(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik vond t gewoon niks dat ie niet at of dronk. Je kind kan dan wel verkouden zijn maar dan eten ze toch nog wel wat! Maar hij deed niks en dat kan gewoon niet. Ik heb dat met Gyani meegemaakt gehad die dronk en at ook niet meer maar bleek pneumokokken te hebben. Hij werd toen ook gelijk opgenomen in zkh. Dus nu bij mij niet eten of drinken gaan er allerlei alarmbellen en rinkels aan. Doodeng vind ik dat!!!
    Dus toch mijn gevoel van zaterdag doorgezet. Mijn schoonzusje zat zaterdag hier en vond t ook niks. Maar Chris en mijn schoonpa waren nuchter en zeiden wacht er nou maar mee om al naar de ha te rennen. Mijn schoonpa zei zelfs: je moet dit kind niet dwingen om te eten... je moet er mee gaan lopen en bezig houden. Hij mankeert niks als ie niet wil eten dan eet ie niet.
    Maar na gisteren had ik gisteravond wel zoiets van: ik laat hem morgen toch even nachecken hoor. Ik vroeg aan Chris hoe hij hierover dacht en die zei: dan ga je toch gewoon even.
    Als jij denkt dat je dat moet doen dan doe je dat gewoon.
    Ben wéér heel blij dat ik mijn gevoel gewoon volg! Had ik wel toch zaterdagavond maar al gegaan met hem dan was t nu misschien al minder geweest.
    Maar goed... ik ben t nu aan t behandelen!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo.... lijkt me moeilijk om ieder half uur te eten en blijven drinken als je t toch weer steeds opboert of omhoog komt! Ik kan t niet en deed t ook niet. Maar goed... proberen kan natuurlijk geen kwaad en hopelijk is t allemaal snel achter de rug!
    Hopelijk wordt je snel beter meis!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Judibi... zou zonde zijn als je cyclus nu veranderd is door dat onderzoek.

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Als dat wel helpt Miran...proberen kan allicht.

Goed dat je naar jezelf luisterd met de kids hoor! Moedergevoel is vaak toch het beste! Hoop dat je mannetje snel opknapt!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mijn moedergevoel/instinct heeft me nog nooit in de steek gelaten!
    Ik kan daar echt van op aan. Ik moet gewoon luisteren naar mezelf maar doordat andere er n andere kijk op hebben ga ik twijfelen en dat is mijn fout.

Proberen kan nooit kwaad idd. Hoop voor je dat t effect heeft en dat je je nu beter gaat voelen meis. Maar je zit nu bijna op de 10 weken alweer dus denk dat t met n kleine 2 weekjes wel langzaamaan minder wordt voor je!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens de vk kan het tot 16 wkn aanhouden...maar ik ga uit van 12....twee weken zijn nog te overzien en als dit helpt dat eten de hele dag....dan ben ik al tevreden....

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0

Zal je maar niet vertellen dat het bij mij tot 20 weken heeft geduurt. Oeps, doe ik het toch :p. Wil natuurlijk niet zeggen dat het voor jou ook zo lang duurt. Maar je kan beter uit gaan van wat langer, valt het alleen maar mee.

Judi, wat jammer nou weer! Maar is eigenlijk toch beter dat je lf langer is? Die hoort normaal toch ook 14 dagen te zijn? Of zit ik er naast. Heb er de ballen verstand van hoor......:) Krijg je verder nog meer onderzoeken na je hystero? Of was het dat....?

Liena, ben donderdag meteen begonnen (voor zover ik al niet begonnen was). Vind het best pittig maar ons meisje is zo veel meer tevreden als ik oplet met eten. Thuis is het goed te doen maar vanavond moeten we bij mijn broertje eten. Ben bang dat ik dan weinig kan eten. Kan niet van iedereen verlangen dat ze rekening houden met mijn dieet. Voor de zekerheid maar een boterhammetje mee nemen haha! Vervelend dat je misselijk bent. Red je het wel een beetje? Lijkt me heel zwaar hoor. 2 kids die je al aardig opbreken en 1 op komst. pfffff respect meid! Waar haal je de moed vandaan ;). Ik ben al geradbraakt met 2 koters. Krijg wel steeds vaker het gevoel dat ik nog niet "klaar" ben. Dus wie weet wordt ons gezin ook nog ooit verder uitgebreid. De tijd zal het leren of we dat willen en of het ons gegund is.

