Goeiemorgen! Gisteravond een feestje gehad van de tante van haan. Zat er helemaal doorheen op t eind...derde feesje op rij dat haan me de hele avond alleen laat. Je mag nergens meer binnen roken dus meneer zit de hele avond buiten. Dus op weg naar huis kwam er dat bij me uit. Hij hoeft ech niet de hele avond bij me te zitten maar de hele avond niet vind ik niet fijn. Zeker omda zijn ouders de enigste waren die ik een beeje ken. Haan boos op mij want hij kon ook niks goed doen.... Toen we thuiskwamen ben ik meteen naar bed gegaan. Hij kwam even later. Toen brak ik helemaal. Ik voel me al weken niet goed, kan niks, doe amper leuke dingen....t was me allemaal even te veel. Ik ben op. Snapte hij gelukkig wel. Ik daarna zetpil gezet en proberen te slapen. Dat ging niet echt. Voel me nu wel wat beter maar heb voor de zekerheid er net nog een gezet. Mag twee per dag. Ben benieuwd!? Hoe gaa ie hier?
Heey goedemorgen kippies, Hier schijnt nu ook heerlijk het zonnetje, hoop dat dat vandaag zo blijft, kunnen we hier ook lekker naar buiten. @ Dag, klagen kan soms gewoon even lekker zijn hihi, haan zal het ook wel zwaar hebben denk ik met twee kids en een zwangere vrouw Wat fijn dat het toch kan dat Laura 2 peetooms heeft. Dat neemt alvst wat spanning weg en kun je lekker beginnen met de voorbereidingen... Hadden jullie nog wat gehoord van de evt. kopers van jullie huis?? @ Miranda, wat heerlijk zeg, een caravan, als je straks de boel uitgestald hebt dan ben ik erg nieuwsgierig hoe het eruit ziet. Ben niet nieuwsgierig hoor..... En het is een prachtige herinnering aan je oma natuurlijk, zo heb je er nog heel lang plezier van!!! Gaaf hoor. @ Yojo, en doen de zetpillen hun werk? Hoop het zo voor je, gewoon niet meer misselijk zijn zou toch heerlijk zijn!! @ Juffie, ik kan er nu idd niet zo goed tegen. Ik ben aan het overgeven en hij gaat onderuit gezakt op de bank liggen slapen. Ach hij zal ook moe geweest zijn denk ik, maar gister kon ik dat even niet uitstaan. Had juist zin om lekker tegen hem aan te gaan zitten, beetje egoïstisch van mij...... En jullie hadden zondag een leuke dienst/dag gehad? Kwamen er veel mensen mee naar huis? Ik had er zondag nog aan gedacht en dan nog vergeten te vragen, schandalig...... En jullie vandaag dus ook lekker naar buiten? Gisteren was het ook al mooi weer natuurlijk, maar vandaag schijnt het nog beter te worden, dus denk dat ik straks de bedden nog even ga verschonen, dan kan vanmiddag alles zo weer op bed, lekker makkelijk Met Kayra gaat het weer iets beter, ze heeft nog wel wat verhoging(38,3) hoop dat het zo blijft. Gistermorgen had ze hoge koorts na haar slaapje. Dus ben benieuwd. Vannacht was ze wel onrustig, maar niet erger dan andere nachten gelukkig. Hoop dat we het ergste weer hebben gehad. Ik ben vanmorgen zelf ook niet zo misselijk gelukkig, maar heb ook nog niet gegeten en dan komt het vaak, dus hoop dat ik niet te vroeg juig en anders idd ook maar eens de ha bellen, als dat nu zou helpen dan zou dat erg fijn zijn!!!! Meiden ik kom straks nog wel even spieken eerst even wat proberen te eten en dan de wasmachine aanzetten Tok laterzzzz Dikke Knuffel Liena
Heey yojo, Wat onzettend vervelend meis.... Ik kan me voorstellen dat je er dan helemaal doorheen zit, al zou hij op dat moment maar even een beetje aandacht aan jou geven en bij je komen zitten zou het al heel anders zijn. Ik zou het ook niet leuk vinden hoor. komt natuurlijk ook omdat je je zelf niet goed voelt en dan lijkt het harder aan te komen. Dikke knuffel en hoop dat je haan nu iets meer rekening met je houdt!!
yojo: snap het helemaal hoor. Is ook niet leuk als je zo beroerd bent en niets leuks kan. Maar laten we hopen dat je het ergste gehad hebt nu. Liena: Fijn dat het iets beter lijkt te gaan met Kayra. Hier de eerste was met beddengoed ook al in de wasmachine zitten. Kan het mooi buiten hangen en er vanavond zo weer op. Lekker makkelijk. Zo eerst maar eens aankleden.
Nou de eerste zetpil van gisteravond heeft niet gewerkt...net weer mijn beste vriendin van dichtbij gezien...hoop dat die van net wel werkt....duurt een tot twee uur voordat t werkt....
