(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    succes met de vakantiewas en het soppen melanina.

2. Meine

Meine Niet meer actief

#822 Meine, 9 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2011
    Goedemorgen dames,

Hier gaat het alweer wat beter met volle moed op naar ronde 8!
    Er zijn al 6 mensen om me heen die ik ken die zwanger zijn zucht.....
    Daarmee heb ik af en toe wel zoiets het is soms niet eerlijk!
    Maar ondanks dat gun ik het ze uiteraad zeker wel, zo ben ik ook wel weer hoor haha :).
    Gewoon beetje jarloes, ik was veelste naief dacht uhm het is een nieuw jaar en ben wel snel zwanger maar zo is het dus niet.
    Realiteit komt pas als je het alweer paar maanden duurt.

Maar ik ga en moet me rust erin vinden, wil er niet meer zoveel aan denken heb gelukkig een drukke maand voor de boeg!
    Ik heb ook 4 verjaardagen, vanavond lekker feestje en ga ik even lekker paar glaasjes alcohol drinken.
    Ben gek van cocktails hihihi, ik heb er zin in, bijna vakantie!!!!!

Nou dames vandaag drukke dag dus spreek jullie morgen weer!

Fijn weekend!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijne dag Meine! Geniet van je feestje:D

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Liena fijne dag vandaag!
    En fijn dat je al redelijk snel bij de vk terecht kan!

5. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen:D

liena: sorry, te laat maar niet minder gemeend: gefeliciteerd met je dochters eerste verjaardag!!
    bezoekje vk gepland zag ik, spannend toch altijd weer!

meine: goed zo! lekker vanavond even borrelen:D en er weer voor gaan! wel fijn zo'n drukke maand voor de boeg, da's genoeg afleiding!

melanina: sop ze!

juffie: goeiemiddag (zie ik ineens:)) bijna vakantie:D die knul van mij is er ook echt aan toe!

hier is de temp weer hoog:( 37 rond. afscheiding is terug veranderd naar crème en dik (sorry, lekkere details;)) maar de test blijft wit...jammer, maar ik ben er ook nog niet! maandag pas nod, dus dan ook pas meer duidelijkheid denk ik.

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    snelle zwaai vanuit hier. Ben al de hele ochtend aan het opruimen en poetsen. tsjee wat kunnen wij een bende maken zeg. En vanmiddag ga ik er weer vrolijk mee verder. Zolder en slaapkamers zijn gedaan. Nu de benedenverdieping nog.......pffffff. Om 17.00 uur komen de kijkers. Haan moest eigenlijk weg maar dat ging niet door. Nu is hij thuis zegt hij doodleuk ik ga lekker f1 kwalificatie kijken. Dat schiet bij mij in het verkeerde keelsgat. Heb gezegd dat hij maar een beetje mee op moet ruimen en kleine klusjes moet doen. Maar meneer zegt doodleuk anders was ik vanmiddag toch ook niet thuis geweest en had je het ook alleen moeten doen. ARGHHHHHH!!! Dus ik ben zo wijs geweest om ff achter de pc te kruipen en niet uit mijn vel te springen waar de kids bij zijn maar oei oei wat krijgt hij vanavond op zijn donder van mij!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow mannen! Geef em er maar flink van langs vanavond!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoi hoi....

Liena... hoe was de verjaardag van je kleine meisje? Heeft ze n leuke dag met veel kadootjes gehad?
    Fijn voor je dat je al zo snel terecht kan bij de vk.

Judibi... over 2 dagen alweer je NOD??? wat gaat n maand toch snel om zeg! Ik ga superhard veren!!!

Meine... heerlijk borrelen vanavond! Geniet ervan meis.

Dag... ik herken je verhaal meteen... Chris zou ook zo reageren! Soms wordt je er knettergek van. Ik kan er ook heel slecht tegen hoor als ie zo doet. Geef je man vanavond er maar even flink van langs hahaha nee dat is gekkigheid maar zou er zeker wel wat van zeggen!

Yo... hoe gaat t met je misselijkheid meis? N beetje onder controle gehad vandaag???

