(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Doe je goed Dag zoveel afvallen....maar eten binnen houden tijdens de zwangerschap is wel beter...
    Ik ga het morgen eens proberen....

Heb nu bijna weekend. Alleen morgenmiddag nog zomerfeest op het werk en dan is het klaar! Dan volgende week twee hele en twee halve dagen werken!

Vandaag een redelijke dag gehad. Alleen de ochtend echt ziek de middag gaat beter maar zo gauw ik als bijrijder in de auto zit gaat het weer mis...bleh! Maar goed....

Hoe gaat ie verder met jullie?

Mup spannend zeg je eerste afspraak!!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, ja is zeker spannend! Ik kan eigenlijk neit wachten tot het zover is. Maak me stiekem wel een beetje zorgen... Het bruinverlies is wel weg. Heb alleen nog steeds rugpijn en af en toe buikpijn. Hoop dat het extreem vroege bandenpijn is ofzo ;) Ergens had ik ook wel wat meer kwaaltjes verwacht. Maar het is nog vroeg dus komt vast wel. Wil eigenlijk nog een test doen om te kijken of mijn hcg niet gedaald. Maar ja daar is éen gewone test ook niet betrouwbaar voor.

3. judibi

judibi Bekend lid

morning:D

dag: ei was toch gewoon op dag 10! lees nu pas je vraag:)

Yo: een soort zwangerschapsreisziekte dus:( jekkie, hopelijk gaat het deze zwangerschap nog over! lekker bijna weekend!

mup: ik had dat ook heel erg, de buik- en rugpijn klachten en al bijna direct na mijn positieve test. en toen was alles gewoon nog helemaal goed! gelukkig heb je in ieder geval nu je eerste datum bij de gyn:)

QB: ja de foto's zijn zo geknipt natuurlijk, maar om ze dan te bewerken en dergelijke...ach, je bent in ieder geval lekker bezig:D

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Yojo, eten mee nemen 's avonds en dan 's ochtends eerst ff wat naar binnen werken. Liga of ontbijdkoek. Rustig aan!

QB, leuk dat je zo druk bent met de foto's. Zou je een filtime baan van moeten hebben....
    Leuk dat je kleine meid zo op je lijkt.

Mup, bruinverlies zegt idd helemaal niks maar tuurlijk krijg je daar door wel de kriebels. Fijn dat je een afspraak hebt staan ookal lijkt het nog zo ver weg, voor je het weet is het zover! dikke knuffel!

Vanmorgen onderweg naar me vriendinnetje, kraambezoek. Zijn we halve wege begint Ryan toch ineens te spugen, ik snel de auto aan de kant, hij bleef spugen. Trok helemaal wit weg. Vriendinnetje afgebeld en terug naar huis, hij zei niks meer in de auto keek me alleen heel zielig aan, binnen 5 min sliep hij.... Heb hem slapend uitgekleed en in z'n bedje gelegd. Ach mijn arme mannetje...
    Heb het CB gebeld voor een afspraak, het gewicht van Ryan zit me toch niet helemaal lekker, laat er toch maar even naar kijken. Kan pas 21 juli terecht helaas maar goed.

Met de pups gaat het goed, groeien als kool! Gisteren avond is er weer iemand komen kijken en zij heeft een mannetje uitgekozen. Dus nu nog 1 mannetje en 1 vrouwtje over.

Gisteren me sollicitatie gesprek gehad voor de SEH opleiding, was een erg pittig gesprek maar ben aangenomen, mag al per 1 november daar beginnen!!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou dat eerst ontbijten zorgt ervoor dat ik niet hoef te spugen maar daar is dan alles meegezegd....ben zo beroerd....

Reageer vanavond even goed.

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, wat balen zeg dat je zo misselijk bent :( Hopelijk is het over een paar weekjes voorbij.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja hoop ik ook...is vermoeiend...

Hoe voel je je Mup?

