(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hier nog een van onze kleine meid

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    En hier de laatste:D.

Yojo, ik zal een beetje rustig aan doen, alleen nog even de slaapkamers en dan stop ik ermee voor vandaag. Zou wel makkelijk zijn nu om een beetje reserve te hebben, dan kon ik ook gewoon eens een keertje even niet eten, maar dat kan ik echt niet doen, moet eigenlijk juist extra eten..... Als de misselijkheid weg is dan komt dat vast wel, ga ik dan ijs met slagroom eten:p

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    liena, mooie foto's!

yo, he bah. Rustig aan hoor.

Judibi, veer veer veer!

Miran, cyste? Ik heb geen cyste. Was dat iemand anders misschien?

Juffie, natte vakantie zo. Hier regent het alweer de hele ochtend.

@all, vanochtend weer bij de ha geweest. Het zag er nog niet uit alsof er al iets verbeterd was daarbinnen. Dus weer een uitstrijkje gemaakt en doorverwezen naar de gyn. Net gebeld voor afspraak en kan 30 augustus pas terecht. Baal ik van!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Liena zou je zo wat geven als dat kon.... Slagroomijs lekker!!!

Dag vervelend zeg.....

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Morgen meisjes

Verwaarloos jullie een beetje! Hier een ziek kippetje heb weer een borstontsteking te pakken! Bah lig op mijn bed à twee uur sabela aan leggen en na kolven.

Yojo meis wat fijn dat je echo goed was lekker genieten ondanks de misselijkheid!

Juffie voor jou is ook de vakantie begonnen heerlijk gaan jullie nog weg?

Dag wat vervelend dat het klussen zeer doet ik heb dit ook in het begin gehad omdat me bm nog niet helemaal op zijn plek zat en er zat nog een hechting die niet opgelost was! Sterkte meis!

Liena mooie banner ;) vind het wel sneu voor je hoor dat je van die korte nachtjes maakt hopelijk slapen ze een beetje door als je kindje komt. Hier ook vaak rommelige nachten ben ook veel moe maar op den duur voel je dat niet meer hihi probeer altijd positief te blijven!
    Jij ookal zo misselijk bah sterkte!

Deli hoe is het met jou?

Ik vraag me eigenlijk af hoe het met ridle gaat iemand nog iets van haar
    vernomen?

Melanina hier wordt ook al het speelgoed bewaard en we krijgen ook veel! Hier wordt al volop met poppen gespeeld heel erg leuk!!

Mup hoe gaat het met jou?

@all hallo

Liefs rosa

6. judibi

judibi Bekend lid

haaaaaiiii!

liena: wat een heerlijke foto van je twee kids in het badje:D die lach van Kayra, je voelt hem gewoon van de foto afspringen!
    rustig aan met de misselijkheid. gelukkig is Thomas over de ergste benauwdheid heen...

dag: gatsnarrie:( ja, die rottige (in dit geval dan;)) vakantieperiode he. dan duurt alles zo lang, wat afspraken betreft. ik hoop voor je dat het allemaal wat meevalt...die pijn is niet leuk:(

miran: lekker uiteten:) even bijkomen van alles.

rosa: sterkte met je borstontsteking:(

juffie: erg waterig, ja. maar het is hier nu eindelijk droog, dus zoonlief is lekker weer buiten aan het spelen:D was ie zooooo aan toe! en bij jullie?

yo: rustig aan. gelukkig stond je deze week dan nog boventallig. ik hoop echt dat het binnenkort eens beter blijft gaan met je misselijkheid...

riddle: meid, als je nog meeleest: hoe gaat het? alles goed met jou, je haan en dochter? ik hoop het...

@all: hier alles wel goed, alleen loeiveel pijn aan mijn borsten:( niet normaal, zo vroeg in mijn cyclus. hopelijk gaat dat snel weer over, want dat is voor de beweeglijkheid niet leuk: ik loop met mijn borsten in mijn handen:D
    afwachten tot nod heb ik niet zo heel veel moeite mee eigenlijk. het komt zoals het komt!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Judibi, miss een mega ei? Ik heb altijd last van mijn borsten na mijn ei maar deze keer was t enorm....
    Hoop ook dat ik me snel beter voel...di is echt niet leuk...

Schoonbroer heeft verschillende ontstekingen en vernauwingen in zijn darmen. Donderdag heeft hij nog een darmonderzoek. Dit zagen ze al op de mri. Afwachen dus...

8. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Yojo sterkte met je schoonbroer!!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thanks

10. rosa08

rosa08 Niet meer actief

liena hele mooie fotos van je kindjes

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Bekijk bijlage 169885

meiden hier ook even spam

Ik heb trouwens geen hyves meer niet dat jullie denken dat ik jullie verwijdert heb. ik heb alleen fasebook dus bij deze als jullie mijn facebook vriendje wil worden.

liefs rosa

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja Rosa dat wil ik wel! Hoe kan ik je vinden?

Wij zouden eind september naar Sri Lanka gaan maar dat hebben we dus geannuleerd. Nu wilden we eigenlijk naar Gran Canaria gaan maar ik zit nu te denken om maar gewoon een weekje naar Centerparcs te gaan. Goedkoper, hond kan mee en mocht er iets met me gebeuren dat ik weer ziek word ofzo dan zitten we gewoon in Nederland....

13. rosa08

rosa08 Niet meer actief

zo kan je me vinden!!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gevonden!

15. rosa08

rosa08 Niet meer actief

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoe is t nou met jou?

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

je bent nu mijn vriend hihi

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeej!!!

19. rosa08

rosa08 Niet meer actief

naar omstandig heden prima ben aan het herstellen van een borstontsteking erg pijnlijk. hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina