Heey goedemorgen kippies, @Deli, wat een prachtige foto van de kids zeg!! Lekker stel. Wesley wordt ook al een hele vent zeg.... Wat een vervelend nieuws zeg van de schoondochter van je tante. Naar om iemand te zien lijden. Hoe gaat het nu? En hoe gaat het met jou? Kan me voorstellen dat het voor jou ook niet zo makkelijk is om te horen..... @ Dag, Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijg over Peter en Meter..... Het kan best zijn dat dat idd verouderd is, zou niet weten waarom het niet kan.... Maar goed ik ben geen bisschop. Hoe gaat het met jullie kids?? Lukt het dieet nog steeds?? En het weekend dus lekker bqq, heerlijk zeg, al sik nu naar buiten kijk verlang ik echt naar de zomer..... @ Miranda, dikke knuffel. Ik hoop dat het met jou kleine mannetje ook weer snel beter gaat, weinig slaap dat gun je niemand. Hoe gaat het nu met je mannetje? Nog steeds in de mama-fase zo te lezen? Vermoeiend is dat he? En je hebt natuurlijk nog meer kids die ok wat aandacht willen van mama. En met je oma blijft dus een beetje hetzelfde? En ben benieuwd hoe het bedienen is gegaan, kan mer niet zo goed een voorstelling bij maken. @ Juffie, ook al naar nieuws dus, van je oud-klasgenoot. Komt dan ineens best dichtbij he? Nog een weekje werken en dan lekker vakantie?? Het weer is er nog niet naar, maar hoop dat dat snel veranderd!!!! @ Yojo, wat fijn dat de misselijkheid weer wat beter wordt!! Zo *** als je niet lekker bent, kan er over meepraten helaas.... @ Meine, en lekker bijgekomen het weekend? Hoe was de verjaardag? En jij dus ook al bijna vakantie. Ik hoop echt met je mee dat het mooi weer wordt want volgens mij zijn we daar allemaal aan toe..... @ Judibi, hoe gaat het meis? Alles goed met je mannetje? Heeft hij al vakantie? @ Melanina, Zoey zal idd minder gaan eten. De ergste groeispurt is natuurlijk geweest. Mss heeft ze niet zo veel meer nodig. Hoe gaat het verder met haar? @ Mup, gefeliciteerd!!! Meid wat fijn dat het hartje klopt!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker wordt van zo'n muts die dan de echo maakt. Was er geen ervaren arts bij dan? Beetje vreemd!! Maar goed, fijn dat het toch goed was en nu hopen dat je de volgende keer een wat ervarener arts hebt. Dikke knuffel..... En gisteren een beetje depri-dag dus, soms heb je van die dagen, komt goed Hoort iemand nog wel eens iets van Riddle, Linnie en Mink en de andere kippies? Heb ze hier al heel lang niet meer vernomen Hier gaat het echt niet zoals ik zou willen. Ik voel me zo ziek de hele dag en nacht, gewoon niet leuk meer. Steeds kokhalzen(sorry voor de details) en zoooo misselijk. Niets lijkt te helpen.. Ach het is voor het goede doel zeggen ze, maar alleen al de gedachte dat het nog erger word. Thomas heeft het ook nog steeds iedere keer benauwd, hij krijgt zelfs 's nachts iedere keer 1 á 2 pufjes. En als hij begint te hoesten dan komt er allemaal slijm.... vandaag toch de ha nog maar eens bellen. Met Kayra gaat het op zich goed. Afgelopen nacht was ze weer een spook, maar de nacht ervoor heeft ze om 22.45 een keer gehuild en daarna hebben we haar niet meer gehoord. Zulke nachten wil ik wel meer. Overdag zijn de kids gelukkig erg lief. Thomas hoorde me zaterdag tegen Haan zeggen dat ik zo ontzettend misselijk was. Komt hij bij me en zegt: "Thomas even pilletje halen voor mama" en loopt naar de keuken voor een vitamine-pilletje. Schatje.... Nou meiden ik ga er eerst maar even weer vandoor. Kom straks nog wel even spieken!! Dikke knuffel Liena
Juffie, het weer is idd niets aan, dacht ook al, je zal toch met je tent op de camping staan, ik zou naar huis gaan. En Nathan vind de regen dus niet leuk?? Mss kun je wat dingen over de regen met hem doen?? Weet toevallig dat er van zandkasteel een aflevering is over regen. Mss dat dat helpt.... Thomas doet het allemaal dan steeds na en wil ook naar buiten met de paraplu.Wel vervelend dat hij er zo bang voor is. Soms kunnen ze voor de raarste dingen bang zijn en heb je geen idee hoe het komt. Thomas wordt er wel vaak wakker van de regen, maar dat komt meer van het lawaai op zijn dakraam...... Thomas is bijv. heel erg bang voor honden en katten. Als we op straat lopen en een tegenkomen kan hij ook helemaal overstuur raken.. Proberen maar gewoon rustig te blijven....
Juffie, dat hoop ik zelf ook!! . Niks aan om misselijk te zijn. En dan met de andere twee erbij, ook niet zo handig...
Goedemorgen dames, Zo he drukke weekend achter de rug, nu erg moe maar ja laatste loodjes dan genieten van de vakantie! @liena, ja hoor verjaardag was erg leuk vorig weekend, en ja hopelijk lekker weer volgende week dit is toch ook niks. Ik snap niet waar het zonnetje blijft? Dus jij elke keer misselijk vervelend zeg!
Pfff weer een regendag jammer dat ZOey nog niet kan lopen anders was het plassen stampen dag geworden Verder gaat het met ZOey helemaal geweldig ze speelt heel zoet gaat dr eigen gang. Heeft ook genoeg speelgoed op de grond om te onderzoeken. Zijn nu bezig uit een tuitbeker te leren drinken maar dit vind ze niks haha. Nu is ze met onze kyaro (kater) aan het spelen.
Pfff Liena vervelend zeg....hoop dat je snel wat opknapt! Miran hoe is ie nou? Hier gaat t redelijk. Ben wel misselijk maar het is niet zo aanwezig als de afgelopen weken en mijn eten blijft ook binnen. Ben wel extreem moe maar heb vannacht ook niet veel geslapen.... Vanmiddag weer naar het werk. Nog even boventallig. Hadden we voor de zekerheid gedaan. Vandaag ga ik twee uurtjes morgen drie uurtjes en dan donderdag de middag intallig en ik wil volgende week weer aan de slag!
Yootje hopelijk gaat het nu elke dag een beetje beter weet precies hoe je je voelt hoor Hier ff schrik moment ZOey stond ineens 1 tree op de trap ze kan niet eens lopen maar wel al trapklimmen dus dat word een hekje neerzetten .
liena: getver meid, alweer zo misselijk deli: dat was inderdaad een leuke foto van je kids miran: hoe is het nu? yo: fijn dat het beter gaat! sterkte vanmiddag en hopelijk blijft het zo goed gaan. melanina: dat is inderdaad schrikken hekje wordt dan prioriteit! hier alles goed, nog geen vakantie, donderdag middag pas! hopelijk vanaf dan ook mooier weer...
Hey Judibi! Ja ik hoop het ook dat het beter blijft gaan! Ik ben het thuis zitten wel beu hoor.... Ik wil volgende week weer hele dagen werken....maar ben positief!
MUP: vergat ik het zomaar ook nog: gefeliciteerd met kloppend hartje!!! op naar de termijnecho! yo: ja, verplicht thuiszitten kan je snel vervelen ik ben thuisblijfmama, dus ben zelf al een tijdje niet anders gewend haha!
Das ook lekker denk ik! Dat is dan een bewuse keuze, dan zou ik da ook kunnen hoor. Maar zo niet.... Tis dat ik zo extreem moe ben en dus wel terug gefloten word en ik niet anders kan...
