(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oeh gets Miranda.. sterkte met je oma! Kan me goed voorstellen dat je je nu zorgen maakt!

2. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen!

mup: klinkt als innestelingspijntjes! hopelijk volgende week helemaal gerustgesteld met je echo:) volgens mij, als het dan fout zou gaan, dan had er al meer vaart in moeten zitten met het bruine verlies. ik heb er vertrouwen in:)

miran: aach:( sterkte voor jou en je familie. 91 is wel een hele mooie leeftijd hoor, maar hopelijk nog wat jaartjes meer erbij!

juffie: aan de wii sport:D het aangename combineren met het onaangename, helemaal goed. tja, ik ben niet zo'n sporter en ik heb het gelukkig ook niet echt nodig;)

deli: dat is zooooo gezellig, even met je knul koffie drinken...ik mis dat wel eens. die van mij holt de deur uit om te gaan spelen, zodra die thuis is:D

meine: zo voorkom je wel meer teleurstelling, ja. toch veren we nog even door voor je;)

hier is de temp nu gewoon voor deze tijd van mijn cyclus, dus zal ook wel niets zijn;) hmmm, nou ja...

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, sterkte met je oma.

Yojo, vervelend dat je zo beroerd blijft. Als het aan houd idd de VK bellen, ze hebben daar zetpillen voor.

Mup, spannend allemaal. Kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt. Op naar de 15de!!

Liena, ook ik kan niks meer in je album vinden..... nieuwsgierig haha

Wensje, heb je berichtje gehad, vervelende mensen heb je er toch tussen zitten...

Juffie, wat een vroege vogels bij jou pfff
    Ryan is de laatste tijd ook wel erg vroeg wakker, verduisteringsgordijn zou misschien helpen....

Vakantie is geboekt, gaan met me ouders naar Spanje een week.

Met de pups gaat het goed, nog 2 beschikbaar. Ze rennen door de woonkamer, erg druk maar wel gezellig.

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Meine, welkom in het kippenhok.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Morgen!

Miran hoe is t met Oma? Denk aan je....

Na gister een redelijke dag te hebben gehad zonder spugen maar wel met flink misselijk zijn vandaag weer aan het spugen....word er een beetje moedeloos van...

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Judi, kan me voorstellen dat je die tijd mist ja :( het is leuk om te zien dat ze zich ontwikkelen maar er komt idd een tijd dat ze zoveel dingen zelf doen en je niet meer nodig hebben :( jammer van je temp..... Blijven maar duimen draaien

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, gelukkig heb je een wat betere dag gehad. Maar wat ongelofelijk shit voor je. Je zal zo wel ontzettend veel afvallen :(

@ Pooh en Jubidi, dank je wel voor jullie positieve berichtjes. Begin me steeds meer zwanger te voelen. Dus het komt vast helemaal goed. Vandaag alleen wat eiwit achtige afscheiding maar een heeel klein beetje. Denk ook wel dat ik nou normaal gezien rond mijn ei zou moeten zitten :S

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey meiden, alleen ff snel een ego berichtje. Vandaag drukke dag gehad. Er komen zaterdag kijkers voor ons huis maar aangezien ik morgen de hele dag moet werken vandaag alvast wat gepoetst. Vanmiddag bij de huisarts geweest voor mijn vage klachten en pijn na de bevalling. Hou buikpijn en vrijen doet echt heel veel pijn. Heb onderzoek gehad en alles was heel rood daarbinnen dus uitstrijkje gemaakt. Als daar niets uit komt moet ik echo laten maken van mijn baarmoeder om te kijken of er soms wat is achtergebleven :(. Volgende week krijg ik uitslag. Verder ook al bij de dietiste geweest en heb nu een lijst van dingen die ik wel mag :D. Hoop dat het meevalt want zoals ik er nu tegenaan kijk lijkt het me best zwaar. Eerst maar eens proberen en dan kan ik altijd nog kijken of ik op flesvoeding over ga. Heb gelukkig wel alvast pepti in huis voor het geval dat....

**einde ego** ik ga weer even wasje doen en dan vroeg naar bed.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey meiden...

Deli... had je pb-tje ontvangen maar Liena had me gisteren al n berichtje via de hyves gestuurd. Wel lief van je... dank je!
    Knap hoor van Thyrza... kan ook zij niet even met Divano "kletsen"? Divano slaapt nog niet altijd hele nachten door. De ene nacht gaat t wel goed en de andere nacht is er geen land mee te bezeilen.

