(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    amoxicilline is antibiotica ik ben er allergisch voor Zoey wouden ze het geven toen ze zware keelonsteking had maar kreeg een ander antibiotica 2de keer ben ik niet eens naar de HA gegaan maar veel suiker water laten drinken.

Dus het kan wel hoor bij een luchtweg infectie maar kan ook voor longen zijn. Als zijn luchtweg ontstoken is zit er dus een bacterie en die moet dood . Het is iig niet voor virussen e.d.
    Hopelijk knap hij snel op.

Zoey is ook echt een buiten kind ging van de winter met die sneeuw huilen toen we naar binnen gingen. En hier ook zodra alles open staat hopla naar buiten.
    Dus vind het zo heerlijk dat het mooie weer er weer is.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik volg ook gewoon mijn eigen gevoel!

Liena fijn dat jullie thuis zijn en kan me erg goed voorstellen dat het spannend is. Fijn dat jullie hulp krijgen voor de andere twee kids! Goede begeleiding dus! Beterschap!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zal eerst ff hele sms neerzetten:

We zijn terug in Alkmaar, stefan gaat heeeel langzaam vooruit maar we zijn er nog lang niet. Hij heeft nog zuurstof nodig, zn ademhaling is veel te snel. Wij zijn moe, maar blijven knokken samen met ons knulletje. Op zp ook alles goed?? XX

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Onvoorstelbaar dat ze nog vraagt of alles op zp goed gaat. Heb haar gezegd dat alles hier prima is en we veel aan hun moeten denken. Wat een kracht heeft Liena toch. Ik zou allang opgeveegd moeten worden.

Melanina, Ik en beide kindjes zijn allergisch voor amoxi. Maar hier bij de apotheek is dat geen probleem want ze hebben altijd wel een vergelijkend medicijn weten te vinden. Wat is jouw reactie op de amoxi dan? Ik krijg galbulten, leverfalen en ontzettende jeuk.

Miran, bedankt voor het doorgeven van het bericht! Zo weten we met zijn allen gelukkig weer iets meer. Hoe is het met het oog van je zoon? Alweer wat minder dik?

yo, ik zou inderdaad ook gewoon mijn eigen plan blijven trekken maar dat doe je gelukkig al. Het CB zijn richtlijnen en ieder kind is anders toch?

Mevrouw van de bank is net weg. De hypotheek is getekend dus er valt alweer een last van mijn schouders nu de financiering rond is. Nu over 4 maandjes de sleuteloverdracht en dan JIPPIEEEEE nemen we er een glaasje champagne op.

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Dag gefeliciteerd

Ik krijg een heel raar gevoel in me gezicht net of ik een beroerte heb gehad heeel eng allemaal moest toen per direct stoppen en kreeg antiallergeen medicatie

Zoey is er niet op getest maar omdat ik er allergisch voor ben nemen ze het risico niet.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dag Gefeliciteerd!!!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: gefeliciteerd!

Liena: fijn dat Stefan wat dichter bij huis is. Niet gek dat de andere kindjes van slag zijn. Is neit niets zo allemaal voor ze.. Hopenlijk mag hij snel helemaal naar huis!

Miran: hopenlijk werkt het kuurtje snel. Nathan heeft amoxiciline al een paar keer gehad. Matthijs 1 x. Werkte snel en ze hadden allebei geen last van bijwerkingen.

Yojo: blijf dat raar vinden van fv hoor. Als een kindje honger heeft moet het toch lekker drinken. Helemaal als het gewoon groeit..

Matthijs drinkt trouwens nog maar 1 flesje. 's avonds wil hij hem niet meer. Nu een iets groter toetje en gaat prima. Alleen de ochtendfles drinkt hij nu dus nog. En die is echt nog heilig hoor. Het eerste wat hij 's ochtends wil is zijn flesje.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Jullie hebben inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt. Daarom doe ik dit deel dicht.
    Maken jullie een nieuwe aan?

Deel Deze Pagina