(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, idd iedereen zijn mening. En kolven daar ben ik ook echt niet van. Je zou altijd nog een weekje bv kunnen geven. Zodat je kindje toch wat van de antistoffen mee krijgt. Maar dat is idd ieder zijn keuze ;)

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: inderdaad ieders eigen keuze. Proberen kan natuurlijk altijd. Misschien vind je het wel heerlijk zelf voeden;)

Kolven is ook niet zo leuk. Maar op dit moment kolf ik bijna fulltime. Vandaag alleen de 1e zelf gegeven de rest gekolfd. Matthijs dronk vandaag 210 ml bv uit de fles en dan gewoon weer na 3,5 uur honger:$ Als hij in dit tempo door blijft drinken misschien toch maar wat aan bijvoeding proberen;)

Mup: lang alweer bezig zeg.:( Bij Matthijs ook half jaar bezig geweest met 1 mk tussendoor maar vooral door de lange cyclussen.

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hey meisjes

Ik ben ook pro bv! Niet ten nadelen voor moeders die kv geven alleen bij mij komt het niet in huis. Ik ben zowizo een beetje een geitenwollen sok :) ik geef bijv ook geen potjes papjes alles wordt vers gemaakt ik maal het ook niet. Zo ben ik en wordt in me waarde gelaten zo laat ik andere moeders ook in hun waarde. Iedereen wil het beste voor zijn kind!

Mup spannend ik veeeeer heel hard voor je!!
    Yojo beroerd voelen is niet leuk nog een weekje en dan de echo!!
    Mout hoopelijk is het kwakje goed van je man!!

@all hallo

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, ieder z'n ding! Het is wel handig als je man ook een fles kan geven idd maar je kindje aan je borst vond ik het mooiste van het mooiste van het mooiste! Maar wat niet gaat, gaat niet en wat je niet wil moet je niet doen!

@ Mup, ja idd de rondes vliegen zo voorbij he! Nog even afwachten meis, ik hoop het ook voor jou/jullie!

@ Rosa, ik deed voor Wesley de hapjes ook zelf maken, vond ik leuk.. Dan haalde ik van alles in huis, ligaatje erdoor :D Maar had ook wel potjes voor de wat drukkere dagen. En mijn eigen groentehapjes wilde hij nooit, van olvarit wel haha...

Ik vind het ook niet erg als mensen voor bv zijn, ik weet ook dat het beter is voor je baby en dat het mooi is en goed voor de band tussen moeder en kind etc. Maar ik stoor me wel aan het "pushen" wat er tegenwoordig gedaan wordt. Vrouwen weten heel goed hun grenzen en het is echt niet zo dat ze hun kind zoveel te kort doen want de voeding is tegenwoordig heel wat beter dan vroeger!

@ Juffie, fulltime aan het kolven dus :( dat is pittig! Je hebt dus een ietwat hongerige jongen :D

Nou dames... Hier liggen de kindjes in bed en haanlief ook :D die ging er direct na het eten in met flinke hoofdpijn. Ik heb eerst Wesley naar bed gedaan en die ligt nu nog in bed te vertellen "hou je bek, dat mag je niet zeggen" Grrrrrrr... De taal die hij meekrijgt op het moment is niet om vrolijk van te worden en sommige dingen wijt ik m'n haan en mij nog ook want hij pikt alles op! Thyrza huilde net nog een keer voor de speen maar is nu al een tijdje stil. Ze heeft ook maar een paar hazeslaapjes gedaan op het kdv. Ze doet net als Wesley deed, de ene dag flinke slapen en de volgende dag wat onrustiger...

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: Matthijs doet dat ook ja.. de ene dag veel slapen de andere dag hazeslaapjes. Nathan gebruikt nog geen 'rare' woorden maar wel grote mond af en toe:$ Mama jij ophouden enzo.. Moet er soms bijna om lachen maar ja dat is ook niet zo verstandig natuurlijk;)

HIer is het ook bijna rustig.. Nathan roept alleen nog steeds. Mama wil niet slapen, ben niet moe. Middagdutje heeft hij aan de ene kant nog nodig maar slaapt 's avonds dan wel vele moeizamer.