Nee heb vannacht weer baggere nacht gehad. Divano drinkt om de 2 uur zijn flesjes van 210 LEEG Ik word er gek van! Heb net CB gebeld en heb als tips gehad om blokken onder zijn bedpoten aan hoofdkant te zetten. De laatste fles met rijstebloem te maken. Blijkt dat Divano zuigbehoeftes nodig heeft want dan doen zn oortjes en tandvlees minder zeer. Staat er niet zo'n hoge druk op! Dus dat gaan we vandaag maar doen en in de nachten geen melk aanbieden maar water! Dan heb ik hem sneller weer terug in zn ritme! Als ie s'nachts huilt wordt t veel troosten/aai over zn bolleke/ of langs gaan zitten en handje even vasthouden totdat ie weer slaapt. Dat zijn de tips die ik meegekregen heb. Dus vanavond maar aan de slag. Het is even n kwestie van doorzetten! Dan... Ebony heeft precies hetzelfde! Ebony probeerde te slapen en in haar eerste inslaappoging kwam er toen n flinke onweersklap en hooste t verschrikkelijk. Sindsdien is zij bang voor regen. Zij sliep op n kamer met schuin dak en wij hebben haar verlegd naar n kamer met rechte ramen. Sindsdien gaat t beter. Als t zo hard onweert dan wil ze bij haar broer Giuliano slapen. Of n lamp aan laten op haar kamer. Ze is er nu wel iets of wat overheen gegroeid maar ze is nog steeds bang. Overdag gaat t juist heel goed maar in t donker heeft ze er last van! Suc6 met Nathan! Nee idd er is niks aan om nu al vakantie te hebben!!! Wij hebben nu al vakantie... boehoe boehoe.
miran, hoop dat de tips werken! En niet echt leuk weer voor vakantie idd. Hoop dat het snel beter weer word. Wij krijgen vrijdag vakantie. De maandag daarna gaan we naar burgers zoo. De woensdag gaan we dagje met z'n 2en naar texel en als het dan nog slecht weer is gaan we die donderdag meteen naar Frankrijk. Hopelijk is het weer daar beter dan hier! Yo, hoop dat je snel weer aan de slag kan. Noodgedwongen thuisblijven is niet leuk. @all, weet niet of ik het hier al neergezet had maar morgen met Laura naar de fysio voor haar armpje. De huisarts vertrouwde het ook niet echt. Ze was bang dat ze (net als ik) hyperlaxiteit heeft. D.w.z. dat ze superlenig is wat niet ten gunste komt van banden, spieren en gewrichten. Hoop dat ze het niet heeft maar even afwachten dus.... Verder had ik uitslag van mijn uitstrijkjes gekregen en er zit een vorm van streptokken te vervelen. Heb nu een kuurtje en daar zou het mee over moeten gaan.
Miranda wat naar dat je ventje niet echt wil slapen snachts en hopelijk helpt die extra dikke voeding of water. Hier Jippie Zoey doet het echt goed alleen slapen ik heb me keuken weer eens kunnen soppen en me een beetje beter op kunnen ruimen en ze slaapt nog steeds . Dalijk ff weer de zuiger erdoor. Maar eerst als kleine meid wakker is lunchen . Als ze deze week weer in dr eigen bedje blijft slapen ga ik dr bedje naar dr eigen kamer verhuizen . Van het weekend was het alleen mis kreeg dr met geen mogelijkheid in dr eigen bed. Zo raar door de weeks als papa werken is geen probleem meer mee maar in het weekend als papa minder werkt dan weigert ze gewoon. Ach ja als ze eenmaal in dr eigen kamertje slaapt dan kan onze slaapkamer weer een volwassen slaapkamer worden die ik dan ff op ga pimpen nu vooral speelgoed en haar bedje erin . Maar me iig niet druk wil ze bij mij mag ze lukt het in dr eigen bedje is het ook goed.
