(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden,

Heb even bijgelezen maar heb het gevoel dat er weinig blijft hangen. Heb ook echt een pest humeur, al 2 dagen. Helemaal niet leuk! En hoe het komt?!?! Ik moet nog met de pil beginnen, mss is het wel aan de hormonen te wijten ofzo?!

@ Liena, heb je de ha al gebeld? Wat vervelend zeg dat ze zo overstuur is en ergens last van heeft :( nog altijd geen koorts? Brrr... Als ik lees van jou nachten moet ik huilen :( snap niet dat jij het volhoudt en altijd zo positief klinkt! Volgens mij zou het hier op een scheiding uitlopen want ik ben niet gezellig als ik weinig slaap ;) En maak je niet druk met die test meis. Ik heb wel eens gehoord dat je vanaf een aantal weken geen eens meer een test kan doen, dan ben je zwanger maar valt hij toch negatief uit, heb het overigens nooit geprobeerd maar het schijnt wel zo te zijn!

@ Juffie, bij jou al het tandjes tijdperk begonnen, wow! Hopelijk heeft hij er niet al te vee last van! En ja, lastig he met dat wel of niet slapen overdag! Als Wesley slaapt is hij 's avonds nog errrug wakker maar als hij niet slaapt niet te genieten, heel irritant.

@ Rosa, oh wat vervelend een BO. Hoe gaat het nu?

@ Yo, en gaat het beter met de medicatie?

@ Miran, fijn dat je zo blij bent met de caravan! Ben benieuwd, laat je foto's zien straks als je 'm hebt opgezet?

@ Dag, pfoe ik zou niet weten welke voeding je het beste kunt afbouwen. Kun je het cb niet bellen? Weet je al hoe het zit met kv, hoeveelheid per gewicht? Hier staat een voedingsschema; Flesvoeding geven - Medic Info Nou, ben toch aan het googlen; Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Afbouwen - Borstvoeding afbouwen: praktische tips misschien staat hier info voor jou voor het afbouwen!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh, ik lees net een bericht van mijn tante, heeft ze gister avond laat verstuurd. De vrouw van mijn neef is gister overleden. Bah...

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Deli, nee ze heeft nog steeds geen koorts, dat had ze woensdag wel(39,4's ochtends en 's avonds) Nu dus niet. Het is gewoon zo sneu als ze de hele tijd overstuur is. Er lijkt iets aan de hand te zijn maar kom er niet achter wat. Nu zat ze gisteravond steeds aan de oortjes dus dan denk ik maar dat het dat is, maar weet het dus niet.
    En ik kan soms zelf idd ook wel huilen hoor, dan ben ik gewoon zo moe, maar over het algemeen moet ik zeggen dat het lijkt te wennen. Toen er nog geen kids waren moest ik minimaal 8 uur slapen. Nu lukt het een poos met 5 uurtjes en als het moet met nog minder. Als het kan lig ik dan 's avonds wel eens heel vroeg op bed, dat ik me bijna schaam. Vorige week lag ik er ook al eens om 9.15 uur in. En af en toe slapen de kids wel heel goed:D. Maar dat ze beide een hele nacht doorslapen, dek dat dat hooguit 1 keer in de 3 maanden voorkomt. Maar meestal is het dan vaak de speen en Thomas komt bij ons in bed, heb eerlijk gezegd geen energie om daar mee aan het werk te gaan en bij ons in bed slaapt hij meestal heel goed.....:)

Maar voor ze 18 zijn komt het vast allemaal goed:p, daar houd ik me aan vast. En straks dan moet ik hun uit bed trommelen en dan kunnen we in de weekenden lekker uitslapen;).

Wat vervelend dat je zo'n rot humeur hebt. Kan best komen van de hormonen natuurlijk ,heb ik nu op dit moment ook wel last van. En je moet nog met de pil beginnen? Heb je daar dan ook last van?