Heb geen zin in mijn werk vandaag. Begint alweer goed. Ben net 2 weken aan het werk :). Ach, heb tot nu toe al heel veel gedaan vandaag dus mag niet klagen.

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dag ik weet t...er zijn er ook genoeg die het 9 mnd hebben... maar positief blijven denken! Ga ik proberen dan...

Ja lastig lijkt me je dieet...en zeker als je ergens anders gaat eten....wat zijn producten die je echt niet mag eten?

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Heb nu hyp.allergeen dieet. D.w.z. dat ik onderstaande dingen moet laten:
    *zuivel (in elke vorm)
    *soja
    *kippenei(wit)
    *pinda's
    *noten en zaden
    *vis
    *schaal en schelpdieren

Dus dat is best wel wat. Heb begrepen dat we Chinees eten bij mijn broertje. Mag geen ketjap (is soja) wat in veel chinese gerechten zit en geen ei wat door de bami en nasi zit. Kroepoek niet omdat het van garnalen is dus denk dat ik zelf maar wat mee neem wat ik wel mag eten.

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Denk dat je idd zelf maar je eten mee moet nemen....
    Mijn hond heeft ook een hypoallergeen dieet maar gelukkig heb je bij dieren gewoon dure brokken die je dan kan geven...
    Sjeetje had niet in de gaten dat je dan zoveel moet laten! Knap dat je het doet hoor!!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: wow knap zeg dat je dat dieet volgt.. Was denk ik meteen overer gegaan op kv.

Yojo: Ik heb in mijn zwangerschappen nooit gespuugd maar wel de hele dag misselijk geweest. (tot 12 wk) Bij mj hielp eten heel goed. Biskwietjes/ beschuit/ cracker enz.. Gewoon kleine beetjes. Vrees wel dat mijn zwangerschapskilo's voor een groot dele toen al begonnen want moest echt de hele dat door eten;)

jubidi: bah bruin gespot:( Is een langere lf een probleem eigenlijk. Nee toch??

Miranda: beterschap voor Divano.

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja merk dat theebescuitjes of hoe je het ook schrijft wel helpen ja...die Joep vanavond maar een paar pakjes mee laten nemen... Merk wel dat nu ik idd ieder half uur iets pak dat t wel te doen is.....hopelijk blijft het werken...dan die kilo's maar eraan....

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    die dingen at ik ook veel ja. En van die droge crackertjes. Had die ook op mijn nachtkastje liggen voor 's nachts..

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, Is maar 4 weken gelukkig dan mag ik 1 voor 1 weer dingen introduceren en waar ze op reageerd moet ik dan weg laten totdat ik geen bv meer geef. Kan natuurlijk ook nog altijd met flesvoeding (pepti) beginnen als ik het echt niet te doen vind maar probeer eerst eens of het me lukt.

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Heb weken geleefd op melbatoastjes en theebiskwietjes. Haha ik weet ook niet hoe je het moet schrijven. Vind nu nog af en toe pakjes toast. Had ze in de auto, in mij lades op kantoor, handtas, nachtkastje en ga zo maar door.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha nou als t werkt....
    Heb ook even rondgekeken...ik heb jaren terug voetzoolreflextherapie gedaan om mijn cyclus op orde te krijgen...was binnen drie behandelingen gelukt. Nu las ik dat ze je daar dus ook mee tegen de misselijkheid kunnen helpen. Dus ik heb gelijk iemand hier in de stad gemaild of ik bij haar terecht kan....baat t niet dan schaadt t niet...

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    groot gelijk yo!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jeej vandaag ook de middagdut zonder speen! gisteren is hij niet naar bed geweest 's middags. Nu ook niet te lang anders is het vanavond weer feest;) Nathan wilde wel alle dieren van de ark van noach van playmobiel in zijn bed maar ach als hij dan ging slapen vond ik dat prima. ;)

hebben jullie kindjes dat ook? Nathan moet echt al zijn knuffels in bed. Geloof dat er ondertussen minstens 10 knuffels in bed liggen:D

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goed zeg dat ie zo goed slaapt zonder speen!
    Hoor wel vaker dat ze alle knuffels in bed willen hebben....vindt je het erg dat hij dat doet?

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nee hoor vind het prima. Maar ja wordt wel wat vol in zijn bedje;)

Deel Deze Pagina