(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    geniet van het warme weer allemaal hier in polen is het niet zo warm.

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Pff sabela zit in een niet willen slapen fase!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lastig rosa. En wel moe zijn natuurlijk;)

Zijn echt van die fases he? Spongetje o.i.d.

Succes!

4. judibi

judibi Bekend lid

hier ook bloedje heet:D heerlijk! waren we wel weer eens aan toe na al die nattigheid!

mup: balen van je bruinverlies:( dan had je deze keer dus een langere cyclus dan je verwachtte?

melanina: hier is het heerlijk heet! jammer dat het bij jullie niet zo warm is...

rosa: het badje...voor jou of voor de meiden?:D

deli: sterkte met je eerste werkdag!!

ei is gesprongen! lekker vroeg weer:$ zit nu op CD 9 nog maar...tenminste, ik denk dat ie gesprongen is, want de opbouwende steekpijn in mijn eileiders is over sinds gisteren en mijn temp was vanmorgen heeeel laag.
    ik zal morgen natuurlijk ook de temp kijken om te zien of ik gelijk heb, maar het aftellen is dacht ik weer begonnen! duim, veer, duim, veer!

@all: fijne dag en geniet van het weer!!:D

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gek genoeg is het bij dat beetje bruinverlies gebleven :S Heb wel last van wat ongikrampen maar doorzetten doet het nog niet :(

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat raar mup. al een testje gedaan??

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    hallo hallo!!

Hier een ziek kippetje....hele weekend ziek geweest...wel kunnen genieten van leuke dingen maar goed...de hele tijd misselijk.
    Vanmorgen in de auto op weg naar huis ook mijn ontbijt eruit gegooid en net weer in de auto ziek....bleh!
    Maar het goede nieuws.....het hartje klopt!!!!
    Heb over vier weken een termijnecho!
    Ow ik ben zo blij!!!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant

Hmmm spannend Mup!!

9. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Wat gaaf voor je yo fijn altijd om het hartje te horen.
    Ja dat misselijk schijnt erbij te horen he hihihi!
    Ik heb het niet gehad bij mijn eerste, maar wie weet bij de volgende.
    Nog 10 dagen weet ik meer!

Liefs

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend hoor Mout!

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    yoyo ik hoop voor jou daty de misselijkheid tijdelijk is ik had het helaas me hele zwangerschap lang :(
    Maar zodra ik bevallen was kon ik eten als een olifant
    En wat fjn dat het hartje klopt is altijd weer mooi om te zien.
    papa is met Zoey wandelen in de Mei-tai Jippie hij is ook aan het dragen :D
    En van de week werd me kleine meid ineens gillens wakker snachts en ze bleef huilen en huilen na een zetpil eindelijk gaan slapen en sindsdien is ze veel aan het slapen en wat ontdekte ik vandaag 2 Kiezen komen door :D dus dat verklaard een hele hoop.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: wat fijn dat het hartje klopt!

Melanina: oh kiezen kunnen pijn doen:( maar een zetpilletje geven dan.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoi hoi...

Yo... supermooie echo meis. Heb ook wat berichtjes nagelaten voor je op jullie site!

Mup... ik zou er ook maar even n testje tegenaan gooien als ik jouw was. Vind t ook maar raar dat bloedverlies van je!

Mout en Judibi... mijn veermodus staat weer aan op volle toeren voor jullie! Ben zeer benieuwd deze maand!

Mel... fijn dat papa ook eens aan de wandel is met Zoey! He jakkes kiezen die door komen... ik heb net de eerste 2 tandjes achter de rug met Divano. Jammer van t weer daar in Polen. Hoe komen jullie er eigenlijk op om naar Polen op vakantie te gaan? Ik zou er nooit over gedacht hebben maar ik weet dan ook niet wat er in Polen allemaal te bezien is! Ik en aardrijkskunde en geschiedenis dat gaat niet samen hoor! hahaha

Deli... hoe was je eerste werkdag bevallen meis?
    Zwaar of niet leuk of juist even n verademing om eens met volwassenen onder elkaar te zijn?!
    Vertel!!!!

Dag/Deli en Juffie... hebben jullie kleintjes ook zo'n last van die hitte??? Divano werd net ineens schreeuwend wakker. Leg hem al niet boven in zijn kamertje want daar is t maar liefst 32 graden nu en dan heb ik de hele dag de ramen en gordijnen dicht gehad behalve vanmorgen toen stond er nog geen zon op.
    Nu ligt ie beneden in de box met alle rolluiken aan de voorkant potdicht en de waaier op middelste stand aan.
    Het is binnen wel uit te houden hoor.
    Hoe doen jullie dat?

All... morgen met Divano naar t CB. Ben heel benieuwd naar zijn cijfertjes en hoe dat hij t doet!
    Ben benieuwd wat ze van hem zeggen!
    Daarna terug naar de dokter met mn teen. Zondag was ie dikker en deed ie heel veel pijn. Ben ook gestopt met diclofinac omdat ik daar zo duizelig van werd. Ik probeerde gisteren om mn teen te buigen maar dat lukte me niet eens en al helemaal niet als die pijnscheut er in zit. Nu draag ik de hele dag platte schoenen... meer badslippers maar blijft zeer doen. Wil nu vragen of dat ie mijn tenen niet kan spalken of intapen of eventueel n foto wil laten maken van die teen!
    Ben zeer benieuwd wat ie daar mee wil!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miran ik zag het ja! Thanks!
    Ja mooi garnaaltje heb ik he...haha een mooie grijze vlek...over vier weken weer en dan zien we een klein mensje!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    meiden...

Divano rolt van buik naar rug en omgekeerd sinds vanmiddag. Mijn oudste zoontje zag t maar ik geloofde t niet echt en vanavond in de douche deed ie t weer!!!!
    *mama is trots* Weer n mijlpaal bereikt!!!

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Miranda goed van Divano
    Enne Polen tja dan moet je bij mijn vent zijn hahaha die kiest altijd de vakantie bestemming uit want ik blijf het liefste thuis hahah
    Kiesjes pijn is denk over ze is weer mega vrolijk en slaapt weer door :)

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, Yoyo & Miranda, het heeft nog steeds niet doorgezet maar wel wat ongikramp en rugpijntjes. Dus dacht vermorgen laat ik maar eens een testje doen. Dacht is toch niks of vast zo'n lijntje dat je 100x moet kijken. Maar nee hoor. Gewoon meteen toen de urine doortrok 2 dikke vette strepen:$ Pfff zou bijna denken dat de test niet goed is :( Ik ben natuurlijk echt super blij maar kan ergens mijn ogen nog niet geloven :D Door het bruinverlies en dan vooral de krampen en rugpijn maak ik me wel wat zorgen. Heb al teveel MK's gehad. Maar bij Vanisha heb ik zelfs bloed verloren en heb ik nooit zo'n knaller van een test gehad.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow mup!! wat lees ik nu 2 strepen! Dan ben je gewoon superzwanger:) Jeej Gefeliciteerd. Ik heb bij nathan ook heel lang bruinverlies gehad hoor. Tot 9 wk ongeveer vanaf de innesteling.

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie, had je daar ook af en toe rugpijn en buikpijn bij? Dat baart me wel een beetje zorgen :( Maar het komt vast goed want heb nog nooit zo'n duidelijke test gehad :D

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow!

Deel Deze Pagina