(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Bier : gelukkig de ergste periode gehad hier uitgaan doen we bijna niet meer
    Maarja ik vind 1 biertje al te veel elke avond maar heb me er maar bij neergelegd dat vriendlief het neemt omdat ie het lekker vind

Drank en drugs ik moet er echt niks van hebben
    Tja me vader was heroine verslaafd later ook drank
    Me moeder moest vluchten toen ik 1,5 was en heb hem weer leren kennen toen ik 11 was en toen ik 21 was is ie overleden,
    Hij was toen 40 tja hij heeft zijn eigen om zeep geholpen en zijn dierbare veel pijn gedaan
    Daarom vind ik dat eene biertje al te veel gelukkig kan ik er met hem wel over praten en snapt hij wel waar het vandaan komt
    En als hij te veel op heeft dan heeft dat geen negatieve invloed op zijn humeur.

Wij zijn net lekker bij Ikea geweest dus weer een kast en wat opberg mandjes rijker
    Tja kleine heeft me een speelgoed
    dus kan nu alles netjes in de kast zetten :)
    Ook nog een leuk mini stoeltje voor bij de tv gekocht .
    En nog wat andere prutsels
    Ik vind Ikea voor de woonkamer niks
    Ook voor een baby uitset slaagde we niet

Maar voor dalijk een peuterkamer heb ik hele leuke dingen gezien.

2. Meine

Meine Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Even weer kijkje genomen bij jullie en alles terug gelezen!
    Met mij gaat het goed, wat minder gestrest.
    Vrijdag jarig op 29 juli word ik 29 hihihihi.
    Zaterdag vrijgezellenfeest van me schoonzus!
    Dus weer leuke dagen voor de boeg.

En nu vakantie en pokkeweer dat is weer wat minder.
    Had nieuw fietsje gekocht voor me dochtertje ze is ook bijna jarig nu wilde ze vandaag buiten fietsen maar ja dat ging niet stoort uit de lucht bah!
    Hopelijk snel mooi weer!
    Nu filmpje kijken spreek jullie snel weer!!!!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nog een nachtje slapen en dan echo!!!

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies.

Hoe gaat het hier met iedereen?

@ Yojo, heel veel suc6 en plezier vandaag met de echo, ben erg benieuwd hoe het is en naar de foto's;).
    Wat vervelend dat Youp dan zijn maat niet weet en helemaal omdt hij idd het voorbeeld in de familie heeft zitten. Hoop dat hij straks als hij de kleine ziet groeien dat hij dan wat meer rekening met je houdt met dat soort dingen!! Dikke knuffel.

@ Miranda, meis hoe gaat het bij jou? Kun je het allemaal een beetje een plekje geven van je oma?
    Wat fijn dat je mannetje de nachten steeds beter door gaat slapen, geniet er lekker van!!
    Bedankt voor je complimenten, dat moet goed;). Het is af en toe ook best zwaar. Zaterdagnacht ging het nog steeds niet goed, gisteren bij mijn ouders lekker rustig aan gedaan en gisteravond om 20.00 uur in slaap gevallen, tot 21.30 en van 22.00 tot 5.45 weer geslapen, alleen 5 keer eruit geweest voor de speen van Kayra. Doordat zij zo verkouden is was ze die steeds kwijt.

@ Deli, drukke zaterdag gehad dus of gewoon de dag vroeg begonnen;). Hoe is het nu met jou en je kleine meid, hebben jullie gisteren weer een beetje bij kunnen slapen? Wat vervelend dat jullie zo verkouden zijn. Volgens mij krijgt ook iedereen dat bijna met dit herftsweer!!!
    Jij hebt dus ook al bijna vakantie? Heerlijk hoor, en dan lekker een poosje in huis rommelen. Ik hoop dat het weer dan beter wordt en je dan ook lekker af en toe even buiten kunt zitten(dan kunnen wij dat ook:p)Geniet ervan!!

@ Judibi, mannen lijken dat idd helemaal niet in de gaten te hebben, en dat stoort mij wel eens hoor:x, helemaal nu ik zwanger ben:). Ik snap dat hij best last van zijn rug kan hebben, maar laten we het af en toe wat meer samen oplossen:).
    Hoe gaat het bij jou? Jou haan gaat er dus ook niet vaak uit?