All... heb gisteren en vandaag n beroerde Divano gehad en nog steeds. Hij had van vannacht 04.00 uur tot vanmiddag 15.00 uur maar 110 cc gedronken. Hij wou helemaal niks.. geen voeding en ook geen appelsap. Niks wou ie!
    Hij was heel erg hangerig... niks was goed... alleen maar op mama's arm hangen. Nu keek ik in zn mondje en zie boven 2 bultjes op tandvlees en onder 1 hele grote dikke. Ben bang dat t weer tandjes zijn die zitten te klieren. Hij is ook strontverkouden en slijmerige ontlasting. Dit zijn allemaal kenmerken van tandjes krijgen toch?!
    Kijk t nu nog af en anders toch maar even hap bellen!
    Wat denken jullie????

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: ooh oh die mannen toch. Moet zeggen dat mijn haan juist erg kan zeuren over dat het niet netjes is en dan gaat hij alles opruimen en schoonmaken. heel fijn;)

Miranda: oei dat is niet veel gedronken nee. Zouden tandjes kunnen zijn ja. Waren er al tandjes door eigenlijk? Gebruik je ook van die druppeltjes? Werkten heir altijd goed. En anders zetpilletje geven voor de nacht? Als hij zo weinig blijft drinken zou ik misschien wel even de ha bellen ja. Goed in de gaten houden dat hij wel blijft plassen. Eet hij zijn fruitje en groente wel trouwens? Zit natuurlijk ook flink wat vocht in (vooral als je potjes geeft)

jubidi: wat spannend weer. merk in de klas ook dat de kinderen aan vakantie toe zijn. Maar wat minder eisen stellen dus. Nog even 2 weekjes volhouden en dan heerlijk 6 weken niets doen!

all: Nathan ligt voor het eerst zonder speen te slapen! Wilde ze vandaag zelf in de prullenbak gooien. Nou prima natuurlijk. Heb er nog 1 verstopt:):) Maar hopenlijk is die niet meer nodig.

zo lekker slapen. Fijne avond meiden!

xxx

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... er waren idd al 2 tandjes door, de onderste 2 voortandjes. Ik heb dentinox voor op t tandvlees te smeren. Ik weet niet of dat die ook werkt maar hij vind t iig heel prettig als ik er dat op smeer. Ik heb hem vanmiddag n zetpilletje gegeven en toen heeft ie toch even n uurtje of 1,5 wat geslapen.
    Vanavond had ie n flesje van 100 cc op en n half groentepotje... nu net had ie n fles van 240 en daar had ie ik denk n kleine 100 van laten staan.
    Ik hou hem zeer zeker in de gaten. Mocht ik t niet vertrouwen bel ik gelijk de hap op. Maar vanavond gaf ie weer teken van leven... hij was vrolijk en goedgemutst behalve als je hem op t speelkleed of in de box wou leggen dan schreeuwde hij alles bij elkaar. Nu net heb ik hem zittend in slaap gekregen en rustig boven in zn bedje gelegd. Hij slaapt nu al vanaf 22.00 uur!
    Ben benieuwd wat de nacht brengen gaat!

Kei goed van Nathan zeg! Zomaar uit zn eigen speentje weg doen?!! Superknap... dat heb ik bij mijn kids nooit voor elkaar gekregen.
    Slaap lekker meis!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, zittend in slaap gekregen? Zou ook oortjes kunnen betekenen. Tandjes kan natuurlijk ook maar Stan had er nooit last van dus kan je geen advies geven. Hopelijk gaat hij snel weer goed drinken. Hou het in de gaten!

juffie, wat goed!! Stan slaapt nog steeds met speen maar hij is er naar mijn idee ook nog niet klaar mee. Probeer het over een half jaartje nog wel eens. Vind het ook niet zo erg. Denk dat speen makkelijker af te leren is als duimen. Ik heb geduimd tot mijn 12e. Deed het vaak zonder dat ik er erg in had. Uiteindelijk afgeleerd door 's nachts een sok of handschoen over mijn hand heen te doen, haha!

@ all, de kijkers waren goed te spreken over ons huis maar ook niet superenthousiast. Dus maar even afwachten. We hebben afgesproken dat ze zoieso wat laten weten. Ook als ons huis het niet geworden is.

