Miranda speelgoed is nooit weg Ik heb van me zus een zooi gehad Dus vandaag ff uitzegzocht Kan stiekem niet wachten tot het poppentijdperk hier komt hahaha
deli: lekker hoor bijna vakantie! miran: extra speelgoed is altijd leuk. Beetje afwisseling is altijd goed. Vraag is alleen altijd waar je alles moet opruimen..
Hallo! Hele mooie echo gehad! En ben drie dagen verder als we dachten! Dus de 12 wkn grens is voorbij! Na de echo naar Someren gereden helaas weer ziek geworden en had ik het tasje in de auto hard nodig....
yojo: fijn dat de echo helemaal goed was. En 3 daagjes verder is altijd fijn! Hopen dat de misselijkheid ook snel minder gaat worden.
Zwaai, net terug van een leuke dag dierentuin. Daarna nog lekker chinees gehaald en met zijn allen bij mijn ouders gegeten. Was erg leuk. De kids liggen uitgeteld in bed en ik ga zo maar eens bankhangen. Morgenvroeg weer terug naar de ha. Mijn kuur is afgelopen en mijn klachten zijn nog steeds niet weg. Haan en ik hebben nog een aantal keer geprobeerd te klussen maar het gaat gewoon echt niet. Doet zo'n pijn is niet normaal. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Heb niets teruggelezen. Dat komt morgen weer!
deli: lekkerrrrrr bijna vakantie! heerlijk! hopelijk wordt het weer wat beter... miran: sterkte nogmaals morgen! extra speelgoed is idd leuk, maar ja...het moet ook weer ergens opgeruimd worden haha! yo: gefeliciteerd met je termijnecho! fijn dat je DE grens stiekem al voorbij bent balen van je autorit sterkte voor je zus en haar man... juffie: en? geniet je al van de vakantie?? hier is alles goed. ben weer in de gebruikelijke "stille" afwachting van wat er komen gaat haha!
judibi: ja geniet van de vakantie hoor maar wat mooier weer zou wel heel fijn zijn Voor jou weer afwachten dus. Bah altijd vervelend die weken na je eisprong..
Hallo... Kom nog ff spieken hier... Yo...SUPER hoor, zomaar 3 daagjes kado!!! Gefeliciteerd met je 12 weken meis! En hoe leuk is t om te zien... voor jouw moet er nu toch wel opluchting zijn of niet dan? Je zal al die tijd wel n beetje last hebben gehad van wat angst denk ik. Jammer van de rit naar Someren toe maar dat kan de pret niet drukken toch?! Hoe was t met je schoonbroer?? Hoe gaat t met je zus? Wat vonden Joep en je ouders van de echo? Judibi... dank je meis! Komt vast en zeker goed morgen! Ik denk dat Chris en ik morgen lekker gaan uiteten als we de kids bij mijn ex-schoonouders hebben afgezet. Weer op t wachtbankje? Veermodus draait weer volop!!!! Dag... dat kan toch niet goed zijn?!!! Halen ze die cyste niet weg dan? Erg jammer dat klussen pijn doet. Hopelijk snel beterschap meis! Juffie... idd speelgoed is nooit weg maar waar laat ik alles????? Ach.. er zit veel speelgoed bij wat Divano nu kan gebruiken en n schoolbord en voor Ebony n kaptafeltje! Ach... er is altijd wel plek voor speelgoed en daarbij mijn woonkamer wordt groter dus kan er ook meer troep in he hahahaha! Meine... waar ben je ergens meis? Hoe staat de cyclus bij jouw eigenlijk? All... ik zit nu pas van n dagje rommelen en regelen. Vanmorgen 2 slaapkamers aan kant geruimd. Vanmiddag met Divano in de weer geweest. Daarna n mooi schoentje voor Ebony gekocht. Na t eten is Chris om t speelgoed gegaan en heb ik de tassen ingeladen voor de kids. De wassen ben ik nog aan t wegdraaien. Alle kleren voor morgen uitgezocht en klaargelegd. De oudste 2 in bad gedaan. Net Divano zn laatste flesje gehad... hopelijk nu n goede nachtrust en dan begint mijn dag morgenvroeg om half 7. Moet morgenvroeg douchen... mijn eigen helemaal verzorgen... Ebony's haartjes mooi maken... broodjes klaarmaken voor onderweg en dan komt om half 8 mijn schoonzusje zodat Divano gewoon lekker tot 8 uur kan blijven slapen. Mijn schoonzusje haalt hem dan uit bed en neemt hem dan mee naar haar. Wat n gedoe zeg allemaal!!! Dan morgen na de crematie begint mijn vakantie voor 1 week helemaal hahahaha ff n beetje tot mezelf komen!
