(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey lieve kippies,

**** Nog even weer ego hoor***:):)

Bedankt voor al jullie lieve woorden, dat doet een kippie goed.

Mijn haan was bij Thomas boven. Kayra is tegen half 3 in slaap gevallen bij mij op de arm. Om 3.15 uur kwam haan beneden met Thomas, hij was weer heel erg benauwd en huilde ook. Hem toen weer een shot gegeven van ventolin en toen is hij rond half 5 in slaap gevallen. Haan had last van zijn rug en ging om 4.50 uur weer lekker naar bed:$. Zat ik beneden met twee kids die verre van fit waren.... Baalde daar wel enorm van, mannen:x!!!

Om 5.50 uur was Thomas weer van de partij. Hij werd heel druk omdat hij het zo benauwd had. Tegen 8 uur nogmaals ventolin gegeven, maar dit sloeg nu niet aan en om 10 uur heb ik de ha post gebeld. We mochten meteen komen. Hij had dus weer een astma-aanval, weer ventolin gekregen en toen werd hij wat rustiger. Hij had gelukkig geen koorts. Kayra haar oren waren schoon, dus wat die dan had vannacht geen idee.....

Thomas bleef een beetje benauwd, maar het was met om de 2 uur ventolin wel vol te houden. Tot 17.00 uur vanmiddag. Weer kreeg hij het spaans benauwd en nu had hij er ook koorts bij en heb ik, toen de ventolin niets deed de ha-post weer gebeld. We moesten weer langskomen. Weer was het een astma-aanval en ook nu extra ventolin gekregen. Nu heeft hij er een AB-kuur bij gekregen, en prednisolon. Ik hoop dat dit gaat werken en hij vannacht wat rustiger is.

Tussendoor heb ik gelukkig nog even 1 1/2 uur kunnen liggen, dus ben een klein beetje bijgekomen.......

Moet nu weer stoppen, Thomas wordt weer wakker en huilt.....

Ik hoop op een betere nachtrust en als hier thuis de boel weer een beetje rustiger is dan zal ik op iedereen reageren. Lukt nu even niet:):)

Ik denk aan jullie, dikke knuffel Liena

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow liena....heftig! Zou willen dat ik je kon helpen....

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena meis wat hebben jullie het zwaar zeg:( Die arme Thomas.. Zo vaak last van astma aanvallen.. Raakt hij ook van in paniek natuurlijk..
    Zou ook zo graag wat voor je willen doen maar ja wat??

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zie dat je nog online bent.. Is Thomas weer gaan slapen?? Hoop zo dat je vannacht een betere nacht hebt..

als ik jouw verhalen lees schaam ik me wel voor mijn gezeur over een kind dat vroeg wakker is hoor:)

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey hoi,

Thomas is toch weer in slaap gevallen, hij ligt nog wel op de bank beneden, maar in ieder geval een stukje rustiger:).
    Heb net even heerlijk een half uur in bad gezeten, mam zie dat ik dat maar even moest doen, echt wel even lekker:)
    Lief dat jullie wat voor me willen doen, maar alleen al hier mijn verhaal kwijt te kunnen doet me goed. Ik vind het op het moment ook wel zwaar en hoop dat het allemaal gauw achter de rug is. Ik houd jullie op de hoogte, als dat mag:).

En Juffie, jij mag ook lekker hier je beklag doen hoor:D, kinderen die vroeg wakker zijn is ook helemaal niet leuk;)!! Dikke knuffel

En yojo hoe gaat het met jou dan? Is de misselijkheid weer wat beter?

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nu gaat ie wel weer. Vanmiddag te veel gedaan in huis en daarna weer spugen....dus moet rustig aan doen blijkt wel.....

Zit nu te balen...tis kermis en haan is er een uur geleden heen gegaan....vind ik niks aan. Zit ik wéér alleen, drinkt ie weer te veel en kan ik weer niet slapen....

