@ Yojo, en wat zei de ha???? @ Meine, het blijft toch altijd weer spannend he als de NOD weer dichterbij komt! Ben benieuwd waar je vrijdag mee proost. Hier net de kleine meid uit bed gehaald met hoge koorts, 39,4. Denk dat ze daarom zo jengelig was vanmorgen. Ze is ook zo snip-verkouden. Ga nu maar even een zetpilletje geven en hoop dat de koorts zakt. Anders morgen toch maar weer de ha bellen en even de oortjes na laten kijken. En in ieder geval even vragen om een goede neusspray met wat meer werkzame stof.......
Ben aan t wachten tot ze me terug bellen....ha liep uit dus had nog niet kunnen kijken voor me.... Maar om twaalf uur begint hun pauze dus ben benieuwd wanneer ik iets hoor. Beterschap!
@ Rosa, Jubidi, Liena, had net even gebeld met het zhs. En ze hebben het even overlegd maar ik kon het wel even tot vrijdag afwachten. Dan heb ik toch een afspraak Ze vroegen wel of ik rugpijn heb gehad. En ja dat heb ik wel Ik hou het er maar op dat ik teveel heb gedaan @ Liena, lastig hé met die broeken. Ik vind het eigenlijk nog wel vroeg voor een zwangerschapsbroek. Maar een gewone broek maatje groter zit nu ook niet bepaald lekker. Wel leuk dat we bijna gelijk lopen
Zucht....nog niks.... Jammer mup dat je tot vrijdag moet wachten.... Ik ga dadelijk ook een broek kopen deze gaan echt niet meer....maar eerst de ha....pauze is om een uur afgelopen en dan doen ze tot twee adm taken. Maar bel om een uur zelf wel even terug.
@ Yojo, thanks, heb het idee dat het zetpilletje al begint te werken. Ze voelt nu al midenr warm. Vervelend dat de ha je dan laat wachten he? En helemaal nu ze pauze hebben. Had ik met de benauwdheid vna Thomas toen ook. Ik moest na 20 minuten terug bellen, toen was het 12.10 maar toen namen ze de telefoon ook mooi niet op. We wachten met je mee. Sterkte in ieder geval. @ Mupkuh, idd grappig dat we bijna gelijk lopen. Dus toch gewoon even afwachten tot vrijdag. Lijkt nu ineens best lang te duren of niet? Waarom vroegen ze of je ook rugpijn hebt gehad dan? Ik blijf voor je veren dat het gewoon goed is vrijdag!!! Dikke knuffel. Ga maar eens een broodje eten met de kids, heb zelf nog absoluut geen zin, maar daar kunnen de kids niets aan doen natuurlijk. Hoop dat het eten een beetje lukt, en anders aan de rijstwafels, die lukken nu wel...... Meiden ik ga er vandoor, de pc even een poosje uit en even niets meer doen. Vanmorgen de slaapkamers gedaan( gisteren lukte het echt niet) dus nu lekker even niets meer!! Tok snel Dikke knuffel Liena
Hebbes! Mag er alleen geen auto mee rijden...das dan weer minder. Maar goed ik heb eindelijk mijn medicijnen!
liena: ach jakkes, wat hoog hopelijk alleen een fikse verkoudheid en niet weer de oortjes... en nee, ik heb nooit zo vroeg last van mijn borsten. altijd, zonder uitzondering, pas vanaf dag 7 na ovulatie en nu al vanaf ovulatie. en niet een beetje pijn mega pijn. zelfs haan vond ze wel erg groot gisteravond mup: ja, waarom vroegen ze naar rugpijn gelige afscheiding hoeft niets te zijn he! hoe laat mag je vrijdag? meine: gewoon een borrel, alles met mate. je moet er niet alles om laten en zeker niet voor je nod. zoals je al zei, voel je je niet zwanger en ben je het dan misschien ook niet en dan is het dubbel balen als je helemaal nergens van hebt genoten enkel en alleen omdat je misschien zwanger bent trust me, i know yo: YEAH, zetpillen...als het maar werkt! ben benieuwd, vanaf wanneer moet je effect merken? rosa: fijn dat je je weer beter voelt
Moet er een nemen voor ik ga slapen en die zou morgenvroeg dan moeten werken mocht ie niet werken mag ik er morgenvroeg nog eentje nemen. Ik mag er twee op een dag. Maar hoop dat een genoeg is...
