Heey goedemorgen kippies, @ Melanina, het weer werkt idd niet mee. Hij heeft het nog steeds wel wat benauwd, vooral afgelopen nacht weer. Hij was erg onrustig. Hoe gaat het met jou meissie?? @ Rosa, wat vervelend dat jullie meissie ook steeds wakker wordt, mss is het ook wel weer een fase, want Thomas lijkt ook zo te dromen en wordt dan helemaal bezweet wakker..... En sabela ook al van alles aan het proberen dus?? Gaat dat snel he? Nog bedankt voor de felicitatie, kan het nog steeds maar moeilijk geloven...... @ Yojo, had het de juf ook nog gevraagd, maar zij hebben het op school niet gemerkt. Het kwam echt binnen 5 minuten opzetten. En hij is nog steeds aan het hoesten en wat benauwd. Erg vervelend..... Hoe gaat het nu bij jou? Wat vervelend dat het op het werk nog niet wilde lukken, dan reageert je lijf dus toch weer? @ Miranda, bij mij in huis is het idd nooit saai. Je moet toch wat beleven he? Ik ben zelf aardig rustig gebleven en hij daardoor ook gelukkig, eenmaal thuis begon hij zelf wel drukker te doen, maar dat schijnen benauwde kinderen vaak te doen..... Hij was vannacht ook weer benauwd, gelukkig niet als dinsdag, maar wel vervelend. En ik zou zo graag de nachten eens lekker slapen, maar dan moetje niet van die spoken van kinderen hebben. Sneu he als ze zo'n last van de oortjes hebben. Zo zit ik ook regelmatig met de kinderen. Dan vinden ze rechtop nog wel te doen, maar liggen is drama. Hoop dat je mannetje er snel vanaf is.... Wat sneu zeg vna je oma, hoop voor jullie en voor haar dat het snel over is allemaal, pijn is niet fijn en om je oma/mams zo te zien lijkt me ook verschrikkelijk. Mijn oma heeft op het eind ook morfine gehad en toen is haar hart er wel mee gestopt. Moeilijk is dat he?? @ Judibi, hier afgelopen nacht weer benauwd helaas, maar na de puf werd het wel beter. En je zoontje zeilles?? Wat een stoere sport zeg!!! Gaaf hoor, doet hij het allang? Zijn jij of je haan er ook mee bezig? Idd net herfst he gisteren en vandaag zou er niet veel veranderen. Wij wonen in NH en daar hebben ze zelfs voor vandaag veel regen en windkracht 7 voorspeld. Hoezo zomer???? @ Mupkuh, nu nog maar 1 nachtje Spannend hoor, ik ga heel hard voor je veren!!!! Dikke knuffel @ Deli, Thomas was vooral heel erg benauwd en hoestte heel veel slijm op, zo sneu... Kan niet zeggen dat hij hoestte als een zeehond? Maar zijn jullie met Wesley daarmee naar de ha gegaan?? Wat fijn dat jullie meissie het zo goed doet!! Lekker is dat he? En praten over het nieuwtje, heb zelf af en toe behoefte om er even over te kunnen kletsen, dus mocht ze meelezen dan is dat niet anders. Dus jawel hihi. @ Lieke77, welkom hier op het forum en hier in het kippenhok. Iedereen is welkom, dus als je het leuk............ Wij kletsen wel terug En bevalt het je hier een beetje op het forum?? @ Dagdromer, wat een druk dagje gisteren zeg, maar wel gezellig als ik dat zo lees, en dan de dag afsluiten met frietjes heerlijk hihi Ik ga er maar weer vandoor, ben een beetje misselijk aan het worden, dus ga even weer wat eten..... Dikke knuffel Liena
Goeiemorgen! Liena balen zeg dat hij nog steeds benauwd is.... Heb je je zus al verteld over " t geheimpje" ? Mup nog één nachtje slapen!!! Miran hoe is t met je oma? Heftig hoor wat er te gebeuren staat.. Hoe is t met jullie manneke? Judibi hoe gaat ie daar? Deli weer weekend? Hoe bevalt je nieuwe werkplek? Dat was jij toch? Dag nog iets gehoord van de kijkers? Qb how are you? Al werk gevonden? Hier heel goed geslapen vannacht. Vanmorgen niet misselijk opgestaan dus goede moed. Alleen nu na mijn boterhammetje zit t tioch niet lekker. Ben benieuwd hoe het vanmiddag op t werk gaat.