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    He getsie, dat is ook niet leuk:(. Hoop voor je dat hij dan een beetje zijn maat weet vanavond en zich niet helemaal laat gaan............
    Kan hij zich een beetje inhouden?

Ik veer gewoon dat we allemaal een goede nacht hebben vannacht:D:D:D

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik ga zo mijn lekker naar mijn bedje. Wat een herfst weer. het is gewoon koud. Dus lekker mijn warme bed in.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee hij kent zijn grens niet...daarom baal ik ook zo.
    Denk ook niet dat hij het ooit zal leren....

Juffie slaap lekker!

Liena hoop dat je een goede nacht hebt!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    liena, tjee wat heftig allemaal zeg!! Hoop dat jullie aankomende nacht lekker kunnen bijtanken.

@all, ik ga ook naar bed. Is het heerlijk weer voor!!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Slaap lekker allemaal!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena... meis... dat jij dit trekt meid!!! ECHT DIEPE RESPECT!!! Ik zou gek worden denk ik als ik 2 spoken van kids in huis zou hebben en dan ook nog eens zwanger erbij. Ik vind t echt SUPERKNAP van je! Dat jij nog geen psychiater erbij hebt gehaald snap ik niet! En je doet t ook in je eentje... ik bedoel over t algemeen is t alleen MAMA die er s'nachts voor de kinderen uit is toch? Meis... tuurlijk wil je je man laten slapen omdat ie er weer vroeg uit moet voor werk dat snap ik heel erg goed... maar zou ook wel lekker zijn als ie eens n keertje jouw zou laten slapen of dat je t om en om zou doen zomaar 1 nachtje dat doet voor jouw al veel wonderen!
    Echt zielig voor Thomas! Het zit t ventje echt niet mee he!
    Gelukkig voor Kayra dat ze geen oorontstekingen heeft.
    Hoop dat je vannacht iets beter kunt slapen met je kinders.
    Dikke dikke knuffel meis!

Juffie... tuurlijk mogen wij ook klagen maar ons beklag (zo zie ik t dan) is in de verste verte niet zo erg als dat van Liena. Zij loopt hier al 3 jaar mee. Ik heb daar echt bewondering voor maar goed ook wij mogen ons eigen beklagen. Iedereen kan hier lekker zn ei kwijt!
    Dus ook jij!!!

Yo... hoop voor je dat je haan rekening met je houdt. Dat ie drinkt oke!... maar doe dan stilletjes als je thuis komt zodat je vrouwtje lekker kan slapen want die heeft haar rust HARD nodig!
    Knuffel meis!

Dag en Juffie... t is idd herfstweer maar goed morgen wordt t maar 15 graden en niks als regen en dan eind van de week gaat de temperatuur hoger worden. Het wordt tijd want dan hebben wij er al 3 weken op zitten. Wat hebben die kinders tot nog toe gehad aan de vakantie?!!!

All... Divano ligt lekker in bed... n kwartiertje geleden laatste flesje gehad... ben benieuwd hoe dat ie t doet vannacht.
    Verders is alles goed en rustig hier in huis. Chris morgenvroeg werken en ik hopelijk lekker uitslapen... heb maar 3 kids in huis. Mijn oudste is gisteren met opa en oma meegegaan!
    Dinsdag zie ik die weer bij omaatje in t verzorgingstehuis.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even snel en kort...

@ Liena, meis toch :( weet gewoon niet wat ik moet zeggen wat ontzettend zwaar! Knuffel voor jou meis, ik zou willen dat ik wat voor je kon doen!!

@ Miran, knuffel voor jou ook!