Yo... jeetje meis.... zo ziekjes ja! Hoop voor je dat t over n week of 3 wat minder wordt *klinkt hoopvol he*
    Komt goed schatje!!!
    je doet t voor n héél goed doel

Dag... hoop niet dat er wat is blijven zitten meis!
    Dit is echt flink balen voor je!
    Beterschap!

All... belde net mijn moeder op omdat Gyani in glas was gevallen en onderweg was naar hap. Gelukkig viel t bij hem wel mee... ze konden hem niet hechten want hij is n stukje vel kwijt... ligt nog bij oma hahaha dus hechten kon niet nu heeft ie gaasje en verband erom heen zitten.. dus al met al valt dat wel mee.
    Maar toen vertelde mijn moeder dat t met oma vandaag weer helemaal niks was. Ze heeft heel veel zware epileptische aanvallen gehad vandaag. Vanavond waren alle kinderen van oma er (mijn moeder en ooms en tantes). Mijn moeder denkt t zelfde als ik dat t niet erg lang meer duurt maar ja... als t hart sterk is dan kan t nog wel eens heel lang gaan duren. Ik persoonlijk denk dat ze haar verjaardag niet meer mag meemaken. Daarbij hoop ik t eigenlijk ook (klinkt heel stom/gek/raar) maar oma heeft niks meer... ze is dement.. zit in n rolstoel... weet van voren niet meer dat ze van achteren leeft. Ze vertelde laatste tegen mijn moeder dat mijn oma's zus n kindje heeft van 1 jaar dat net kan lopen. Dat menske waar oma t over had heeft nooit kinderen kunnen krijgen. Dus mijn moeder moest eigenlijk lachen en vertelde aan mij dat er n wonder was gebeurd. Zielig echt zielig is dit. Daarnaast heeft oma ook n stoma. Nee zij heeft geen leven meer zo op deze manier. Dit is niet echt menselijk meer... wat mij betreft mag ze vanavond nog in n epileptische aanval blijven hangen. Mijn moeder zou mij iig bellen als t echt heel ernstig is en dat ze zeker weten dat t t einde is.
    Hoop eigenlijk dat ik snel n telefoontje mag krijgen.

10. Meine

Meine Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

Nou bijna weekend dat is lekker nog een dagje werken.
    Ik ben nog niet ongi wel afgelopen 2 dagen ongi krampen gehad.
    Dus ik al idee dat het er al zou zijn, maar vandaag kan het nog gebeuren.
    Ik spreek jullie later weer fijne dag!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen

Spannend meine!

Miranda denk aan je....

Moet zo op controle voor mijn lenzen. Kijken of ze goed zijn.
    Voel me redelijk. Hoop dat t. vandaag beter gaat. Vanavond komen mijn collega's op de bbq.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, sjonge dat is schrikken je mannetje in het glas :( gelukkig viel het mee. Sterkte met je oma! Het is altijd moeilijk om iemand zo te moeten zien, bah... Tja, slapen.... Ik wil Thyrza best langs sturen voor een 1 op 1 gesprek maar weet niet of het helpt ;) De een slaapt helaas beter dan de ander! Wij hebben (ik klop het af) Nog nooit hele nachten op hoeven lopen gelukkig!!

Gister avond was ik weg en mijn man en zwager waren het laatste stukje in de tuin aan het bestraten en toen heeft ze niet goed geslapen, of ze nou steeds wakker werd van het slijpen, geen idee. Ik denk dat ze mama miste ;) ik leg haar eigenlijk altijd in bed rond die tijd. Maar beneden was ze gewoon vrolijk en vannacht heeft ze goed geslapen tot vanmorgen half 7.

@ Dag, sjonge dat is een tegenvaller :( rode boel van binnen... Hopelijk valt het mee en is er niks achter gebleven! Maar goed dat je wel meteen naar de ha gaat!!!! Heel goed van je. Hopelijk gaat het wat worden zaterdag met de kijkers! En hopelijk kun je het ook volhouden met het dieet!

@ Meine, spannend hoor!!

@ Yo, je collega's OP de bbq? Zou ik niet doen hoor.............. AUW ;)

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha niet?

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lijkt me wel een beetje te warm hoor!! Gaan ze ook zo stinken... :D

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies,

Hier even snel ego, maar heb even jullie advies nodig. Kan het net zo goed hier wel neerzetten, want anders kan ik hier niet meer lekker vrijuit tokken;)

Maar heb net met de Clearblue getest en die geeft aan dat ik langer dan 3 weken zwanger ben:$. In mijn beleving kan dat niet want voor mijn gevoel ben ik 7 juni de eerste dag van de laatste menstruatie.....

