(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Doordat ze niet zo snel spierkracht opbouwt kan het zijn dat ze wat trager is in haar motorische ontwikkeling maar dat hoeft niet. Dus dat is gewoon even afwachten. We gaan gewoon goed met haar oefenen en dan komt het vast wel goed. Het is gelukkig ook niet ernstig of zo. Alleen wat onhandig ;). Bij mij is het per toeval ontdekt toen ik een jaar of 14 was. Dacht dat ik gewoon zwakke enkels en knieen had haha. Mijn vader heeft het ook maar vroeger werd er helemaal niet naar onderzocht. Je was dan gewoon erg lenig:p. Gelukkig kan je er 100 mee worden. Wat heb je trouwens hele mooie foto's op je hyves van je mannen. Prachtig!

Miran, hoe staat het met de rest van de verbouwing. Is de garderobekast een van de laatste dingen of moet er nog veel gebeuren?

Ik ga lekker lui in bed liggen tot 23.00 uur. Dan Laura nog even wakker maken voor de laatste voeding en dan hoop ik dat ze morgen tot 07.00 uur slaapt ipv tot 06.00 uur. Slaap lekker voor straks!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morguh allemaal!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!
    Géén zin om uit bed te komen.....

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, had ik ook niet maar ja moest toch ;)

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    yo lekker blijven liggen dan maar hahaha
    hier al vroeg dr uit en nu kleine er weer in maar ze krijst haha ze wil niet slapen maar is mega moe :p

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Scheelt hè Deli ik hoef er nu nog niet voor de beeb uit...
    Tis zo'n vies weer dat t niet uitnodigd om op te staan. Maar ben op. Alleen nog ff douche zo.
    Vandaag is de kleine van mijn schoonbroer jarig. Een jaar alweer. Gaat snel hoor....
    Ze wilden gaan bbqen met z'n allen maar dat is gourmetten geworden. Beter!

7. judibi

judibi Bekend lid

moggûh:D

yo: vies weer bij jou??:$ hier niet! beetje bewolkt, maar lekker op temp...kan je nagaan hoe dat per deel van het land kan verschillen;)

miran: leuke foto's van Divano:D hoe is het nu met hem, nu zijn AB is afgelopen?

juffie: nog een paar daagjes:D

dag: ik had er nog nooit van gehoord, maar inderdaad handig dat je het zo vroeg al weet! dat kan een hoop leed besparen in de toekomst;)

melanina: herkenbaar: moe, maar weigeren te slapen;)

deli: goeiemorgen!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, tis geen BBQ weer he :(

@ Judi, hoe is het?

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee niet bepaald weer om te bbqen...maar ja we zitten midden in de zomer....

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, leuke foto's zeg! En wauw die kast ben er jaloers op :D

@ Dag, oh wat shit zeg dat Laura het ook heeft. Heeft het ook iets te maken met hypermobiliteitssyndroom?

@ Yoyo, lekker blijven liggen nu het kan. Ik heb er ook iedere ochtend last van maar moet er na een uurtje toch echt uit :(

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ik had met Zoey af en toe ook gewoon dat ik bleef liggen hoor
    Kindje aan de borst en lekker nog bijkomen

Zoey is toch in slaap gevallen ( nu weer wakker) dus zo aankleden en dan willen de meiden in de zandbak
    Hier schijnt het zonnetje heerlijk :)

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Had zo'n zin in een croissantje....dus ik die uit de vriezer hop afbakken....word ik van de geur kotsmisselijk.....zit ik met mijn croissantje....niet veel zin meer in. Haha erg hoor...

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahaha... Ja idd midden in de zomer :( ik zei gister nog tegen m'n haantje dat we nog helemaal niet buiten hebben gezeten 'savonds, echt raar! Hopelijk komt dat weer nog.

Oh, gister trouwens Thyrza een hapje peer gegeven. Ze is elke keer met etenstijds wakker en dan zit ze ons aan te gapen in de wipstoel dus we dachten kijken wat ze doet maar ze vond 'r nog niet veel aan haha... Hoeven we dus nog niet te geven verder!

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Yoyo ik kon savonds niet eens koken of overdag een supermarkt in werd al misselijk van al dat zien van eten .

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Melanina, daar heb ik nu helaas ook last van. Overgeven hoef ik gelukkig niet. Maar heb helemaal nergens geen zin in en dan vooral niet in koken. Maar het is voor een goed doel :D

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja het is allemaal voor een goed doel maar af en toe is t maar moeilijk hoor....blij als t maandag is en we weer echo hebben...zien we weer waar we t voor doen....

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, dat vind ik ook! Ik ben ook blij als het weer de 29e is helemaal omdat die gyn wat voorzichtig deed. Ik ben er ook nog wat verkouden bij flinke hoofdpijn omdat alles vast zit. Dacht van de week echt oh nee waar ben ik aan begonnen. Maar toen moest ik aan jou denken en dacht ik zo zwaar heb ik het toch niet ;)

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha ehm...ik werd pas bij de 8 wkn echt ziek dus wie weet wat jou nog te wachten staat....

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Oh oh :$

Maar stiekem heb ik liever dat dan dat het hartje niet meer klopt :( Komt misschien een beetje raar over als ik dat zeg.

Ik ga er maar eens even 1 in bad stoppen. Heeft zitten verven en zit tot haar ellebogen onder. Dus vinger verven kunnen we het niet noemen ;)

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow ja dat heb ik ook veel liever hoor! Dan maar ziek.....

Deel Deze Pagina