Deli, zwaaiiiiii! Ja idd ben errug lenig. Is haan ook blij mee Nee grapje. Valt opzich wel mee maar mijn gewrichten buiger verder door dan normaal waardoor ik vaak blessures heb en ook al een aantal operaties heb gehad omdat mijn knieschijven maar niet op z'n plek willen blijven zitten.
Ok slechte eten hier heeft een reden meisje is ziek net uit bed gehaald met koorts en dr pap heeft ze dr ook weer uit gegooid ook heeft ze veeel uitslag op dr schaamlipjes dus morgen naar de HA toe
Hoi meiden, kom ff zwaaien! alles goed hier; druk met de kindjes, maar ik heb mijn draai al helemaal gevonden. Vind het ook wel erg gezellig! Ik onderneem veel met ze en dat gaat hardstikke goed. Milou doet het super; groeit goed, is heel tevreden en lacht veel als ze wakker is, dus ik geniet echt van mijn kindjes!
Thanks voor jullie reacties meiden! Haantje is vandaag weer aan het werk. Kan ik ook weer een beetje mijn ritme oppakken. @ Miranda, gelukkig is dit werk niet bij een uitzendbureau. We houden wel iets minder over in de maand. Maar dat moet geen al te groot probleem zijn. Heel veel sterkte met je oma @ Elise, zwaai zwaai @ Melina, aahh wat zielig voor je meissie hopelijk is ze snel beter. Hier vanacht ook een meisje wat overgaf, was even niet fit. Denk door de te laat gegeten kaassoufle.
Hallo! Ben vanmiddag naar het werk geweest. Ging best goed. Deze week ga ik nog boventallig. Mijn manager heeft me voor volgende week ook nog uitgepland maar ik wil de middagen werken. Dus we kijken per dag of er dan iemand naar huis wil en anders ben ik boventallig en mocht het toch niet gaan is er niks aan de hand. Wel fijn! Hoe gaat ie verder met jullie?
Hoi hoi dames hoe is het hier heb weer even wat terug gelezen. Hier zn gangetje, ben op moment niet zoveel bezig met zwanger worden. Misschien maar goed ook maar als je al in ronde 8 zit dan moet je opgegeven moment er ook wel steeds beter mee omgaan in begin is het nog zo van he ben ik of niet let ik daar op en daar op. Maar dat is eigenlijk wel weg bij mij, voor mij ook wel stukje rust. Ondanks dat ik het nu elke dag zowat wel druk heb. Maar bijna vakantie dan even genieten en ik wil zon zon zon!
Goedemorgen Yoyo hopelijk gaat het nu elke dag iets beter Zoey is nog steeds ziek oma gaat met dr naar de dokter. Bij ons is het nu te druk om te zeggen ik kom niet . Gelukkig zitten we al 20 jaar bij dezelfde HA dus kennen ze me moeder zusje enz heel goed. morgen en donderdag ben ik wel vrij dus kan ik voor me zieke meisje zelf zorgen.
goedemorgen, Melanina: beterschap! Elise: zwaai. Fijn om te lezen dat het goed bij jullie gaat. Meine: denk dat iedereen zon wil. hopenlijk komt die als wij vakantie hebben! All: gisteravond afscheidsavond gehad van groep 8. Was met recht een bijzondere avond. de helft van de kinderen moest heel erg huilen Eerst dachten we dat ze net alsof deden maar er waren een paar jongens en meiden gewoon in tranen. Wel heel erg schattig trouwens. Van die stoere jongens met grote waffel nu heeeeel verdrietig En ze hielden ook maar niet op. Echt de helft van het officiele gedeelte hoorden we huilen
Goedemorgen! @ Meine, mss werkt het om er iets minder mee bezig te zijn ja?! @ Juffie, ahhhhhhhwwwww wat schattig ik vond het toen ook heel speciaal hoor, afscheid van groep 8... Sjonge, voelt als gister maar is alweer 14 jaar geleden. Erg he, soms zit ik te rekenen bij sommige dingen en voel me ineens heel oud hahaha... Nou, hier ook een beetje bagger nachtje Wesley riep 2 x om een kusje of knuffeltje en Thyrza was 2 x aan het mopperen. Ze is een beetje verkouden Ik er 2 x uit en m'n haan er 2 x uit gestuurd maar ik dus wel 4 x wakker en heb nu giga pijn boven m'n rechteroog... Handig, gewoon niet uitgerust dus... Nou ja. Bijna vakantie
Goeiemorgen! Hier gaat t redelijk...maar komt goed! Meine knap dat je er minder mee bezig bent. Ik weet nog dat ik dat altijd heel goed kon tot mijn ei en daarna niet meer.... Deli balen zeg van je nacht.... Wanneer begint je vakantie? Juffie leuk hoor zo'n afscheid! Heel speciaal lijkt me. Miran hoe is t?
@ Yo, volgende week nog een echo spannend hoor! Hopelijk voel je je daarna stukken beter als die eerste 3 maanden voorbij zijn! Ik moet vandaag een halve dag, morgen een hele en dan volgende week nog 2 en halve dag en dan heb ik vakantie. Heerlijk!!
@ Yo, nee we blijven thuis! Na het aankleden van een nieuwbouw huis en het aanleggen van de tuin etc. zit het er niet in dit jaar om weg te gaan! Maar daar hebben we ook eigenlijk weinig behoefte aan, nu zo met Thyrza die nog zo klein is. Die slaapt nog zoveel dat we het heerlijk vinden om lekker thuis te blijven, beetje in de tuin huizen en dagjes weg!
Ja wat dat betreft komt het nu ook wel lekker uit. Wesley is heel ondernemend dus om nou ergens heen te gaan is niks. Hij wil erop uit terwijl Thyrza nog heel veel slaapt en om nou steeds op sjouw te gaan met een baby'tje vind ik ook niks. Ben erg van de ritme/rust/regelmaat hahaha...
Haha ja kan ik me wel voorstellen met twee kids....lijkt me ook een heel geregel. Wij hebben een hele mooie kinderkamer gezien op internet en nu gaan we vrijdagavond kijken of t ook wat is!! Ook zijn we er al uit wat voor wagen het gaat worden! Joep begint het steeds leuker te vinden allemaal. Zo grappig. Hij had zelfs al een jongensnaam bedacht.
@ Yoyo, leuk zeg dat het allemaal wat dichterbij komt voor je. Ik kan ook niet wachten dat dat het eind augustus is dan ben ik de 12 weken voorbij We hebben het eerste al gekocht voor de babykamer. Een wolkenlamp En de namen zijn we eigenlijk ook al uit. Tenzij we natuurlijk iets anders vets tegen komen maar denk het niet Wat voor wagen wil je? Zou wel met 4 wielen pakken aangezien jullie ook hondjes hebben.
Wij willen de Joolz Day. Idd vier wielen. Vind drie wielen niet prettig. Leuk zeg dat je al iets gekocht hebt! Ik heb op twee leggings na nog niks gekocht....wacht tot na maandag.... Ben aan t wachten op een telefoontje van het UVW die zouden me tussen tien en elf bellen om te vragen hoe het gaat. Ben nu weer meer misselijk als gister...bleh! Maar blijf positief denken!
Als dat nog kan dan staat er wijzig in dat berichtje. Maar volgens mij kan dat maar een bepaalde tijd.