(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mooi!! Ben benieuwd hoe jullie het gaan inrichten enzo. WIllen jullie weten wat het gaat worden?

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Het kamertje is in t echt iets donkerder als op de foto.
    Ja wij willen weten wat het wordt. Dan weet ik ook hoe ik het aan wil kleden.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yo, mooie kamer! Handig ook die lades in de comode, hebben wij ook dat is wel makkelijk!

@ Juffie, fijne vakantie meis!! Heerlijk zeg 5 weken!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat wilde ik perse. Heel makkelijk.
    Maandag echo en dan gaan we terug om alles te bestellen! Zin in!

Juffie eindelijk vakantie!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik heb nooit revalidatie gehad of zo. Is me ook nooit aangeboden. Er is mij verteld dat het een aanleg is en niet echt een ziekte en er maar mee moet leren omgaan. Ben wel aan mijn knieen geopereerd omdat die op een gegeven ogenblik bijna dagelijks uit de kom schoten. Dat is nu gelukkig wel wat beter. Verder vaak blessures maar ook dat went. Grappig dat het wereldje zo klein is. Want er zijn maar heel weinig mensen die HMS hebben toch? Hoe zijn ze er bij jou dan achter gekomen? Bij mij per toeval. Dacht altijd gewoon leuke trucjes te kunnen met mijn lijf. Beetje lenig zijn kon geen kwaad dacht ik. Totdat mijn knieen begonnen te vervelen.

Juffie, jeeeej vakantie! Ik nu ook. Ben net terug van de borrel.

Yo, mooi kamertje!

@all, ik ga Laura voeden. Hoop dat ze honger heeft want ik sta op springen. Anders nog maar ff nakolven. Dan lekker slapen! Truste!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Deli... je vroeg hoe t met mij en de kids en met mn moeder ging... met mij gaat t goed! Merk nog niet dat ik t moeilijk heb WEL als ik mijn stukje dat ik voor wil gaan lezen terug lees dan krijg ik n brok in mijn keel.
    Met de kinders... Ebony en Giuliano zijn tekeningen aan t maken om bij oma in de kist te leggen.
    Gyani mag/moet voor oma n powerpointpresentatie maken van foto's met oma erop. Mijn moeder kan dit niet en haar broer... die altijd alles zo goed denkt te weten van computers... kan dit ook niet. Dus nu zijn Gyani en mijn nichtje dit samen oma aan t leren en tevens al gelijk maken. Dus ook hij is hier lekker mee bezig.
    Met mijn moeder... ach, ze hebben alles zelf geregeld zoals oma t zou willen en hebben ook echt t idee dat ze alles goed doen.
    Ik denk dat dinsdag gewoon n k*tdag wordt... iedereen huilt dan en daarbij heeft mijn moeder vanavond n vraag bij mij neergelegd waar ik t nu nog koud van krijg. Ze vroeg of ik de kist wilde dragen samen met de andere kleinkinders.
    Ik vind dit heel moeilijk!

Yo... wat n gave babykamer!!!!! Helemaal perfect!
    De prijs (sorry) viel me ook wel mee!

All... bedankt voor t medeleven die ik krijg van jullie!
    Ware vriendinnen die elkaar steunen

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    *** Even weer lekker ego***:):):)
    Heey goedenacht kippies,

Ik hoop althans dat ie voor jullie goed is, en jullie lekker liggen te slapen, want hier is het drama:(. Ben nu een weekend bij mijn ouders en hoopte hier een beetje bij te tanken. Maar helaas is dat niet het geval. Zit ik hier om 2 uur 's nachts achter de pc, met een hard huilende Kayra:(. Ze heeft weer eens oorontsteking denk ik want ze brult en brult en brult, weet gewoon niet meer wat te doen:(. Ze heeft een zetpil gehad en daar heeft ze een goed uur op geslapen en nu dus weer wakker. Zelf ben ik zo misselijk als een kanarie, dus dat gaat lekker.

Gelukkig heeft mijn mams aangeboden morgenochtend de kids even over te nemen zodat ik dan even kan slapen. Ben alleen nu al heel moe:(. Ach het gaat vast goedkomen;), t Is aleen alweer de 3de keer binnen 2 maanden.......

Nou ja jullie kunnen er helemaal niet mee, maar ik ben het even kwijt:p

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Liena toch....succes meis...

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ach liena toch.. Bah wat een drama weer zeg dat slapen. Arme Kayra weer een oorontsteking. Hoop dat je nu lekker ligt te slapen en dat blijft doen tot je een beetje uitgeruster wakker word. Is je haan niet mee?? Kan die het neit even overnemen. Jij bent oiok nog eens zwanger dus dat is al zwaar zonder slechte nachten..
    Dikke knuf.

miranda: moeilijk lijkt me dat de kist dragen maar aan de andere kant ook wel mooi.

All: goedemorgen! Hier gaat de nacht wel goed gelukkig maar Nathan ging gisteren pas om 21.30 slapen en gewoon 6.30 wakker. Matthijs slaapt nu nog vanaf gisteravond 20.00. Daar mag Nathan wel een voorbeeld aan nemen;)

Morgen worden onze kindjes opgedragen in de kerk. Krijgen heel veel mensen mee 's middags voor broodje, soepje enz. Moet zo dus even flink wat boodschapppen doen. Maar heel handig haan is weg met de auto:( Kan dus met 2 kids en de wandelwagen lopend boodschappen doen. Hoop dat we het allemaal meekrijgen;)\

Nu eerst maar eens aankleden. Kunnen we na de fles van Matthijs meteen weg.

