(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen all...

Juffie... erg vroeg voor n zondag! Maar wel supergoed van Matthijs. Kan die niet eens brabbelen/kraaien tegen Divano over hoe t moet?!!
    Op zich mag ik ook niet klagen... maar denk dat Divano verkouden is of er zit iets in de weg. Gister was heel de dag jengelig en niks was goed... hij voelde wát warmpjes aan... wou niet drinken/niet slapen. Uiteindelijk om kwart over 9 n fles gegeven en wat denk je... vannacht kon ik er dus verschillende keren uit. Vanmorgen was ie om half 7 wakker maar ook ik wil n keertje uitslapen voor zover dat dat mogelijk is natuurlijk. Dus fles gegeven en terug in bedje gelegd. Hij viel na wat te hebben gespeeld in bed toch terug in slaap tot half 10!!! Daarna in de box/op t speelkleed/eten aangeboden... NIKS was weer goed. Dus heb ik hem in n fleecedekentje gewikkeld... lekker in mijn armen gepakt... samen babytv gekeken en ik zag zn oogjes weer dicht vallen. Heb hem in bedje boven gelegd en hij was gelijk vertrokken. Hij is om kwart voor 11/11 uur terug naar bedje gegaan. Zijn neusje zit ook verstopt en hij hoest heel erg dus denk dat er n verkoudheidje dwars zit!
    Zielig vind ik dat. Maar had al gezegd dat ik vandaag gewoon lekker met Divano ga bankhangen!
    hahaha echte zondag vandaag!

Yo en Mup... hoe gaat t vandaag met jullie???
    Mup... heb je t al aan je familie verteld? Hoe reageerde trouwens je man? Leuke reacties gehad?

All... mijn buurvrouw met man komen hier op de koffie... wij doen altijd even opstarten dus kom strakkies weer ff kijken!

Fijne zondag vandaag

3. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen!

mup: fijn dat het bruinverlies voorbij is:) dat geeft toch een stuk geruster gevoel! nu op naar een goeie eerste echo!

miran: tja, wel goed je schema aanhouden met pleisteren;) stiekum toch een beetje spannend nu dan?

wensje: ja, alles is terug te vinden op internet, daarom ben ik hier ook zo anoniem mogelijk. dat is niet vanwege de kippies hier, maar gewoon omdat iedereen mee kan lezen op internet...

Meine: hoi! welkom! ook op de wachtbank dus;)

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies,

Ik heb het hok ook weer gevonden. Hoop dat ik eindelijk eens wat tijd kan vinden om hier te tokken. Moet eigenlijk gewoon tijd maken, maar dat valt wel eens tegen. Hoop dat jullie het goed vinden dat ik zo weer binnen kom vallen:)

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Juffie, van harte met je verjaardag, een heel fijne dag vandaag. Hoe gaat het met je mannen?

Yojo,en Mup nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap. En Yo wat ontzettend fijn dat jullie het hartje al hebben zien kloppen.....

Hier al druk bezig met de voorbereidingen van de verjaardag van onze grote meid. Vrijdag wordt ze alweer 1 jaar:$. Dit jaar is echt omgevlogen. Nog even en ze loopt zo weg hier :p

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Liena! Leuk dat je er weer bent!
    Tijd gaat idd erg snel....

Ik ben alleen maar beroerder...bleh...gelukkig vandaag halve dag werken.

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hey yojo.

Wat ontzettend vervelend dat je zo beroerd bent. Als het erger wordt mss de ha eens bellen, want er schijnt een drankje te zijn wat ze kunnen voorschrijven. Ik heb er geen ervaring mee maar mss helpt het.

Su6 vandaag met werken, dat zal niet meevallen als je je zo ziek voelt. Dikke knuffel

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thanks! Gelukkig heb ik fijne collega's dat scheelt....maar toch.

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Dat scheelt idd een heleboel. En natuurlijk toch proberen om een beetje van de zwangerschap te genieten..;)

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, dank je wel :D

@ Miranda, de ouders weten het en verder de buurtjes en 1 paar beste vrienden. Van het weekend hebben we vriendenfeest en die zaten er echt op te wachten totdat ik zwanger zou zijn ;) Dus die vertellen we het dan ook. Gister hadden we feest van mijn opa en oma (60 jaar getrouwd) Ik heb het ze maar niet verteld. Over een paar weken zie ik ze weer. Dan weet ik ook of het hartje klopt vertel ik het dan wel ;)

11. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen!

