(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Aan het eind van de dag beter als aan t begin....morgen de huisarts bellen ik wil echt die pillen!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond meiden...

Zo... even ego hoor...

Allereerst n megaROTnacht gehad. Divano kwam ieder 1,5 uur. Op n gegeven moment ben ik om half 3 vannacht naar beneden gegaan en heb Divano zetpilletje gegeven en ben met hem beneden op de bank gaan liggen. Ik schoot toen om 4 uur wakker en dacht dat Divano nu wel terug naar bedje kon. Om 6 uur was hij er al weer en om half 7 liep mijn wekker af. Dus n echt k*tnacht!
    Vervolgens naar Helmond...
    Bij mijn oma op de kamer aangekomen begon Ebony weer heel hard te huilen en ging bij mijn moeder staan bij mijn oma's hoofd. Om 10.00 uur werd de kist gesloten en ook daar wou Ebony bij zijn. Ik stond er ook langs. Mijn moeder, d'r zussen en broers droegen oma de kamer uit en naar de lijkwagen. Wij liepen t kleine stukje van verzorgingstehuis naar kerk achter de lijkenwagen aan. Toen de kerkdienst en moesten 2 nichtjes, 1 neef en ikke oma naar binnen dragen/rijden. Na de kerkdienst in n stoet naar t crematorium. Daar kreeg ik t heel zwaar. Na mijn verhaaltje voor oma werd er n liedje gedraaid van AVE MARIA dat was pijnlijk. Na dat liedje kwam t liedje van Willeke Alberti met "laat me alleen"... nouhou... je kon me opvegen! Mijn zoontje zat al n tijdje te huilen langs me... Ebony zat bij Chris op schoot te huilen en ons Giuliano (weet nooit hoe die emoties moet tonen) zat er eigenlijk tussenin dus ik pakte hem bij zijn nekje en masseerde zijn nekje en kroelde door zijn haartjes... ondertussen zelf in diepe tranen en ook nog eens ons Gyani troosten. Boven mijn verwachting uit brak ook ons Giuliano in tranen! Toen pakte ik mijn 3 kleintjes vast en hebben we met zn drietjes lekker gehuild. Nadat de kennissen en vrienden de aula hadden verlaten mochten wij afscheid nemen van oma. Het lukte me niet... ik zat vastgenageld aan die stoel en op n gegeven moment is mijn vader naar me toe gekomen en troostte me. Toch maar naar de kist gegaan met mn kids en ik stond voor de kist... huilen en huilen niet normaal meer! Chris pakte me vast en zo liep ik met de kids naar de koffietafel. Toen werd t rustiger. Maar jeeej wat was dit n zware dag!

*einde ego*

Dag... sorry dacht dat jij dat had gezegd. Ik ben helemaal van patje af de laatste tijd. Sorry meid!!!!

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Miran heftig allemaal meis knuff voor jou!!

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goede avond juffie

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Ik duik mijn bedje in voel me nog niet helemaal fit bah hopelijk voel ik me morgen wat beter en doet me borst niet meer zo zeer!!

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, nogmaals gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd :(

@ Yoyo, ik zou ook echt bellen voor die pillen. Zo is het ook niet te trekken. En ook niet echt goed voor je vocht.

@ Rosa, wat ontzettend ships zeg dat je borst ontsteking hebt. Hopelijk is het snel over want het lijkt me geen pretje.

@ all, hier gaat het opzich wel. Drukke week :( En gister wat buikpijn gehad :( Vandaag last van gelige afscheiding, sorry ;) Morgen denk ik maar even het zhs bellen. Moet er vrijdag toch heen maar dan ben ik misschien wat geruster erover. Vind het echt heel spannend. Want het kan gewoon 2 kanten uit. Heb er enerzijds wel een goed gevoel over maar ben ook heel onzeker. Gister toch maar voorzichtig een zwangerschapsbroek en t-shirt gekocht. Mijn eigen broeken zitten echt niet lekker. Enmijn buik is behoorlijk opgezet.

