zo ben weer eens de strijd aan het aangaan met Nathan over fruit eten. Bij de go eet hij met gemak een hele appel maar thuis weigert hij. Heb hem nu in de berging gezet met zijn bakje.. Ben benieuwd wie het het langst vol houdt.
@ Juffie, hahahahahaha in de berging stom he dat die kinderen dat dan bij de go of kdv wel doen en thuis niet @ Liena, nou ga maar fijn boodschappen doen. Misschien scheelt het bij haar als ze wat rechter op zit en slaapt. Maar ja, daar kun je 's nachts weinig mee natuurlijk hopen op een betere nacht ook!
hmm de strijd weer neit gewonnen 4 hapjes appel erin gekregen maar toen maar opgegeven. Nog een bakje frisfruitje er achterna gegeven dat wil hij wel.. Hij zegt ook gewoon: ik wil bij mama geen appel (en ook geen banaan, peer, druif, aardbei, meloen, bessen, grr:x) Lijkt op mijn haan. Die eet ook nooit fruit... Beetje vervelend is dat hij ook bijna geen groente eet. Geef elke dag maar een vitamine dan krijgt hij toch nog wat binnen
Deli sterkte! Liena balen zeg...misschien bedje schuin waardoor ze minder druk op haar oortjes heeft? Enne buisjes....heb op kdv twee kindjes gehad die heel vaak last van de oortjes hadden. Na de eerste verjaardag buisjes gekregen en nergens meer last van.... Zou t wel in je achterhoofd houden hoor... Medicijnen werken! Vanmorgen wezen shoppen met mam en zus nu uitgeteld in bed.... Maar niet ziek!
Heey kippies. Ik denk even spieken of Mupkuh al is gesignaleerd, maar nog niet helaas, toch altijd weer spannend dan. Mup, ik hoop dat alles goed was bij de gyn!!!! @ Juffie, ik hoop dat het nu beter gaat, en idd als het zo door gaat toch maar buisjes. Dat is een paar dagen een beetje vervelend maar denk dat dat minder erg is dan steeds die fikse oor-ontstekingen!!! Wat lastig dat Nathan zijn fruit niet wil eten? Thomas eet het over het algemeen heel goed. Ik laat hem vaak kiezen uit 2 stuks fruit. Maak dat wat hij kiest voor hem klaar en als hij het dan niet wil eten verdeel ik het in 2en en dat wat hij kiest moet hij opeten. Heel af en toe koop ik hem om door iets wat hij heeeeel leuk vind daarna met hem te gaan doen. Dat helpt hier heel goed. Meestal eet hij wel de portie op die hij zelf kiest!! @ Yojo, wat heerlijk dat je niet hebt hoeven spugen!!! En dan even heerlijk shoppen dus, wat ziet je dag er dan anders uit he? Heerlijk!! Ik houdt het met haar oortjes goed in de gaten en anders vraag ik idd gewoon een doorverwijzing!! En vanmiddag weer een beetje uitgerust? Hier weer lekker misselijk, zo nog maar wat cola drinken. Hoop dat dat helpt en heerlijk op de bank hangen!!! Meiden fijn weekend en tok snel!! Dikke knuffel Liena
Heb een sms van mup gehad vanmiddag.... Alles was goed! Liena de dag ziet er idd heel anders uit vandaag! Heerlijk. Net nog even met Thijs en Lieke naar de kermis geweest. Ben nu echt helemaal op dus hoop dat ze morgen een beetje uitslapen.... Beerschap met je meisje!
O gelukkig, fijn om te horen dat alles goed was, bedankt voor het doorgeven, kunnen we weer rustig slapen. Zo jou dag kan vandaag dus niet meer stuk. Ik kan me voorstellen dat je helemaal moe bent, vanavond lekker op tijd naar bed en dan morgen weer net zo'n dag!!! Dikke knuffel...
goedemorgen! Liena: zelf de portie laten kiezen vind ik wel een goede tip! Gaan we proberen. Zelf fruit laten kiezen heeft weinig zin want hij eet (ook bij de go) alleen maar appel Mup: fijn dat de echo goed was. fijne dag! xxx
Heey goedemorgen. @ Juffie, proberen kan natuurlijk geen kwaad, en mss kun je het gewoon proberen door hem tussen 2 stuks fruit te laten kiezen. Dan heeft hij wel zelf voor de appel gekozen en kun je hem daar mss ook op aanspreken.Weet niet of het bij hem ook zo werkt natuurlijk Hier een redelijk rustige nacht geha. Kayra is 3 keer wakker geweest en Thomas heeft tot 5.30 uur in zijn eigen bed gelegen. Ben helemaal trots op hem. Wel jammer dat hij toen niet meer wilde slapen en we dus al vanaf 6.00 uur beneden zijn.... Ach we hebben zo wel iets aan onze ochtend Meiden allemaal een fijn weekend en kom nog wel eens langvliegen Dikke knuffel Liena
wat een rust hier Yo: fijn dat je pillen goed werken! mup: fijn dat je echo weer goed was! nu misschien echt genieten?! @all: fijne zaterdagavond
Mup, fijn dat je echo goed was! @de rest, ik ga snel nog van alles doen. Morgen gaan we al vroeg dus wil alles klaar hebben staan.