Heb de ha gebeld en kan om 10 voor 11 langskomen. Ze zei eerst dat ze vol zaten dan mocht ik maandag wel langskomen:$!! Nu mocht het gelukkig toch eerder, gelukkig maar........ Nu begint alleen de twijfel wel weer, straks is er niets aan de hand:).... Ach dan weten we dat ook natuurlijk

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Deli, he bah wat een naar bericht zeg. Sterkte.

Mss dat je daarom ook wel zo'n rot- humeur hebt. Het is voor jou ook een moeilijke periode nu..... Kan me voorstellen dat dit allemaal zwaar valt. Hoop dat je je snel weer beter voelt....

Dikke digi-knuffel!!!!!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Liena, wat je zegt als ze wat ouder zijn gaat het vast beter maar je moet er nu wel doorheen he ;)

Ja je hebt gelijk hoor, het is ook alles bij elkaar bij mij. Een jaar geleden van mijn moeder. Vorig jaar in mijn vakantie lag ze op sterven. En alles wordt versterkt met de verhalen van mijn tante. Bah...

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    sterkte deli!

Liena:Fijn dat je toch even bij de ha langs kan komen. Je weet soms toch neit wat het is he? Maar iets medisch uit sluiten vidn ik altijd wel fijn. Ik ben ook al heel wat keren bij de ha geweest en 1 van de jongens hoor. Denk dan maar daar zijn ze voor;)

slapen 's middags: nathan heeft het inderdaad nog wel nodig maar 's avonds zo lang met een wakker kind vind ik dus ook niets. Wat betreft uren slaap komt per dag zit hij altijd aan zo'n 11/ 12 uur. Vind ik best weinig eigenlijk. Mijn neefje 3,5 slaapt ruim 12 uur per nacht en dan ook's middags nog 2,5 uur:$

Ga zo maar eens wat doen hier. Op de een of andere manier blijf ik opruimen, wassen en poetsen:( En laat dat nou niet mijn hobby zijn.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, Wesley slaapt de klok rond maar dus niet altijd met middagslaapje. Als hij 'smiddags wel slaapt dan slaapt hij de klok niet rond, dus ook zo'n 12 uur slaap per dag. Verschilt gewoon per kind. Mijn nichtje sliep tot ze 4 was 2 uur 'smiddags en de klok rond.

Hmmm... Poetsen ja, ken ik! Hier ook de hele dag door. We hebben de hond van m'n moeder een week te logeren dus tis weer haren en viezigheid overal ;)

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik verlies zelf nog steeds zo veel haren. moet toch nu wel eens over zijn. ;)vind in het hele huis haren van mij. En als ik mijn hand door mijn haar haal heb ik gewoon een heleboel haren vast. Draag het nu maar zo veel mogelijk vast want vind het zo vies overal haren.

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morguhh...

Deli... sterkte meis... gecondoleerd met dit verlies. Je pesthumeur kan idd van dit alles afkomen. Het is ook allemaal even teveel aan t worden voor je! En dat allemaal door 1 en dezelfde ziekte dat geeft jouw ook je lekkere humeur.
    Probeer er toch wat met je gezinnetje van te maken in de vakantie meis.
    Nogmaals Sterkte!!!!

Liena... goed dat je toch even langs de ha gaat met Kayra! Hoop dat t meevalt maar goed dat weet je dan ook zeker.
    Die kids van jouw lossen elkaar af is t niet?... eerst is t Thomas die de nacht loopt de spoken en slaapt Kayra lief en de volgende nacht is t andersom. Rot voor je! Het gaat wel over maar dit moet slopend zijn. Overdag maar proberen bij te tanken.

Ýo... en werkt nu de zetpil van s'avonds ook goed of geeft die nog geen effect?
    Hoe is de ochtend voor je begonnen en hoe ben je gisteren de dag doorgekomen?

Hier... ach.. t is TE rustig hier in huis. Mijn kids zitten n weekje in Helmond en komen maandag pas terug. Niks aan aan die stilte. Dus ik probeer dan altijd om weg te gaan.