Heey goedemorgen kippies. @ Yojo, wat fijn om te lezen dat de echo goed was, en dus stiekem al 3 dagen verder, heerlijk!! Nu de misselijkheid nog onder controle en dan is het helemaal goed. Wat vervelend van je zwager zeg? Zijn jullie gisteren nog geweest? @ Dag, wat vervelend dat klussen pijnlijk is, dan wil je het wel laten natuurlijk. Hoop dat de ha je weer verder kan helpen en anders eens doorstuurt. Wat fijn dat jullie gisteren zo'n leuke dag hebben gehad, wat kun je daar dan van genieten he? @ Juffie, wat heerlijk zeg dat je jongens zo lekker kunnen slapen, daar kunnen die van mij een voorbeeld aan nemen. En hebben jullie nog plannen deze vakantie? @ Miranda, heel veel sterkte vandaag meid. Wat een drukte om alles goed te regelen zeg, maar wel fijn dat je da nu allemaal al klaar hebt. Heb je nog wat kunnen bedenken wat je bij je oma wilt zeggen? Moeilijk lijkt me dat. Dikke knuffel!! En straks dus toch nog een weekje lekker naar slagharen?? Toch nog even lekker eruit met de kids!! @ Judibi, mooie banner he haha. Heb het het weekend ook maar aan mijn zus verteld. Kan het zo moeilijk voor me houden als ik zo misselijk ben en er dan mensen bij zijn...... En jij weer op het wachtbankje dus? Dat is altijd een heel vervelende tijd he? Die leek voor mijn gevoel altijd veel langer te duren dan tot de eisprong. Ik ga weer veren!! @ Deli, wat lekker, ook bijna vakantie dus. En die dagen lekker gebruiken om in huis dingen af te maken is ook heerlijk, dan kom je daar ook eens aan toe he? Ik kan me voorstellen dat je meissie om 6 uur de slaap uit heeft als ze al om 19.00 uur slaapt. Dus je bent al mooi op tijd op hihi..... @ Melanina, nu maar hopen dat Zoey van poppen houdt hihi. Mijn zusje wilde er nooit iets van weten. En wat lekker dat je zoveel speelgoed hebt gekregen, kun je je geld weer ergens anders aan uitgeven..... Hier gaat het zijn gangetje. Ben alleen zo ontzettend misselijk en heb het zooooooo koud, net of heb ik de griep. En verder bijna de hele dag misselijk en 's avonds en 's nachts is het helemaal muizen. En vannacht had Kayra last van haar verstopte neus en dat kun je er dan helemaal niet bij hebben he? Nu gaat het gelukkig wel weer dus hoop vandaag wat meer te doen dan gisteren..... Met Thomas gaan we weer de goede kant op. De ergste benauwdheid heeft hij wel gehad gelukkig. Kayra is verder prima te spreken dus dat is wel leuk. Nu nog een beetje zomer en dan gaat het allemaal goed komen. Kippies allemaal een heel fijne dag, en kom mss nog wel even spieken........ Dikke knuffel Liena
liena en yojo: wat naar die misselijkheid zeg. Heb echt geluk gehad dat ik nooit zo verschrikkelijk misselijk ben geweest dat ik moest spugen. Wel hele dag door misselijk gevoel trouwens maar als ik wat at ging het wel weer. Liena: inderdaad mooie banner. Was me gisteren niet eens opgevallen Dat je het koud hebt kan ik me voorstellen. Je bent al niet lekker natuurlijk en dan helpt het weer ook niet mee. Wat betreft het slapen vind ik wel heel naar voor jullie hoor. Je mag ze best een nachtje hier brengen. Leg ik Thomas bij Nathan op de kamer denk dat dat heeeeel gezellig wordt
Liena HELE MOOIE BANNER!!! Ik ben weer aan het spugen....vandaag eens rustig aan doen denk ik dan maar....
@ Yojo, vervelend die misselijkheid he? Hier helpt het idd ook als ik niet teveel doe, maar heb vandaag eigenlijk zoveel te doen. Heb net de ramen gewassen, maar ben nu weer goed misselijk. En nu moet ik eigenlijk de slaapkamers nog doen. Die van Thomas moet nu eigenlijk iedere dag en heb hem gisteren ook al niet gedaan. Moet je vandaag ook nog werken?? @ Juffie, die misselijkheid is idd vervelend. Je komt idd niet aan, begin ook af te vallen en heb niet veel extra, dus van mij mag het wel stoppen, zo blijft er niets van me over, ben nog 57,5 kilo. Ach straks als de misselijkheid weg is maar weer even een inhaalslag maken. En die kou werkt idd niet mee, heb het zoooo koud, heb nu zelfs een shirt met lange mouw aan en daarover nog een shirt, hier in huis is het toch nog 22 graden, maar dat komt niet van de verwarming.... En de kids bij jou laten slapen, ik denk dat Thomas en Nathan dan niet veel slapen, of omdat ze steeds huilen of omdat ze gaan liggen keten haha. Kayra zal ws wel slapen, al zul je er dan een keer of 5 uitmoeten voor de speen.... Hier nu maar even kijken dat de slaapkamers van Thomas en Kayra schoon komen. Heb zo geen zin en erg beroerd, maar goed daar kun je wel om poetsen natuurlijk
Deze week sta ik nog boventallig dus heb gebeld dat ik niet kom vanmiddag.... Liena wel rustig aan doen he! Kijk ik heb reserve kilo's dus kan wat hebben maar jij.....