Hoi hoi... Mup... fijn zeg! Vrijdag echo... ben reuze benieuwd meis! Je voelt je "goed" dus dat is n zeer goed teken! Ik zal veren maar ik weet dat t goed zit meis! Yo... fijn dat je collega's zo collegiaal zijn en je hierin tegemoet komen. Fijn voor je dat t in de middagen beter gaat. Hopelijk over n kleine 2 weken ook de ochtenden! Juffie... lekker hoor stadten met t gezinnetje. Wat voor kadootje heeft Nathan gekregen en wat vind ie er van? Nog steeds geen zin in de speen? Knap hoor! All... met Divano ging t vannacht wonderbaarlijk goed. Hij kreeg om 22.00 uur de laatste fles en om 08.15 uur werd ie pas wakker. Dus mama heeft n goede nachtrust gehad. Vanmiddag de speeltuin voor mn schoonmoeder geopend. Was best wel druk en ik heb n goede omzet gemaakt! het zijn maar eurootjes en nooit niet veel maar voor zo'n vakantiedag is t toch n goede omzet. Als je nagaat dat t bij ons in de speeltuin alles 0,50 ct kost kan de omzet nooit niet heel groot zijn toch?!! Ga nu lekker rustig aan doen en dan strakkies rond 22.00 uur hetzelfde doen als gisteren met Divano... flesje/medicijntjes/paracetamolletje/luuf en neusspray en dan lekker slapen... *hoop ik*
Goedemorgen kippies, Hoe gaat het hier met iedereen? @ Yojo, wat fijn dat je collega's zo mee denken en je boventallig weer wat kan starten. Is dan ook wel weer fijn. En nu hopen dat de misselijkheid snel weggaat. @ Mupkuh, fijn weer van je te horen!! Hoe gaat het nu? Geen last meer van bruin-verlies? En a.s vrijdag dus de echo, spannend hoor!!!! @ Dagdromer, ik vond het toen ook pittig, had het gevoel helemaal niets meer te mogen eten, maar wij zagen ok geen verschil dus dat maakte het ook moeilijker. Ach en idd je kan altijd nog overstappen op kv als je er geen zin meer in hebt. Toen we het met Kayra gingen onderzoeken ging het richting sinterklaas en kerst. Toen ben ik er dus ook mee gestopt, ik vond het erg lastig om niet te mogen snoepen. Heb echt respect voor je dat je het zo volhoud!! En wat raar dat je pas donderdag met Laura naar de ha kan. Kan me voorstellen dat je je best een beetje zorgen maakt, en dan duren de dagen best lang. Ben benieuwd wat de ha zegt..... @ Juffie, wat goed dat Nathan nog steeds zonder speen slaapt. Hij was er dus echt aan toe. En de knuffels dus allemaal mee in bed? Thomas heeft er 3 mee in bed, dus dat valt nog mee. En anders idd even samen een plekje zoeken waar de andere knuffels kunnen slapen als hij er niet meer bijpast. @ Melanina wat fijn dat Zoey steeds beter in haar eigen bedje gaat slapen. Alles komt vanzelf goed, sommige dingen kosten alleen wat meer tijd, en daar moet je je idd niet te druk om maken.... @ Judibi, het hele huis dus weer schoon, lekker hoor. Is hier (nog) niet het geval. Hoop dat ik vandaag wat moed kan verzamelen om wat te doen. En hoe waren de koekies?? En ook ongi in de vakantie, dat is wel balen maar idd niet on-overkomelijk. En wie weet idd ms ook wel niet @ Delilah, hoe was het op het CB? Wel fijn dat je het zo op je werk kon regelen, anders blijf je idd heen en weer vliegen. Wta vervelend dat jullie meissie zo met haar ontlasting zit. Is ze het nu wel kwijt? En haan al om 19.00 uur