Fijne dag!

xxx

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja liena dat was ik me ook net af aan t vragen...waar is haan tijdens al die gebroken nachten? Jullie voeden toch zeker samen de kindjes op of sta je er 's nachts alleen voor? En je bent zwanger! Je hebt je rust nodig....
    Sorry voor t moeien...

Juffie succes met boodschappen doen! Is voordragen net zoiets als dopen?

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Liena hopelijk heb je nog wat kunnen bij tanken

Hier wou kleine gup ook niet slapen veel krijsen enz maar na 100 keer de liedjes van woezel en pip te hebben geyoutubed is ze toch naast ons in slaap gevallen. En we konden slapen tot 8 uur dat is zelfs voor mij uitslapen hahaha.
    Nu staat Dora aan Dre heeft alle dvd`s gedownload en op de externe harde schijf gezet die staat in combi met de tv dus we hebben ff wat te kijken hahaha.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Liena... meis toch... kun je t bedje van Kayra niet wat hoger zetten aan de hoofdkant? Zetpilletje erin... zorgen dat haar neusje vrij is... tja en dat schuiner slapen merkte ik dat dat hier beter ging. Zelfs nu slaapt ie er lekkerder op.
    Suc6 meis!
    Het is voor jouw veel en veel zwaarder nu omdat je ook nog eens zwanger bent. Meis... hoop dat je vanochtend n beetje hebt kunnen bijtanken! Lief van je moeder dat ze je wat dingen uit handen neemt!
    Beterschap meis met de kleine!!!

Juffie... dat wilde ik ook vragen of voordragen tzelfde is als dopen. Bij ons heet dat zo.
    Hahahaha de rollen zijn omgedraaid... normaal moeten de kleintjes n voorbeeld nemen aan de grote maar bij jouw net andersom hihihi. Leuk hoor!

Yo... hoe voel je je meis? Nu is het heel snel maandag en dan hopelijk supergoed nieuws... ik verwacht ook niet anders want je bent zo misselijk dus moet goed zitten.

All... ik heb weer n goede nacht gehad. Divano heeft van 00.00 tot 08.15 uur geslapen! Dus tja... ben beetje uitgerust maar goed wij lagen dan ook pas om half 2 te bed. Dus hopelijk vanavond weer n goede nachtrust!
    Nu net om kwart voor 10 is Divano weer terug naar bed gegaan. Hij viel zomaar in mn armen in slaap!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran en yojo: voordragen is inderdaad net zo iets als dopen maar dan zonder water haha. In de kerk waar wij heen gaan is er volwassendoop dus niet bij kindjes.
    Zijn daar pas lid geworden dus vandaar dat Nathan ook nog niet opgedragen is. Nu allebei de jongens in 1 x dus..

miranda: fijn een goede nacht!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oke dan juffie. Wat voor kerk is t?

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    vol evangelisch

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oke dan. Dat ga ik eens opzoeken... Vind dat altijd wel interessant.

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, mooie babykamer :D Lijkt wel een beetje op onze babykamer.
    Vanisha vind stickertjes plakken wel leuk. Dat doen we ook al een tijdje.

@ Liena, hopelijk slaapt ze snel weer lekker door. Knufff**

@ Dag, bij mij zijn ze er achter gekomen nadat ik een zwaar autoongeluk heb gehad. Dat is ook de reden dat ik gerevalideerd hebt. Volgens mij zijn er stiekem best wel wat mensen die hier last van hebben :(

@ Zindelijkheid, de reden dat ik hier zo echt wil beginnen is niet perse omdat ik haar droog wil hebben voor de PSZ. Maar dat is meer een mijlpaaltje voor mij. Ik weet dat Vanisha er aan toe is en dat ze het echt kan. Ze moet het alleen even aan gaan geven. Heb haar nu al 2 dagen overdag zonder luier en haar droog houden gaat super goed. Alleen de grote boodschapjes nog niet maar dat gaat nog wel komen binnenkort :D

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Mup : ik weet niet of ze een action bij jullie hebben maar die hebben leuke sticker verhalen boekjes
    Ook ipv stickers magneetjes
    Ik heb dr al wat ingeslagen voor Zoey hahaha

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Mup zie dat je volgende week al je termijn echo hebt! Is dat niet erg snel? Of ligt dat aan mij?

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    liena, meis toch! hoop dat je nu wat hebt kunnen rusten. Dikke knuffel voor jou!

miran, een goede nacht achter de rug, fijn!

juffie, aha had er ook nog niet van gehoord. Ik ga ook eens googlen. Hier gaat alles meteen standaard naar de rk kerk maar vind het wel goed om me in meer te verdiepen.

mup, kan geen toeval meer zijn want ik weet het ook sinds ik een zwaar auto ongeval heb gehad. Maar wij in franstalig Belgie waar ik geen woord van de dokters kon verstaan. Eenmaal in NL terug hoorde ik voor het eerst dat ik hypermobiel was. Daarna zijn de problemen met mijn knieen ook begonnen. Gaat er bij jou ook ooit iets uit de kom?

Wij zijn net terug van kinderfeestje. Laura werd goed vermaakt door ooms en tantes dus die ligt nu KO in bed. Stan heeft lekker gesnoept dus die zal straks wel niet meer lusten. Nu maar eens een wasje vouwen.

Deel Deze Pagina