Goedemorgen dames, Ik ben aan het oppassen op me kleine nichtje van bijna 7 maanden. Normaal doet ze altijd even tukkie rond deze tijd anders word ze sagi straks. Ze is maar aan het brabbelen in bed haha nou vind ik dat niet zo erg maar me vriend heeft nachtdienst gehad dus hopelijk heeft ie oordoppen in haha! Ik vind het spannend nog paar dagen tot me NOD kan er slecht van slapen en heb hooftpijn!
@ Mout, hahaha... Lekker spannend dus hopelijk heeft je vriend er idd geen last van, ander is hij straks ook sjachie
@ Deli, ja is echt super shit. Helemaal omdat Arjan vorige maand ook al even zonder werk zat. Pfff we waren net door onze reserves heen. En hoopte deze maand er weer bovenop te klimmen. Maar helaas gaat ons dat nu niet lukken
@ Deli, hij is antennebouwer. Legt GSM-netwerken aan. Denk dat er nu iets misgegaan is tussen de opdrachtgever en uitzendbureau. Want het zou eigenlijk werk zijn voor minimaal 6 weken. En nu zijn ze gister na 3 weken weggestuurd. Echt kl***
Ohhhhh wat een moppie zeg *smelt* Ik krijg net een brief van de menzis, zoveel gebruik gemaakt van zorg dat ik m'n eigen risico van max. 170 euro moet betalen...... tssss
Hoi meiden, even een kort berichtje om jullie te laten weten dat ik nog steeds dik rondwaggel... heb haar al streng toegesproken, maar blijkbaar is ze nogal eigenwijs... Mout: welkom hier! Ik ben Elise, 28 jaar, heb een zoontje Luca van 2 jaar en 5 maanden en ben dus hoogzwanger van een eigenwijsje wat er nog niet uit wil (ben van Luca met 37+4 bevallen, dus had het wel al verwacht). Veel kletsplezier en ik veer voor je dat het raak is! Juffie: dat zou mijn man ook helemaal hemel op aarde vinden zo'n dag! Doe maar oordoppen in vanavond als ie thuis komt, want hij tettert vast de oren van je hoofd af, haha! Vergader ze! Mup: dat is balen meis! Dikke knuffel en ik hoop voor jullie dat er snel nieuw werk voor hem is! De rest: zwaai!!! Ik ga nog snel even mijn bedje in voor Luca weer wakker is!
zo heerijk geslapen van 10 tot 12 hadden we samen echt ff nodig nu zet zoey me woonkamer opstelten hahaha
Ja lief he me nichtje vind zo leuk dat ik dr elke week heb een hele dag! Ze wordt steeds eigenwijzer hihihi! Jezus zit zo in spanning weet ik moet niet maar heb gewoon deze keer zoiets van het is raak! Maar toch hou ik in me achterhooft stel dat niet zo is dat is de teleurstelling nog groter. Maar ik heb zo'n gevoel er is wat gaande in me buik! Ben zo blij als het maandag is en ik weet het!
mout, spannend hoor! Nog ff geduld.....is moeilijk! juffie, zo'n dag is super! heb het zelf ook ooit gedaan en was echt te gek! elise, snap dat je toch stiekem had gehoopt dat ook dit beebje eerder zou komen maar helaas is moeder natuur niet te plannen. Hoop voor je dat het nog vol te houden is??? Mel, lekker hoor ff tukkie doen. Ik wil eigenlijk ook maar ik ga nu maar ff snel strijken. Deli, hoe is het daar? Ik moet ook de 27e weer gaan werken. Ben je er klaar voor? Ikke nog niet in ieder geval. Mup, he wat balen! Hoop dat hij snel wat anders heeft. Ik ga weer! Snel aan de strijk!
DAG : de strijk heb ik van het weekend gedaan wel 7 strijkwasjes blegh hahaha . Heb Zoey vandaag oude kleren aan gedaan en ze heeft lekker met slagroom gekliedert en met een emmer water gespeelt . Gelukkig heb ik een stenenvloer die er tegen kan . Nu is ze lekker met dr loopwagen spelen . Ze oefent ook steeds meer met staan en stapjes zetten zo lief om te zien . Kan stiekem niet wachten tot ze loopt kunnen we lekker wandelen enz .
@ Dag, ik ben er nog niet klaar voor nee heb gewoon geen zin hahaha, vermaak me wel thuis! Hoe is het met Laura? En met jou? Trek je het allemaal?
Goedemiddag meiden... Mup... jeetje... weer zonder werk. Dat is echt balen voor jullie en idd zo gaan je reserves wel kei en kei hard eraan. Hopelijk is t net als de vorige keer van korte duur. Suc6 en sterkte meid! Elise... ze is idd erg eigenwijs die kleine meid van jouw. Hoop voor je dat t niet al te lang meer duurt. Het is ook wel prettig dat t nu niet zo warm is dan is t wel uit te houden nu! Mout... ik hoop dat je instinct je niet in de steek laat meid... vaak kan ik ook op mijn instinct vertrouwen maar wat t zwanger worden betreft zat mijn instinct er vaak zooooo naast. Wil je niet ontmoedigen... écht niet maar je lichaam kan je valse hoop geven! Hoe moeilijk t ook is en hoe vaak wij hier mee te maken hebben gehad maar je zal echt even geduld moeten opbrengen. Dag/Deli... bah weer werken! Wat vliegt de tijd dan toch snel om he! Ach... na de 1e werkweek zit je er weer helemaal terug in en lijkt t alsof je niet eens weg bent geweest. All... heb zelf niet veel te vertellen. Niks bijzonders gebeurd.
@ Miran, ach ja... Het went ook wel weer idd dat werken. Het is ook maar 2 en halve dag voor mij maar toch ze is nu nog zo klein Volgende week gaat ze wennen op het kdv, woensdag en maandag erop een halve dag en dan de woensdag daarom een hele dag (zolang ik het trek) haal ze lekker eerder op!
Ik vergeet Elise helemaal.......... Stoute ik Sorry hoor meis!! Maar uhhhhh; ik heb tot 41+1 moeten wachten dus waarom zou jij eerder aan de beurt zijn nee grapje, hopelijk komt je meisje snel want wachten is niks!! Voel je je verder goed?