slapen??Dat is mooi op tijd......... @ Miranda, wat fijn dat je gisteren zo'n goede nacht hebt gehad. Hoop voor je dat dat vandaag ook zo was!! En je mannetje dus ook last van zijn oortjes? Sneu he voor die kleintjes. Ik heb er helaas ervaring mee. Kayra heeft om de 3 weken ong. midden-oorontsteking...... En Thomas heeft het inmiddels ook al 6 keer gehad... Heeft een van je andere kinderen ook vaak last van de oren? Zo nu nog even heel ego vanmorgen, maar moet even van me afschrijven.... Gisteren moest Thomas weer naar school. Het ging allemaal heel goed, hij had er zin in. Toen ik hem om 11.00 uur ophaalde was er ook nog niets aan de hand. Hij had gepoept, dus dacht laat ik hem maar even verschonen want moet ook nog even naar de winkel. Sta ik met hem bij de wc-tjes merk ik dat hij wat begint te piepen, en benauwd klinkt. Ik ben 5 minuten bezig geweest en hij was hartstikke benauwd. Hij kon amper nog een hele zin maken zonder buiten adem te raken. Ik ben dus niet naar de winkel gegaan maar naar huis en heb de dokter gebeld. Ik moest hem de ventolin (Puf) geven en na 20 minuten terug bellen. Om 13.00 uur heb ik de ha weer gebeld(telefonisch spreekuur). Hij was nog steeds heel benauwd en moest ik hem nog een keer puffen,alleen nu 5x. Dit heb ik gedaan, dat hielp gelukkig. Tot 16.00 uur, toen begon hij weer. Ik heb toen weer de dokter gebeld en moest nogmaals 5 keer puffen. Dit hielp gelukkig weer. Hij had lichte verhoging(37,8) dus ws toch iets viraals waar hij op reageert. De ha denkt dat hij of een astma-aanval heeft(gehad) of pseudo-croupe?? Vannacht ging het redelijk. Hij moet zich niet te druk maken en dan gaat het wel. Hop maar dat het vandaag wat beter gaat en anders bel ik de ha gewoon weer en wil ik dat hij naar Thomas luistert...... Zo dat lucht even op, jullie kunnen er niets mee, maar ik ben het even kwijt. Meiden ik km nog wel eens spieken vandaga. Fijne dag allemaal en tok snel Dikke knuffel Liena
LIena hopelijk is thoma goed de nacht door gekomen lijkt me verschrikkelijk om te moeten zien dat je kindje zo benauwd is. Hopelijk blijven de klachten langer weg maar dit benauwde weer zal ook niet echt mee werken Nou ik bern douchen en weg
Goedemorgen meisjes Sorry ben de laatste week niet veel in het hokkie geweest. Liena gefeliciteerd meis. Wat zielig voor Thomas! Hoe is het verder met je? Miran fijn dat het vannacht beter ging! Juffie jij de bv volledig afgebouwd? Geen last van stuwing? Dag lijkt me heftig dat dieet maar petje af hoor meis! Deli hoe is het met jou en je kindjes Judibi meis ik hoop voor je dat je zwanger op vakantie gaat! Melanina hoe is het met jou? En je kleine meis? Leuke vakantie gehad? Yojo hoe voel je je? @ all hallo Hier alles goed! Rosalina wordt weer regelmatig snachts wakker ik denk dat ze veel droomt! Sabela komt vaak een keer in de nacht dat valt mee. Bv loopt nog super en daarnaast begint ze steeds meer te eten ze kauwt van alles weg hihi. Mup nog heel even dan heb je je echo
Dat is ff schrikken Liena...hadden ze dat op zijn school niet gemerkt? Hey Rosa leuk dat je er weer bent! En Lieke je mag gerust meeschrijven hoor! Heb je ook al regelmatig gezien.