Goedemorgen all... Liena.. Lief hoor van Thomas. N zorgzaam ventje dus! Lekker hoor dat dochterlief zo'n goede nacht heeft gehad. Ze kan t dus wel!!!! Knap hoor!! All... lief hoe jullie vragen hoe t gaat met me oma! Ze is dus gisteren bediend, houdt in dat ze n kruisje op d'r voorhoofd krijgt en dat ze in feite zorgen dat oma rust kan vinden in de overstap van leven naar dood, oma was redelijk aanwezig op dat moment. Ze wist wat er aan de hand was. Al oma's kinderen waren er en 4 kleinkinders. Ik ben niet gegaan omdat ik zelf met Divano zit! Daarbij vond ik oma zo dusdanig achteruit gegaan dat ik haar alleen nog maar wil blijven herkennen hoe ze werkelijk was en niet hoe ze nu is! Mijn moeder was er gisteren gebleven tot n uur of half 5 en daarna is ze van kwart voor 8 tot kwart voor 10 weer terug gegaan. De verpleegsters zeiden dat t n kwestie van enkele dagen is. Mijn oma ging iedere zondag naar de kerk en nu ze bediend is kan ze waarschijnlijk haar rust vinden en kan ze ook makkelijker de stap nemen... denk ik! De verpleegsters zouden mijn tante en mijn moeder bellen als ze moeten gaan beginnen met waken bij oma. Dus eigenlijk voor iedereen hoop ik dat dat snel mag gebeuren!
miran, fijn dat ze het benienen toch heeft meegemaakt. Bij mijn oma konden wij destijds goed zien dat het haar rust gaf. Een paar uur later was ze overleden. Hoop dat het voor jouw oma ook niet lang meer gaat duren. mel, fijn dat het zo goed gaat met slapen nu. Had ff geen zin meer om in hetzelfde tempo door te werken hier dus neem ff kletspauze. Heb vanochtend al een heleboel gedaan en nu is iedereen weg hier dus ff rust.
Dag... dat zeggen ze ook altijd dat als mensen bediend worden hun rust kunnen vinden en rustig kunnen gaan. Meestal gaat dit vrijsnel!!! Hoop dat oma niet lang meer hoeft te lijden. Ik ben er niet echt verdrietig om... ik bedoel ben wel verdrietig maar niet om t feit dat ze dood gaat. Ze is gewoon echt op en daar heb ik vrede mee. Tuurlijk wel verdrietig om t feit dat dit mijn laatste opa en of oma is. Maar ik weet dat t goed is en dat dit voor iedereen t beste is!
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaai Hoi meiden, even een snelle reactie vanaf mijn werk! @ Juffie, ja Lastig. Wesley vind weinig eng, maar boren bijv. vond hij niet zo leuk. Dan ging ik echt met m erbij staan als mn haan ging boren en zeggen zie je nou dat er niks aan de hand is, en een beetje gek doen en vrolijk. Mss helpt dat? Lekker naar buiten in de regen en dansen maar?! @ Liena, wat naar dat je zo misselijk bent! Heeft het vitamine pilletje geholpen? Hahaha, lief!! Wat sneu ook dat hij nog zo benauwd is zeg L hopelijk gaat dat snel over! En hopelijk ook snel alleen maar lekkere nachten voor jou, zonder spoken en zonder misselijkheid! Ik vind het vreselijk om te horen van de schoondochter van mn tante idd. En helemaal omdat het nu van mijn moeder bijna een jaar geleden is en daardoor al extra veel met haar bezig ben beleef je het nu weer even helemaal opnieuw. Maar goed, wil wel luisteren naar mijn tante dus laat haar maar lekker kletsen. @ Judi, bijna vakantie dus het gaat beter weer worden vanaf eind juli zag ik! Komt helemaal goed! @ Miran, hopelijk werken de tips. Als het zuigbehoefte is, of als dat goed voor m is werkt een speen dan niet? En ik hoop voor je oma dat ze niet lang meer hoeft te lijden meis!! @ Dag, wat vervelend dat je aan een kuurtje moet, hopelijk ben je snel van de pijn af! En even afwachten dus nog hoe het met je meisje is dan?! Ben jij zo lenig ja heb er nog nooit van gehoord! Leuk dat jullie naar Burgers Zoo gaan! En ontvlucht jij maar fijn het slecht weer hier hahahaha