Divano had vannacht er weer de brui aan. Om 3 uur begon ie weer heel hard te huilen om vervolgens na n fles weer terug in slaap te vallen tot 8 uur. Gisteren was t n heel andere nacht. Toen was zn laatste fles om half 10. Kwart voor 10 naar bed en s'ochtends om half 10 werd ie pas wakker. Dat was errug lekker moet ik toegeven. Nu was ie gisteravond om half 11 nog met n fles bezig... dat was n hele snelle na de fles van half 10.

Maar mn schoonmoeder is er weer... dus weer koffietijd!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, IK OOK!! Bah, overal haar. Mijn hele bed ligt er vol mee 'smorgens en het douche putje bah. En als ik het los doe idd dan haal ik er hele plukken uit! En ik heb het ook steeds vast want anders voel ik het overal kriebelen omdat het steeds uitvalt.

Bij Wesley ben ik toen naar de kapper gegaan en heb het een heel stuk korter laten knippen een maand of 4 na de bevalling. Denk eraan om het weer te doen :(

@ Miran, wat raar he dat het zo verschillend gaat met Divano!! Wat dat toch is?! Komt vast vanzelf weer goed!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Dag, ik zou bij voorkeur de middelste voeding eraf halen. Het is belangrijk dat er na de nacht en na de dag even goed gedronken word ivm de kans op ontstekingen. Als je het gevoel hebt dat je borsten nog niet gewent zijn kan je nog een paar dagen wachten.

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden, thanx voor de tips!! Kan er zeker wat mee :)

Liena, oei wat een nachten. Ik geloof dat mijn slechtste nachten hier nog beter zijn dan jouw beste. Respect! En groot gelijk dat je de ha nog hebt gebeld. Zou ik ook doen. Beter eens te vaak dan te weinig.

Deli, gecondoleerd. Lijkt me zwaar dat je in deze moeilijke periode er nu nog eens extra mee geconfronteerd wordt. Dikke knuffel voor jou!

Juffie, poetsen...hier ook maar eigenlijk weinig zin. Maar wil het huis wel beetje netjes en schoon hebben voor we op vakantie gaan.

Miran, we gaan naar mijn zwager in Frankrijk. En caravan is dus ook mooi bij dachlicht. Fijn! Nu lekker er op uit met de kids en genieten.

Mup, veel plezier bij je echo vanmiddag!!

Ik ga snel nog wat doen. Heb beddengoed van Stan in de wasmachine zitten en wil nog wat opruimen. Haan en Stan zijn even naar de garage om de airbag uit te laten zetten bij de passagierskant. Dan kan ik achterin bij Stan gaan zitten en Laura voor in de auto.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    rosa, heb je vriendschapsverzoek gestuurd op facebook. Dan weet je dat ik het ben ;)

Nu ga ik ECHT wat doen in huis. Fijne dag allemaal!

14. judibi

judibi Bekend lid

(nog) niet bijgelezen, maarre:
    mup veel plezier vanmiddag bij je echo.
    ( laat je dit keer wat sneller horen of alles goed was;))

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Miranda, de kinderen wisselen elkaar idd af en daar wordt ik af en toe niet goed van:). Wou dat dat voorbij was...
    Lastig dat Divano ook weer kwam vannacht. Heeft hij dus af en toe toch nog behoefte aan een fles. Nou ja als je mannetje dan weer rustig is......
    De koffie inmiddels op??

@ Juffie, irritant hé al die haren. Je komt ze dan idd overal tegen. En volgens mij valt het wel mee kwa weinig slaap. Het ene kind heeft ook meer nodig dan de ander. Onze kids zijn nooit zulke slapers geweest en mam zei dat ik dat zelf vroeger ook niet was.
    En hier kan ik ook altijd wel aan het poetsen blijven en het nadeel daarvan vind ik dat als ik dat 's morgens doe ik daar aan het eind van de dag niets meer van kan zien;).