@ Yojo, jullie ook een fijne avond Niet meer misselijk geweest vandaag? @ Judibi. het was zeker rustig hier vandaag, alle kippies druk bezig met het genieten van de vakanties denk ik . Hoe gaat ie bij jou? @ Dagdromer, heel veel plezier in Frankrijk. Geniet er lekker van!!! Geeft van te voren vaak veel drukte he? Maar als je morgen onderweg bent dan ben je dat vergeten. DoeiDoei. Vonden jullie het ook zo koud vandaag? Vond er niets aan. Vanmiddag lekker een poosje naar bed geweest met onze kleine man. Hij wilde eigenlijk niet maar wel samen met Mama. Nou dat liet ik me gen 2 keer zeggen. Haan bleef bij Kayra, want die had vanmorgen een poos geslapen. Meiden alllemaal een fijne avond. Ik ga lekker Ik hou van holland kijken en dan op tijd naar bed!! Dikke knuffel Liena
Avond... Mup... super zeg dat de echo goed was! Helemaal in de wolken nu?! Nu kun je op en top genieten meis! Yo... lekker hoor dat die zetpillen nu hun werking doen. Heerlijk dat je weer kunt eten en drinken zo als t zou moeten. Volhouden zo! Liena... heerlijk hoor.. n middagdutje. Lekker van genieten. Fijn dat je n toch wel goede nachtrust hebt gehad meis. Ik heb net ook naar "ik hou van holland" gekeken. Altijd erg leuk! Deli... hoe gaat t met je meis? Alles onder controle of is t allemaal even te veel voor je? Hoe gaat t met je tante? Sterkte meis! All... Divano was afgelopen nacht weer flink aan t spoken. Om half 7 dacht Chris Divano tussen ons in te leggen in bed maar Divano trok toen ineens heel hard aan mijn haren en daarna is Chris met Divano naar beneden gelopen en daar op de bank gaan liggen. Om half 11 kwam Chris mij wakker maken. Zo... dat had ik nodig!!! Hoop dat Divano vanavond en vannacht n betere nacht heeft. Maar goed... we zullen zien. Ik ga nog ff spelletje spelen en dan ook op tijd naar bed want morgen om 10 uur gaan we van huis weg om de caravan op te zetten. Ik zal foto's maken zodat ik die aan jullie kan laten zien!
Heey goedemorgen kippies @ Miranda, Ik hou van holland vinden we hier ook altijd erg leuk om te kijken. Wat vervelend dat Divano weer aan het spoken was, maar wel lief dat Chris toen naar beneden is gegaan en jij toch nog hebt kunnen "uitslapen". En vandaag dus de caravan neerzetten? Ben erg nieuwsgierig naar de foto's!!! @ Dag, nogmaals een heel fijne vakantie. Weet niet of je al onderweg bent natuurlijk. Heerlijk hoor. Nu hopen dat het weer er mooi is!! Veel plezier... Hier ook weer een iets onrustiger nacht met onze kleine meid, maar voor een oorontsteking moeten we niet klagen. Met Thomas ging het weer helemaal super. Ben zo trots op hem. Hij werd pas om 6 uur wakker en kwam toen dus pas bij ons. Dit is al de derde nacht op rij!! Ben zo trots op hem. Echt heerlijk... Vanmorgen even bij mijn schoonouders op de koffie en vanmidag weer lekker niets doen. Heb er nu al zin in hihi.... Fijne dag allemaal!! Dikke knuffel Liena
goedemorgen allemaal Yoyo fijn dat je pillen zijn werk doen Mup goeie echo wat fijn Miranda ja haren trekken doet zoey ook wel eens dan zet ik dr in eigen bed om af te koelen haha ja Zoey slaapt bijna altijd bij ons in dr eigen bedje gebeurt bij hoge uitzonderingen. Ik begin dr wel altijd maar merk aan haar huilen of ze echt gaat slapen of dat het een krijsbui word Vannacht dus in dr eigen bedje geslapen van 7 tot half 8 ja als ze slaapt slaapt ze mega goed net heeft ze een ontbijtje op bed gekregen en is ze nu lief naast me op bed aan het spelen met bouwmateriaal Zondag is echt rust dag dus dan gaan de dingen net ff anders maarja meisje word nu groot dus nu kan het Vanmiddag bij schoonouders eten hebben Zoey door onze en hun vakantie 6 weken niet gezien dus nu gaan we die kant op. Eerst weer verder de was weg werken pffff blijf strijken maarja heb weer een zooi kleren van me zus gekregen dus die ook gelijk weg gewassen en kunnen dalijk de kast ook in
goedemorgen! Miran: hoop dat de nacht vannacht wat rustiger verliep. Veel plezier met het opzetten van de caravan! liena: goed van Thomas zeg! Gaat inderdaad de goede kant op. Nu hopen dat Kayra ook snel opknapt. Melanina: lees wel vaker dat jullie meisje bijna altijd tussen juliie in slaapt. Vind het zelf wel gezellig 's ochtends maar kan echt niet slapen al Nathan bij me ligt. Slaap je zelf wel dan?? Veel plezier bij je schoonouders trouwens! fijne dag! Onze mannen sliepen gelukkig lekker. Nathan pas om 8.20 wakker en Matthijs om 8 uur. Heerlijk!