Morguhh... Liena... jeej meis... bij jouw is t nooit saai in huis zeg! En dat met 2 kleine kindjes en dan ook nog 1 op komst. Ik neem idd mijn PET voor je af!!! Hoe rustig jij ook blijft. Wat sneu en erg zielig voor Thomas! Was hij niet bang? Ben jij zelf rustig gebleven want schijnt te werken dat als jijzelf rustig blijft kind ook rustig blijft. Ik zou de dokter ook blijven bellen hoor! Vind t maar eng... met zo'n kleintjes moet je toch uitkijken vind ik! Vannacht ging t wat minder met Divano. Hij was om n uur of 1 wakker en heb ik hem zijn pyjamapapje gegeven want die wou hij gisteren om 22.00 uur niet meer hebben. En om n uur of 3 kwam hij weer... pakte hem even op om te troosten zodra hij terug gelegd werd huilde hij weer heel hard dus bij mij in bed op mn borst gelegd en zo hebben we n uurtje of 2 samen geslapen. Om n uur of 5 heb ik hem terug in zn bedje gelegd en heeft ie nog geslapen tot kwart over 8! Kom strakkies nog reageren want heb visite!
goeiemorgen deze winderige en erg natte morgen miran: fijn dat het weer beter met Divano gaat rosa: heeft ze veel last van dromen? hier is dat in vlagen, vooral als er echt anders dan anders dingen zijn gebeurd. heerlijk hè, als ze lekker gaan happen liena: jakkie, zo benauwd hoe is de nacht gegaan? mup: bijna vrijdag! hoe laat mag je? spannend hoor @all: haaizwaai hier een lekker rustig herfstdagje zoonlief had eigenlijk zeilles vanmiddag, maar dat is net afgebeld ivm de harde windstoten...gelukkig maar vond het wel een eng idee, mijn jochie van bijna 8 met die harde wind brrr...maar ze zijn heel voorzichtig bij de zeilschool!
@ Liena, ik heb gelukkig geen bruinverlies meer gehad Wat erg zeg van de benauwdheid @ Jubidi, ik moet om 13.50 in het ziekenhuis zijn
@ Liena, met mijn meisje is alles goed! Bij het cb ging het ook goed, ze heeft weer geen last gehad van de prikjes. Ze woog nu 6600 ong. en bijna 64 cm, uit mn hoofd want ik zit op mn werk pseudo-croupe ken ik wel. Heb ik als kind ook gehad en Wesley heeft het ook wel eens maar dan is het toch vooral dat ze hoesten als een zeehond? Dan maken ze heel raar geluid. Wesley heeft die aanvallen wel eens snachts. Maar hoe is het nu met je mannetje? Wel vaak gepuft dus, sjonge ook zielig Maar mogen we nu gewoon praten over jou nieuwtje? @ Rosa, ooohhh zwaar gebroken nachten. Hopelijk is dat snel voorbij, zo zielig als ze dromen L @ Miran, fijn dat je een goede nacht hebt gehad laatst maar wat jammer van de afg. Nacht zeg!! Lastig he, als het zo afwisseld, je kunt je nergens op in stellen. @ Judi, gelukkig is het afgezegd, sjonge niet te doen toch met dit weer L zou ik echt niet willen hebben als moeder haha @ Mup, bijna echo! Ben benieuwd! @ all; zwaaaaaaaaaaaai Hier gaat alles goed! Heb geen bijzonderheden haha.. Wesley doet het goed, Thyrza doet het goed. Ze laten mama heerlijk slapen dus wat wil een mens nog meer?!
hoi ik ben nog mijn weg aan het zoeken hier op het forum. en vind het zo mooi om te zien dat jullie al zo'n leuk cluppie bij elkaar zijn. groetjes lieke
Komt wel goed Lieke. Welkom bij de club! Als je vragen hebt stel ze gerust. Dan helpen wijje. Ben even naar mijn werk geweest. Was geen succes. Kotsmisselijk...miss komt t ook wel door mijn slechte nacht. Morgen weer een poging!
@ Lieke, Nog een beetje aan het zoeken dus op het forum gezellig dat je meeleest en kom lekker meekletsen zou ik zo zeggen! Hier hoor je er meteen bij, dat is zeker! @ Yo, wat irritant zeg dat je zo beroerd bent! Hopelijk gaat het snel over!