Heey yojo. Nee ze weet het nog niet, maar als ze het leest wel, en anders vertellen we het binnenkort. Maar wilde eigenlijk eerst de echo afwachten, kan het nl nog steeds niet geloven. Wat fijn dat je iets minder misselijk bent!! Het is wel erg vervelend he? Hier wordt het ook steeds erger, was toen met Kayra ook 3 weken echt heel ziek. Toen heeft mijn mams Thomas nog een week thuis gehad. Maar ja nu zijn er al twee en dan is het wel lastiger. En afgelopen nacht ook een slechte nacht gehad met beide kids, dus dat speelt ook wel mee denk ik. Nu ben ik bezig met poetsen, maar het wil niet zo goed, vind zelfs het schoonmaakmiddel stinken. En jij vanmiddag weer een poging om te werken? Op zich wel fijn denk ik, even andere gedachten............
Ja vanmiddag weer een poging wagen...ben t huis wel een beetje beu hoor.... Ik ben ook een beetje voorzichtig aan in huis bezig. Gaat niet zoals ik wil en daar raak ik heel gefrustreerd van.... Wil volgende week ook echt de middagen weer gaan werken maar dan moet het vandaag toch beter gaan als gister.... denk dat ik maandagmiddag nog even boventallig ga werken en als dat goed gaat de middagen weer werken.... Ja lijkt me best heftig met twee kids en je dan niet lekker voelen...vind t al zwaar zonder kids...kan me nu ook echt niet voorstellen dat ik nog een tweede zwangerschap aan zou gaan...hahaha Hopelijk is dit een goed teken dat mijn misselijkheid minder gaat worden en ik langzaamaan weer meer kan...heb me lang genoeg rustig gehouden!
@ Liena, ik snap dat je er graag over wil praten ben benieuwd hoe het in z'n werk is gegaan allemaal, hahaha... Ik snap wel wat jullie er voor hebben gedaan, maar hoelang gewacht etc.? En ik vind het zo bijzonder gezien jou gebroken nachten, brrrr... Ik zou er nog niet aan moeten denken gezien jou situatie! Echt knap!! Wij zijn met Wes nooit naar de huisarts gegaan, het was ook altijd maar 1 nachtje en alleen die vervelende benauwde hoest! Maar snap dat dat bij jullie anders is met pufjes etc. Toch wat heftiger! @ Yo, ja alles goed hoor! Mijn nieuwe werkplek is eigenlijk mijn oude. Daar ben ik anderhalf jaar weg geweest dus nu weer terug bij m'n oude plekkie! Fijn dat het beter gaat!!
Ow das fijn Deli dat je weer op je oude vertrouwde plekje zit! Ik heb hier in huis wat gepoetst en mag daar nu weer van "genieten". Ben er zo klaar mee....
@Deli, ik was 2 maanden geleden begonnen met de pil, daarvoor deden we het altijd met cd. Maar de pil deed dus (nog) niet wat die had moeten doen. We wilden altijd wel graag 3 kids, maar nu eigenlijk ook nog niet.... Daarom kan ik er ook nog zo moeilijk aan wennen denk ik. We waren er dus helemaal niet mee bezig. Ik hoop dat we de kids tegen die tijd weer op de rails hebben en dan komt het vast goed. Hoop alleen dat ik niet al te ziek ga worden, want dat zie ik niet zo zitten Zo zit het dus
liena: een "ongelukje" dus komt vast helemaal goed meid! je kan er twee handelen, een derde gaat er vast zo in mee hopelijk wordt je niet al te ziek... yo: leuk, genieten je lijf was het niet helemaal eens met je poetserij? sterkte! lieke: welkom! ben de draad beetje kwijt... zeilles: ja, stoer hè zes van die jochies allemaal in hun eigen Optimist, zoooo schattig en nee, ik zeil niet. haanlief doet aan catamaranzeilen, maar ik moet heel eerlijk bekennen, dat ik niet zo'n held op open water ben in een sloepje dobberen langs de kanten, prima! dan is de afstand terug naar de wal te bezwemmen haha.
