(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hahah ja kan t me voorstellen

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hier ook bed vol knuffels! En pooh, tijgertje en knorrie mogen al helemaal niet ontbreken. Hoor hem 's avonds ook altijd nog ff kletsen tegen zijn knuffels

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Das wel gezellig hoor!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha ja heir ook ja. Knuffels maken heel wat mee bij ons:D

Ooh heb geen puf om wat te doen:) Zo toch maar eens wat doen. Zonnetje is weg hier helaas..

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ga nog maar eens ff wat doen. En dan zo met pauze. Die neem ik nu steeds later zodat ik Laura even kan gaan voeden. Zo kom ik er met 1 x kolven :D

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier een drukke ochtend gehad
    Kinderfysio is geweest Zoey haalt dr achterstand met sprongen in :)
    Het is heerlijk weer dus vanmorgen lekker al in het badje geweest.
    Nu ligt ze voor de 2de keer in dr eigen bedje een tukkie te doen.
    Slapen in dr eigen bedje gaat steeds beter :)
    Alles op haar tempo en we komen er wel .

7. judibi

judibi Bekend lid

yo: lijkt het al te werken? elk half uurtje even iets eten, bedoel ik. en voetzoolreflextherapie: idd baat het niet dan schaadt het niet:)

juffie: jeej voor weer een slapie zonder speen:D knuffels hier (bijna 8) ook nog steeds favoriet, al van baby af aan! heerlijk:)
    en nee, langere lf maakt niets uit, maar ik was deze zo gewend haha! dus ja, dan ga je voor je idee overtijd en dan is dat eigenlijk helemaal niet zo...

dag: da's veel weglaten! maar ja als het goed is voor Laura...dan moet het maar even:) snap dat je het in ieder geval wilt proberen en idd pepti kan altijd nog:)

hier wel veel gedaan: hele huis weer gepoetst en daarnet nog in de tuin bezig geweest, maar jeeeee wat benauwd:$ ik zweet me wild:D

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Judibi voel me idd wat beter als ik elk half uur iets eet en genoeg blijf drinken...denk dat ik morgen nog een dagje thuis blijf om te proberen hoe het gaat en dat ik dan woensdag weer ga werken.

Heb reactie gehad van de therapie...kan pas na 1 aug terecht maar ga het wel doen. Ook al heb ik dan minder klachten.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even een snelle hallo :D Ik zit op m’n nieuwe werkplek en was wat druk vandaag.

@ Juffie, wat goed zeg van Nathan!! Heel knap! Wesley had ook echt mega veel knuffels in bed tot voor kort. Voor z’n bed staan 3 of 4 grote knuffels en hij had er een stuk of 8 in bed maar op een gegeven moment maakte hij me elke nacht wakker omdat hij z’n favoriete knuffel, z’n konijn kwijt was. Nu heb ik dus alles behalve zijn konijn op de kast gezet. Ik was er een beetje klaar mee en nu slapen we heerlijk door :D

@ Judi, lekker bezig geweest dus!

Ik ben alleen vanmorgen buiten geweest, heb geen idee of het warm is maar als ik het zo hoor en lees is het heerlijk weer!

Morgen ben ik vrij… Echt stom, had een cb afspraak morgen vroeg terwijl ik moet werken en m’n hubbie had een tandarts afspraak morgen vroeg terwijl hij op dinsdag thuis werkt met de kindjes….. Niet te doen dus. Omdat het maar een halve dag is morgen heb ik vrij gevraagd anders moest ik eerder weg en voor 2 uur heen en weer rijden. Nou, lekker! Nu ben ik zo gaar als wat, bleh! Gister kon Thyrza de ontlasting niet kwijt, zo zielig… Ze had ’s avonds krampjes en hubbie ging om 19.00 uur!!! Slapen omdat hij moe was dus ben ik met haar op de bank gaan liggen en zijn we heerlijk in slaap gevallen tot 23.30. toen de laatste fles gegeven en is ze weer gaan slapen tot 7 uur vanmorgen maar ik was dus klaarwakker tot 2 uur vannacht L

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, dat is goed te doen dan met 1 x kolven of niet?! Hopelijk werkt het met je dieet ook goed, die pepti voeding is echt heel duur ook he? Wij zitten aan de Omneo, is ook 15 euro per week!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, pepti is duur maar ik krijg er een machtiging voor van de CB arts. Dus dan kost het niets meer. Maar daar doe ik het natuurlijk niet voor. Wel voor een tevreden meisje. De pepti kost net iets onder de 22 euro per blik.