Jammer van je Yo!!!... hopelijk vannacht n betere nacht en morgen n goede dag! Liena... hoe gaat t nu met Thomas??? Nog steeds zo benauwd? Hopelijk gaat t nu de betere kant op meis! Lieke... kom gezellig kletsen. Hoop dat je snel je weg gevonden hebt hier op deze site. Zoals Yo t al zei: als je vragen hebt stel je ze maar... wij reageren wel!!! Suc6 met zoeken. Deli... heerlijk hoor zo'n mama die uitgerust is door heerlijke kindjes die haar laten slapen en nachtrust gunnen hahahaha Mag ik ze niet n nachtje te logeren hebben misschien gaat t bij ons dan ook goed?!!! Judibi... idd wel erg prettig dat ze de zeilles afgezegd hebben... is toch niet om te doen met dit weer? Het is idd wel n herfstdag zeg! All... kreeg gisteren nog n telefoontje van mijn mama maar met oma gaat t niet zo erg lekker. Volgens mij was t n opleving wat ze maandag had. Toen had ze gegeten maar gisteren hebben ze haar morfine gegeven tegen de pijn. Mijn moeder durft nu niet goed op vakantie te gaan. Ze zou anders a.s. vrijdag voor 1 weekje naar Oostenrijk gaan maar ze durft niet zo goed nu. De verzorgers van mijn oma wilde n morfinepompje bij oma aan gaan leggen en als ze dat eenmaal gaan doen dan is t heel snel bekeken. Als t hart zwak is duurt t meestal nog maar n paar dagen maar als oma n sterk hart heeft (en dat heeft ze) kan t hooguit n week duren voordat ze voor altijd inslaapt. Dus denk dat ik in deze vakantie nog wel n begrafenis kan verwachten. Denk zelfs binnen nu en 2 weken! Maar goed... blijf me voor houden dat t beter is voor oma en voor iedereen! Met Divano gaat t nog niet lekker hoor... heeft vanaf half 11 al niet meer gedronken.... wou niks hebben! Hij was kei en kei moe maar weigerde te gaan slapen dus heb ik hem in slaap gewiegt. Nu slaapt ie vanaf half 4 dus ben benieuwd wat de avond en nacht gaat brengen.
@ Miran, he getsie wat vervelend van je oma! Bij mijn moeder wilde ze ook zo'n pomp plaatsen maar na een avond en nacht spuiten was het niet meer nodig. Het is triest maar als iemand er slecht aan toe is is het idd heel snel over. Maar pijn lijden is ook vreselijk. Ze hebben mij destijds overigens wel gezegd, dat die morfine het proces absoluut niet versnelde?! Sterkte meis! En hopelijk knapt je mannetje snel op! Bah, ook zo sneu...
Zwaai!! Ik ben net thuis van een druk dagje. Eerst gewerkt, toen naar de kapper, supermarkt, bakker en apotheek. Daarna kids opgehaald bij mijn moeder. Zometeen lekker frietjes Liena, dat is schrikken. Hoop voor Thomas (en jou) dat hij het niet meer krijgt. Miran, wat naar van je oma. Klinkt stom maar ik hoop dat ze dan snel en rustig van jullie heen mag gaan. Zal voor jullie zeker wel verdrietig zijn. Sterkte! Deli, wat fijn dat de kids het zo goed doen! Hier gaat het inmiddels ook lekker. Dus ik heb het dieet er graag voor over. Lieke, welkom! Hoop dat je snel je weg vind op het forum en je kan altijd hier komen kletsen. Het is hier heel gezellig en we helpen elkaar zo goed als we kunnen. Judi, zeilles wat gaaf! Kan je zelf ook zeilen? Ik ga er vandoor, ff snel voeden voor haan met de frietjes thuis komt.
Hey meiden, Nog 2 nachtjes slapen hahah Heb er helemaal zin in. Vandaag wat woorden gehad met haantje dus even stress en wat buikpijn. Fijne avond allemaal