@ Yojo, wat fijn dat je nu iets hebt tegen de misselijkheid. Ik hoop voor je dat ze werken en je je snel beter voelt. En niet autorijden dus, dat is dan weer wat lastig, maar als je je maar beter voelt!! Dikke knuffel @ Judibi, hoop dat het een goed teken is dan. En de koorts is idd best hoog, erg vervelend. @ Deli, Zwaaiiiiiiii, heerlijk bijna vakantie!!!! Je werk zit er inmiddels vast bijna op. Fijne vakantie Net haar temp nog een keer opgenomen en was weer 39,4. Ze wil nog wel drinken, maar eten wil ze niet. Heb de ha nog even gebeld. Ze hopen dat het gewoon een virus is en niet de oortjes. Ik moet haar goed in de gaten houden en als ik het niet vertrouw gewoon weer bellen. Ze is alleen een beetje rustiger en slomer dan anders, maar ze is nog wel vrolijk. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen.
hey lieve meiden, Hier heerlijk aan het genieten van de vakantie. Haan en ik zouden vandaag samen dagje weg gaan naar texel maar het weer heeft roet in het eten gegooid. Haan heeft zijn vliegbrevet en we hadden gepland om naar texel te vliegen vandaag. Maar vanochtend helaas te veel laaghangende bewolking en te slecht zicht. We hadden wel oppas dus zijn we maar wat gaan winkelen en lekker gaan lunchen. Was heerlijk Yo, fijn dat je zetpillen hebt. Hoop dat ze werken!! Meine, spannend weer! Maar net wat Liena zegt als je je niet klem gaat drinken kan een borreltje geen kwaad. Ik wist vorig jaar met de vakantie ook nog niet dat ik zwanger was en heb toen ook wel eens een wijntje gedronken. Toen het eenmaal duidelijk was heb ik ook geen druppel meer gedronken. Voelde me er vanaf toen niet goed bij. Maar om nu alles te laten staan omdat het wel eens raak kon zijn ging voor mij ook weer te ver. Liena, ook al zo misselijk. Hoop dat het snel beter gaat. En groot gelijk dat je Kayra nog eens laat nakijken. Misschien toch wel weer de oortjes. Vind 30 augustus ook nog heel lang. Ik moet volgende week toch weer bellen voor de uitslag van het uitstrijkje en dan vraag ik meteen of de ha iets voor me kan betekenen. @de rest, ben het alweer vergeten wat ik allemaal gelezen heb. Moet er nu een naar bed gaan brengen. Fijne avond allemaal!
@ Dag wat jammer dat het vliegen niet door ging, maar idd groot gelijk, als je toch al oppas had er dan ook lekker van genieten....... Hier een ziek kippie, ik ben alweer de hele avond zo ontzettend misselijk en begin iedere dag meer vriendin te worden met de wc en dat vind ik dus echt het ergste wat er is.Hoop maar dat het snel afzakt, want dit is ook niets en dan ook nog een kindje dat ziek is. Het zit even niet mee. Aan het wachten op betere tijden en als het aan mij ligt mogen die nu gaan beginnen Zo moest even klagen hoor, haan ligt op de bank te slapen en ik ben ziek en dan baal ik daar heel erg van. Denk ga mooi hier even zitten mokken Meiden slaap lekker allemaal. Tok morgen
Liena, jij mag altijd klagen en lekker ff mokken. Is af en toe heerlijk!! Heb net antwoord gehad van de pastoor. Voor de parochie administratie mogen er inderdaad geen 2 peetooms zijn. Maar dan worden ze geregistreerd als doopgetuigen. Ik mag ze tijdens de doopviering wel vernoemen als peetooms. Dus ik ben blij . Ze wordt pas 23 oktober gedoopt maar toch..... Juffie, hoe was het bij het voordragen van jullie jongens gegaan?