Heb net nog weer een afpraak gemaakt bij de ha. Viel mij wel eens op dat ze haar rechterarm weinig en soms raar gebruikt. Heb er nooit wat over gezegd want dacht natuurlijk spoken te zien. Nu begon mijn moeder er uit zichzelf ook over dus wil er naar laten kijken. Kan ik donderdag terecht. Tjee als je iets ernstigs zou hebben zou je onderhand al dood en begraven kunnen zijn. Kreeg als reactie dat er artsen op vakantie zijn. Vind dat die artsen hun vakantie dan maar een beetje beter moet spreiden hoor!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat vind ik zowiezo. Vaak zitten er toch meerdere artsen in een praktijk zou er gewoon 1 per keer op vakantie mogen. Wij moeten ook zorgen dat er altijd bekende gezichten op de groep zijn...dus waarom bij artsen niet??

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb net even mijn collegaatje aan de telefoon gehad. Deze week mag ik nog thuis blijven. Ga morgenmiddag en donderdagmiddag er wel heen maar ben dan boventallig. Volgende week kan ik in principe ook nog thuis blijven maar ik wil dan de middagen wel werken. Merk nu dat de ochtenden het ergste zijn en dat het in de middag wel gaat.
    Hoef gelukkig niet meer te spugen maar voel me ellendig....
    Vind het fijn dat er zo meegedacht wordt op het werk.

Hoe is het met jullie?

Dag had je gister nog lekker gegeten?

14. judibi

judibi Bekend lid

's middags:D

Yo: da's zeker fijn, dat ze zo lief meedenken! mag je mee in je handjes knijpen;) gelukkig begin je je iets beter te voelen, dat scheelt al enorm, denk ik zo:)

vandaag weer dag 1 en oh zo leuk: mijn volgende menstruatie is dan precies als wij op vakantie gaan:x nou ja, dat is de laatste jaren elke keer nog zo geweest, dus deze keer komen we dan ook wel weer door;)

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja zeker fijn dat ik me wat beter voel!

Ow das balen zeg ongi op vakantie...of juist niet ongi! Wie weet...

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

yojo: fijn dat je werkt zo meewerkt. Hopenlijk voel je snel weer beter zodat je weer lekker kunt werken.

Jubidi: Bah ongesteld op vakantie is altijd vervelend?? Waar gaan jullie heen?? Maar wie weet gewoon zwanger op vakantie? Gaan we voor!

Zo vandaag even flink geshopt met mijn 3 mannen! Leuke dingen gekocht en natuurlijk cadeautje voor Nathan voor het weggooien van de speen.

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo wat fijn dat je collega's zo goed meedenken. Daar bof je heel erg mee. Ik kan je vertellen dat ze echt niet overal zo meegaand zijn.

Judi, wat vervelend dat je ongi op vakantie gaat. Maar we houden natuurlijk de veermodus op volle toeren dat dit voorlopig je laatse ongi is!

Juffie, goed geslaagd dus?? En wat heeft Nathan gekregen?

Ik ga er weer vandoor. Begint hier zo te regenen denk ik en de was hangt buiten.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee ik weet t...
    Werd erna gebeld door zo'n instantie ivm ziekmelding. Ook met hun de afspraak gemaakt deze week boventallig en volgende week halve dagen. Ben ik wel blij mee! En als t goed gaat ga ik sneller al hele dagen werken.

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Zwaai, zwaai ;)

Pff heb een druk weekend gehad.

En voel me niet altijd even lekker, maar dat is alleen maar een goed teken :D

Vrijdag echo begint nu wel dichterbij te komen, gelukkig :)

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: Nathan heeft een knikkerbaan gehad. Hij vind het helemaal geweldig:)

Mup: vrijdag is al bijna! Spannend!

Deel Deze Pagina