@ Melanina, wat heerlijk om zo een middag bij de ikea rond te neuzen he. Mag ik af en toe ook graag even doen. En dus goed geslaagt! Kun je alles weer een beetje ordenen.

Hier gaat het weer iets beter. Zaterdagnacht was nog echt heel rommelig, elke 20 minuten was een van de kids wel wakker:(.
    Gisteren overdag heeft Kayra niet geslapen, wilde ze niet, dus die viel om 18.30 als een blok in slaap, onder het eten en die is nog heel even wakker geweest toen we haar in de auto zetten maar verder geslapen tot vanmorgen 5.45 uur. Alleen een aantal keer even haar speen terug gegeven. Thomas heeft gistermiddag bij mijn ouders 3 1/2 uur geslapen:$.Dit doet ie nooit, maar is nu echt aan het bijtanken en moe van het hoesten en de medicatie. Gisteravond in de auto om 19.45 uur weer in slaap gevallen en nu slaapt hij nog!!!! Wel vannacht weer bij ons in bed gekropen, maar daar heb ik vrede mee;), als hij maar weer opknapt. Vandaag toch nog maar even de ha bellen om te vragen hoe nu verder.
    Dus zelf weer een beetje bij kunnen tanken vannacht. Gisteren heerlijk met mijn zusje bij kunnen kleppen, dus al met al toch nog een lekker weekendje gehad:D.

Meiden ik ga er even weer vandoor. Zal een een broodje eten, hoop dat die erin blijft, want ben steeds zo ontzettend beroerd, maar ja met niets blijf ik ook niet staan;)

Dikke knuffel Liena

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

yojo: veel plezier vandaag met de echo!

Liena: gelukkig dat het weer beter ging vannacht!

Hier ook een lekker nachtje. Beide jongens om 7.30 wakker! Dat is bijna uitslapen ;) Gisteren Nathan ook overdag niet in bed gehad.. Ging gisteravond ook zonder protest slapen.Vandaag denk ik ook maar neit meer slapen..

fijne dag allemaal!

xxx

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Yo... veel plezier met de termijnecho! Geniet ervan meis! Wij zien de foto's wel tegemoet!
    Hoe laat moest je???

Liena... om eerlijk te zijn ben ik nog niet verdrietig geweest om oma. verschillende mensen hebben mij gecondoleerd maar t viel me niet zwaar. Misschien omdat ik er al lang vrede mee heb of omdat we t zagen aankomen en we gewoon wisten dat dit beter is voor iedereen. Misschien komt de klap werkelijk morgen... dat weet ik wel zeker! Maar nu sta ik er ook niet zo bij stil. Ik woon te ver weg om er continu mee geconfronteerd te worden. Ik leef mn leventje 130 km van mn familie vandaan. In helmond zitten ze allemaal bij elkaar en ik denk dat t dan moeilijker is. Daarbij kun je gewoon iedere minuut van de dag bij oma binnen lopen.

Fijn en heerlijk dat je vannacht n beetje hebt bij kunnen tanken! Doet goed he als je je rust kunt vinden. Jammer dan weer dat Kayra verkouden is maar dat wordt je idd met dit weer.

Juffie... lekker hoor dat jouw jongens zo goed slapen. Krijgt Matthijs nog steeds om 20.00 uur zijn laatste fles? Hoe doe jij dat dan want bij mij lukt t me echt niet. Ik denk ook dat dat per kind verschilt. De een heeft meer nodig dan de ander denk ik dan.

Divano's neusje zat ook verstopt vannacht en daardoor mocht ik er ook weer vaak uit voor n speentje te geven. Om 4 uur vannacht heb ik hem maar n flesje gegeven want hij was zo aan t huilen en Chris moest er om half 5 uit dus je probeert Divano dan stil te houden... helaas lukte dat alleen met n flesje!
    Vannacht hopelijk weer beter!!!

Nu ff alles in huis doen... de laatste wasjes... de tassen van de kinders pakken (die blijven morgen gelijk 1 week in Helmond bij mijn ex-schoonouders)... Divano's spulletjes pakken (die blijft morgen heel de dag bij mijn schoonzusje)... de kleren klaar leggen die ze morgen tijdens de crematie van oma aan moeten... ook onze kleren klaar leggen. We moeten immers morgenvroeg om half 7 uit bed en om half 8 al aanrijden naar Helmond.
    Ik kan niet dan alles pas bij elkaar gaan zoeken want dan vergeet ik alles!!!
    Dus nu de kamers met de kids samen opruimen... dat is me toch altijd n pokkebende daar boven. En ik ruim iedere keer dat ik dat opruim 3 vuilniszakken naar de stort maar toch blijft t 1 grote puinzooi!

meiden... ik ga RUIMEN!!!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    17.15 pas....

