(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nee blijkbaar hebben die niets beters te doen. Hebben geen hobby's enzo.... Sneu hoor!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag allemaal...

Wensje... nee dat wist ik niet dat dit op google.. notabene... terug te lezen is!
    Spanning stijgt weer op bij jouw of nog niet zo?!!

Yo... lekker zo misselijk en dan de kennedymars kijken. Wel leuk dat Lieke en Thijs ook meedoen met de miniversie.
    Altijd leuk voor de kids dat hun tante ze komt aanmoedigen en zeker nu ze weten dat je zwanger bent hahaha. Ik hoor Lieke al fluisteren "dat is mijn tante en ze krijgt n babytje!"hahahaha
    Zo zou mijn dochtertje dat dus wel doen!

Deli... gefeliciteerd met je zwangere schoonzusje!!!
    Zielig hoor dat Thyrza zo huilt. Je weet niet wat haar dwars gezeten heeft?

Juffie... Wat goed zeg van Mathijs!!! Gewoon van 20.00 tot 07.00 uur geslapen?!!! Ik vond van Divano al goed om van 22.30 uur tot 07.00 uur te slapen en dan geen fles te willen he gewoon pas om half 9 s'morgens de fles pas accepteren!!!
    Als ik Divano om 22.00 uur de fles geef dan komt ie standaard s'nachts tussen 03.00 en 04.00 uur in! Maar ik heb ook Divano op 4 flessen zitten nu!
    Bij Divano gebruikte ik ook de eerste 3 maanden infacol (helpt echt heel erg goed en ze vinden t nog lekker ook) en toen ben ik de standaard samen met de omneo gaan gebruiken. Is wel ff duur maar je doet alles voor je kindje! Omneo is n dieetvoeding en daardoor kreeg Divano om de 2 uur honger. Vandaar dat wij maar 2 schepjes omneo gebruikte en de rest aanvullen met standaard. Toen ik merkte dat t met de ontlasting van Divano goed zat ben ik terug gegaan naar 1 schepje omneo. Nu gebruik ik al n maand of 2 geen omneo meer en BIJNA iedere dag poept Divano. Soms maar dan ook echt heel soms slaat ie n dag over!

All... ik weet niet waar ik last van heb... onredelijk/chagrijnig/moe/vreetbuien/koud, maar dan ook echt steenkoud/last van mijn teen (hahaha)/veel plassen vooral in de nachten.
    Ziek worden lijkt me niet aangezien dat ik last van vreetbuien heb!
    Misschien n ongi die in de weg zit??

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Laten we het hopen dat het een ongi is die eraan komt...of zou je nu wel al een zoveelste (ben even de tel kwijt...) willen?

Thijs en Lieke hebben in 1 uur en 45 minuten de 8 km gelopen! Lieke is met mij mee naar huis gegaan en Thijs met mijn zus.
    Nu lekker op de bank hangen en straks gezellig met z'n allen eten.

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    we zitten nu in wenen

Krampjes : een gedroogde pruim wellen en dan met veel water in de blender en dat later drinken. Hielp bij Zoey als een kanon

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja pruimen werken wel ja...

6. Meine

Meine Niet meer actief

Hoi dames hoe is het hier, hier ben ik nog niet geweest .......
    Ik blijf jullie volgen uhmmm....

Mijn klachtjes vallen mee benieuwd wat deze week brengen gaat?

7. Meine

Meine Niet meer actief

#687 Meine, 2 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2011
    Nog paar dagen dan kan ik testen erg spannend!
    Voel nog niet zoveel, heb wel testen liggen.
    Hopelijk kan ik me lang genoeg inhouden hihihi!

Prettige avond!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend hoor!

Enne Welkom Meine!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Yo... ik zou er niks om geven als ik zwanger ZOU zijn nu. Maar als ik nog n keuze zou hebben dan liever wachten nog ff en hopen dat t n ongi is die in de weg zit. Kan ook niet anders denk ik want ik ben aan de pil alhoewel ik hem dus niet gebruik zoals t moet. Het is n pleister en die moet ik iedere donderdag vervangen en ik heb de mijne pas vanmorgen vervangen... dus 2 dagen te laat en dat heb ik wel vaker. Dus er zit natuurlijk wel n kans in!

Knap hoor van Thijs en Lieke... dat is toch wel heel erg veel in zo'n korte tijd toch??? Als ik hier zie de wandelvierdaagse is maar 5 km en die vertrekken om 18.00 uur s'avonds en komen pas om 20.00 uur terug! Dus die 2 kleintjes hebben dan stevig doorgelopen. PETJE AF HOOR

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meine... even terug komend op je vraag wanneer ik ongi moet worden...
    Mijn pleisterpil moet ik eigenlijk donderdag of vervangen als ik nog n maand doorpleister (wat ik eigenlijk altijd doe, 2 maanden achter elkaar plakken en dan n ongi ertussen laat komen) of dus donderdag eraf trekken om op mijn ongi wachten.
    Maar ik heb die pleister dus vanmorgen pas vervangen... mijn hele pilcyclus loopt in de soep. Ik ben er niet zo streng in. Ik doe maar n dot op t moment. Ik vergeet heel erg veel op t moment... dus ook om mijn pil te vervangen. Kan natuurlijk n keer verkeerd gaan. Zei net tegen Chris nog: kijk hier.... lijkt wel of ik zwanger ben zo'n buikje dat ik al heb!
    Maar doordat ik de pleisterpil nog plak en dus na 3 of 6 weken eraf laat om mn ongi te laten komen... komt mn ongi ook gewoon en merk ik dus niet of ik zwanger ben ja of nee.