Bv: Ben het helemaal met je eens deli. Dat gepush hou ik ook niet van. Alle moeder willen het beste voor hun kindje.. Vind bv gewoon fijn maar nu Matthijs beter uit de fles drinkt dan uit de borst is het voor mij ook wel een beetje klaar. Kolf nog zolang het gaat en als het op is, is het op;) Wel jammer van mijn volle borsten trouwens, die mogen wel blijven:D Vrees dat ik straks weer 2 maten kleiner aan moet:(

Straks lekker babyboom kijken.. Leuk maar ook wel heftig af en toe..

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, Wesley ligt er al vanaf 7 uur en zingt nu nog steeds :( hij heeft het slaapje overdag ook nodig om dat de dag anders te lang is maar 's avonds wil hij idd wat moeilijker in slaap komen :( nou ja, slapen ze niet, rusten ze toch zullen we maar zeggen :D

Ja grote mond, Wesley ook hoor!! "Jij bent stom" en "Nee mama, dat moet je niet doen" allemaal op een boze toon... En het is de heeeeeeeeeele dag "poep" alles is poep... In het begin waarschuwde we steeds maar het heeft geen zin, nu maar negeren dan gaat het hopelijk over! Ik hoorde 2 of 3 weken terug ook een halve vloek :( daar was ik minder blij mee, hoe hij daar nou weer bij komt!

En ja, grote borsten :D ik ben ze ook wel kwijt hahaha... Ach, mijn haan vindt het erger dan ikke :p Veel plezier met babyboom. Ik kijk de bachelor, weet ook niet waarom?! Ben er een keer op gekomen toen ik zapte en ben blijven hangen. Nu wil het ook weten, wie hij kiest pfff....

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nathan hoorde ik ook nog hoor.
    Denk dat mijn haan het trouwens ook erger vind van mijn borsten dan ik;)
    de bachelor heb ik ook wel eens gekeken. Wordt ook nog wel eens herhaald volgens mij.. Veel plezier in iedergeval:D

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zo ik heb heerlijk gegeten! Lekker gebakken aardappeltjes, tuinboontjes en een cordon bleu. Mjammie :D

Deli, getest? Ik moet eerlijk bekennen dat haan en ik gisteren pas weer (volledig) geklust hebben en het deed bij mij nog zo pijn dat we er halverwege mee gestopt zijn. Sorry voor de details. Hebben daar nog meer meiden last van gehad? Anders moet ik toch nog maar eens terug naar de gyn???

Mup, ga heel hard veren voor je!!!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, 2 weken terug hebben we voor het eerst geklust. Dat was na maanden niets, want de laatste maanden van mijn zwangerschap wilde haanlief niet, dus dat was snel gedaan zullen we maar zeggen, whaha... Gister was voor het eerst wat uitgebreider en voor mij was het soms ook wat gevoelig hoor! Jij bent nog korter geleden bevallen dus zou me er nog niet druk om maken!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    was hier ook lang geleden dus baalde er ook wel een beetje van dat we er mee moesten stoppen ;). Maar gelukkig zijn er nog meer wegen die naar rome gaan haha!! Ach, oefening baart kunst. Hier trouwens nog geen rust hoor. Laura zit te mopperen in mijn armen op dit moment en Stan is nog aan het zingen in zijn bed. Vanmiddag naar bed geweest en dan slaapt hij pas heeeeel laat dus hier gaan we nu toch maar echt stoppen met de slaapjes. De rest van de week is hij niet naar bed geweest overdag en dat gaat eigenlijk prima.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Als het zonder slaapje goed gaat zou ik dat er ook af laten meis! Zo sneu als hij zo laat in slaap valt en er 's morgens weer vroeg uit moet. En ja, dat klussen komt wel weer goed, tijd zat om het in te halen ;) Maar snap dat je baalde ;) Ik was er ook echt wel weer aan toe, whahahaha

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    ik ga weer! probeer er een naar bed te werken!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Zal maar meteen met de deur in huis vallen want zag dat er meningen gegeven worden over óf bv óf kv....
    Mijn mening is als volgt:
    Ik vind bv prima voor de mensen die dat graag aan hun kindje mee willen geven maar voor mij vind ik t écht niks!
    Mijn schoonmoeder drong mij ook aan om bv te gaan geven maar ik wil dit gewoon niet omdat ik me dan n koe voel. Ik voel me er gewoon niet prettig bij.
    Daarbij vind ik t niks om met mn borst bloot te liggen terwijl ik in de stad ben. Het idee daarbij staat me niet aan. Fv vind ik fijner omdat ik dan ook eens de voeding uit handen kan geven. Heb t overwogen maar heb voor en nadelen langs elkaar gelegd en voor mij viel bv dus af!
    Ieder zijn eigen ding vind ik en niemand hoeft zijn eigen hier aangevoelen te worden want je mag nog altijd je mening geven over alles.