Zou ik de vk toch maar vast bellen dan? Of toch nog een weekje wachten?

Dikke knuffel Liena

16. judibi

judibi Bekend lid

'morgen kippen:)

liena: nou, ik vond je test al zo donker, maar wilde het niet typen omdat je het nog niet vrijgegeven had;) maar ik dacht meteen: die is al wat langer heen! spannend!!!
    hoe voel je je verder?

Yo: hopelijk gaat het vandaag weer iets beter!

miran: moeilijke gebeurtenissen hoor:( hopelijk hoeft je oma dan niet zo lang meer te lijden...en jakkie: Gyani in het glas, brrrrr....

deli: het was vast en zeker mama-missen:D

mup: blij dat we je enigszins gerust kunnen stellen!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, ik zou gewoon even bellen, wie weet wat de vk dan zeg?! Gefeliciteerd met je meisje, ook hier!!

@ Judi, hoe is het met jou?

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Liena... Allereerst GEFELICIFLAPSTAART met je dochtertje Kayra. Alweer 1 jaartje oud!! Waar is die tijd gebleven?!!
    Dan... ik zou wel de vk bellen. Het is idd wat Judibi al zei... de test was wel erg donker! Ben wel benieuwd!

Deli... ik merk het ook heel erg. Ik was dinsdagavond heel de avond weg (musical van Gyani, chris bleef thuis met Divano). Ik kwam om kwart over 10 thuis en hij zei gelijk: hier is mama al!!! Ga maar lekker daar naar toe. Divano kreeg mij in t vizier en ja hoor... zijn mondje wagenwijd open in n lach en spartelen met zn armpjes en beentjes. Ik heb hem overgepakt en hij kneep zowat mn keel dicht zo omhelsde hij me. Ik heb hem n fles gegeven en meneertje viel direct in slaap terwijl papa moeite moest doen om Divano te vermaken. hahahaha
    Echt n mama's kindje.
    Slapen... nou vannacht moest ik er om half 1 uit, toen weer om n uur of 3 en om half 5 mocht ik er weer uit. Hij pakte zijn speen niet... Divano is nl strontverkouden en heel zijn neusje zit verstopt dus tja dan krijg ik zo'n nachten. Maar vanmiddag nog 1 ritje en dan heb ik 6 hele weken VAKANTIE dus ik kan er wel mee leven. Moet nu niet elke nacht zo zijn maar weet dat t komt door zn verkoudheid.
    Hopelijk snel beter!
    Met Gyani viel t gelukkig idd mee maar hij had vanmorgen best wel last van.

Yo... fijn dat t vanmorgen al minder was dat misselijke gevoel. Hopelijk blijft dit zo en kun je vanavond van je bbq genieten.

Judibi... helaas is zoiets altijd moeilijk maar voor ons maakt t lichter omdat oma al zo'n mooie leeftijd bereikt heeft. Daarbij zou t menske véél beter af zijn als ze zou inslapen want wat heeft ze nu nog???? Oke... voor de nabestaande is t gewoon even kl*te maar ook daar komen we wel weer overheen. Het is voor iedereen beter... zelfs mijn moeder vind dat en dan gaat t hier om haar moeder.
    Hoe voel jij je?... alles goed met je?

Meine... spannend voor je meis!!! Hopelijk wordt je niet ongi!
    Mijn veermodus draait volle toeren!!!!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Liena gewoon even bellen en uitleggen van de test.

Deli ja heb je gelijk in dat t gaat stinken...hmzzz dan moeten ze maar gewoon komen eten.

Dag hoe is t meid?
    Miranda vakantie?
    Judibi hoe voel jij je vandaag?

Ik voel me niet lekker maar tot nu toe is alles binnen gebleven. Hopelijk blijft dat zo.
    Mijn lenzen waren weer niet goed. Wat een gedoe met een cilinder....

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja Yo... ik kan vanaf vanmiddag genieten van n "welverdiende" vakantie hhahaha. Ik heb alle schoolvakanties met mijn kids ook vakantie. Ik breng leerlingen naar speciaal onderwijs en dus alle dagen die hun vrij zijn ben ik ook vrij!!!
    Lekker hoor... dus hopelijk ook n beetje mooi weer net als gisteren en eergisteren dan ben ik n tevreden mens!

Deel Deze Pagina