(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    zwaai!!! Hier een goede nacht achter de rug.

mel, ik heb ook veel gehad aan vereniging borstvoeding natuurlijk. Heb de infoavonden bijgewoond en ging er de eerste keer wat relaxter in. Maar kolven lukt me nog steeds niet echt goed.

Juffie, ik heb ook de neusspray gekregen maar nog niet gebruikt. Ga ik van het weekend eens proberen. Hoop dat ik dan wel kan kolven.

Deli, sterkte vandaag!!

@all, mijn vriendinnetje is vanacht bevallen van een gezonde zoon. Vanmiddag even geboortebord in de tuin knallen en hopelijk alvast even spieken bij moeder en kind.

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ TSR, neusspray? Hoe werkt dat dan?

@ Vereniging borstvoeding natuurlijk; ook de cursus gedaan en wist precies hoe het moest maar kolven is een verhaal apart hahaa...

@ Juffie, ze zeggen dat een handkolf vaak beter werkt omdat je zelf dan een beetje de controle hebt.

@ Dag, jippieeeeee! Gefeliciteerd meid!!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, hoe was je nacht trouwens? De kindjes nog snel stil gekregen gister?

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: jeeej wat leuk zeg! Je mag vast wel even spieken naar de kleine:)

Deli: Het is een neusspray met oxytocine deze zorgt voor tsr. Dus je spuit voor je kolft wat in je neus en dan krijg je makkelijker/ beter een tsr.

Hier trouwens nooit cursus of iets gevolgd voor de bv. Heb gewoon geluk dat het heel makkelijk op gang kwam bij mij en dat beide mannen meteen goed dronken.

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik heb een info avond bijgewoond maar het liep door de vroeggeboorte van Zoey allemaal toch net ff anders .

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    *zwaait ff naar alle kippies!*

Denk aan jullie hoor!
    Man, heb het lekker druk deze week! Morgen open dag van een basisschool fotograferen tot 18u, zaterdag naar WB Movie World, zondagochtend een modellenshoot, 's middags een verjaardag, 's avonds uit eten!

En solliciteer gewoon door, we zien wel.. ik heb me maar voorgenomen me er niet zo druk over te maken, heeft toch geen zin.. Ik doe mijn best, en meer kan ik niet doen.. kan mooi zo mijn (nu nog) vrije tijd besteden aan mijn studie DTP!

Dikke kus!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, daar heb ik nog nooit van gehoord wat grappig!!

Mijn meisje wordt wakker dus ik ga even neussprayen en een flesje in de magnetron zetten ;) whahaha...

8. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Hoi dames!

Nou vanmorgen voor de 3de dag een positieve ovulatie test hij blijft lang hangen!
    We hebben het nu 2 dagen achter elkaar gedaan vraag me af of nog nut heeft voor vandaag!
    Want ik dacht vanmorgen vroeg even kijken wat die ovulatie doet en net dus weer even een gedaan na 2 uur niet drinken en die was veel lichter dus er staat op het pakje dat ie dan negatief is.....

Vandaag weer op me kleine nichtje passen en me dochter van school halen heen en weer morgen werken dan weekend!

9. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen ook maar weer eens!

deli: sterkte vandaag;) lekkere nachten heb jij zo...

kolven werkte bij mij ook niet echt...

juffie: jij bent een echte melkmachine;) maarre: wat is tsr?

mout: wanneer krijgen jullie de uitslag?

mup: spannend:D knap hoor, dat je toch tot zondag gaat wachten. ik heb/had telkens zoiets van: ach, er zitten twee testen in voor maar 5 euro, dus daar ben ik niet mee bekocht haha!

hier is alles gelukkig weer helemaal gewoon in mijn lijf. benieuwd hoe mijn ei zal aanvoelen over een paar dagen...we gaan gewoon weer verder met mijn mooie schoongespoelde baarmoeder:D

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jubidi: tsr= toeschietreflex;) Of te wel dat de melk uit je borsten spuit:D Moet toch positief zijn een schone baarmoeder lijkt me??

Zal Nathan eens in bed leggen.

tot later!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    judi, tsr is toeschietreflex. Door die neusspray gaat dat wat makkelijker.

juffie, heb net de spray uitgeprobeerd. Het kolven ging goed! :D

Ik ga weer. Zometeen stan naar psz brengen. Ze gaan op "schoolreis" naar de speeltuin. Hoop maar dat het een beetje droog blijft.

12. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Even een berichtje tussen door ben nu aan het kolven.

Kom vanavond even mee kletsen als ik me ogen kan open houden hihi sliep sabela goed was rosalina vanacht wakker aflossing van de wacht hihi kan er beter maar om lachen aan zeuren slapen ze toch niet mee door

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahaha, juffie; dat de melk uit je borsten spuit dat heb ik nog nooit gezien hier :D maar we beginnen wel op een bv topic te lijken :D

@ Judi, fijn dat je lichaam weer op de rit is en je met een schone lei kan beginnen, met een schone lei opweg naar een ei!

