zoooo, kijk eventjes niet en hoppa, weer tig bladzijden bijlezen Yo: ik doe je vreugdedansje mee en hopelijk blijft deze goed plakken!! mout: welkom! afscheiding: bij mij geen verschil met anders tussen ei en nod gezien de laatste keer dat ik zwanger was... deli: hoest met je hoofdpijn? juffie en mup: allebei in dezelfde centerparcs dan kan het niet missen natuurlijk jammer dat je het dan niet in de gaten hebt, hè? miran: klinkt alsof Divano lekker aan het inhalen met slaap is lekker hoor! dag: hopelijk weer succes bij de osteopaat! rosa: haaaai! hier gaat alles zijn gangetje zaterdagmiddag weer even hart opgehaald met allemaal kleine kindjes, maar ook voor het eerst in jaaaaaaren dat ik zoiets had van: alsjeblieft papa of mama, lastig kind schuif ik lekker door eindelijk niet meer dat gevoel : oh had ik er ook nog maar zo één wie weet is dat DE manier bij ons vrijdag nog wel even testen voor de hystero, want ja, je weet maar nooit. is wel aan de vroege kant dan, maar dat is dan even niet anders...
Momenteel niet erg druk hier!! Net mijn werk rooster gehad van mijn nieuwe werkgever nou moet zeggen ziet er goed uit. nog een kleine twee weken werken en dan mag ik aan de slag vind het nu wel spannend worden. juffie een bekende van jou werkt daar toch ook? nou ga even een broodje eten meisjes liggen lekker op bed. liefs rosa
ohw nog even snel een vraag meiden die bv geven hebben jullie ook zo honger wordt gek van me zelf hihi
Jaa het gaat hard hier met berichtjes! Nou ik heb dus al 4 dagen geen afscheiding normaal altijd misschien iets positiefs...... Ja en die krampen onderin me buik ook al 4 dagen..... We blijven rustig op de bank zitten!
lekker gekletst vandaag! Hier net ff een beetje opgeruimd. Alvast een begin aan de garage gemaakt maar dat schiet echt niet op als je steeds moet stoppen voor de kinders. Nu zit ik ff uit te rusten voordat stan weer wakker is. Zo nog even binnen stofzuigen en dan maar eens aan de was beginnen. Bah, ik vraag echt kaboutertjes voor mijn volgende verjaardag. Helaas net jarig geweest dus moet ik nog wel ff wachten haha
Elise, ja, mijn man gaat ook naar F1 in Spa, augustus. hij gaat vrijdagochtend weg en zondagavond weer naar huis. hij gaat met zn broer, ik heb een hotel voor ze geboekt. Wat een slim idee om er gelijk vakantie van te maken, leuk hoor!! ryan blijft dat weekend bij mijn ouders, ik ga werken. Die donderdag ervoor gaan haan en ik naar concert van UB40. echt super veel zin in. Yojo, super meid!!! gefeliciteerd!! fijn dat je al snel bij VK en echo mag! Mout, welkom in het kippenhok!! Hier een beetje drukke dag, haan komt net thuis, snel ff douche etc en dan gaan we samen naar het theater in Amsterdam. Voorstelling; Waarom mannen sex willen en vrouwen liefde. Lekker ff een avondje samen weg! Tok snel weer. x
rosa: mijn schoonzusje werkt er inderdaad! all: zo even eten met Nathan. Mijn haan had een prijs gewonnen en is de hele dag aan het racen op zandvoort. Had hem net even aan de telefoon en hij had de dag van zijn leven volgens mij. mocht rijden in allemaal verschillende auto´s en met meer dan 200 km per uur over het circuit Vanavond gaat hij er nog eten en dan nog borrelen dus zal wel laat worden. Ik moet vergaderen Dus buurman/ buurvrouw past even op.
Mup dat steggelen hoeft niet meer! Joep zei net zelf dat we beter alles kunnen annuleren. Dus dat gaan we van de week maar even doen. Hadden in jan alles al geboekt.... nu zijn we max alleen joep zijn aanbetaling kwijt ik krijg alles vergoed. Voel me beroerd vandaag....en ben zoooooo moe....
BV: ja ik had ook heeel de dag honger en dorst werd er gek van zodra Zoey gedronken had moest ik eten en dat deed ze elke 2 uur hahahaha Yoyo wel fijn dat je weet dat Joep achter je staat het is wel jammer van je reisje maar je krijgt er iets geweldigs voor terug dat kan ik je verzekeren.
Dus ben niet de eenigste. Ik val ook niet meer af maar kom ook niet aan! Mijn man zegt altijd je lijkt wel een bouwvakker zoveel eet je! Ik ga straks voor het eerst weer op bezoek bij mijn vriendin die pas haar twee kindjes is verloren ben best zenuwachtig! Yojo wat fijn dat Joep erachter staat om te anuleeren,bah misselijk is niet fijn! Juffie wat gaaf dat je haan dat heeft gewonnen zou echt iets voor mijn haantje zijn die is ook gek op auto's en F1 @all fijne avond!!!!
@ Yoyo, oh wat fijn dat jullie eruit gekomen zijn. En helemaal goed dat jullie alles vergoed krijgen. Pfff... wij zitten weer in crisis hier Haan heeft sinds vandaag weer geen werk. Echt kl*** Ga er vanuit dat het snel weer goed komt.