@ Yo, ik hoop niet dat je boos wordt maar ik vroeg me wat af. Ik las nl. op je hyves ook al dat Joep weg is en een tijdje terug was er ook al zo'n situatie waarbij hij dronken thuis kwam en jij niet blij was. Maar dan zet je dat op hyves met een ondertoon vind Joep dat niet vervelend? Mijn haan zou dat echt niet leuk vinden. En ik ook niet als hij zulke dingen die tussen ons spelen op hyves zet en iedereen dat kan lezen? Maar wel jammer dat je niet mee kunt :(

@ all; ik zwaai even! De dag was lang en ik ga naar bed!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deli daar word ik nie boos om hoor. Vind dat je alles tegen elkaar moet kunnen zeggen.
    Baal er gewoon heel erg van da ik niet mee kan omdat ik al weken thuis zit en hij dan geen rekening met me houdt. Afgelopen donderdag had hij ook al een feestje op zijn werk en komt dan niet thuis omdat bier belangrijker is. Hij wee hoe ik me daarbij voel maar dat dringt niet tot hem door. Mijn moeder is jaren alcoholist geweest en ben gewoon bang dat hij ook die kant op gaat.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ yootje, dat snap ik, dat je er van baalt en je niet fijn voelt bij zoveel alcohol gebruik mijn opa was ook alcoholist daar heb ik niks van meegekregen maar door de verhalen van mijn moeder wist ik al genoeg. En natuurlijk moet je alles tegen elkaar kunnen zeggen! Dat is heel belangrijk maar mijn haan zou echt boos worden als ik over hem zou mopperen op zo'n site als hyves waar iedereen het ziet. Maar was hij laat thuis?

@ all, goedemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!

Hier al vroeg op. 06.15 was Thyrza klaarwakker en lag lief te brabbelen in bed. Ze is helaas net als mama strontverkouden :( Bah, duik straks mooi nog even mijn bed in wan afg. nacht was ik veel wakker voor mezelf, 1 x voor Thyrza's speen en 1 x voor Wesley, die wilde toegedekt worden :D

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kwart voor drie dus viel mee maar harstikke dronken. Ons sjors blaft normaal nooit als een van ons thuis komt en die hield nu pas op toen ik haar gekalmeerd had....maar goed..
    Ow en dat hyves da boeit em niet...heb ik gevraagd......

Fijne zondag allemaal!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen all...

Deli... dankje meis voor de digiknuff! Straks maar lekker met de kids mee terug naar bed! Verkouden... je zou t ook echt worden van dit herfstweer bah bah!!!
    Wat hebben de mensen nu aan hun vakantie? Chris zei gisteravond in bed nog: ben blij dat ik geen vakantie geboekt heb!
    Meis... beterschap met Thyrza en jezelf!

Yo... wat vervelend dat Joep geen rekening met je houdt. Ik geloof absoluut zeker dat ie zonder alcohol n hele fijne vent is. Maar zoals jij gisteren je tekst had opgeschreven speelde er bij mij opnieuw n filmpje af over mijn ex. Die was ook zo. Maar dan was/is die drugsverslaafd. Ook nooit rekening houdend met mij en de kids. Maar goed... ik denk dat t bij Joep t gebruik alleen maar met feestjes is en thuis zal t wel meevallen. Maar houdt t wel in de gaten he meis?! Ben nu best wel bezorgd hierover. Ik gun je alle geluk van de wereld. Hoe gaat t verders met de misselijkheid???
    Hoe groeit je buikje???
    Heb je foto?

Liena... hoe was je nacht meisje? Hoe is t verders gegaan met Thomas en zn benauwdheid? Kunnen ze er verders niks aan doen? Helpt n stoombadje niet?
    Hoop dat je n beetje hebt kunnen slapen! Hoe gaat t met de zwangerschap? Heb je t je ouders al verteld? Zoja wat vonden ze ervan?
    Beterschap voor Thomas en n digiknuffel voor jouw!