@ Deli, Met het hondje in huis zal het poetsen vast nog meer nodig zijn en idd helemaal als het beestje ook nog een beetje haart, daar kan ik ook helemaal niet tegen...... Heb je hem al bijna een week of nog maar net?

@ Dag, o heerlijk bijna op vakantie, zou bijna jaloers worden;). Zondag gaan jullie rijden? Hoe lang zijn jullie dna onderweg?
    En de slechte nachten vallen idd erg tegen, maar geniet heeeeel erg dubbelop als ik een nacht wel door kan slapen;). En mijn nachten gun ik ook niemand!!

@ Judibi, helemaal mee eens, ben ook benieuwd hoe het dan is met Mupkuh. Lief dat je altijd zo meeleeft met iedereen!!! En helemaal omdat het volgens mij voor jou af en toe ook wel eens een beetje tegenvalt om maar te blijven lachen! Dikke knuffel....

Ben inmiddels weer terug van de ha en waar ik bang voor was is dus weer uitgekomen. Kayra heeft dus alweer een fikse oorontsteking:(,arm kind. Inmiddels de 4de keer in 5 maanden tijd:$. Ze krijgt nu een kuurtje hoop dat dat snel aanslaat en we het dan weer gehad hebben voor een hele poos.

Tok snel. Dikke knuffel Liena

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, ach arm meisje :( kunnen ze niets anders doen buisjes ofzo? Want ze heeft het wel vaak zeg. Zo sneu, arm meisje. Zo is er wel telkens iets he?! Spike gaat zondag weer terug dus mag niet klagen ;)

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Deli, het is wel erg vaak ja en het is zelfs al de 4de keer in 4 maanden, want de eerste keer was begin april......
    Vind het zo sneu, en ze wil zo ook niet liggen:(. Zo zijn de problemen met het slapen met Thomas ook begonnen...;)
    Buisjes vinden ze haar nog een beetje jong voor en je mag 6 keer per jaar oorontsteking hebben en daar zit ze nog niet aan, al duurt dat niet lang meer. Maar ik ga bijna hopen dat ze buisjes mag:), dan hoeft ze die pijn niet zo vaak meer. Thomas heeft nog maar 1 keer oorontsteking weer gehad sinds hij de buisjes kreeg. Dat is in november al een jaar geleden.......

Wat fijn dan dat Spike weer terug gaat. Was het gezin waar hij heen was ook op vakantie of was hij er gewoon zomaar een weekje??

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, ja dat is makkelijk, 6 x in een jaar :( maar 5 x in een half jaar is dan te weinig?! Vaag... Maar snap dat ze dan huilt, doet zo'n zeer als je pijn hebt aan je oren of uberhaupt in je gezichtje :(

Ja mijn schoonzus was een week op vakantie met het gezin dus toen mocht Spike hier logeren. Nou ja, straks gaat hij weer terug dus iedereen weer blij ;)

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ik denk dat het bij haar ook vooral de leeftijd is dat ze er nog even mee willen wachten. Maar als het aanhoudt, hoop ik voor haar dat ze er wel iets mee gaan doen.

Haha, dus eigenlijk een beetje verplicht honden-oppas. Wel mooi dat dat zo kan , maar kan me voorstellen dat je het heerlijk vind als het hondje weer weg gaat......

Nou haan komt zo thuis, gaan we maar even boodschappen doen en hoop ik dat Kayra in de auto gaat slapen, want ze is zo moe maar op bed ho maar. Daar brult ze alles aan elkaar:(. In de auto slaapt ze vaak wel dus 2 vliegen in 1 klap;)... En dan hopen we maar dat het vannacht beter gaat!!!!!!!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: ah wat zielig zeg :( Hoop inderdaad ook dat ze snel buisjes mag krijgen. Want dit is echt niets zo..

Deel Deze Pagina