Mijn zus belde net mijn schoonbroer is vannacht opgenomen in t ziekenhuis. Hij heeft al jaren Crohn. Heeft ook bijna 10 jaar stilgestaan maar een paar maanden terug is het weer terug gekomen. Nu had hij sinds vorige week weer buikpijn na het afbouwen van de prednison. In overleg met arts afgesproken dat hij weer mocht beginnen zoda ze zaerdag toch op vakantie kunnen gaan. Maar vannacht kreeg hij weer heel veel pijn en is hij opgenomen.

En daar zit ik dan 60 km van huis zonder auto....dan baal ik dus weer wel dat ik hier ben gaan wonen....

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeetje Yo... dat zijn idd dingen ja waar je gruwelijk van baalt. Is dat ernstig de ziekte van Crohn? Kunnen ze nog wel op vakantie zaterdag dan of moeten ze die nu annuleren?
    Beterschap meis met je schoonbroer. Hopelijk vananvond wel veel plezier voor jullie met de echo!!!

All... wij zouden eigenlijk naar Slagharen gewild hebben in de vakantie naar dat pretpark maar omdat we zo in de verbouwing zitten zeiden we tegen elkaar: ach... de kinderen gaan ook naar opa en oma en gaan daar ook dagjes weg dus waarom zouden wij dan op vakantie moeten. We kunnen op t moment t geld beter gebruiken in de verbouwing. Nu belde net mijn vader op dat ik n bedragje van oma geerft heb en als Chris en ik n héél klein beetje (5 tientjes) zelf bijleggen kunnen we n midweekje naar ponypark slagharen. Ik heb er nu al zin in!!!
    Wil zo graag daar heen. Lekker met de kinders!
    Zien we hoeveel plezier de kinders erin hebben om in dat park rond te baggeren. S'avonds ook veel plezier voor die kids! Ja t is toch wel lekker ff op weg!
    Maar dat wil ik als verrassing houden voor de kinders!
    Ik wil dit strakjes boeken met Chris en dan gewoon de 15e gaan en dan zien de kids t van eigens!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: balen dna inderdaad dat je zo ver weg zit en geen auto is dan helemaal lastig. Ik heb ook vaak geen auto ter beschikking. zo lastig. Maar om nu een 2e auto aan te schaffen vind ik ook onzin.

Miran: dat is een leuke verrassing zeg voor je kinderen!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ziekte van Crohn is een darmziekte.

Miran das wel een fijne meevaller zeg! Lekker genieten dan!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat wat ik geërft heb is zeker n meevaller. Ik zei dat net tegen Chris en die zei: zo kun je lekker wat voor jezelf gaan halen! Ik zeg: echt niet... lekker n midweekje weg met zn alle!
    Ik wil dit geld niet spenderen aan mn eigen maar er lekker met zn alle op uit gaan... dan geniet ik er veel meer van!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja juist! Lekker samen van genieten!

13. judibi

judibi Bekend lid

moggûh

Yo: gatver:( dat is flink balen! kun je niet een auto van iemand lenen? hopelijk knapt je zwager nu gauw op...
    toch veel plezier bij je echo vanavond, even baby kijken:D

liena: mooie banner;) mijn haan komt op zich wel uit bed hoor, als het nodig is. maar dat is het eigenlijk nooit (meer);) verder doen we zoveel mogelijk samen, maar omdat ik thuisblijfmama ben, doe ik thuis (natuurlijk) meer dan hij. zeker 's nachts, want haan kan niet meer slapen als hij 'snachts wakker wordt en dan ligt ie te malen over zijn werk...dus dat probeer ik te voorkomen:)

melanina: wij kunnen ook nooit slagen bij de Ikea, maar die peuterkamers en spullen, tja, die zijn wel heeeel leuk:D en makkelijk en niet zo schreeuwend duur.

miran: ruim ze en sterkte alvast morgen!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Krijg net een sms van mijn zus. Haar man krijgt vandaag een MRI en van de week een darmonderzoek. Dus vakantie wordt geannuleerd.

