(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Yo olliewood.nl is ook gaaf

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    kinderkleding-tekoop.nl
    Wanneer je daar een account hebt krijg je persoonlijke acties. De acties verschillen per dag dus gewoon regelmatig neuzen en kijken of je de hoogst mogelijke korting kunt krijgen. Ik zet dan dingen in mijn verlanglijstje en wacht net zo lang tot ik ongeveer 60% korting heb. Zo heb ik al aardig wat kleertjes van mexx, esprit en saltydog gekocht onder de 10 euro :D

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Sow das beter!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Die olliewood is idd ook gaaf. Zag alweer een leuk name-it jurkje. Voor de jongens vind ik eager beaver zo leuk. Ben stiekem wel een merken mens. Maar dat spul blijft ook gewoon mooi. Voor school en buitenspelen vind ik zeeman en hema spul ideaal maar voor in de weekenden en feestjes kleed ik ze graag leuk aan.

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoi meiden

Lig heerlijk op bed en voel aan mijn ogen dat Ze zo dicht gaan vallen hihi .

Miran hopelijk knap je snel weer op kan je geen andere pijnmedicatie krijgen. Bij sabela zie ik nu pas twee flinken bobels zal niet lang duren voordat de tandjes doorkomen. Ik heb rosalina ruim 18 maanden bv gegeven en nooit last gehad van gaar tanden of bijten gelukkig hihi

Mup spannen meis ik hoop het zo voor je!
    Moud heb je goed geklust?
    Dag ben ook gek op merk ga morgen even spieken.
    Yojo hoe gaat het met je?Joep al gewend aan het idee dat jullie papa en mama gaan worden?
    Juffie knap van je dat je fulltime kolf moet er niet aan denken het is dat ik moet kolven vind er niks aan.
    Melanina heb je het leuk op vakantie?
    Deli begint nu echt op te schieten vind het echt snel gegaan. Ik ging weer werken dat sabela 4 maanden was.
    @ all ben jullie niet vergeten hoor

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Weltrusten meiden!!! Ik ga op stok oogjes toe en snaveltjes dicht hihi

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ga er ook een eind aan breien. Haan is toch nog aan het werk achter de pc dus ik ga zo Laura wassen, pyjamaatje aan doen en dan voeden en lekker slapen. Morgen nog genieten van mijn laatste dagje verlof!! Dan is het weer "gewoon" weekend. Vandaag de luiertas al een beetje in orde gemaakt. Heb ergens toch ook wel zin in mijn eerste werkdag maar zie er ook heel erg tegenop. Heb zo genoten van mijn kinders nu ik thuis ben. Ben een beetje bang dat ik de tijd die ik straks thuis ben te druk ben met alleen al het huishouden. Hoop dat ik tijd vrij kan maken voor leuke dingen.

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    rosa, slaap lekker!!!

9. wensje7

wensje7 Niet meer actief

@rosa ik lig ook in me bedje ja hoor goed geklust nu weer rustig afwachten op wat er komen gaat!

Maandag uitslag van kwak we zijn benieuwd!

Slaap lekker!

10. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen meisjes

Pfff 5.45 had sabela een poepbroek tot aan haar nek dus iedereen wakker. Fijne dag!!!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh Rosa, dat is lekker wakker worden :( Maar goed, je meisje is het w lekker kwijt ;)

Hier ook de eerste poepluier gehad weer! Nu die van Wesley nog :(:(:( die is heeeeeeeeeeeel vies hahaha

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!
    Lig nog lekker in mijn bedje....misselijk te wezen. Ben eindelijk weer naar de wc gekunnen...bleh niets voor mij niet kunnen....

Dadelijk tas inpakken voor een weekendje centerparcs aan de belgische kust.

Heel fijn weekend allemaal!

14. judibi

judibi Bekend lid

rosa: zooo, da's een hele vroege goeiemorgen!

Yo: sterkte met je misselijkheid en heel veel plezier in België!

mout: rustig afwachten is voor jou begonnen dus;)

deli: goeiemorgen!

miran: aaaah, die arme kleine knul:( maar ja als jij zo duizelig bent moet je niet met zulke belangrijke bagage rond gaan rijden;) maandag weer hopelijk!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Veel plezier het weekend yo!

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank je!

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    zwaai!!
    Vanochtend met stan bij de kapper geweest. Ging super goed. Ook nog ff langs mijn werk geweest. Nu ff Laura voeden en huishouden doen. Straks stan ophalen want die is even bij opa.

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    Yo gember kan helpen tegen de misselijkheid

wij zijn net terug van auschwitz dan word je pas met je neus o de feiten gedrukt was erg indrukwekkend.
    Gelukkig had ik zoey in de draagdoek want anders was het geen doen.
    Ben alleen weg gelopen over het stukje kinderen vond dat wel erg heftig met zoey zo dichtbij me.

Nu zitten we lekker ff bij te komen ben gewoon duf van zon dag en het vele in de auto zitten.

Zometeen weer verder met me vakantiedvd`s Gilmore Girls elke vakantie gaan die mee .
    Handig dvd speler voor in de auto diie het ook doet op het netstroom dus lekker op bed liggen en dvd kijken.

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Milana, dat lijkt me ook wel heel heftig. Maar het was vast wel heel mooi.

@ All, wel gek kom in 1x op de laatste pagina terecht. Nu even getijd om terug te lezen :(

20. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Hoi dames,

Poe hee dat was me een eisprong wel 5 dagen lang last gehad.
    Ook die dagen positieve ovulatie test gehad.
    Ben blij dat me buikpijn eindelijk zakt, nu krijg ik straks weer andere klachten hahaha.
    Zere (..) opgezwolle buik, humeurig.
    Ben blij als me NOD is haha ja wie niet he!

Deel Deze Pagina