Lees over zieke kindjes en mama's Hoop dat het snel beter met jullie gaat dames!! Bah, kom je hier op de pagina zie je dat er weer iemand is gestorven aan die vreselijke rotziekte
@ Yojo, wat balen dat het nog niet genoeg helpt. Mss nu de 2de dan wel!! @ Deli, ik had het gisteravond ook gelezen, wat een rot-ziekte is het toch, je hoort het zo vaak. En voor jou natuurlijk helemaal confronterend. Bij mijn ouders is het beide keren gelukkig goed gegaan omdat ze er op tijd bij waren, maar doordat het zo sluipend is, zijn mensen vaak toch te laat. Dikke knuffel!!!
Het is idd een K ziekte en ben er veel mee bezig deze dagen, bah! Ga binnenkort ook een afspraak maken bij de ha voor borst scan. Moet zelf zo langzaam aan ook op controle gaan maar word bij de gedachte al akelig. Je gedachte over veel dingen veranderen wel als je kinderen hebt, zie er ineens zo tegen op en vind het ineens allemaal griezelig. Maar goed, ander verhaal... Hoe is het met jullie? Een vriendin van mij gaat volg. week trouwen en we hebben haar vorige week in wc papier gewikkeld en een mooie trouwjurk gegeven, staat nu op mijn hyves. Groepje meiden zou die foto allemaal erneer zetten, wel grappig. Even wat leuks @ Miran, leuk joh een caravan. Heerlijk met de kids op een camping, hopelijk met mooi weer ieder jaar!!
Ja zag de foto deli. Kei leuk! Mijn pil begint te werken volgens mij...ben alleen doodmoe van t slechte slapen.
@Deli, leuke foto zeg!! @Yojo, wat fijn dat ie begint te werken. Hier een beetje een onzeker kippie, (het is ook nooit goed) ben vandaag veel minder misselijk, pijnlijke ()() zijn ook veel minder. Heb ik net een test gedaan lijkt deze ook een stuk lichter dan die van 2 weken terug. Had ik dat nu maar niet gedaan.
Goedemorgen!! DEli ik had het ook gelezen bah rot ziekte!! hoe is het met jou alles onder controle werken en met je kindjes? yojo fijn dat je pillen heb gehad hopelijk werk het snel. liena meis maak je geen zorgen waarschijnlijk heb je wat meer gedronken en hoe lichter is hij eigenlijk? heb je geen foto? hier gaar het gelukkig weer prima na veel koven en aanleggen heb ik nu weer last van overproductie duurt weer een tijd voordat ik hier weer van af ben. ik las hier iets over dopen sabela wordt in sept gedoopt in Spanje ik ben erg benieuwd hoe het vliegen gaat met twee hummeltjes maar wel erg veel zin in. judibi hoe is het met jou? liefs rosa
Heb in mijn album twee foto's gezet. De bovenste testen zijn van 16 juli, de onderste testen van vandaag.
Yojo, dat zou ik natuurlijk ook kunnen doen, volgende week vrijdag heb ik de echo..... Maar dat lijkt nu nog heel lang te duren.
De eerste test is al langer ingedroogd dus ook wat donkerder Liena. Ik heb de mijne ook even bekeken zie je ook verschil tussen. Maar ik zou gewoon even bellen en je twijfels uitleggen. Misschien kan zij je gerust stellen.
deli: had het ook gelezen ja. Zo'n rotziekte is het. Oudklasgenootje wordt morgen geopereerd aan tumoren in haar long. Ben er ook erg veel mee bezig. Jij moet dus binnenkort scan laten maken.. Kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet. HEb dat ook 1 x moeten doen i.v.m. knobbeltjes in mijn borst. Was gelukkig allemaal goed en tijdens de zwangerschappen zijn ze helemaal verdwenen. Ben benieuwd of ze weer terugkomen nu ik aan de pil ben. Hoop het niet! Liena: bah snap dat je onzeker wordt. Vind de testen nog super duidelijk maar als je ongerust bent zou ik gewoon de vk bellen. Misschien kan je even eerder langs komen. (waren ze bij mijn vkpraktijk heel makkelijk in) yojo: fijn dat de pillen lijken te werken.
Heb de vk gebeld en ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken. Zolang ik geen bloedverlies of erge menstruatie-pijnen krijg denkt zij nu niet dat er iets aan het fout gaan is. Het kan natuurlijk altijd, maar hoefde me daar nu nog niet druk over te maken....... Eerder een echo maken zat er nu even niet in, want ze zitten erg vol. Mocht het naar mijn hoofd stijgen dan mag ik terug bellen en kijken ze of ze alsnog een plekje kunnen creëren. Ben er toch nog steeds niet echt gerust onderStom is dat..... Ga maar lekker naar buiten met Thomas, even de zinnen verzetten. Mss dat dat helpt........