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja kan wel de auto van mijn schoonouders lenen maar moet dadelijk eigenlijk ook naar t werk. Dus we gaan vanavond na de echo. Wilden zowiezo al naar Someren gaan maar nu dus zeker. En als we t halen even langs in het ziekenhuis in Geldrop.

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Balen Yo!!! Gingen ze ver weg?
    Die ziekte hé is dat ernstig... ik bedoel kun je daar uiteindelijk aan overlijden? of kun je er goed mee leven?
    Getsie... moeten ze vakantie annuleren... wat n zonde!
    Beterschap ermee meis!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze zouden naar Hardenberg gaan. Dus gewoon in Nederland. Gelukkig zijn het geen wereldreizigers wat dat betreft.
    Het is een darmziekte en je darmen gaan dan ontsteken waardoor het in het ergste geval verwijderd moet worden en je een stoma krijgt. Of je eraan kan overlijden weet ik eerlijk gezegd niet....

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ow oke Yo... gelukkig dan dat ze geen wereldreizigers zijn maar dan toch... iedereen wil op vakantie als er de gelegenheid voor is toch?!!
    Met stoma valt wel te leven hoor... bij mij woont n vrouwtje tegenover en die draagt ook n stoma. Niemand die er iets aan ziet en ze doet alles gewoon. Ze is wel vlugger moe maar goed als dat alles is toch?!
    In ieder geval is t toch niet leuk om weer in t ziekenhuis te moeten liggen.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, fijn dat jullie dan toch nog weg kunnen; dat is dan een leuke meevaller ondanks het verdrietige overlijden natuurlijk!

@ Liena, ja met ons gaat het goed hoor! Moet zeggen dat de kindjes er nooit zo heel veel last van hebben als ze verkouden zijn. De dagen beginnen idd een beetje vroeg haha.. Thyrza zit de laatste dagen in een ritme waarbij ze ’s avonds al om 19.00 uur in bed ligt en tja, als je dan de nacht door tuft dan ben je ‘smorgens om 6 uur wel uitgeslapen natuurlijk. Dus dan maar vroeg eruit, mag ik alsnog niet klagen als ik jou gebroken nachten hoor L fijn dat je wat hebt kunnen bijtanken hopelijk houden ze dit vol!!

@ Yo, wat vervelend van je zwager zeg L hopelijk gaat het snel beter met medicatie! Wel jammer van de vakantie zeg L

@ Judi, hoe is het met jouuuu?

@ Juffie lekker vakantie he meis!

Hier alles goed dames! Vandaag werken, morgen een halve dag en dan woensdag nog! En dan VAKANTIE! Heerlijk. We hebben besloten de kindjes die 2 dagen gewoon naar het kdv te doen en die dagen volledig te besteden thuis met alles wat we moeten doen en dan kunnen we de rest van de dagen heerlijk genieten met z’n 4tjes!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... is idd wel lekker hoor als je je handen die dagen vrij hebt.
    Lekker klussen in huis dus! Jij treft t hopelijk beter als wat wij hebben aan t weer!

All... de slaapkamers zijn al aan kant dus hoef ik vanmiddag alleen nog maar de kleren bij elkaar te zoeken... tassen klaar maken... spulletjes van Divano naar mijn schoonzusje brengen.
    De 2 oudste in bad doen vanavond want die hebben van die tattoo kaugum de tattoo's over heel de lichaam staan en ik vind dat dat niet hoort bij n crematie. Dus dat wordt scrubben!!!
    Maakt t morgenvroeg alleen maar makkelijker!

Owja... die slimme Chris... heb ik de kamers van de kids weer opgeruimd stuurt hij me n mailtje "kan vanavond bij collega 6!!!! vuilniszakken met speelgoed ophalen!" hahahaha nou geeft dat op zich niks want die meiden hebben speelgoed gehad en NOOIT naar omgekeken. 2 babyborns poppen met paard en wagen en met auto... nooit mee gespeeld...heeft altijd als sier in de huiskamer gestaan. Dus als die erbij zit kan Ebony haar babyborns weg doen. Bij de een is de nek van kapot en die andere zijn gewoon versleten. Dus zie wel wat ik vanavond thuis krijg!

Deel Deze Pagina