, als je kind iets heeft wil je er het liefst ook boven op zitten dus ik denk dat haar reactie wellicht wat overtrokken maar puur door de spanningen komt. Hopelijk komen jullie er een beetje uit en kun je het haar wat vergeven. Maar irritant is het wel :D

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Miran fijn! Op naar de uitslag!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... ooow maar ik snap haar heel goed hoor dat ze erbij wil zijn. Maar t is meer de manier WAAROP ze gisteren tegen me zei/schreeuwde.
    Vanmorgen was ze hier en ik was al t huis uit "gevlucht" naar de overbuurvrouw. Dus ik kom thuis en vroeg aan chris: is je moeder geweest? Ja en ze weet nu ook dat ik niet wil hebben dat ze meegaat naar zkh. Ik vroeg: wat zei ze dan?
    Nou zei chris: ik zei dus tegen haar dat ze morgen nog mee kon rijden en dat ze dan donderdag en vrijdag niet mee hoeft. Donderdag kan ik alleen dat stelt helemaal niks voor en vrijdag dat doen wij samen. Maar ook tegen mij ging ze tekeer met "JE BENT WEL MIJN ZOON HOOR". Miranda... ik moet dat niet hebben, stel dat ze wel iets vinden... dan hoef ik niet ons mam haar gemekker aan te horen dan heb ik wel iets anders aan mijn kop.
    Maar omdat ze dus zo deed tegen CHris is ie daar niet verder op in gegaan. Nu is ie net naar zijn zus toe gegaan of dat die dus morgen even divano op wil vangen totdat ik thuis ben van gyani's school (open dag). daarna is ie doorgelopen naar zijn moeder en heeft haar gezegd dat HIJ dus niet wil hebben dat zijn moeder meegaat. Zijn moeder is het daar dus absoluut niet mee eens. Hij zei: jammer dan maar je gaat niet mee. Mocht er echt iets aan de hand zijn ben jij de eerste die het hoort van ons. Maar ik wil niet dat je meegaat.
    Ze heeft haar eigen nog niet bij neergelegd en zal denk ik zo dit mij niet in dank afnemen... krijg ik vast nog wel te horen... maar chris zei tegen mij dat hij het zo heeft laten overkomen dat zijn moeder niet mij erop aan kan kijken.

Als werkelijk later en hopelijk hoef ik er nooit voor te komen staan maar laat dit nou over 30 jaar met mijn zoon zoiets zijn... dan zou ik op mijn kleinkinders letten zodat mijn zoon en zijn vrouw naar zkh kunnen en met de uitslag zou ik ze ook alleen laten gaan maar zou wel willen hebben dat ze gelijk naar mij toe komen om zelf aan mij t goede of slechte nieuws te vertellen. Ik zou hier niet tussen willen staan MITS dat ze zelf vragen of ik mee wil natuurlijk. Maar mijn schoonmoeder regelt dat zij mee gaat naar de onderzoeken. NIet eens in overleg hoor. Dat nog tot daaraan toe maar je gaat mij niet buiten sluiten... ik hou zielsveel van mijn vent en ik wil er voor hem zijn.
    Dus vind ik t niet meer dan normaal dat ik er bij ben met de uitslag.
    Maar goed... wie ben ik.

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    Vandaag flink geshopt voor de kids. Helaas veel te veel geld uitgegeven maar ze lopen er over een paar weken wel mooi bij tijdens het feest van mijn ouders. Nu moet ik voor mezelf nog op pad.

Miran, fijn dat ze al zo positief zijn! Gelukkig ben je al wat geruster. En schoonmoeders tja, hoe vervelend ze ook af en toe zijn ik had gehoopt haar nog bij me te hebben. Dus zal wel door alle spanningen komen. Strijk nog maar een keer over je hart ;).
    Het gaat om dhr. F. Kroon. En nogal ernstig ja. Hij is overleden als je het hier moet geloven. Tegen een vrachtauto aan gereden.

Ik ga snel nog wat strijken! Kom vanavond nog wel ff kletsen. Had gehoopt dat Liena nog was langsgeweest maar die heeft nu wel meer aan haar hoofd dan verslag uitbrengen denk ik.

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ben even bezig met kaartje bij Greetz.. Jullie horen het zo..

Miran: fijn dat het tot nu toe positief lijkt..

Dag: altijd leuk shoppen. heir vandaag post van H&M. Ook leuk!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    als het goed is hebben jullie pb meiden.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ik ga het geld overmaken meis!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie, bedankt!!! Ik heb het naar je overgemaakt

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ik heb het ook overgemaakt
    laat even weten of je het ontvangen hebt

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!! Half dagje werken vandaag. Vanmiddag maar eens flink aan de strijk en de was.

Deel Deze Pagina