@ Dag, spannend op schoolreisje!

@ Rosa, ja precies als je je er druk om maakt voelt het alleen maar vervelender die nachten, weet er alles van!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha nou hier spuit het wel hoor:D

rosa: hopenlijk vannacht allebei de dames weer lekker slapen. En inderdaad je er druk om maken helpt toch niets.

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jeetje wat is het hier still!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Lekker gekletst hier!

Borstvoeding/tsr en afkolven... geen verstand van, sorry!!!

Nachtrust... ook hier is t bagger op t moment! Komt denk ik bij Divano door tandjes!
    Misschien de laatste voeding maar weer om 23.00 uur geven en dan zien we wel. Gelukkig valt ie nu om half 7 s'avonds in slaap tot n uur of 9!

Dag... gefeliciteerd met je vriendinnetje. Hoe heet t zoontje?

Judibi... op naar n gesprongen ei!!!!

Mout... relax en wie weet is t raak... daar gaan we voor veren!!!

Mel... ik vind t eigenlijk wel knap van jullie... ik bedoel jij en Mup hebben al ruim 1 jaar bv gegeven. Ik zou dat niet kunnen denk ik! Hebben jullie geen last gehad van die tandjes dan?

Mup... meid... hoop zo dat je symptomen komen door zwangerschap! Nog ff geduld hebben.

Yo... hoe voel je je meis?? Alles nog lekker moe en misselijk enzo?!!
    Geeft niks is voor n goed doel!

Elise... hoe is het met de kleine Milou! Hoe was je bevalling gegaan? Of heb ik daar over heen gelezen?! Heb je n foto van je kleine meisje????
    Hoe doet ze t met drinken enzo?

All... hier gaat t nog niet zo best met mij. Steeds draaiierig in mijn benen en hoofd. Moe... echt extreem moe!
    Kan wel de hele dag slapen en totaal geen energie!!!

Had vanmiddag gesprek op Giuliano's school maar daar haal ik ook mijn kindjes van mijn busje op. Sta ik daar even buiten bij Chris staat er n manneke van net 4 jaar te huilen. Ik loop naar hem toe en vraag wat er aan de hand is. De chauffeur zei: ik denk dat dat komt omdat er iemand anders hun naar huis rijd. Dus ik knielde voor Rick neer en pakte zijn gezicht in mijn hand. Ik zeg: Rick, ik heb medicijnen en dan mag ik niet autorijden. Deze meneer zet jouw bij je oma af. Maandag kom ik je gewoon weer ophalen en naar huis brengen. Rick knikte en snikte en zei: ben je er morgen weer? Ik zeg: ventje, jij hebt morgen vrij maar ik beloof je dat ik er maandag weer ben!
    Dat was goed en hij deed zijn traantjes weg. Ik draaide me om naar Chris en voelde me erg schuldig tegenover de kinders. Ik wou dat ik mijn busje meegenomen had en zelf had gereden. Ik zeg tegen Chris: wat dit met me doet!!!
    Was erg zielig en aangrijpend!

17. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Hey Miranda,

Ja ik heb nu ook zoiets van ik ga er niet te veel aan denken.
    Weet nu dat het dan juist niet goed is, daar kom je wel achter na zoveel rondes.

Vandaag was me eisprong ook gevoeld en getest dus kan niet missen dat ie er was hihihi.

Nu weer afwachten ben benieuwd........?

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mout, dat moet een keisprong zijn geweest ;). Komt vast wel goed.

miran, ahhhh wat aandoenlijk van dat kleine manneke. Hoop voor je dat je maandag hem weer lekker mee kan nemen in je busje. Het zoontje van mijn vriendin heet Pepijn. Hij is erg mooi en de bevalling was goed gegaan gelukkig.

Deli, het schoolreisje zou gaan naar een speeltuin hier in het dorp maar is door de regen niet doorgegaan. Jammer want Stan had zich er op verheugd. Volgende keer beter. De nachten gaan hier eigenlijk al een tijdje heel erg goed. Stan sliep wel pas om 22.00 uur. Vandaag niet naar bed gedaan en nu ging hij meteen lief slapen.

Net weer ff online geshopt. Heb een site gevonden waar je heel goedkoop kinderkleding kan kopen. En een winkel hier in de buurt waar ik het weer kan verkopen als het niet meer past. Dus begint een beetje hobby te worden. Maak er sport van om zo goedkoop mogelijk merkkleding te kopen en zo goed mogelijk te verkopen haha!! Morgen naar de kapper met Stan. Ben benieuwd hoe hij dat doet want is pas de 2e keer. Maar zijn krullen worden nu wel erg lang dus ff stukkie er af laten halen.

Haan is vanavond lekker thuis dus ik kruip zo lekker op de bank met hem als Laura lekker blijft slapen.

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dag welke site is dat??? Das een goeie hobby zeg!!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja dag welke site ;)

Deel Deze Pagina