Liena: haai zwaai:D val maar met de deur in het kippenhok hoor;) hoe is het nu met je kids??

mup: leuk:D de eersten weten het dus!!

yo: ik heb helaas geen advies tegen misselijkheid:( ik ben het gelukkig nooit, geen enkele zwangerschap echt heel erg geweest...

hier is de temp hoger, 37 rond:D niet eerder zo vroeg gehad, maar ja, wie weet ligt het wel aan de zomertijd:( een beetje spanning in de wachtweek is ook wel zo leuk;)

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even een snelle hallo vanaf mijn werk met een korte reactie:

@ Juffie, gefeliciteerd met je verjaardag meis!!! Lekker vroeg dus het weekend!! Bij mij is het elke dag zo rond die tijd, ach ja… Heb je lekker veel aan de dag ;) Fijn dat Matthijs zo goed slaapt!

@ Miranda, jij dus lekker aan het klooien met je pleisters, whahaha… Klinkt niet handig ;) maar ja, als je ECHT NIET zwanger wil raken dan let je wel op, ik ben ook nog niet aan de pil… Moet ik nog even halen!

@ Liena, meis maak je niet druk om dat je zomaar komt binnenvallen!! Zijn wij allang blij mee, gezellig!! Vrijdag alweer 1 jaar joh, tijd vliegt echt zeg!!! Hoe is het verder?

@ Judi, jou temp dus lekker omhoog?! Jji maakt het weer spannend, gezellig!!

@ all, zwaaaaaaaaai!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Daar ben ik weer! Helemaal op....
    Gelukkig hadden we maar zes kindjes dus was het rustig. Was wel fijn tussen het spugen door....maar goed ik probeer zoveel mogelijk te genieten!

Nu lekker even een dutje doen!

14. Meine

Meine Niet meer actief

Ahhh Yo,

Wat vervelend dan he dat spugen elke keer!
    Gelukkig is het voor een goed doel dat scheelt.
    Doe maar lekker rustig aan spreek je na je tukkie wel weer haha!

Gr

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemiddag

@ Mupkuh, Nog een spannende tijd dus, maar wel fijn om het al tegen mensen te vertellen he? Het is allemaal zo mooi en dat met mensen te delen is toch heerlijk. En mocht het evt toch fout gaan, wat niemand natuurlijk hoop, is het ook wel fijn om mensen te hebben waar je je hart kan luchten. Ik veer voor jullie!!!!

@ Judibi, hier gaat het op zich goed. Alleen hebben we 2 oren-kindjes. Kayra had 4 weken terug oorontsteking en vorige week dus alweer. Dat komt nit ten goede van je nachtrust;). Verder krijgen we nu video-home training. En dat gaat best goed. Hier kunnen we wel mee uit de voeten. Het enige wat wel jammer is is dat we toch nog steeds 2-7 keer per nacht uit moeten. Maar goed, dat begint te wennen. ;)
    Hoe gaat het bij jou dan? Weer op het wachtbankje lees ik? Spannend weer. Ik veer voor je!! Dikke knuffel

@ Deli, de tijd vliegt echt heel hard voorbij. Het is allemaal erg gezellig hoor, dat absoluut. Maar het is wel druk hihi.
    Hoe gaat het bij jou? Jou verlof zit er dus ook alweer op? Tjonge dat is dan ook voorbij gevlogen zeg. Wel druk zo met 2 kids en dan ook nog weer werken of niet? Gaat het goed met jullie kids? Hoe vind Wesley zijn zusje?
    En ben ook blij dat ik weer terug ben hoor, mis het kippenhok toch echt, maar valt zo tegen om het allemaal bij te houden:). Mar ik doe weer een poging;)

@ Yojo, wat lekker dat het zo rustig was dan. Hoop dat je een beetje bent opgeknapt na je dutje vanmiddag. Dikke knuffel, want dat ziek zin is best zwaar. Je weet dat het voor het goede doel is, tenminste dat had ik wel, maar als ik dan zo misselijk was dan dacht ik ook wel eens, maar dit had ik er niet bij willen hebben. Zwanger zijn is niet leuk:). Hoop voor je dat het straks afzakt en je dan echt kan genieten. En hier lekker van je afschrijven helpt ook;). O en bij mij hielp het soms ook om cola te drinken.........