Vermoeidheid... heel herkenbaar... maar denk dat t bij mij aan de medicijnen ligt. Daarbij ook af en toe de rusteloze nachten. Al met al gaat t je opbreken.
    Heb ook weinig puf of energie om ook maar iets te doen.
    Dus zoals jullie al merken ook is t hier niks in huis. Ik moet ook mijn nachtrust hebben anders ben ik ook geen mens!

Deli... Hoe was t met Thyrza op t kdv? Hoe deed ze t?
    Goed van je dat je Wesley toch boterham en groente aanbied want ze hebben t idd nodig. Maakt niet uit of dat ie nog pyjamapapje drinkt als ie t lekker vind en er goed op slaapt is t goed toch?!

Yo... erg leuk jouw babysite. Spannend wordt t nu voor je. Nog maar 1 weekje en dan kun je kijken of t goed zit!!! Wij blijven veren meis!

Mup... hoop dat je zwanger bent. Aan je typen zou je t wel denken door die foutjes hahahaha geeft niks meis ook wij hebben dat gehad!

Mout... hoop ook voor jouw dat je zwanger bent en nu proberen je verstand op nul te zetten en af te wachten meis! Wij veren hier wel!!! Spannend de uitslag van maandag! Wat denk je zelf?

Melanine... jammer dat je zo reageerd op Deli. Ze bedoelde er niks mee. Het was gewoon n vraagje en jij hoeft je absoluut niet te verdedigen. Ik zou me dan tegenover jouw moeten verdedigen want ik heb altijd alleen maar kv gegeven en mijn kinders zijn daar ook groot en gezond van geworden en gebleven. Maakt niet uit wat je geeft... jij moet doen wat jij t beste voor je kind vind en als dat bv is dan is dat helemaal prima want dat is jouw keuze en t draait om jouw kind. Maar er zijn mensen die dit gevoel bij kv hebben en dan is t aan de ander om die persoon daarin te respecteren. Ieder zijn eigen ding meis!
    Maar goed... genoeg hierover.. jij bent op vakantie... fijn dat Zoey zo zoetjes is. Hoe is het weer bij jullie??
    Heb je n fijne vakantie met zn drietjes?
    Waar zaten jullie ook alweer? Nog n fijne vakantie verders!

All... Divano heeft sinds gisteren ook tandje nummer 2 door!!! Hij is heel jengelig maar voor de rest gewoon Divano zelf.
    Met mij gaat t nog steeds beroerd.
    Had vandaag medicijnen ingenomen en ik ging naderhand met Divano douchen.... ik riep Chris dat ie maar Divano snel eruit moest pakken want ik zou zo met hem gevallen zijn in de douchecabine! Ik werd gewoon draaiierig in mn benen.
    Ik kijk dit morgen nog aan en anders vrijdag maar even terug naar de ha want is niet echt goed volgens mij.

Deli en Yo... hadden jullie gisteren ook die film op rtl 8 nog gekeken??? Ikke wel en ik vond hem echt heel mooi!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, hoe voel je je nu? Thyrza heeft het heel goed gedaan, vrolijke miep is het hoor!! En tandje nr. 2 al, wow!! Nee, ik heb wat anders gekeken, wilde effe iets luchtigers. Ipv verdrietige dingen.

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik dacht ik kom nog ff kletsen want ze is stil maar inmiddels al niet meer :(. Ik ben nu fortuinlijke vrouwen aan het kijken voor zover Laura dat gaat toelaten. Heb hier de afgelopen weken weinig tv gezien, laat staan dat ik een film heb gekeken. Heb wel het boek gelezen van "de witte oleander" en dat was geweldig. Wel heftige kost! Haan is werken en ik zit nu lekker ff met de laptop en tortilla chippies op bed. Had ik verdiend vond ik ;)
    Nu ga ik julli echt een fijne avond wensen want ik ga afluiten (en nu ECHT) Tok morgen!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... draaiierig in mijn benen en hoofd en als ik s'ochtends de kinders naar school breng of terugweg naar huis rij ik soms op de automatische piloot. Ben dan met mn hoofd helemaal verdwaald... lijkt wel of ik n zombie ben op zo'n moment. Is ook niet goed daarom neem ik mijn medicijnen al na mijn ochtendrit in en s'middags rij ik niet omdat ik t niet aandurf. Mijn maag is volgens mij al gewent aan die medicijnen want die borrelt al niet meer. Verders gaat t wel... soms komt er n hevige hoofdpijn opzetten maar goed daar kan ik wel mee leven.