11. Meine

Meine Niet meer actief

Hey Miranda,

O oke, ik lees/hoor het voor het eerst pleisterpil.
    Bewust voor pleisterpil gekozen?
    Zitten daar minder hormonen in?
    Dus dan loopt jouw cyclus niet altijd als ik het goed begrijp?

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

Meine...

Ik kreeg de pil niet heel weg... dat kleine rotdingetje bleef iedere keer hangen in mijn keel. Sinds 1999 was ik al niet meer aan de pil. Toen ik in 2004 alleen kwam te staan met die 3 kinders had ik weer dat vrijgezelle leventje (soort van ). Ik had n buurvrouw en die vertelde me over de pleisterpil. Vond dat wel erg aantrekkelijk klinken en geen gesodemieter iedere dag met dat kleine rotdingetje. Dus... in april 2005 n relatie aangegaan met Chris en ik meteen langs de ha. Die schreef me gelijk de pleisterpil voor.
    Het gebruik daarvan is in principe heel makkelijk...
    Ik begin daar donderdags mee. Dus iedere donderdag vervang ik de pleister. Na 3 weken hou je de pleister er n week af om je ongi te laten komen. En vervolgens begin je de donderdag na je stopweek weer met de pleisters.
    Bij mij gaat t nu net iets anders... is mijn eigen stommiteit hoor...
    Ik behoorde hem dus afgelopen donderdag te vervangen maar heb dat pas vanmorgen gedaan. Zo heb ik dat al verschillende weken achter elkaar gehad dus mijn cyclus loopt nu niet zoals t zou horen.
    Ik ben dus aan t rommelen en dat is nu eigenlijk niet de bedoeling dus er zit wel n kansje in dat ik zwanger kan raken hahaha
    Niet dat wij dat erg zouden vinden maar slim is t ook niet!
    ;);)
    En ik pleister 6 weken achter elkaar ipv 3 weken!
    Ik vind die ongi maar niks dus vandaar dat ik altijd 1 maand doorpleister!

Had je net trouwens n priveberichtje gestuurd maar was vergeten mijn naam eronder te zetten... sorry!!!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meine: spannend! lastig he om niet te vroeg te testen als je de testen in huis hebt liggen?;)

miran: had eigenlijk ook nog nooit gehoord van de pleisterpil. Maar als je er mee rommelt is niet handig natuurlijk;) De pil die ik nu slik moet je doorslikken en word dus ook niet ongesteld. Ik vind dat juist een beetje raar. Niet dat ik ongesteld zijn zo leuk vind maar heb altijd het gevoel dat er toch wat uit moet ofzo:);)

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... wat voor pil heb jij dan want dat klinkt voor mij dus heel aantrekkelijk zeg! Doorslikken en NIET MEER ONGI WORDEN!
    Heerlijk... zou niet anders willen!!!!!!!
    Hoe heet die?
    Nee idd t is natuurlijk niet slim/verstandig dat gerommel van mij maar ach.. ik ben daar nooit n ster ingeweest in dit soort dingen.
    Ach... t is de eerste 3 jaar ook zo goed gegaan dus zal wel mee vallen denk ik!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik slik de cerazette. Is een hele lichte pil. Andere kan niet met de bv. Het nadeel van deze pil is wel dat je hem redelijk nauwkeurig moet slikken anders is hij niet betrouwbaar. Dus weer neit of het voor jou zo'n goede pil is dan;) Moet zelfs elke dag rond hetzelfde tijdstip.

16. Meine

Meine Niet meer actief

@Miranda en Mirena dan?
    Weet niet hoe snel je nog een kleine wil en/of je nog kleine wil?
    Maar die zit voor 5 jaar vast hoef je helemaal nergens meer aan te denken.
    Schijnt ook dat je dan bijna helemaal geen ongi heb.
    Ze schrijven het ook voor aan mensen die erg veel last hebben van zware ongi dagen.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even snel een hallo hoor! Het was een drukke dag hier!

@ Wensje, ja je kan alles terug vinden idd!! Maar wat vervelend voor je joh!

@ Juffie, hoe'st met de krampjes?

@ Miran, die pil van Juffie klinkt niet geschikt voor jou, whahaha... Of je moet de eierwekker zetten ;)

@ Meine, welkom hier! Gezellig dat je komt kletsen, ben benieuwd wat het gaat worden met je testen! Spannend altijd he! ;)

@ All, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

het was hier wederom 6.15. pff wat een tijd voor in het weekend.. Matthijs slaapt nog. vanaf fles gisteravond 19.30! Lekker hoor!

Deli: krampjes zijn er nog steeds maar gisteren wel een flinke poepbroek.

fijne zondag!

19. Meine

Meine Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Juffie, zo vroeg wakker weer jeejtje zeg pffff.
    Ik heb ook niet zo lekker geslapen hoor bah.
    Werd met vreselijke hooftpijn wakker, laatste dagen veel last van hooftpijn.
    Misschien opkomende ongi, of uhmm iets anders maar dat denk ik niet hoewel ik wel blijf hopen uiteraad!
    Vandaag lekker rustig aan doen!

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Deel Deze Pagina