@ Meine, welkom hier. Had je hier nog niet "ontmoet". Leuk dat je ook hier meekletst. Je zit op het wachtbankje las ik ergens???:). Spannend altijd he?

Nou ik ga maar eens koken, anders redden we het niet om om 18.00 uur aan tafel te zitten en dan zijn we de hele avond laat:p. Al moet ik zeggen dat sinds we door hebben gepakt met Thomas we wel een langere avond samen hebben. Ik hoef niet meer te wachten tot hij slaapt, maar lees een boek, geef een kusje en ga weg en dat bevalt heel goed:D. Nu nog eens kijken hoe we het voor elkaar kunnen krijgen dat hij de hele nacht in zijn eigen bed blijft en Kayra ook doorslaapt zonder te miepen om de speen:cool:......

Tok laterzzzzz

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Cola heb ik nog niet geprobeerd...wel die gele vla maar die komt er net zo hard weer uit.
    Cola ga ik morgen proberen....Thanks!

17. judibi

judibi Bekend lid

yo: hopen dat de cola jouw wondermiddel is, dan...

liena: hm, je weet dus in ieder geval wel wat er aan de hand is, dat lijkt me ook wel schelen! en meid, 2-7 keer per nacht:$ je houdt mijn respect!
    goed dat je hebt doorgepakt met Thomas:) dat is weer een obstakel minder!
    hier weer op de wachtbank ja. heb er een vaste zitplaats:D, zo'n ingedeukt plekje, waar alleen mijn billen lekker in zitten haha! met zo'n korte cyclus als de mijne, voelt het wel alsof ik meestal op dat bankje zit, maar ja, wie weet ooit weer met mijn gehoopte resultaat;)

juffie: gefelicifladderstaart:D

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ben weer thuis van een druk dagje op mijn werk. Vind het stiekem heerlijk om weer flink aan de slag te zijn!! Maar het is ook vermoeiend.

Juffie, gefeliciteerd!! Ga je nog (groot) feest geven?? Of houd je het lekker rustig?

Yo, ohhh meis ik weet wat je meemaakt. Het is voor een goed doel dat wel maar ik dacht soms echt wel eens bah was ik er maar nooit aan begonnen **schaam**. Maar als je helemaal niets binnenhoud is het best wel zwaar. Als nu niets helpt en je blijft zo overgeven dan even naar de ha voor spul tegen de misselijkheid.

Wen, hoe was je eerste dag bij je nieuwe werk?

Liena, jippie wat leuk dat je "binnen komt vallen" in het hokkie. Ik heb je gemist :D. Hoe hou je het toch vol??? En video-home training? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Fijn dat je in ieder geval weer avond hebt.

Judibi, die wachtbank zit je inderdaad inmiddels als gegoten maar dat wil niet zeggen dat ik minder hard voor je veer. Veermodus is weer op volle toeren voor je!

@ all, ik ga ons meisje in bad doen. Haan is Stan al aan het afsoppen en naar bed brengen. Taken zijn hier goed verdeeld moet ik zeggen :D.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bedankt voor de felicitaties meiden. heb het eigenlijk neit gevierd. Had geen zin in een huis vol visite:) Vanmorgen vriendin op bezoek gehad en morgen komt mijn moeder nog even. Ach vind het wel prima zo.

Ga nu eerst Matthijs even een flesje geven. Dan gaat die lekker naar bed en ga ik aan de strijk:( Haan is weg dus ben ook nog eens gezellig alleen;)

Fijne avond!

xxx

20. Meine

Meine Niet meer actief

Hoi Hoi dames,

Ik zit lekker op bankie bijkomen van deze dag pfff!
    Nog een paar dagen, ik had vanmiddag test gedaan maar voor het eerst had ik helemaal op bijde vlakken geen streep dus niet goed gelukt jammer genoeg.
    Nu wacht ik gewoon tot me nod, en hopelijk het goeie!

Deel Deze Pagina