Dag... ik heb nu ook n zeer onrustig kindje op schoot zitten. Maar meestal begint Divano rond half 8 tot 10 uur en dan valt ie met veel tegenzin in slaap om vervolgens om kwart voor 11/ 11 uur weer wakker te worden voor de nachtvoeding! Maar al 2 nachten slaapt ie van 11 uur tot zéker 7 uur s'morgens. Zondagmorgen was t zelfs tot half 9!!!! Helemaal gelukkig deze mama... dus volhouden nu! Mout... mijn afscheiding kon ik ook geen wijs uit helaas maar moet zeggen dat je lichaam je vreselijk voor de gek kan houden hoor. Zo vaak heb ik dat meegemaakt!!! Meiden... ik ga de film "Aquamarine" verder kijken. Tok morgen
Morguhhhhhhhhhhh @ all, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Ik heb hoofdpijn! Vannacht om 00.30 naar bed en Thyrza had wat krampjes om een uur of 5 toen speentje gegeven en sliep ze wel weer even verder tot ze 'm kwijt was. Toen heb ik haar bij mij gelegd, dan slaapt ze heerlijk door maar ik lig niet zo fijn hahaha
Goedemorgen! Nou kon het niet laten had getest negatief natuurlijk! Maar had dus even goed in me telefoon gekeken bleek dat ik pas maandag me NOD heb. Dus ik heb veelste vroeg getest! Niet zo slim, maar toch had ik zoiets van shit niet huilen!
Goedemorgen deli vervelend dat je hoofdpijn heb! Ik kan vaak ook niet zo Goed slapen als een van die meiden bij me ligt en vaak is het zo als de een bij me ligt dan wil de ander ook! Hihi
Goedemorgen... Deli... bagger zo'n nachten dan he! Erg vervelend die hoofdpijn hoop voor je dat ie wat gaat zakken. Beterschap! Mout... hahahha jij bent net als ik... niet kunnen wachten met testen. Meis... wij hebben hier 1 leefregel en dat is wat Rosa al zei "geen bloed geeft moed!" Er zit helaas niks niet anders op dan toch te moeten wachten. Ga je eigen nu niet al te gek lopen maken want dan komt t strakkies nog harder aan als t weer niet gelukt is (wat wij met jouw niet op hopen!) All... heb weer n hele goede nacht gehad met Divano! Om 22.45 uur gisteravond pyjamapapje gegeven... om kwart over 6 vanmorgen werd ie wakker voor de fles... heb ik hem terug gelegd omdat ik nog n halfuurtje wou slapen, is DIvano ook terug in slaap gevallen... om half 10 werd ie wakker... om half 11 bij opa fles gedronken en tijdens t drinken viel ie weer terug in slaap. Nu slaapt ie nog!!!!
@Miranda wat fijn dat ik toch hier op het forum zit doet me goed! Ik weet het moet geduld hebben, ik ga zo me dochtertje weer van school halen zij is echt mijn afleiding mijn moppie. Bedankt dames! P.S ben ook een eigen onderwerp begonnen hopelijk zijn er meer ervaringen.
hoi meiden, deli: bah hoofdpijn. Hier ook een veel te korte nacht. Moest er wel 5 x uit ofzo. Gaap.. Mout: Jammer van je negatieve test maar kan nog makkeljk natuurlijk. Je hebt ook wel heel erg vroeg geterst! Miran: lekker zeg zo'n goede nacht!
@ Yoyo, wat een ongelofelijk goed nieuws zeg dat je zwanger bent. GEFELICITEERD! Ga je nog wel op vakantie? @ Juffie, wij zaten ook in het Heiderbosch... haha. Wat grappig heb je vast en zeker een keer zien lopen. Er waren zoooo veel kleine kindjes en zwangere meiden. Volgens mij hebben we er een nieuw kippetje bij Welkom MOUT!
@ Miran, lekker hoor voor jullie; zo'n fijne nacht en ochtend!! @ Mout, jammer van je test maar het wil nog niks zeggen; nog even volhouden tot je nod! @ All, zwaai! Ik ben even boodschappen doen.
mup: wat grappig dat jullie daar ook zaten. Jammer dat we het niet van te voren wisten hadden we wel even kunnen afspreken. Ook veel in het zwembad geweest?? Wij elke dag vanaf een uur of 10 tot 14.00.
@ Juffie, wij zijn ook echt heel veel wezen zwemmen. Vanisha vond het helemaal geweldig. En protesteerde altijd als we er weer weg gingen. Waar zaten jullie meestal?
zo, zo en ma zaten wij voor het grote bad. Kon Matthiijs mooi slapen in de wagenbak (stond dan in de box) en konden we ook goed Nathan in de gaten houden.
@ Juffie, dan heb ik jullie vast wel een keer gezien. Wij zaten links achter aan. Vanisha heeft heel erg veel vooraan in het grote bad gezwommen. Dus kan dan eigenlijk niet missen. @ Yoyo, dat word dus nog even steggelen Hadden jullie wel al alles geboekt?
dan moeten we elkaar inderdaad wel gezien hebben Misschien is vanisha nog wel natgespoten door een blond jongetje met waterpistool
@ Juffie, zal ik wel eens aan mijn vader vragen. Die heeft heel wat uurtjes doorgebracht bij de waterkant
Mup en juffie wat grappig dat jullie in het zelfde park zaten!! moud wat een leuke naam heeft je dochter!