Goedenavond... Heb wel gelezen maar weinig blijven plakken in mn kop. Ff kijken of t me lukt hoor... Yo... JIPPIE zetpillen!!! Hoop voor je dat ze meteen aanslaan en dus goed hun werking doen. Dat scheelt n hele hoop dates met de wc voor je! Liena... zielig hoor voor Kayra maar hopelijk niet de oortjes. Meis, als je niet vertrouwd dus gewoon aan de bel trekken he?!! Beterschap met de kleine meid! En uhhh... lekker klagen hoor... dat lucht op! Dag... fijn dan is dat ook al weer geregeld voor de doop van Laura. Hoe gaat t trouwens met de verkoop van jullie huidige huis en hoe gaat t allemaal rondom t nieuwe huis van jullie? Alles n beetje rond of zijn er nog obstakels? Deli... VAKANTIE!!!... JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Lekker genieten met beter weer. Meine... hoe gaat t bij jouw? Geniet je van de vakantie? Gaan jullie trouwens ook nog weg of niet? Judibi... wachtbankje???? Misschien raak je nu in de vakantie wel zwanger want dat is meestal minder stress dan als je weer in de dagelijkse sleur zit. Suc6 met t afwachten meis. All... wij liepen net langs mijn schoonzusje af om iets terug te brengen. Toen wist mijn schoonzusje te vertellen dat de overburen hun caravan te koop wilde zetten. Mijn schoonzusje zei: en daar vragen ze helemaal niet te veel voor! Dus Chris daar aan de deur en even babbelen. Die mensen lieten foto's zien... t zag er allemaal kei goed uit. De caravan is voor 6 personen. Hij is 6 meter lang! Er zit n grote voortent aan met nog n luifel en ook nog eens losse tentjes erbij. Zij verkoopt er alles bij. Het enige wat ze eruit haalt zijn de borden en voor de rest zit er alles op en aan. Dus wij zeiden: schrijf de prijs die je ervoor wilt hebben maar op n briefje en dan zie ik dat morgen wel. Morgen zouden ze de caravan ophalen zodat wij hem konden bekijken. Toen kwam die man naar buiten en zei: we zijn er al aan uit. Hij noemde n prijs op en wij dachten dat ie in 1000 getallen sprak. Dus wij zeiden: oooow dat kunnen we niet betalen. Hij zei: ik bedoel 100 he! Chris nog even ter verduidelijking: zoveel honderd euro's???? Ja zei hij wat dacht je dan? Wij riepen alle2: VERKOCHT!!! Wij haalde onze Divano op bij mijn schoonzusje en liepen naar huis. Eenmaal thuis kwam mijn schoonzusje op de fiets bij ons aan en zei: de caravan staat er al. Wij waren nog geen 10 minuutjes thuis. Dus wij ons eigen weer omgekleed en weer terug naar mijn schoonzusje. Mijn schoonzusje nam Divano over en gaf hem zn laatste voeding. Wij binnen in de caravan. Ziet er allemaal super uit. Zover je kan zien in t donker. Maar goed... morgen wordt ie overgeschreven op onze naam en zondag gaan we met zn alle naar de grevelingenmeer en dan zetten we hem op. Helemaal met voortent en alles erop en eraan zodat we n beeld krijgen. De caravan helemaal uitgestald komt uit op 85 vierkante meter staanplek! Ik belde net mijn moeder en zei dat ik dat van oma's centen heb gekocht! Mijn moeder vond dat wel erg fijn!!! Nou heb ik elk jaar 6 hele weken vakantie!!!! Niks geen accomodatie huren voor n midweekje.... NEE gewoon 6 weken op 1 en dezelfde plek staan met de kids!!! Oooow echt genieten!
goedemorgen! Dag: fijn dat het allemaal kan met de peetooms! Het opdragen was mooi. Toch bijzonder zo'n dienst. Deli: jippie vakantie! liena: bah wat naar dat je zo ziek bent.. En dan een haan die al ligt te slapen kan me voorstellen dat je daar niet zo goed tegen kan nu.. Hoop dat het vannacht een beetje goed gegaan is.. Hoe gaat het met de kleine meid nu? Nog koorts? Zijn die pillen van yojo niet wat voor jou? Yojo: merk je al verbetering?? Miran: wat heerlijk zeg een caravan! Dat wordt lekker genieten. Kamperen is zo fijn voor kinderen (en dus ook voor papa en mama) all: het zonnetje schijnt hier. Heerlijk. We heoven niets vandaag (ja heel veel wassen maar dat kan mooi buitne drogen) dus Nathan kan mooii buiten spelen.