(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hahah geweldig!
    Die van mij is elke ochtend steeds bezorgder...en blij als ie aan t eind van de middag thuis is en ziet dat ik weer kleur heb.....

Over anderhalve week...das al snel! Gelukkig!

Ik heb de 25e weer een echo...

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, lief zijn die mannen dan hé! Merk dat mijn vent een stuk minder protesteerd nu als hij iets moet doen. Ideaal :D

Ik heb gelukkig al best snel een echo ik ben dan net geen 7 weken. Dus voor mij een ideale tijd omdat hij bij 6 weken een paar keer mis gegaan is. Hoooop zo dat ons beepje zich goed vast houd :)

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik hoop met je mee!!

Vind die tweede echo ook weer spannend..

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, kan ik me wel voorstellen dat je die spannend vind. Dan ben je bijna 12 weken denk ik of niet?

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mup: wat naar zeg dat bruinverlies:(

Yojo: lief van je collega's zeg! Wel naar zeg dat je zo vaak moet spugen. Heb geen tips want ben wel misselijk geweest maar gelukkig nooit zoo erg dat ik moest spugen.

jubidi: snap dat je niet tempt met je zoontje erbij nee;) Morgen maar afwachten dan.

Dag: leuk BBQ!

fijne avond allemaal!

xxx

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja Mup dan ben ik 11 wkn 6 dgn.

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    de bbq was gezellig. Niet veel werk van gemaakt maar gewoon lekker met zijn 3tjes buiten gegeten en Laura er bij in de wandelwagen. Dus toch met zijn 4tjes :D. Daarna lekker gedoucht en nu proberen ons meisje naar bed te brengen. Fijne avond!

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    #748 liena, 6 jul 2011
    Laatst bewerkt: 6 jul 2011
    Goedemorgen kippies

Hoe is het hier met iedereen?

Ik zal zo even een poging doen om te reageren, eerst even wakker worden na wederom een spooknacht

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Nou hier dan de poging, kids zijn nu lekker rustig;).

@ Juffie, lekker gewinkeld gisteren?
    En vannacht weer een betere nacht gehad? Balen he als je de nachten niet door kan slapen. Slaapt Nathan wel snel weer door dan als hij wakker is geweest? Thomas is dan vaak helemaal overstuur en slaapt dan niet zo snel weer.....

@ Meine, en vannacht wat beter geslapen? Lastig als je zo ligt te piekeren en tuurlijk weet je dat je dat iet moet doen, maar het uitschakelen is erg lastig he? Herken het wel en zou af en toe zo graag een knopje vinden die ik uit kan zetten;). Wel spannend dat die moeder op je af kwam. Hopelijk heeft ze gelijk!!!

@ Yojo, wat fijn dat je collega's vrij hebben geregeld!! Hoop dat het genoeg is en anders idd toch maar even de vk bellen. Je voelt je dna vast snel weer beter!! En het spul is er niet voor niets;).
    Hoe gaat het vanmorgen?

@ Deli, ben ook blij dat ik er weer ben:), heerlijk weer terug in het kippenhok:D. Ben ook blij dat de video helpt. We hebben het nu 1 keer gedaan en een keer besproken, maar dat is toch wel fijn hoor..... Morgen ben ik opnieuw aan de beurt. De volgende keer moet haan er ook aan geloven, denk dat hij er ook veel aan zal hebben....
    En vannacht weer zo'n goede nacht gehad? Wel lekker hoor, wordt er bijna jaloers van;).

@ Judibi, en het tempen vanmorgen wel weer gelukt? Kan me voorstellen dat je het niet snel doet met je zoon in de buurt....
    Nog een paar dagen en dan weet je hopelijk meer.
    En Thomas had het leuk gehad op school, gisteren zei hij voor het eerst dat hij er zin in had, ben helemaal trots op hem:D.

@ Mupkuh, ik kan me zo goed voorstellen dat het bruinverlies je onzeker maakt. Ik had het ook bij beide zwangerschappen, en gelukkig was dat idd de innesteling. Ik blijf veren dat het allemaal goed gaat...... En 15 juli de echo al, dat schiet idd al op. Suc6, dikke knuffel............

@ Dagdromer, wat fijn dat het eindelijk wat beter gaat met Laura. Sneu als ze niet lekker in hum velletje zitten he? En lekker genoten van de Bbq dus? Het was er gisteren ook wel weer voor....
    Hoe bevalt je de combi met 2 kids en werken? Lukt dat allemaal een beetje?

Nou meiden ik ga er eerst weer vandoor.

Tok snel Dikke knuffel Liena
    @

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, dank je wel! Blij om te horen dat je ondanks het bruinverlies toch 2 gezonde kindjes hebt. Geeft me weer moed :D

@ Dag, heerlijk bbq! Had ik gister ook zin in alleen mijn mannetje niet :(

@ Yoyo, dan ben je al bijna over de 12 weken heen :D Hopen dat de misselijkheid dan ook een stuk minder is of liever helemaal weg ;)

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Mupkuh, fijn dat het je iets rustiger maakt...:D. Maar spannend blijft het toch wel he?

Lieve kippies. Zie mijn foto-album. Laat het niet te lang staan ivm zus die hier ook op het forum zit en het niet weet....;)

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, super vet :D:D:D:p:p:p

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Cool!

14. Meine

Meine Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Voel me niet zo lekker bah!
    Ik heb ongi pijn alleen rechterkant, dat is wel vreemd maar voelt alsof ik vandaag ongi ga worden :(.
    Alleen de pijn in mijn (..) is steeds erger geworden pfff niet te houden vooral smorgens en als ik savond me bh afdoe.
    Er lopen grote aders over me (..).
    En zou je denken van a misschien zwanger maar zo voel ik me niet nu maar ga zeker op hopen zolang niet bloed.
    Elke maand denk ik nou ik ga ik er niet zoveel meer aan denken maar ja dan word je bijna ongi en dan gaat het toch allemaal vanzelf vooral omdat je elke maand weer andere klachten heb!

Ik hoop toch echt dat het snel raak is hoor want dit elke maand is ook niet leuk :)

Op Hoop Van Zege!

15. judibi

judibi Bekend lid

liena: gefeliciteerd:D

yo: lief dat ie zo bezorgd is haha, dan hebben ze een beetje een idee van wat er allemaal gebeurt met ons vrouwen en dat het helemaal niet zo simpel is;)

mup: gatver:( hopelijk alleen een restantje innestelingsbloed. heb ik bij mijn zoontje met 6 weken ook heel kort gehad, maar ik begrijp heel goed dat het je niet lekker zit...hoe is het vandaag?

haai allemaal:D

temp weer gedaald naar 36,7. we zullen zien wat er verder mee gebeurt, we hebben hard genoeg ons best gedaan;)

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeej vandaag nog niet hoeven spugen! Scheelt wel dat rustig opstaan. Ben wel misselijk maar goed daar kan ik wel mee leven.

Meine...ik blijf veren voor je!
    Judibi....afwachten dus....spannend allemaal.

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kom ik ff leuk binnenvallen! ;)

@Liena, :D :D !

18. judibi

judibi Bekend lid

ik heb me maar eens aangemeld bij FF:) nu heb ik alleen geen idee hoe ik die link plaats, dus...

Yojo: hoe plaats ik de link:D

19. Meine

Meine Niet meer actief

Uh wat is FF hihi ben ook niet nieuwsgierig?

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    In je handtekening of wat bedoel je judibi?

Ff is een programma waar je je temp bij kunt houden. geeft dan ook je ei aan.

Deel Deze Pagina