12. judibi

judibi Bekend lid

goeiemiddag!

juffie: knap hoor van Nathan:) als ze er zelf zo klaar mee zijn, dan zit het vaak wel snor! en inderdaad eentje achteruit houden voor erg verdrietige momenten...

dag: hm, kan ook zijn natuurlijk dat ze het idee hebben, dat ze niet te happig over moeten komen hoor, in verband met eventueel over de prijs onderhandelen? hoop dat ze over de brug komen!

miran: en? hoe is het nu met Divano?

hier: temp weer lager maar nog geen menstruatie(morgen pas;)).
    we zijn lekker koekjes aan het bakken, allemaal verschillende vormpjes en die gaan we eind van de middag of morgen versieren met glazuur...JAMMIE:D

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

De nacht ging goed gelukkig. 1 x was Nathan wakker maar dat is hij wel vaker. Ging na een knuffel van mij meteen weer lekker slapen.

Dag: Het had van mij ook nog niet gehoeven hoor maar hij begon zelf over speen weggooien in de prullenbak. Spannend zeg. Zou fijn zijn als de kijkers serieus geinteresseerd zijn.

Jubidi: oei nog 1 dagje wachten dus.. Maar temp zegt genoeg of niet??
    Leuk koekjes bakken! jammie:D

Geniet van de zondag allemaal!

xxx

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies,

@ Juffie, wat knap van Nathan dat hij zelf zijn speen weg wilde gooien!! Thomas kan er ook nog niet zonder.

@ Melanina, het huis weer lekker schoon en de was ook weer aan kant??;). Lekker gevoel is dat altijd weer he? Hebben jullie een leuke vakantie gehad?

@ Meine, en zaterdag een beetje kunnen genieten van de verjaardagen, ondanks het verdriet?? Afleiding aanstaande maand kan ook wel even lekker zijn, even andere gedachten en wie weet;). Dikke knuffel

@ Yojo, hoe gaat het bij jou meis? Nog steeds zo misselijk? Ik ben ook blij dat ik snel naar de vk kan!! Vind het allemaal wel spannend en kan nog steeds niet zo goed aan het idee wennen:).
    Zaterdag hebben we een heerlijke dag gehad, maar was 's avonds echt helemaal gesloopt! Gisteren ook eigenlijk helemaal niets gedaan....

@ Judibi, hoe gaat het nu bij jou meis? De test toch neg? Zet de ongi nu wel door of ook nog niet?? Kan natuurlijk zijn dat je nog wat te vroeg was met testen.... VVEEERRRRR
    En nog bedankt voor de felicitaties van onze kleine meid!!!
    En zijn de koekjes goed gelukt??? Geniet ervan, nu lekker smullen...

@ Dag, heb je nog met je haan gesproken?? Ik zou ook uit mijn slof schieten bij zo'n reactie, knap dat je je in hebt kunnen houden;). En de kijkers is dus nog even afwachten?? Ik hoop dat het doorgaat, zou wel een lekker gevoel zijn!! Hoe gaat het nu met jullie kleine meid? Is het dieet een beetje te doen, of ben je nog niet begonnen? Ik vond het toen wel heel zwaar om alles te laten staan:).

@ Miranda, we hebben een heerlijke dag gehad!! Kayra is flink verwend;). En zelfs Thomas heeft een kleinigheidje gehad, vond ik wel erg leuk. Hoe is het nu met je kleine mannetje? Is hij weer een beetje opgeknapt? Lastig als die kleintjes dan niets willen he? Het kunnen best de tanden zijn. Kayra wil dan ook bijna niets. En zelfs het verkouden zijn kan erbij horen, het zoontje van mijn zusje heeft daar ook altijd last van.....
    Hoe is het nu met je oma?

Hier gaat het best goed. Thomas plast steeds vaker op het potje en gisteravond werd hij wakker omdat hij moest plassen zei hij en deed toen ook idd een grote plas:D. Hoop dat hij het nu een beetje doorzet, want er zijn ook dagen dat hij niets van het potje wil weten....;)
    Met mij gaat het ook goed.Ben alleen erg moe en steeds erg misselijk, dat had ik toen met Kayra ook, ben toen ook knap ziek geweest. Hoop dat dat deze keer niet zo zal zijn. Ach het hoort er bij, maar kan ook gewoon niet aan het idee wennen, mss komt het daar ook wel door:)
    Meiden allemaal een fijne dag, het lijkt mooi weer te worden...
    Kom nog wel eens spieken;)