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, ik voel me eigenlijk wel goed :D Bruinverlies is weg :) buikpijn word ook al een stuk minder. Alleen rugpijn maar daar heb ik snel last van en last van de zijkant van mijn boops. Verder af en toe een vlaag van misselijkheid. Sorry hele lijst :p

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha mooi toch!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Het was hier vanmorgen weer veeel te vroeg. Nathan was om 6 uur wakker. Lijkt er wel een gewoonte van te maken zo vroeg:(
    Matthijs wel geslapen van 20.00 tot 7.00! Gisteren voor het eerst 4 flessen. Ben de bv helemaal aan het afbouwen nu en gaat goed. Heb weinig stuwing gelukkig. Ga proberen vandaag nog maar 2x te kolven. Kijken of dat lukt.
    Matthijs poept alleen de laatste tijd heel slecht. 1 x per 3/ 4 dagen:( Heeft ook krampjes en laat de hele dag windjes;) Maar even aankijken en anders maar even cb of ha vragen.
    Iemand tips??

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, infacol helpt wel tegen de krampjes en wij hebben voor Thyrza (voor Wesley ook trouwens) Nutrilon Omneo gebruikt altijd. Speciale voeding voor krampjes en moeizame ontlasting. Ik heb overigens bij Wesley een keer een goedje van de huisarts gekregen omdat hij er 3 dagen over deed om te poepen en daar echt last van had, dat kun je ook vragen als hij er echt last van heeft. Verder adviseren ze 20 cc meer water bij de fles om de ontlasting zachter te maken of een beetje olie? Een vriendin van mij deed wel eens een klontje roomboter in de fles als het echt niet wilde maar dat moet je niet te vaak doen natuurlijk ;)

Thyrza heeft gister 2 uur gehuild, niets was goed?!?! Sprongetje misschien? Ze huilt NOOIT! Dus ik vond het zo sneu en wilde van alles voor haar doen maar niets leek te helpen... Ach, arm meisje...

Verder zijn we druk met de tuin bezig dus zit weinig achter de laptop! Vanmiddag gaan we even op visite bij m'n broer, m'n schoonzus is zwanger van hun 4e kindje, zooo leuk!!

Ik wens jullie alllemaal een fijne dag!!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: thanx voor de tips. Heb nu de gewone standaard voeding. Dus als het zo blijft zal ik maandag het cb wel even bellen voor de voeding..
    Zielig he als ze zo huilen. Matthijs had donderdag zo'n dagje. Niet slapen en maar huilen. Matthijs huilt ook bijna nooit dus ook vast een sprongetje. Hij kan nu draaien van buik naar rug dus wie weet;)

13. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Hoi dames ik heb weer even alles terug gelezen.
    Zo weer naar zwemles nog 3 weken dan vakantie!!!!
    Daar ben ik echt even aan toe hoor!
    Voor de rest ik voel niks alleen die stomme zere (..) sorry hoor maar het is nu zo erg voel het de hele dag bah!
    Dus ik denk niet dat het raak is deze maand......

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nog even afwachten Mout!!

Ik ben het misselijk zijn nu al beu hoor...vanmorgen weer eerst ontbeten voordat ik op gestaan ben maar haalt niks uit....het enigste verschil is dat het binnen blijft....maar overgeven lucht wel op en dit niet.... maar ik heb het er allemaal voor over! Probeer positief te blijven denken...

Dit weekend het hele weekend in Someren. Mijn ouders zijn een weekend fietsen in Drenthe en nu zijn we hier voor ons Suus. Mijn hond die bij mijn ouders woont sinds mijn scheiding. En het is Kennedymars dit weekend. (www.kennedymars.nl) en dat is normaal gesproken ALTIJD mijn feestje van het jaar....dit jaar helaas een tandje minder....

Hoe gaat ie met jullie? Nog planen voor het weekend?

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Wensje, heb je bericht gelezen ;)

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he zie een andere naam. Heb ik iets gemist??

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wensje: heb je bericht ook gelezen:) Wat irritant zeg meelezers..:x

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja gelezen!

19. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Tsja zeker irritant, en hopelijk zitten ze niet te grutten op dit onderwerp anders weten ze nu ook dat me naam is veranderd ;).

Nou goed hoop dat het werkt zo, net zoals op google vind je gewoon van alles terug heel irritant!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hebben die mensen geen leven dan zeg;) Kan daar toch slecht tegen zeg!

Deel Deze Pagina