Fijne avond allemaal!

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Mup vervelend die onzekerheid! Morgen indd even het ziekenhuis bellen misschien mag je wel langs komen voor een extra echo! Rustig aan en het zit echt wel goed!!!!

8. judibi

judibi Bekend lid

moggûh!

rosa: hoe gaat het met je borstontsteking?

miran: balen van je piepnacht;)

mup: idd, gewoon bellen, dan kun je vandaag vast wel even langskomen. ben benieuwd. ik had ook met 8 wk een zw.schapsbroek gekocht, want het kon echt al niet meer:D

@all: haaaai!

9. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen dames

Voel me al een stuk beter nu de pijn nog weg!!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,
    Voel me weer ellendig...net ha gebeld. De assistente gaat overleggen met de ha wa ze me voor kunnen schrijven. Moet om elf uur terug bellen. Hoop t zo!

Rosa fijn dat je je beter voelt!
    Miran, heftig dagje....
    Liena hoe voel jij je?
    Judibi haai!

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies.

@ Dag, kan me voorstellen dat je baalt dat je daar pas 30 aug. terecht kan, dat duurt nog meer dan een maand:(. Tja zal ws komen door de vakantietijd, maar dan nog.....

@ Yojo, slagroomijs is idd wel lekker, maar moet er op het moment niet aan denken;). Hoe is het vannacht gegaan? Ik ben benieuwd wat de ha zegt, want zo misselijk zijn is ook niets, kan er helaas over meepraten:(. Maar het voor het goede doel, dus we moeten de moed erin houden;), maar dat valt niet altijd mee....
    Sterkte met je zwager, wat vervelend dat hij zo veel ontstekingen en zo heeft.
    En een weekje weg hier in Nederland? Dat hebben wij ook maar gedaan, we wilden eigenlijk 2 weken naar Frankrijk, maar ben ook bang dat ik daar wat krijg en dan zit je wel. En Nederland is ook mooi en we hebben nog geen zomer gehad, dus wie weet wel een heerlijke nazomer:D

@ Rosa, wat vervelend dat je weer een borst-ontsteking hebt, daar kun je idd niet fit van zijn. Hoop dat het snel weer over is. Dikke knuffel..... Hoe gaat het met je meisjes? Leuke foto ook van hun beide zeg:)

@ Judibi, Kayra lacht bijna altijd zo. Het is een heel vrolijk meisje.
    Ik ben ook blij dat het met Thomas weer de goede kant op gaat, want ik vond het lastig om te zien dat hij zo benauwd was, dan wil je wel voor ze ademhalen......
    En je borsten nu dus al gevoelig? Lastig is dat, heb je dat anders niet??

@ Miranda, wat een heftige, emotionele dag hebben jullie gisteren gehad. Was vast heel zwaar, maar aan de andere kant wel goed dat het er nu uitgekomen is!! Komt vroeg of laat toch wel. Fijn dat je vader je toch kon troosten!! Meid heel veel sterkte de komende tijd. En ik hoop dat Divano een betere nacht heeft gehad en je weer een beetje bij hebt kunnen tanken. Dikke knuffel.

@ Mupkuh, wat vervelend dat je je zo onzeker voelt,en dan is het idd verstandig om de gyn even te bellen. Mss kan hij je wat gerust stellen en anders mss toch even eerder kan komen. Het verhaal van de andere gyn zit je vast ook nog niet lekker en daardoor voel je je mss nog wel onzekerder!! Komt goed meid!! Dikke knuffel....
    En hier begint de broek ook al lekker strak te zitten. Ben benieuwd hoe lang het nog past deze keer...