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

*Ff ego-berichtje*

Divano dronk ook gisteren maar heel slecht. Heb hem verschillende flesjes aangeboden maar speelt meer met de speen dan dat ie drinkt. Hij huilde gisteren weer bijna heel de dag. We zijn 2x moeten gaan wandelen omdat we gewoon zagen dat Divano kei en kei moe was maar de slaap niet kon vatten. Na n kleine wandelingetje was ie vertrokken. Toen ie dan weer wakker werd flesje aangeboden maar nee hoor niks wilde hij drinken. Om half 5 heb ik groentepotje warm gemaakt en 1/3e deel had ie ervan op en viel in slaap. Dus weer niks gegeten. Om half 7 bij mijn moeder nog maar n flesje van 150 klaar gemaakt en hij liet 120 staan. S'avonds de laatste voeding had ie van de 240 120 laten staan. Vannacht om 02.00 uur werd ie wakker en toen dronk ie n flesje van 210 bijna leeg... hij liet 40 staan. Nu ligt ie al die tijd nog te slapen. Maar t krijsen en niet stil kunnen krijgen en dit weinig eten baart me echt zorgen dus heb net afspraak met ha gemaakt en moet er om 10 voor 11 zijn met Divano!

*einde ego-bericht*

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Miranda, wat vervelend van je kleine mannetje zeg. Hier op het CB zeiden ze dat ze op een dag minimaal 300 cc moeten drinken.
    Het zou fijn zijn als de ha jullie in ieder geval kan vertellen wat er aan de hand zou kunnen zijn...........

Dikke knuffel

17. Meine

Meine Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@Miranda he wat rot zeg, hopelijk knapt je kleine snel op benieuwd wat ha eraan gaat doen.

@Liena, ja hoor was leuk hele schoonfam. was er erg gelachen en cocktails gedronken haha! (beetje veel).

Weer op naar nieuwe week, bijna vakantie!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miranda beterschap.

Liena goed om te lezen dat t zaterdag een fijne dag was.
    Jij ook misselijk dus.
    Heb me vanmorgen maar ziek gemeld. Gisteren een goede dag gehad maar vanaf half vier vannacht weer ziek. Kokhalzen maar alles blijft binnen tot nu toe....en ben zo moe.

Rest hoe is t met jullie?

19. Meine

Meine Niet meer actief

Hey Yo,

Jeejtje zeg, wat rot dan he elke keer misselijk/spugen.
    En weet je al hoe lang dat zo blijft?
    Of kan het zo ineens weg zijn?

Ik hoop voor je dat het snel weg is!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena... daar komt Divano al 2 dagen niet aan. Niet dat ie t niet zou kunnen hebben hoor 1 dag zonder eten haahha hij heeft zat babyvet maar vind t echt zorgelijk.
    Knap hoor van Thomas... hopelijk houd hij vol. Ik kan je n tip geven... zet n badje op en potje buiten, laat Thomas in zn blootje op de plaats lopen en zeg dat als ie moet plassen dat ie dan op t potje kan gaan. Ik deed dat voor Giuliano zo (die was toen bijna 4!!!) en Ebony van net nog geen 2 ging dat ook uit haar eigen doen en die was toen gelijk dag en nacht zindelijk!
    Heb ik maar 1 weekje hoeven doen.
    Mijn oma... ach, ben er gisteren geweest en mijn oma was n flinke vrouw van over de 120 kilo in n rolstoel en nu is t n zielig hoopje op bed... mager!!! Ze is echt flink afgevallen. Er komt wel eens wat uit... ze zegt wel eens wat bedoel ik te zeggen maar wij kunnen t bijna niet meer verstaan. Ze heeft gisteren wel paar theelepeltjes water gehad maar eten durven ze haar niet te geven. Nu heeft ze haar gebit niet in en nu lijkt haar gezicht op n heks... sorry hoor klinkt oneerbiedig maar eigenlijk moesten we er wel mee lachen.

Meine... fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Kan je t toch n beetje naar achteren stoppen dat je ongi bent geworden. Ik weet t maar probeer toch die knop om te gooien. Het is héél moeilijk hoor! Ga je op vakantie???? Is ook altijd n goede afleiding... hoop dat je op vakantie je ei hebt dan komt t helemaal goed hahaha

Deel Deze Pagina