Meine.. ik had dat ook met Divano en vanaf week 11 of 12 (weet t even niet meer) was t ineens weg! Maar sommige vrouwen houden dit tot aan de bevalling toe zoals mijn vriendin. Dat lijkt me pas echt heel erg en vervelend! Yo... goed hoor dat je je ziek gemeld hebt. Blijf lekker bankhangen en als je je even wat fitter voeld doe je wat rommelen in huis. Misschien n tip... bij mij hielp FLORADIX heel erg goed. De fles is wel even duur... rond de 15 euro... maar bij mij hielp ie goed en kreeg er weer energie van. Pepermuntjes tegen misselijk zijn
n vruchtendrankje op basis van groente en fruit. Er zitten allerlei vitamines in en ijzer enzo. Ik had er baat bij!
Hielp dat tegen de misselijkheid? Want voor ijzer hoef ik het niet te doen. Die was 9.9 uitzonderlijk hoog....
Ben nu gewoon moe van het slecht slapen vannacht. En ja van de zwangerschap natuurlijk maar zoek iets tegen de misselijkheid. Ik had voor we naar Thailand gingen van die armbandjes gekocht tegen reisziekte...denk dat ik die eens ga dragen
Gewone pepermuntjes? Ik ga eens een boodschappenlijstje maken voor Joep.... Ben wel blij dat ik alles binnen hou nu hoor....alleen dat misselijke gevoel....en kokhalzen...bleh maar goed het is beter als vorige week.
ff stiekem snelle zwaai vanuit hier (werk). Yo, balen dat je nog zo ziek bent. Floradix heb ik de hele zwangerschap genomen. Is niet alleen voor ijzer. Zit een boel vitamines in die je wat fitter kunnen maken. Ik vond het fijn spul. Miran, suc6 bij de ha!!
Is dat gewoon in de supermarkt te krijgen? Beetje roosvicee achtig of hoe moet ik dat zien? Miran succes bij ha!
liena: bah ook alweer misselijk dus. Hopenlijk wordt het neit te erg. Enne wat knap van Thomas zeg. Van het potje en de wc wil Nathan dus nog niets weten. Heeft een paar x een plasje gedaan op het potje/ de wc maar nu wil hij niet meer. Heb de tip van Miranda trouwens laatst met het mooie weer ook geprobeerd maar meneer plaste gewoon in de tuin en in het zwembad Miran: oei dat is wel heel weinig drinken zeg. goed dat je even naar de ha kan. Hoop dat je kleine mannetje snel weer opknapt. Yojo: floradix is met zo'n hoog hb niet nodig dan Tegen de misselijkheid heb ik geen tips maar er zijn toch medicijnen tegen?? Gewoon even naar de ha gaan. Je steeds ziek melden en zo slap voelen is ook niets. (ookal hoort het er wel bij natuurlijk) All: hier weer een nacht zonder speen! Wel weer wat moeite met in slaap komen en na 3 kwartier werd hij overstuur wakker omdat hij gedroomd had. Arme mannetje was nat van het zweet. Maar dat heeft hij ook wel eens met speen gehad. Hij vroeg ook niet naar zijn speen verder. Toen hij weer rustig was gewoon weer verder geslapen tot de volgende ochtend. Morgen gaan we een cadeautje kopen want we zijn natuurlijk super trots op onze grote vent! Matthijs trouwens ook een top nacht. 20.00 laatste fles en geslapen tot 8.15! Alleen om 6 uur even speentje gegeven. Kortom goede nacht. Beetje jammer dat ik dan zelf niet de hele nacht doorslaap Fijne dag meiden. lekker zonnetje hier
Ja juffie ik ga om 12 uur ook even de vk bellen. Die zijn van 12-20 bereikbaar. Ook eerder maar dat is voor spoed. Dus ik wacht nog wel een uurtje.
Apotheek en betere drogist. In tabletvorm en drankje. Ik neem de pilletjes omdat ik het drankje vies vind. Is volgens mij ook niet zo duur als miran zei van het drankje.
Ow is dat dat hele vieze drankje....volgens mij heeft mijn zus dat ook gehad na haar bevalling... wist niet dat ze er ook pilletjes van hadden. Ga zo eerst de vk maar eens bellen. Ben wel blij dat alles binnen blijft dat wel maar dat misselijke....bleh daardoor kan ik nog niet veel doen...
Hoi hoi... Kom net terug van de ha. Hij dacht eerst voordat ie Divano na had gekeken dat het slechte eten kwam door de verstopte neus. Toen zei ik dat ik t niet vertrouwde en eigenlijk wilde dat ie Divano even onderzocht. Na oortjes na gekeken te hebben en geluisterd te hebben naar de longetjes en naar t keeltje gekeken te hebben constateerde hij dat Divano aan de linkse kant heel duidelijk n middenoorontsteking heeft en aan de rechtse kant kon hij t niet goed zien. Nu heeft ie n ab-kuurtje. Dus heb hem net zetpilletje gegeven en meteen ab erin gedaan. Nu ligt ie in bed en hopelijk slaapt ie wat.
had al zo'n vermoeden miran dat het oortjes problemen zijn. goed dat je hebt doorgezet! Hoop dat de kuur snel helpt!
Heb vk gebeld. Krijg geen medicijnen omdat ik nu al twee dagen niet heb hoeven te spugen. Die geven ze alleen in noodgevallen als je echt niets binnen houdt.... ook wel begrijpelijk natuurlijk. Zij raadde me aan om ieder half uur iets te eten, voldoende te blijven drinken en rustig aan te doen. Moet vooral zorgen dat er iets in mijn maag blijft. Dus dat gaan we dan maar proberen....
juffie: knap van Nathan hoor! toppie! cadeautje is dan zeker verdiend miran: goed dat je gegaan bent dus! sterkte met Divano en hopelijk slaat de AB goed en snel aan! Yo: iets beter dus...ben benieuwd wat je vk zegt! liena: ook al misselijk ...jakkie het lijkt me vermoeiend hoor EN twee kids EN de derde op komst, maar helemaal leuk natuurlijk @all: haaizwaai hier is temp weer ietsjes lager ( 1/10) en beetje spotting plus een negatieve test. ben bang dat mijn lf verlengd is sinds de hystero...jammer