Ben maar blij dat Thyrza t goed doet... dat moet voor jouw toch ook n goed gevoel zijn dan dat ze alleen maar huilt terwijl jij op je werk zit strakkies! Dat is ook niks lijkt mij! Deze week heb je nog verlof toch?? Maandag moet je toch pas weer beginnen of niet?

Ja bij Divano voelde ik gisteren de eerste karteltjes van zijn tandje nummer 2. En vanmiddag zag je hem al duidelijker!!! Wel grappig maar aan de andere kant vind ik t niet leuk! Hij gaat zo snel!!!!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

ik kijk ook fortuinlijke vrouwen; helemaal leuk!! Zeg net tegen Rik; 'kijken of Merlin nog een vriendin zoekt, ik hou me aanbevolen' Helemaal leuk! Echt bizar die rijkeluisvrouwtjes :D

@ Dag, heb je zeker verdiend! Hopelijk een goede nacht en is Laura snel rustig!!

Ik lig voor de tv met de laptop, chillen :D

Ik heb gister de nieuwe afleveringen van the big bang theorie gekeken. Had zin in iets luchtigs en grappigs. Ben de laatste tijd al wat week, zit vaak terug te denken aan vorig jaar toen begon rond deze tijd het gezeur met mn moeder, droom ook vaak van haar dus een beetje lachen en grollen is welkom!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, dat is wel vervelend zeg :( helemaal als je moet rijden!! Probeer maar beetje meer te rusten! Ja ik moet maandag weer werken, bleh! Geen zin! Maar ja... Tis maar 2 en halve dag. En Thyrza is een schatje, ik knijp in m'n handjes met haar hoor. Ze huilt bijna niet, 5 min. op een dag is lang, alleen voor de fles of als er iets dwars zit en verder is het lachen, lachen, lachen. Ben zo aan het genieten van haar!

19. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Meiden ga lekker slapen ben echt super moe bah niks aan hopelijk slaapt sabela Goed vanacht moet morgen om half 6 op.

Weltrusten allemaal!!! Liefs rosa

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... als er gelegenheid voor is kruip ik s'middags ook terug in bed maar helaas kan dat niet altijd. Ik denk dat wij dadelijk om half 11 naar bed gaan want zowel Chris als ik ben moe. Ach... nog 3 weekjes en dan hebben we 6 weken vakantie althans ik met de kids.
    Fijn dat Thyrza zo'n zoet kindje is... dat maakt t allemaal n stuk aangenamer voor je! Heb jij nu ook nog vakantie staan of had jij die gelijk achter je verlof aan geplakt?
    Ja ik herken t idd dat je zo geniet van haar. Ik heb dat met Divano ook zo erg! Ik vind t ook zo leuk dat als ie mij ziet dat mondje gaat dan helemaal open tot n O en dan lacht ie. Als Chris thuis komt van zn werk draait ie zijn hoofdje weg hahaha. Of zo lekker saampjes douchen zonder papa of de andere kids in de buurt alleen divano en ik...HEERLIJK! Ik geniet daar intens van. Het is mijn kleine wurmpje en ik hou er zo onwijs veel van! Chris ook hoor en ook Chris heeft er n hele goede band mee maar merk nu al dat t n mamakindje is. ALs Divano huilt van de slaap omdat ie er tegen vecht dan hoef ik hem maar bij me te pakken en is ie binnen 10 minuten vertrokken. Chris krijgt hem niet stil. Dat is zoooo fijn gevoel!
    Maar nu vanavond doet Chris eigenlijk alles rondom Divano... ik heb met hem gedoucht maar Chris geeft nu zijn laatste voedingsfles en legt hem op bed. Toen hij vanavond huilde was Chris diegene die er naar toe liep. Hij zei tegen Divano vanavond heeft mama geen tijd... ze wil op de laptop! hahahaha
    Is ook erg fijn!

Deel Deze Pagina