@ Yo, vervelend!! Ja mijn eigen stek maar mijn oud collega's zijn daar bijna allemaal weg en nu zit ik daar alleen met wat flexwerkers zo nu en dan. Straks komt een collega terug van vakantie en zitten we met z'n tweetjes. @ Liena, kijk! Dan weten we dat ook weer Ik schrok er nl. zelf een beetje van als ik jou verhalen zo lees af en toe! Maar het komt helemaal goed, dat weet ik zeker! Een derde gaat er zoals judi zegt zo in mee! En je bent dan weer een tijd verder dan slapen die andere 2 vast de klok rond zonder dat je er iets van merkt! Nou maar hopen dat je niet ziek wordt idd! @ judi, held op sokken hahaha... Ach ja, in het water moet je ook geen sokken aan he Ik ben gek op het water maar een paar jaar terug hadden we een speedbootje en dat vond ik ook wel eng he, over die hoge golven, brrr... Als ik er nu aan terug denk zie ik helemaal overal gevaar!
even een snelle zwaai. Nathan hoeft neit naar bed zegt hij dus die stuitert heir nog rond Vanmorgen buurjongetje te spelen gehad. Heel gezellig maar mag nu puinruimen. Straks nog even naar school voor vergadering Kindjes gaan even naar de buurvrouw. Hoop dat vanavond reageren even lukt. xxx
Hoi hoi... Even niet reageren... op dit moment staat mijn hoofd er even niet naar... Eerst.. met Divano gaat t up en down. De nachten gaan op zich wel weer lekker maar overdag wil ie gewoon niet gaan slapen. De dokter zegt dat t met verlatingsangst te maken heeft. Divano is bang dat ik hem in de steek laat. Merk heel goed dat hij continu naar mij toe wil. Zelfs papa is niet goed genoeg. Dan... belde net even naar mijn moeder of dat ze morgen op vakantie gaat. Vraagt ze eerst of ik hun kom uitzwaaien en meteen erop antwoord ze: nee we hebben besloten om de vakantie te annuleren. Oma wordt zaterdag bediend! De verpleegsters zien oma alleen maar achteruit gaan. Dat zien ze aan haar gezicht... die valt steeds meer in! De verpleegsters zeggen dat oma bezig is in haar laatste fase van haar leven. Dus mijn moeder "hoopt" eigenlijk dat t deze week gebeurd dat ze inslaapt. Dan heeft ze er voor haar eigen idee toch goed aan gedaan om de reis te annuleren. Mocht oma over 2 weken nog leven dan heeft ze zoiets van "had ik toch maar gegaan". Mijn moeder heeft de afgelopen week zo zitten dubben. Ze wist totaal geen beslissing te nemen. Is zo moeilijk voor mijn moeder. Ze wil wel op vakantie maar dan loopt ze steeds met t idee "ze kunnen me elk moment bellen" en dan krijgt ze waarschijnlijk n telefoontje dat ze terug geroepen wordt en nu ze niet gaat kan t goed nog n week of 3 / 4 duren. Ikzelf heb t idee dat ik binnen nu en 2 weken naar n begrafenis mag/kan! Hoop zo dat oma uit haar lijden gehaald wordt... en snel!!!
miranda: inderdaad maar hopen dat je oma niet te lang meer hoeft te lijden dan. Op een gegeven moment is blijven leven alleen maar uitstellen he?? Sterkte in ieder geval. Wat betreft Divano zou heel goed kunnen verlatingsangst. lastig dan he om er achter te komen wat het dan is? all: fijne avond!
Juffie... de dokter zei t met n hele moeilijke naam en toen vroeg ik of hij t wou vertalen naar nederlands hahaha. Hij was t uit aan t leggen (weer heel moeilijk). Toen vroeg ik: verlatingsangst? Ja zei hij zo zou je t ook kunnen noemen. Maar ik ben diegene die hem sust en zachtjes heen en weer loopt en dan valt ie wel in slaap binnen 5 minuutjes. Als hij bij papa op de bank zit en ik zit aan de eettafel te computeren dan kijkt Divano over de leuning van de bank om mij te zoeken. Als ie mij in vizier heeft is t goed. Als Divano huilt/krijst/schreeuwd bij iemand en ik neem m over is ie heel snel stil! Zo apart maar zo lief en leuk!!!! Over mijn oma... hoop zo dat ze snel "opgehaald" wordt. Niet dat ik haar kwijt wil hoor want heb absoluut n fijne tijd met mijn oma gehad... wij deden altijd rikken (kaartspel) met die oma en dat had de band met oma en mij zekers versterkt. Sinds die tijd kon ik ook geintjes met oma uithalen. Daar voor was oma n echte ouderwetse oma. Tuurlijk mis ik haar maar mijn gevoel zegt dat t goed is... ik heb er vrede mee. Zoals ik haar nu zie is t maar n zielig hoopje en dat wil ik niet want oma was altijd n sterke vrouw! Ze was ook altijd fors en nu... nu is ze mager! Nee dit is niet wat ik haar gun. Hoop voor haar dat t snel gebeurd is! Tuurlijk wel verdrietig om t feit dat ik mijn laatste oma kwijt ga raken MAAR heb vrede omdat dit geen leven meer is! Het menske is gewoon OP!