Hier gaat het redelijk, vannacht was Kayra weer eens aan het spoken en wat kan ik daar dan pissig om worden zeg, en nu maar zeurend huilen. Kan er op het moment helemaal niet tegen:), zullen wel de hormonen zijn denk ik. Maar wel vervelend in ieder geval. Verder weer goed misselijk, dus dat speelt ook mee. Thomas is vandaag prima. Hij is lekker aan het spelen en af en toe kijkt hij even tv. Dat is nu wel een uitkomst:)......

Ga nu maar even met de kleine meid spelen, dan is het miepen ook over denk ik;)
    Kom nog wel even weer spieken straks
    Dikke knuffel Liena

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Yojo, ik ben ook erg benieuwd, wat vervelend dat je je nog zo ziek voelt!!! Hele dikke knuffel.

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben vaker eind sept in nederland geweest met heel mooi weer. Dus dat gaan we gewoon doen!
    Zit met moeite een cracker te eten....bleh!

14. Meine

Meine Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik heb even weer alles terug gelezen, hier wachtend tot de zon eindelijk een keer komt zucht.
    Vrijdag jarig, toch maar testje wagen, hoe zit het hier hebben jullie gewoon borreltje gedronken terwijl je misschien heel vroeg zwanger was?
    Ik weet niet hoor, vind maar moeilijk het is niet vreselijk belangrijk en 1 of 2 borreltjes maar toch......
    En heb vrijdag vrijgezellenfeest gaan ze cocktails maken uhmm...
    Tsja wie weet licht positief alhoewel ik er helemaal niet mee bezig ben heb ook nergens last van ofzo haha!
    Ben ook niet zenuwachtig ofzo dat is echt voor het eerst let ook nergens op.
    Dus dat word afwachten dames......:)

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

even alleen een zwaai. Ga zo met mijn moeder en zusje en de jongens naar een klein dierentuintje hier in de buurt. Ben benieuwd. Het is in iedergeval aardig weer!

tot later!

xxxx

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Nou dan gaan we dus voor mooi weer, en een vakantie zonder ziek zijn:D.
    Hoop voor je dat je creaker er in blijft. En van niet eten wordt je ook weer zo misselijk he?

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Juffie, heel veel plezier!!!!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Juffie veel plezier!

Ja van niet eten word ik net zo misselijk dus kan ik maar beter proberen er iets in te krijgen...

Meine spannend! Enne een of twee borreltjes kunnen geen kwaad. Zeker niet als je nog niet weet of je wel zwanger bent. Dus lekker genieten!

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Meine, lastig dan weer he? Je kan idd een testje wagen voor die tijd, maar het is natuurlijk nog wel vroeg. Denk eerlijk gezegd niet dat het zo heel veel kwaad kan. Er zijn volgens mij meer meiden die, zonder dat ze het weten de eerste weken eens wat drinken. En je hoeft je natuurlijk niet helemaal te bezatten.....;)
    Ik denk dat je moet kijken naar waar je je zelf goed bij voelt, maar het blijft lastig.... Wat zegt je eigen gevoel?

20. Meine

Meine Niet meer actief

Tsja mijn gevoel zegt nu dat ik niet zwanger ben, maar dat zegt natuurlijk niks.
    We zijn al bezig vanaf begin van het jaar, en dan ja hoe moet je het zeggen ik laat niet de moet zakken maar heb het even naast me neer gelegd.
    Ik was er teveel mee bezig, en dat was zeker niet goed deze maand ben ik heel ontspanne en gaat het wel goed eigenlijk.
    Dus daarom heb ik ook zoiets ga gewoon genieten op 29 juli word ik 29 en dag daarna vrijgezellen feest!
    En ik ben ook zo iemand die zo alles aan de kant zet hoor als wel raak zou zijn geen probleem!
    Dat ik van me eerste zwanger was was ik ook meteen gestopt met roken nooit meer begonnen. Had 11 jaar gerookt en had er geen moeite mee!

Dus misschien proost ik met crystal clear of een borreltje vrijdag hahaha:)

Deel Deze Pagina