All... ik heb n GEWELDIGE nacht gehad!!!!! Ben trots op mn zoontje! Gisteren is ie om kwart voor 10 s'avonds naar bed gegaan. Chris en ik zijn ieder nog 1x naar boven gelopen om de speen te geven.. toen hoorde we hem niet meer. Normaal komt ie om 23.00 uur nog n keer voor de fles maar gisteren gingen wij rond half 11 naar bed en ik hoorde niks. Vannacht ook niks gehoord... pas om 08.00 uur vanmorgen hoorde ik hem spelen in bed. Heb hem flesje gegeven. Zelf nog in bed met hem liggen spelen en ben om 09.00 uur opgestaan. Heb hem aangekleed en in zijn nieuwe speelgoed de JUMPEROO gezet en daar viel ie om 10.00 uur weer terug in slaap. Eruit gehaald en lekker in bedje gelegd en daar ligt ie nu nog heerlijk in te slapen.
    Oooow dit was n goede nacht.. hopelijk blijven we deze kant opgaan!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja thuis houdt hij wel rekening met me. Voorheen dronk hij iedere avond en dat is nu alleen nog maar in t weekend. Maar waardoor hij op feestjes enzo dus zijn grens niet meer kent. En dan dus ook geen rekening met mij houdt. Want dan ben ik maar een zeur....zijn broer is alcoholist mij lijkt t dan dat je eigen ogen ook wel open gaan als hij er openlijk over praat....maar helaas....
    Verder is ie hartstikke lief hoor en hou ik heel veel van hem alleen drank en ik is geen goede combi....zeker niet als mensen hun grens niet kennen.

Hier gaat t redelijk. Vannacht maar van een uur of half vier tot half acht geslapen dus moe....en misselijk maar mijn broodje is binnen gebleven. Buikje begint nu wel wat op te zetten ja. Op de site staan foto's kan je het verschil een beetje zien. Veel is t nog niet maar het begin is er! Hahaha.

19. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen deze waterige zondag...maak daar maar middag van:)

liena: meid, sterkte en ik veer voor betere tijden voor je. mannen kunnen nu eenmaal makkelijker afstand nemen en die snappen echt niet dat wij dat niet snappen...helaas, het is nu eenmaal zo.

yo: klinkt niet altijd leuk:( hier is haan gisteravond ook op stap geweest en nee, die heeft dan ook geen grens, maar dit gebeurt maar 1/2 keer per jaar...blijf maar een zeur hoor! misschien dat het hem uiteindelijk de ogen opent. genoeg daarover;) gelukkig bleef je broodje binnen en dat het nu heel duidelijk is, dat je echt rustig aan moet doen. dus: beetje poetsen, rust, beetje poetsen, meer rust:D

deli: beterschap:(

miran: fijn dat je zo'n topnacht had met Divano:)

hier alles oké. wacht tot ff mijn ei erkent;)

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... meis.... t is al goed dat ie van iedere avond terug is gegaan naar alleen weekenden. Maar idd zijn ogen zouden moeten zijn open gegaan door de verslaving bij zijn broer. Mijn ex zn vader zat ook altijd aan de coke en had dus daardoor geen aandacht voor eigen kinders. Dus ook mijn ex zou daarvan geleerd moeten hebben. Maar nee hoor... hij doet NOG MINDER (zeg maar gerust NIKS) voor de kinders. Waarom dat dat komt snap ik nog niet.
    Mijn moeder zegt ook dat mijn ex er weer goed uit ziet maar ik heb hem woensdag nog gezien en ik zie dat niet.. puur door wat ie de kids allemaal heeft aangedaan en mij natuurlijk. Hoop niet dat dit jouw gaat gebeuren meis... ze zeggen dat alcohol en drugs je leven kapot maakt. Meis... hoe t goed in de gaten. Zou zo graag willen dat jullie gelukkig zijn zonder die alcohol. Waarom heeft ie dat nodig? Behoed je ervoor he?! Dat is t enige wat ik je mee wil geven meis!
    Ik weet dat je veel van hem houdt en dat maakt t juist zo moeilijk! Sterkte meis.

Deel Deze Pagina