Miranda: ach zo sneu dan voor je oma. Op een gegeven moment is het gewoon tijd... Natuurlijk wel heel verdrietig want je zult haar wel missen. Pff wat een rotweer zeg. Het waait nu echt hard en regen. Gewoon koud. Is het weer iets minder erg dat we nog geen vakantie hebben
Hoi Hoi dames hier even ego berichtje van mij want moet toch even alles blijven lezen hihihi! En dat heb ik ook gedaan wil ook even laten weten dat ik het erg druk heb en misschien maar beter ook! Van het weekend kom ik weer uitgebreid kletsen met jullie! Liefs!
@ Juffie, slecht weer he bah! Het lijkt wel herftst. Hopelijk is het snel wat beter weer want dit is niks! @ Miran, heel goed van je moeder als ze thuis blijft van vakantie. De verplegers weten vast heel goed wat ze zien. Tegen ons zei 1 van de thuiszorg die m'n moeder kwam spuiten dat ze binnen 2 uur zou inslapen en ze had gelijk! Oh als ik jou zo hoor, zie mijn moeder weer helemaal liggen, ook zo'n ingevallen gezicht. Nee dat gun je niemand! Hopelijk hoeft jou oma niet zo lang zo te liggen En wat Divano betreft, verlatingsangst dus! Is iets moois natuurlijk dat hij graag bij jou is maar ook erg vermoeiend lijkt me! @ Meine, rustig aan meis!! Kletsen wanneer je kunt hoor! @ All, ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... Ik ben helemaal weg van het kledingmerk bakkaboe, vind dat zo gaaf! Nu had ik via mp wat nieuwe jurkjes gevonden en nu was ik net in het dorp, ik denk ik kijk even in de winkel waar ze dat merk verkopen, allemaal 50 % en 70 % korting... Heb ik weer! Hahaha... Nou ja, toch nog even een setje gekocht voor Thyrza en m'n haan gezegd dat we zaterdag maar even moeten kijken want ze hebben met alle kleren uitverkoop. Voor Wesley ook maar eens even wat leuks halen. Die heeft tot nu steeds een hoop gekregen van mijn neefje maar ja, mag ook wel eens zelf wat kopen toch
He bah... Mijn tante heeft een schoondochter die al jaren strijdt tegen kanker, nu ging het de laatste maanden erg slecht en ik lees net dat ze nu aan een morfine pomp ligt en we een dezer dagen het nare bericht kunnen verwachten... Kan wel janken! Zo vreselijk zielig... Ze hebben een dochter die wordt 13 en gaat nu net naar het middelbaar onderwijs bah, bah, bah... En dan voor m'n tante; vorig jaar rond deze tijd lag mijn moeder er zo bij, heeft ze haar helpen verzorgen, vervolgens het hele afg. jaar bij haar schoondochter gelopen, moet ze die nu echt gaan verliezen nog geen jaar nadat ze haar zus verloor aan die vreselijke ziekte?!?! Bah... Ben er gewoon naar van. Sorry, moest het even van me af kletsen.......
Deli... wat verschrikkelijk naar voor je tante zeg! Ook voor jouw natuurlijk want t is toch weer even heel dicht bij! Het is weer zo dubbel he... aan de ene kant hoop je dat je tante's schoondochter niet veel pijn hoeft te lijden maar aan de andere kant wil je haar ook nog niet kwijt. Aan de morfinepomp?... dan gaat t snel zeggen ze! Dan kan je binnen nu en 1 week ongeveer wel naar bericht ontvangen denk ik. Sterkte meis!!!! Divano eenkennig... is erg aandoenlijk maar idd vermoeiend. Ik kan niet rustig zitten te laptoppen alleen als Divano slaapt. Na 22.00 uur dan heb ik mijn rust. Chris neemt hem wel veel over maar helaas is dat altijd van korte duur! Ach... ook hier komen we wel doorheen. Meine... heerlijk hoor dat je t druk hebt. Even je verstand op iets anders gevestigd! All... ga nu dus lekker genieten en ontspannen met n spelletje op de laptop!